Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 198906
Bases que han de regir la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball de directors/es de lleure, per cobrir laboralment les possibles necessitats de personal de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d'Alcaldia núm. 2024-1269 de data 26.03.2024, s'han aprovat les bases de la convocatòria per a la creació d'una borsa de treball de directors/es de lleure, grup C2 CD 14, per cobrir laboral i temporalment les possibles necessitats d'aquest Ajuntament i que es transcriuen a continuació:

“BASES PROVISIÓ BORSA DE TREBALL DIRECTOR/A DE TEMPS LLIURE

1. Objecte

És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball de directors/es de temps lliure o personal equivalent, personal laboral temporal, per cobrir les possibles necessitats urgents de provisió de llocs de treball de director/a d' escoles d'estiu i altres activitats que organitza l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, mitjançant el sistema de concurs, grup classificació C2 nivell CD 14, d'acord amb l'aprovació de la fitxa descriptiva i valoració de llocs de treball temporal de «Director/a de temps lliure, Monitor/a de temps lliure i Monitor/a de temps lliure-TP», adoptada per acord plenari el 31 de març de 2022.

2. Requisits dels/de les aspirants

2.1. Per prendre-hi part, les persones interessades han de complir els següents requisits:

a) Tenir nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

c) Tenir complerts 16 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) Estar en possessió del títol oficial de graduat escolar/graduat en educació secundària obligatòria (ESO), formació professional de primer grau o equivalent.

e) Estar en possessió de les titulacions de director/a de temps lliure establides (Decret 23/2018, de 6 de juliol, pel qual es desplega parcialment la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut), o estar en possessió de titulacions universitàries reconegudes de la modalitat de l'activitat a realitzar (Reglament de regulació de les activitats de temps lliure infantil i juvenil en l'àmbit territorial de l'illa d'Eivissa, BOIB Nº40 de 19 de març de 2011). 

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'estar en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si és el cas, l'homologació.

La titulació s'acreditarà mitjançant l'expedició dels títols corresponents per l'autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l'equivalència de títols.

f) Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana de nivell B2, de conformitat amb el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Els coneixements de llengua catalana s'han d'acreditar mitjançant l'aportació d'un certificat corresponent a un nivell igual o superior al que exigeix el Decret 11/2017, expedit o reconegut com a equivalent o que estigui homologat per la Direcció General de Política Lingüística, o bé expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública.

g) Haver satisfet els drets d'examen de 15,00 €. El pagament dels drets d'examen es realitzarà exclusivament per Internet, a l'apartat pagament en línia de tributs (autoliquidacions) del web www.santjosep.org dins el termini de presentació de les sol·licituds. El pagament dels drets d'examen no suposa en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins del termini establert. No correspon la devolució de l'import íntegre satisfet en concepte de taxa per drets d'examen, en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables als interessats. No obstant això, es procedirà a la devolució de la taxa quan, per causes no imputables al subjecte passiu, l'activitat tècnica o administrativa que constitueixen el fet imposable de la taxa no es realitzi. D'acord amb el previst a l'article 18.5 de la Llei 66/97, de 30 de desembre, de mesures tributàries i administratives, queden exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. En aquest cas s'haurà d'acreditar la discapacitat amb el corresponent certificat. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d'examen, en el termini de presentació de sol·licituds, determinarà l'exclusió definitiva de l'aspirant.

h) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupen en el cas de personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

Amb caràcter previ a la presa de possessió, l'interessat ha de manifestar que no desenvolupa cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza cap activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

i) Amb caràcter previ a la presa de possessió, l'interessat ha d'aportar la certificació negativa del Registre Central de Delinqüents Sexuals que acrediti que no ha estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, ni per tràfic d'éssers humans (article 13.5 de la LO 1/1996, de 15 de gener modificada per la Llei 26/2015 de 28 de juliol de modificació del sistema de protecció a la infància i l'adolescència).

2.2. Els/les aspirants han de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes durant tot el procés.

2.3. De conformitat amb el que disposa l'article 22.2 del Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, que aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat, en l'àmbit de l'ocupació, les condicions bàsiques d'accessibilitat i no discriminació a què es refereix el capítol V seran d'aplicació amb caràcter supletori respecte al que preveu la legislació laboral.

3. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud i s'han de presentar en el Registre General de l'Ajuntament, dins el termini de DEU (10) DIES HÀBILS, a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al BOIB. La resta dels anuncis relacionats amb la convocatòria es publicaran únicament al tauler d'anuncis de la seu electrònica de la web de l'Ajuntament.

- Amb certificat digital, a la seu electrònica: http://santjosep.sedelectronica.es / catàleg de tràmits / instància general + pujar fitxer (escanejats).

- Sense certificat digital, a través de la resta de formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú.

Sol·licitar participar en la convocatòria de borsa de directors/es de temps lliure 2024 i adjuntar la documentació que s'assenyala a continuació:

1. Model de sol·licitud firmat i datat (annex I).

2. Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor. En cas de no posseir nacionalitat espanyola, d'acord amb l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, fotocòpia del document oficial acreditatiu de la persona.

3. Títols exigits a les lletres d) i e) de la base anterior o certificat acadèmic que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a l'expedició, si és el cas.

4. Fotocòpia del justificant d'autoliquidació de 15,00 € per la taxa de participació.

5. Fotocòpia del certificat de coneixements de llengua catalana exigit a la lletra f) de la base anterior (nivell B2).

6. Annex II (autobaremació).

7. Fotocòpia dels documents acreditatius dels mèrits, d'acord amb el barem establert en el punt 6 i a l'indicat a l'annex II d'autobaremació. L'òrgan de selecció no valorarà els mèrits que no s'acreditin juntament amb la instància de sol·licitud i estiguin indicats a l'annex II d'autobaremació per participar en el procés selectiu.

Les persones aspirants han de conservar una còpia segellada i registrada de la sol·licitud, per si els fos requerida en cap moment.

La presentació de la instància implica, als efectes de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el consentiment dels afectats perquè l'Ajuntament de Sant Josep la utilitzi per a la gestió, i és obligatòria la formalització. Es disposa, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes previstos a la legislació vigent i és responsable del fitxer l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.

La participació en aquesta convocatòria comporta l'acceptació de les presents bases.

4. Admissió d'aspirants

4.1 Finalitzat el període de presentació de sol·licituds, la llista provisional d'admesos i exclosos al procés selectiu es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web municipal, amb expressió del document nacional d'identitat dels aspirants admesos i exclosos i, en el seu cas, de la causa de la no-admissió.

Amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, els números de DNI consten a la relació pertinent de persones admeses.

Als efectes de l'establert a la present base, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:

- La realització del pagament de la taxa fora del termini de presentació d'instàncies.

- La presentació de la sol·licitud fora de termini.

- La falta de compliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.

- Qualsevol altre que resulti de la normativa aplicable o del que prevegin les bases específiques de cada convocatòria.

La resolució indicarà també el lloc, data i hora de realització de la prova específica de llengua catalana per als aspirants que no hagin acreditat documentalment la titulació requerida.

4.2 Per als aspirants que no hagin acreditat documentalment, dins el termini de presentació de sol·licituds, els coneixements corresponents de llengua catalana, es farà un prova específica que servirà per acreditar-los, el resultat de la qual serà apte o no apte. La qualificació de no apte implicarà l'eliminació de l'aspirant.

En el cas que algun dels aspirants obtingui el nivell exigit una vegada exhaurit el termini de presentació de sol·licituds, s'haurà de presentar en el lloc i en la data assenyalats per a la realització de la prova específica de català per tal d'acreditar-lo mitjançant l'aportació d'algun dels títols o certificats previstos en aquesta base. En tot cas, la comissió tècnica designada per avaluar aquesta prova decidirà sobre l'admissió dels certificats que aportin els aspirants.

4.3. Per esmenar el possible defecte, acompanyar els documents que siguin preceptius o     presentar reclamacions, es disposarà d'un termini de TRES (3) DIES HÀBILS, a comptar des del dia següent de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos en el procés selectiu en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web municipal.

Les persones sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el dret a ser admeses seran definitivament excloses del procés selectiu.

4.4. Si es presenten reclamacions, seran estimades o desestimades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva.

La resolució definitiva indicarà els membres del tribunal qualificador, el lloc, data i hora d'inici del procés selectiu del concurs de mèrits.

4.5. Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

5. Tribunal qualificador

5.1 L'òrgan de selecció estarà constituït per un president, dos vocals, els suplents i un secretari/ària amb veu, però sense vot.

Els membres han d'estar en possessió d'una titulació acadèmica de nivell igual o superior a l'exigit a les persones aspirants. La meitat de les persones, com a mínim, de les que són membres de l'òrgan de selecció, han de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida a les persones aspirants.

 

5.2. L'òrgan no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les decisions s'han d'adoptar per majoria.

5.3. L'òrgan de selecció quedarà facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada en tot el que no estigui previst a les bases.

5.4. L'òrgan de selecció pot disposar la incorporació a les seues tasques d'assessors o especialistes.

5.5. Els membres de l'òrgan de selecció han d'abstenir-se d'intervenir, i ho notificaran a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.6. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres de l'òrgan quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades en el paràgraf anterior, d'acord amb el que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.

5.7. L'òrgan de selecció queda classificat a la categoria 2a als efectes previstos, segons el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei.

6. Valoració de mèrits (Fase de Concurs)

Aquesta fase únicament serà aplicable als aspirants que figurin a la llista definitiva d'aspirants admesos.

Els mèrits que l'òrgan de selecció valorarà a la fase de concurs seran els següents, sempre que hagin estat prèviament acreditats en el termini i condicions establits a les bases, i s'estructura en cinc blocs: experiència professional, mèrits acadèmics, accions formatives, coneixements de la llengua catalana i coneixement de llengua anglesa o altres.

La puntuació màxima total serà de 13 punts i es valorarà de la forma següent:

1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL. MÀXIM 4 PUNTS

—Per cada mes complet de serveis efectius prestats en treballs realitzats en qualsevol administració pública com a director/a de temps lliure, justificats amb el certificat de serveis prestats expedit per l'administració pública corresponent acompanyat d'un certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social: 0,50 punts

—Per cada mes complet de serveis efectius prestats en treballs realitzats en una empresa privada en una categoria igual que la plaça convocada, justificats amb còpies dels contractes de treball o certificats d'empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social: 0,25 punts

En el cas que els serveis s'hagin prestat a l'Ajuntament de Sant Josep s'acreditarà mitjançant declaració jurada de l'aspirant en la qual s'indicarà el període treballat (annex III).

Els serveis prestats es comptabilitzen en dies treballats a jornada completa, i, en el cas de realització d'altres tipus de jornades, els serveis prestats es comptabilitzen proporcionalment al temps treballat.

2. MÈRITS ACADÈMICS. MÀXIM 3 PUNTS

Per estar en possessió d'alguna titulació acadèmica d'acord amb els criteris següents:

—Màster, postgrau, expert o especialista relacionat amb matèries com educació, esports, art o lleure: 3 punts

—Llicenciatura, diplomatura o grau relacionat amb matèries com educació, esports, art o lleure (psicologia, pedagogia, psicopedagogia, magisteri, educació social, art, esports...): 3 punts

—Resta de titulacions universitàries: 2,5 punts

—Cicle formatiu de grau superior relacionat directament amb matèries d'educació, art, esports o lleure (animació sociocultural i turística, educació infantil, integració social, animació i activitats físiques i esportives, art ...): 2 punts

—Resta de cicles formatius de grau superior: 1,5 punts

—Títol de formació professional de grau mitjà, relacionat directament amb matèries d'educació, art, esports o lleure: 1 punt

—Resta de titulacions: 0,5 punts

No es valoraran els títols acadèmics que s'hagin presentat com a requisit.

Només es valorarà la titulació acadèmica superior.

 

3. ACCIONS FORMATIVES: MÀXIM 3 PUNTS

—Pel títol de socorrista expedit per la Creu Roja, la Federació Espanyola de Socorrisme o la Conselleria de Sanitat o alguna entitat legalment reconeguda per l'administració competent: 1 punt

—Per cursos de primers auxilis:

  • Cursos fins a 20 hores lectives: 0,25 punts
  • Cursos de més de 20 hores lectives: 0,50 punts

—Per cursos/tallers o estudis relacionats amb activitats de temps lliure, tractament de persones amb necessitats especials, la música, el teatre, la dansa o l'art, sempre que no s'hagin valorat en els punts anteriors:

  • Cursos de 10 a 30 hores lectives: 0,10 punts
  • Cursos de 31 a 50 hores lectives: 0,25 punts
  • Cursos de més de 50 hores lectives: 0,50 punts

No es valoraran els certificats en què només s'especifica l'assistència i no l'aprofitament. És convenient adjuntar al certificat del curs/taller el programa o temari per valorar si té relació amb el que s'ha establit.

4. CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ: MÀXIM 1 PUNT

Es valoren els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:

—Certificat de nivell C1 o equivalent: 0,75 punts

—Certificat de nivell C2 o equivalent: 1 punt

Es valora només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada.

5. CONEIXEMENTS D'ANGLÈS, ITALIÀ, FRANCÈS O ALEMANY: MÀXIM 2 PUNTS

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts, d'acord amb els següents criteris:

—Nivell A2: 0,25 punts

—Nivell B1: 0,50 punts

—Nivell B2: 1 punt

—Nivell C1: 1,5 punts

—Nivell C2: 2 punts

L'acreditació dels diferents nivells d'idiomes que es tenguin es farà mitjançant la presentació de certificats emesos per entitats oficials reconegudes d'acord amb la tabla d'equivalències d'idiomes respecte al Marc Europeu de referència.

Només es valorarà el nivell més alt acreditat.

7. Publicació dels resultats

7.1. Conclosa la valoració del procés selectiu, l'òrgan de selecció ha de fer públic en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en el tauler d'anuncis del web municipal una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants, amb indicació del número del document nacional d'identitat.. Aquesta s'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total. 

7.2. Ordre de prelació. En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris establis a l'article 4.4 del Reglament de funcionament de borsins de personal de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 64, de 21/06/2016).

7.3. Les persones aspirants disposen d'un termini de TRES (3) DIES HÀBILS, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista en el tauler d'anuncis municipal, en el del web i en el de la seu digital, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del procés selectiu. En cas contrari, s'entendrà elevada a definitiva. L'òrgan de selecció ha d'elevar la llista definitiva a la Presidència de la corporació per a la constitució mitjançant decret de la borsa de treball. Aquesta es publicarà en el tauler d'anuncis de la corporació, en el del web municipal i en el de la seu digital.

 

​​​​​​​8. Forma de contractació

8.1. La contractació de les places de la borsa de treball estarà sempre condicionada al número d'escoles d'estiu municipals, que son tres, i sempre d'acord amb el que estableix el Decret 23/2018, de 6 de juliol, pel qual es desplega parcialment la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut.

8.2. Per ordre de prelació, seran contractats com a DIRECTORS/ES DE TEMPS LLIURE per a les escoles d'estiu, per un termini que normalment comprèn des de dues setmanes abans de l'inici de l'escola d'estiu fins dues setmanes després de la seua finalització.

8.3. El tipus de contracte, que estarà condicionat a l'existència de crèdit, i serà d'àmbit laboral per obra o servei a temps complet. De la mateixa manera, l'ordre de la present borsa regirà el torn de trucada. 

8.4. Les persones que, formant part de l'ordre de prelació, renunciïn al treball una vegada contractades, restaran excloses automàticament de la borsa de treball constituïda.

9. Publicitat

Les presents bases i la convocatòria es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web www.santjosep.org.

El mitjà de comunicació de tots els actes de tràmit del procediment, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú, és el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web www.santjosep.org.

10. Impugnació

Les presents bases i tots els actes administratius que se'n derivin, d'aquestes i de les actuacions de l'òrgan de selecció, poden ser impugnats d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. ”

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Sant Josep de sa Talaia, document firmat electrònicament al marge (26 de març de 2024)

L'alcalde Vicente Roig Tur

 

ANNEX I MODEL DE SOL·LICITUD DE LA BORSA DE DIRECTORS/ES DE TEMPS LLIURE

Cognoms i nom: _________________________________________________________________

Document d'identitat:  ____________________

Adreça a efectes de notificacions: ___________________________________________________

Correu electrònic: ________________________________________________________________

Telèfon: _____________________

SOL·LICIT:

Prendre part en el procés selectiu convocat per l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per a la creació d'una borsa de directors/es de temps lliure, per cobrir las places vacants per les escoles d'estiu o altres activitats juvenils i infantils, necessitats o substitucions a la plantilla de personal d'aquest Ajuntament i per això:

DECLAR:

a) Que no pateix cap malaltia i posseeix les capacitats física y psíquica necessàries per a realitzar les corresponents funcions.

b) Que no he estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública ni em trobo inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

c) Que no em trobo afectat per cap incapacitat o incompatibilitat segons el que estableixen el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

(SI ÉS EL CAS) DECLAR:

Que he prestat serveis a la administració pública, desenvolupant funcions pròpies del lloc objecte de la convocatòria, durant els següents mesos complets:

ADJUNT:

1. Fotocòpia del document de identitat.

2. Fotocòpia del títol exigit.

3. Fotocòpia del justificant d'autoliquidació de 15,00 € amb el segell d'abonat.

4. Fotocòpia del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana exigit.

5. Annex II (autobaremació) i, si és el cas, documents acreditatius dels mèrits.

6. Si és el cas, declaració jurada (Annex III) i/o fotocòpia del certificat de serveis prestats.

7. Si és el cas, fotocòpia del certificat acreditatiu de discapacitat.

 

Sant Josep de sa Talaia, ......... d .............................. de 2024

 

(firma)

 

ANNEX II AUTOBAREMACIÓ

Els sol·licitants únicament han d'omplir les columnes en blanc, la part ombrejada s'omplirà pel tribunal qualificador.

1) EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL. Puntuació màxima: 4 punts.

Núm.

Títol del document

Mesos

Punts

Punts T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

2) MÈRITS ACADÈMICS. Puntuació màxima: 3 punts.

Núm.

Títol del document

Punts

Punts T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

3) ACCIONS FORMATIVES. Puntuació màxima: 3 punts.

Núm.

Títol del document

Crèdits/hores

Punts

Punts T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

4) CONEIXEMENTS ORALS I ESCRITS DE CATALÀ. Puntuació màxima: 1 punt.

Núm.

Títol del document

Punts

Punts T

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

5) CONEIXEMENTS D'ANGLÈS, ITALIÀ, FRANCÈS O ALEMANY. ​​​​​​​Puntuació màx: 2 punts.

Núm.

Títol del document

Punts

Punts T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

Sant Josep de sa Talaia, ............ de ................................................ de 2024

(firma)

 

ANNEX III DECLARACIÓ JURADA DE SERVEIS PRESTATS A  L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Jo, .............................................................................................................................,

amb DNI núm. .......................................

DECLAR:

1. Que he prestat serveis a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en places reconegudes, en els següents períodes:

Data d'inici

(dd/mm/aaaa)

Data final

(dd/mm/aaaa)

Càrrec

(director/a de temps lliure)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sant Josep de sa Talaia, ......... d ........................................ de 2024

 

(firma)