Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 13928
Contractació, mitjançant procediment obert, del subministrament i instal·lació d’equipament de zones verdes i parcs infantils d’Inca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució de l’Ajuntament d’Inca per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, del subministrament i instal·lació d’equipament de zones verdes i parcs infantils d’Inca.

De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè es puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultaneja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.

Inca, 4 de desembre de 2017

El batle

Virgilio Moreno Sarrió

Resolució de l'Ajuntament d'Inca per la qual s'anuncia la licitació per a l’adjudicació, mitjançant procediment obert, del contracte de subministrament i instal·lació d’equipaments de zones verdes i parcs infantils d’Inca.

 1.- Entitat adjudicatària: Ajuntament d'Inca.

Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament..

 2.- Objecte del contracte:

a) Descripció de l'objecte: subministrament i instal·lació de diversos equipaments de zones verdes i parcs d’Inca.

b) Lloc d’execució: els determinats en el projecte tècnic.

c) Termini d’execució: 2 mesos.

3.- Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

 4.- Pressupost base de licitació: noranta-nou mil cent setanta-tres euros (99.173,00.-€) IVA exclòs, millorable a la baixa i a favor de l’Ajuntament pels licitadors a les seves ofertes.

 5.- Garantia provisional: No se n’exigeix.

 6.- Garantia definitiva: 5% del preu d’adjudicació, sense IVA.

 7.- Obtenció de documentació i informació:

a) Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.

b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.

c) Localitat i codi postal: Inca, 07300.

d) Telèfon: (871) 914000.

e) Telefax: 880819.

f) Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).

g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.

8.- Requisits específics del contractista: els establerts en el plec de condicions.

9.-  Presentació de les ofertes:

a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.

b) Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.

c) Lloc de presentació: Registre General de l’Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions.

e) Admissió de variants: no s'admeten variants o alternatives al projecte.

10.- Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Ajuntament d’Inca.

b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1, 3r pis (saló de plens).

c) Localitat: Inca.

d) Data: dins els set dies següents a l’obertura de la documentació administrativa. Si coincideix en dissabte, es traslladarà al primer dia hàbil següent.

e) Hora: a les 13 hores.

Això, sense perjudici de la facultat municipal de modificar el dia i hora prèvia comunicació als contractistes, tal com preveu el plec de condicions.

11.- Criteris d’adjudicació: oferta econòmica més avantatjosa.

12.- Despeses d'anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 500 euros.

 

Inca, 4 de desembre de 2017

Virgilio Moreno Sarrió