Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 225174
Convocatòria per a la selecció dels aspirants que formaran part de la borsa de treball de la Fundació Ciutadella Cultura, que es cobrirà mitjançant contracte laboral, per assumir les tasques relacionades amb la gestió administrativa i cultural de la Fundació Ciutadella Cultura, de l'Ajuntament de Ciutadella
BASES I CONVOCATÒRIA PER REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ DE PERSONAL PER CONSTITUIR UNA BORSA DE TREBALL DE LA CATEGORIA LABORAL DE TÈCNIC/A DE GESTIÓ PER A LA FUNDACIÓ CIUTADELLA CULTURA PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ
1. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció dels aspirants que formaran part de la borsa de treball de la Fundació Ciutadella Cultura, que es cobrirà mitjançant contracte laboral, per assumir les tasques relacionades amb la gestió administrativa i cultural de la Fundació Ciutadella Cultura.
Funcions
Les funcions atribuïdes a aquesta convocatòria són:
1. Redacció de contractes administratius
2. Elaboració de propostes de reglaments i resolucions que afectin el desenvolupament operatiu de la Fundació.
3. Elaboració d'informes tècnics, propostes i estudis en les materies propies de la Fundació
4. Recopilació de la normativa legal i difusió d'aquesta al personal i empreses treballadores.
5. Coordinació, supervisió, seguiment i suport a tots els projectes desenvolupats per la fundació i donar compte als caps.
6. Redacció de contractes laborals
7. Vetllar pel compliment de les mesures de prevenció i seguretat laboral del personal de la Fundació.
8. Coordinació amb altres entitats, empreses, ens públics
9. Assistència en gestió i producció d'esdeveniments culturals
10. Atenció al públic
11. Control de caixa
12. Redacció de projectes i subvencions
13. Elaboració d'actes i transcripció de reunions
14. Qualsevol altra funció d'anàloga naturalesa que se li delegui directament per part de la Fundació Ciutadella Cultura via gerència o Patronat.
15. Cooperar amb la resta de departaments i serveis de la Fundació Ciutadella Cultura amb la finalitat de desplegar els objectius estatutaris i fundacionals de a fundació.
2. Requisits que han de complir les persones aspirants
Per ser admès i prendre part en el procés de selecció, les persones interessades han de complir els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També poden ser admesos el/la cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, de qualsevol nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors, i del cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, de conformitat amb l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Per a les persones aspirants que no tenen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat a l'RD 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com a llengua estrangera (DELE); o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.
b) Tenir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
Per participar en el procediment, n'hi ha prou amb la presentació, dins del termini de presentació d'instàncies, d'una declaració responsable de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball. En cas que la persona aspirant hagi estat seleccionada per formar part de la borsa i sigui cridada per ser contractada temporalment per necessitats dels serveis municipals, haurà de presentar, dins del termini màxim de tres dies hàbils des de la crida, un certificat mèdic oficial acreditatiu que compta amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions del lloc de treball establertes en aquesta convocatòria, si el tribunal li ho requereix. Si no es presenta el certificat mèdic oficial esmentat en el termini indicat, no es podrà procedir al nomenament interí que s'hagi ofert a l'aspirant, i es podrà passar a cridar a la següent persona aspirant de la llista, de conformitat amb l'ordre de prelació que pertoqui.
c) Haver complert setze anys i, no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió de grau universitari en titulacions d'humanitats, dret, economia o administració o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.
e) Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
h) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o a l'escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupa en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
i) No estar sotmès a cap causa d'incompatibilitat o d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent, per al desenvolupament del càrrec o de les funcions.
El compliment de les condicions i dels requisits exigits per poder participar en el procediment selectiu s'han de produir en la data d'acabament del termini de presentació de la sol·licitud i mantenir-se en la data de la formalització del contracte laboral temporal.
Serà causa d'exclusió si es detecta, en qualsevol moment, que no se compleixen les condicions i els requisits exigits per a poder participar en el procediment selectiu. Si durant el desenvolupament de les fases del procés selectiu el Tribunal considera que hi ha raons suficients per fer-ho, podrà demanar als aspirants que acreditin el compliment de totes o d'alguna de les condicions i dels requisits exigits per prendre-hi part i determinar la continuació o l'exclusió de l'aspirant en el procés, si escau.
Amb caràcter previ a la formalització d'un eventual contracte laboral, la persona interessada ha de manifestar que no exerceix en cap plaça ni activitat en el sector públic de les que delimita la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclusivament la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.
3. Forma i termini de presentació de les sol·licituds
Les sol·licitud per prendre part en el procés selectiu s'han d'adreçar a la Fundació Ciutadella Cultura i presentar-se directament al Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca (plaça des Born, 15) en horari d'atenció al públic o bé a la resta d'oficines públiques que assenyala l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé telemàticament a la seu electrònica municipal amb la prèvia identificació.
En cas de fer servir l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, s'haurà de remetre una còpia de la instància presentada a l'adreça de correu electrònic oac@ajciutadella.org i dirigida al Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca dins del termini de presentació de sol·licituds.
El termini de presentació de sol·licituds, per raons de necessitat i urgència per a la constitució de la borsa, serà de 15 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
A l'efecte informatiu, també es publicarà al tauler d'anuncis i al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal http://www.ajciutadella.org/
La no-presentació de sol·licituds dins del termini i en la forma escaient determina la no-admissió de la persona aspirant en el procés selectiu.
Amb les instàncies, que s'hauran de presentar d'acord amb el model de l'annex II, s'hi haurà de fer constar la manifestació expressa de tenir totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases de la present convocatòria, referida sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d'adjuntar la documentació següent:
(i) Acreditació de la nacionalitat: còpia del DNI o NIE o altra documentació oficial que justifiqui l'acompliment del requisit establert a la base 2.a) d'aquestes bases.
(ii) Curriculum vitae de l'aspirant
(iii) Còpia del títol acadèmic exigit al punt 2. d) d'aquestes bases.
(iv) Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2 o superior.
(vi) Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin. S'adverteix que els mèrits no al·legats i no justificats documentalment o bé els presentats fora de termini no seran valorats. Els mèrits relatius a l'experiència professional han d'anar acompanyats del certificat de la vida laboral emès per la Seguretat Social.
vii) Els annexos II i III, degudament formalitzats. La presentació incorrecta d'aquests documents pot ser motiu d'exclusió.
Les persones aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin, cosa que significa que, en cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, el Tribunal podrà sol·licitar a la persona aspirant que presenti el document original a l'efecte d'acarar-lo.
4. Protecció de dades de caràcter personal
D'acord amb el que disposa l'article de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals (BOE nº 294, de 6 de desembre de 2018), s'informa les persones aspirants del següent:
a) Que el responsable del tractament de dades personals és l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca (plaça des Born, 15, CP 07760), el qual disposarà d'un fitxer de dades de caràcter personal on s'incorporarà la sol·licitud d'admissió, la documentació que s'acompanyi a aquesta o la que es generi arran de la convocatòria.
b) Que la finalitat del tractament d'aquestes dades és la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució del procés selectiu.
c) La possibilitat d'exercir els drets establerts als articles que van del 15 al 22 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, general de protecció de dades. L'exercici d'aquests drets s'efectuarà conformement a les disposicions generals previstes en l'article 12 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties de drets digitals.
L'òrgan administratiu davant el qual les persones interessades poden, si escau, exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de la drets reconeguts en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties de drets digitals, és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, situat a la plaça des Born, 15, de Ciutadella de Menorca.
En cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i en el web d'aquesta corporació municipal (www.ajciutadella.org), d'acord amb el disposat a les bases de la present convocatòria i a l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
5. Admissió de les persones aspirants
5.1. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant o la que en tengui la delegació, dictarà una resolució d'aprovació de la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu. Aquesta resolució es publicarà al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal i indicarà les persones que han estat admeses i les provisionalment excloses i, si escau, les causes de la no-admissió, i es concedirà a les provisionalment excloses un termini de 10 dies hàbils per reclamar i, si és el cas, per esmenar les faltes o omissions que n'hagin causat l'exclusió provisional.
5.2. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.
5.3. Per esmenar el possible defecte, presentar adjunts els documents que siguin preceptius o les reclamacions es disposarà d'un termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució indicada al tauler d'anuncis de la seu electrònica de la corporació. Les persones sol·licitants que dins del termini assenyalat no esmenin els defectes amb la justificació del seu dret de ser admeses, seran definitivament excloses del procés selectiu.
Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, i no caldrà tornar-la a publicar.
A l'efecte de l'establert en aquesta base, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:
- La presentació de la sol·licitud fora de termini.
- La manca de compliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.
- Qualsevol altre que resulti de la normativa aplicable.
5.4. Si es presenten reclamacions, seran acceptades o rebutjades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva, que es publicarà també als llocs indicats per a la llista provisional. Aquesta última publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i de recursos. Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
5.5 Els successius anuncis que es puguin generar, relatius al procediment selectiu, s'hauran de publicar també al tauler d'edictes abans indicat. En tot cas, s'haurà de publicar el nomenament del Tribunal Qualificador de les proves, així com el lloc, la data i l'hora de la realització d'aquestes. Els anuncis que indiquin el lloc, la data i l'hora de la realització de l'exercici per part dels aspirants hauran de ser objecte de publicació al mateix tauler d'edictes amb una antelació mínima de 48 hores a la seva realització.
6. Tribunal de Selecció
6.1. El Tribunal de Selecció estarà constituït per tres membres, i s'ha de designar el mateix nombre de suplents. Ha de comptar amb un president, i dos vocals. A la sessió constitutiva, els membres del Tribunal de selecció han de designar un secretari d'entre els vocals, que aixecarà l'acta corresponent.
6.2. El Tribunal de selecció no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president ni secretari, i les seves decisions s'han d'adoptar per majoria.
6.3. La Presidència de la Fundació Ciutadella Cultura ha de nomenar els membres del Tribunal i els seus suplents. El Tribunal de selecció té la consideració d'òrgan dependent de la seva autoritat. La designació nominal dels membres ha d'incloure la dels respectius suplents i s'ha de fer mitjançant resolució que es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest ajuntament.
6.4. Es podrà disposar la incorporació a les seves tasques d'assessors o especialistes, que poden actuar amb veu però sense vot.
6.5. El Tribunal de Selecció queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de les proves en tot el que no preveuen aquestes bases. Tanmateix, resoldrà les al·legacions que li siguin plantejades.
6.6. Els membres del Tribunal han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.
6.7. Així mateix, les persones aspirants poden recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conformement al que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.
6.8. Als efectes previstos al Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, la Comissió queda classificada amb la categoria tercera.
7. Procés de selecció
El procés de selecció és mitjançant examen teòric, entrevista personal i valoració de mèrits, amb una puntuació màxima de 100 punts, ja que es considera el sistema més adequat, atès que permet una millor aplicació dels principis de mèrit i capacitat, així com la valoració de l'experiència laboral, i garanteix a la vegada el principi d'igualtat en la selecció.
a. Fase primera: examen teòric.
b. Fase segona: entrevista personal.
c. Fase tercera: valoració dels mèrits presentats dins el termini de presentació d'instàncies.
7.1. Fase primera. Examen teòric (màxim 60 punts)
Consistirà en un examen teòric amb preguntes tipus test, a raó de 2.5 punts per a cada pregunta. Cada pregunta mal contestada restarà 1 punt. Es faran un total de entre 30 i 40 preguntes.
S'haurà d'obtenir un mínim de vint punts per a poder tenir dret a les següents fases.
Temari:
1. L'administració pública i la gestió de les fundacions
(Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.)
2. La contractació pública aplicada en les fundacions
(Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. )
3. Estatuts de la Fundació Ciutadella Cultura
4. Les subvencions: Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
5. Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
6. Protecció de dades, principals nocions.
Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades de Personal i garantia dels drets digitals.
7. La propietat intel·lectual, principals nocions que afecten als organitzadors d'esdeveniments.
Reial Decret legislatiu 1/1996, de 12 d'abril, pel qual s'aprova el text de la Llei de Propietat Intel·lectual, regularitzant, aclarant i harmonitzant les disposicions legals vigents sobre la matèria.
8. Transparència, obligacions de les administracions públiques
Llei 19/2023, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Es pot trobar tota la documentació a l'enllaç següent:
https://drive.google.com/drive/folders/12OIjXdL-0hGaxgmRFkvdg28oPR-jcekI?usp=sharing
7.2. Fase segona. Entrevista personal (màxim 10 punts)
1. Tindran dret a l'entrevista personal les persones que hagin tret una puntuació igual o superior a 20 punts de la prova teòrica.
2. S'acordaran una data i un lloc per a les entrevistes, que es publicaran al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.
3. Durant l'entrevista es valorarà la capacitat per aclarir qüestions que el Tribunal pugui plantejar així com la seva actitud, interés, motivació, treball en equip, habilitats comunicatives, capacitat de planificació, resolució de conflictes, etz.
7.3. Fase tercera. Valoració de mèrits (màxim 30 punts)
Els mèrits que el Tribunal ha de valorar en la fase de concurs són els que s'hagin presentat per part dels aspirants dins el termini de presentació d'instàncies, d'acord amb el següent:
7.3.1 Experiència professional (fins a un màxim de 18 punts)
7.3.1.1 Experiència professional al sector cultural en l'àmbit de l'Administració Pública exercint funcions en categoria similar. La puntuació s'obtindrà a raó de 0'10 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin a la vida laboral, o al certificat de serveis prestats, dividit per 30.
7.3.1.2 Experiència professional al sector cultural dins l'àmbit privat exercint funcions anàlogues o similars a les que s'han de desenvolupar. La puntuació s'obtindrà a raó de 0'07 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin a la vida laboral, o al certificat de serveis prestats, dividit per 30.
7.3.1.3 Experiència professional al sector cultural en l'àmbit de l'Administració Pública exercint funcions de rang inferior a l'exigit La puntuació s'obtindrà a raó de 0'05 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin a la vida laboral, o al certificat de serveis prestats, dividit per 30
7.3.1.2 Experiència professional al sector cultural dins l'àmbit privat exercint funcions de rang inferior a les que s'han de desenvolupar. La puntuació s'obtindrà a raó de 0'02 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin a la vida laboral, o al certificat de serveis prestats, dividit per 30.
S'acreditarà mitjançant informe preceptiu de vida laboral o document equivalent, acompanyat del contracte de treball, nomenament com a personal funcionari, certificat d'empresa o certificat dels serveis prestats emès per l'entitat corresponent, o qualsevol altre document que l'òrgan de selecció consideri suficient, en el qual s'hauran d'expressar la data d'inici, la data de finalització de la relació laboral, la categoria i/o el lloc de treball. En cas que sigui necessari també es podran exigir certificats comprovar la veracitat de les dades.
7.3.2. Mèrits per titulacions acadèmiques superiors als sol·licitats (fins a un màxim de 7 punts):
S'acreditaran, aquests mèrits, mitjançant la presentació dels títols acadèmics expedits per organisme competent o bé mitjançant el justificat d'haver abonat els drets d'expedició del títol acadèmic corresponent (en cas que no se li hagi emès el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds).
a) Estar en possessió d'un grau universitari: categoria humanitats o administració i direcció d'empreses extra a l'exigit a les bases. ( 0.01 per crèdit aprovat)
b) Estar en possessió de Màster universitari oficial relacionat amb les arts, gestió del món cultural, món jurídic i/o administratiu ( 0.075 per crèdit aprovat)
c) Estar en possessió de cursos universitaris o postgraus oficials relacionats amb les arts, gestió del món cultural, món jurídic i/o administratiu. ( 0,050 per crèdit aprovat)
7.3.3. Mèrits per nivell de català o d'altres llengües (màxim de 5 punts)
Per tenir un nivell de català superior al sol·licitat correctament acreditat o també per acreditar el coneixement i el nivell de llengües estrangeres.
Nivells de català:
- El nivell C1 equival a 1 punt
- El nivell C2 equival a 1'5 punts
- El nivell LA equival a 1 punt
Nivell d'altres llengües estrangeres ( anglès, francès i italià) :
- El nivell B1 equival a 0'5 punts.
- El nivell B2 o superior equival a 1 punt.
8. Valoració dels aspirants i llista de persones aprovades
Acabada la qualificació dels aspirants, el Tribunal publicarà al tauler d'anuncis i al web de la corporació la llista amb la relació de persones aprovades provisionalment per ordre de puntuació, amb indicació de les persones que han superat o no les proves i la seva puntuació, i en el termini de 10 dies hàbils els aspirants hi podran formular al·legacions i reclamacions.
Passat aquest termini, i si no s'han formulat al·legacions o reclamacions, aquesta llista provisional passarà a ser definitiva i s'elevarà a la presidència o vicepresidència de la Fundació perquè aprovi la constitució de la borsa de treball objecte d'aquest procediment selectiu.
En cas possible d'empat, es resoldrà per sorteig.
En canvi, si, d'ofici o bé de les al·legacions o reclamacions formulades, es detectessin errors materials, rere l'esmena, el Tribunal publicarà la llista definitiva, amb la puntuació obtinguda, per ordre de prelació i l'elevarà al Patronat de la Fundació Ciutadella Cultura perquè l'aprovi juntament amb la proposta de nomenament, si escau .
La llista definitiva i la proposta de nomenament emeses pel Tribunal de selecció són susceptibles d'interposició del corresponent recurs d'alçada.
La resolució que declari la constitució de la borsa serà publicada al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, que trobareu a l'enllaç següent: http://www.ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1.
9. Funcionament de la borsa de treball revisar
9.1. En haver-hi una vacant, si fa falta proveir-la interinament, o en la resta de supòsits establerts a la legislació vigent per motius de contractacions laborals temporals, s'ha d'oferir un lloc a les persones incloses a la borsa que es trobin en la situació de disponible prevista en el punt 10.7.3., d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeixen les bases de la convocatòria. Si hi ha més d'un lloc per cobrir de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible a la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
9.2. S'han de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en els quals cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament interí ofert en el termini d'un dia hàbil -o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de Recursos Humans, s'entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre el dret de preavís de l'article 49.1.d) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors.
9.3. Les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita -d'acord amb el punt anterior d'aquesta base- passaran al darrer lloc de la llista de prelació de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini establert a l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:
a) Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Prestar serveis en una plaça de la plantilla de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca o de qualsevol dels seus patronats municipals, com a personal funcionari interí o laboral temporal en un altre cos, escala, subescala, especialitat i/o subgrup de titulació o categoria laboral.
c) Prestar serveis en una plaça de la plantilla del l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca o de qualsevol dels seus patronats municipals, com a personal funcionari de carrera o laboral fix i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d'excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.
d) Patir malaltia o incapacitat temporal.
e) Exercir, en el moment de la crida, funcions sindicals.
9.4. Les persones interessades estan obligades a comunicar, per escrit, al servei de Recursos Humans, l'acabament de les situacions previstes en el punt 10.3, excepte la de l'apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina que seguiran com a no disponibles. No obstant açò, podran tornar a ser cridats i tornaran a estar disponibles passats deu dies hàbils des de la comunicació de l'acabament d'estar en qualsevol de les situacions previstes en el punt 10.3.
9.5. La posterior renúncia al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió o de la incorporació al lloc prèviament acceptat suposa passar al darrer lloc, per ordre de prelació, de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar una altra categoria laboral o un altre tipus de lloc de treball de personal funcionari de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca o de qualsevol dels seus patronats municipals, o en els casos de força major.
9.6. El personal procedent de la borsa creada mitjançant aquest procediment, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s'ha d'incorporar automàticament a les borses de les quals formi part en el lloc que li correspongui d'acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es van formar.
9.7. Situacions de les persones aspirants a la borsa de treball.
9.7.1. Les persones aspirants a la borsa de treball, a l'efecte d'oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible.
9.7.2. Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants d'una borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal funcionari o laboral amb caràcter interí a l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca o a qualsevol dels seus patronats municipals i que correspongui a la mateixa escala, al cos i subgrup de titulació o que, per concórrer alguna de les causes previstes als apartats a, b, c, d i e de l'apartat 9.3. d'aquesta base, no hagin acceptat el treball ofert.
Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en una borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball corresponent a la mateixa escala, subescala o al cos i subgrup de titulació.
9.7.3. Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.
9.7.4. Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes a l'apartat 10.3. d'aquestes bases, conserven la posició obtinguda a la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible mentre es mantengui la circumstància al·legada, amb l'obligació de comunicar l'acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en l'apartat 10.4. d'aquestes bases.
9.7.5. La vigència d'aquesta borsa finalitzarà al moment que el Patronat de la Fundació Ciutadella Cultura ho consideri oportú.
10. Condicions laborals
1. La persona aspirant tindrà un 50% d'hores en horari variable segons l'activitat de la Fundació.
2. El salari serà en 12 pagues i retribuït segons escala salarial corresponent a un tècnic de nivell A2.
11. Incidències, publicitat i règim normatiu
Pel que fa a la tramitació del procediment selectiu, el Tribunal Qualificador queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin en la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran publicats al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca a l'enllaç http://www.ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1, sens perjudici dels que s'hagin de publicar en el BOIB quan açò sigui preceptiu.
12. Impugnació i revocació
Les presents bases i tots els actes administratius que se'n derivin d'aquestes i de les actuacions del Tribunal Qualificador poden ser impugnats de conformitat amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
(Signat electrònicament: 10 d'abril de 2024
La batlessa Juana Mª Pons Torres)
ANNEX II SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PARTICIPAR EN EL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A CONSTITUIR UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE GESTIÓ PER A LA FUNDACIÓ CIUTADELLA CULTURA
SOL·LICITANT
1r llinatge:...............................................................
2n llinatge: ...............................................
Nom:......................................................................
Document d'identitat: ....................................... Data de naixement: ............................. Telèfon 1: ............................... Tel. 2: ................................ Nacionalitat:............................................
Adreça:............................................................................ Núm. ...... Pis: ............ Municipi: ................................................
Província: .....................................
Codi postal: .........................
Altres (polígon, nom de la casa, etc) ..................................................
Adreça electrònica: ..............................................................................
EXPÒS que, vistes les bases de la convocatòria per a la selecció de persones aspirants a formar part d'una borsa de personal laboral de CATEGORIA LABORAL DE TÈCNIC/A DE GESTIÓ a la Fundació Ciutadella Cultura pel procediment de concurs oposició, present la següent
DECLARACIÓ JURADA
Declar que tenc tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona de la convocatòria, i que són certes les dades que s'hi consignen. I, a més, declar (marcau amb una creu):
__Que no patesc cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions de tècnic/a de gestió
__Que no he estat separat/ada del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni he estat inhabilitat/ada per a l'exercici de la funció pública.
__Que no estic sotmès/esa a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.
DOCUMENTACIÓ QUE ES PRESENTA ADJUNTA
(Marcau amb una X la documentació que presenteu)
__Còpia del DNI.
__ Curriculum vitae
__ Còpia del títol acadèmic exigit per a participar en el procediment selectiu o bé d'haver abonat els drets per l'expedició d'aquest (en cas que el títol no hagi estat emès).
__ Quadre resum dels mèrits a valorar (annex III).
__ Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols)
__ Certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B2 o superior.
* En cas que hi hagi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades dels documents relacionats, se'n sol·licitarà a l'aspirant el document original.
CONSENTIMENT I DEURE D'INFORMAR LES PERSONES INTERESSADES SOBRE LA PROTECCIÓ DE DADES
__ De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè l'Àrea de Recursos Humans de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca utilitzi les meves dades de caràcter personal per a la seva gestió, sabent que dispòs, en tot cas, dels drets d'accés, de rectificació, cancel·lació i d'oposició en els termes prevists en la legislació vigent.
SÍ (__)
Així mateix, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè les dades aportades a la instància i la documentació que, si escau, l'acompanyen puguin ser utilitzades per elaborar estadístiques d'interès general.
SÍ (__)
Respecte a açò, se us informa del següent: les dades de caràcter personal que s'obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest ajuntament. Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, sempre salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes. Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, l'oposició o la cancel·lació adreçant una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest ajuntament.
SOL·LICIT
Ser admès/admesa en el procediment selectiu.
ANNEX III AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS SOL·LICITANT
1r llinatge:...............................................................
2n llinatge: ...............................................
Nom:......................................................................
Document d'identitat: ....................................... Data de naixement: ............................. Telèfon 1: ............................... Tel. 2: ................................
Nacionalitat:............................................. Adreça:............................................................................ Núm. ...... Pis: ............
Municipi: ................................................ Província: .....................................
Codi postal: .........................
Altres (polígon, nom de la casa, etc)..................................................
Adreça electrònica: ..............................................................................
A continuació, la llista dels mèrits que s'han de puntuar d'acord amb la present convocatòria, amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les bases (*):
Pàgina |
Apt. bases |
Descripció |
Punts |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tengui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.
(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa, i la vida laboral.
(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'hi adjunti ha d'anar paginada i ha d'incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.
Ciutadella de Menorca, ......... d............................... de 2023
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE CIUTADELLA DE MENORCA I PRESIDENTA DEL PATRONAT DE LA FUNDACIÓ CIUTADELLA CULTURA