Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 169784
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Exp: PA 2022 0005. Aprovació inicial de la modificació del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) que té per objecte la modificació de la delimitació de l’ ARE/57-01 Verge de Lluch

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament, en sessió de data 29/02/2024, va aprovar inicialment la modificació del Pla General d'Ordenació Urbana (PGOU) que té per objecte  la modificació  de la delimitació de l' ARE/57-01 Verge de Lluch, integrant les parts sostretes de l' esmentat àmbit als equipaments públics EQ0b/DP-P 57-02-E i EQ2b/DP 57-03-E, de titularitat municipal,  amb la finalitat de regularitzar la situació urbanística dels esmentats equipaments i possibilitar les necessitats de desenvolupament dels mateixos, segons el projecte redactat pels Serveis tècnics municipals, a instància de l' Institut Municipal d' Esports (IME).

Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, se sotmet l' esmentat Projecte de modificació del Pla general, a informació pública durant TRENTA DIES. Atès l'art. 2.2 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca, el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria. 

Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:

  • a l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal.
  • accedint a l'enllaç: https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/Planejament/En7dlekXOgtDmUtbl0yrSmkBk--DY0Zls7NiwcmUHAli8w?e=ch3IDz
  • en el Servei d'informació urbanística: per correu electrònic a l'adreça guia2014@palma.cat; telefonant el 971225900, extensions 8153 i 8156 (de dilluns a divendres, de 9 a 13 h.) o acudint, sense cita prèvia, a la planta baixa de l'edifici municipal de les Avingudes (av. de Gabriel Alomar, 18) els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 h. 

I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l' esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

 (Signat electrònicament: 13 de març de 2024)

El secretari general del Ple Nicolau Conti Fuster