Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 169296
Aprovació del padró de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica 2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local amb data 08/03/2024, adoptà el següent acord:

Vist el Padró de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica corresponent a l'exercici 2024 que té un import total de 386.488,87€ i que conté 7.257 subjectes passius.

PRIMER: Aprovar el padró de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica 2024, elaborat sobre el de l'exercici anterior, tot incorporant les modificacions corresponents, per un import total de 386.488,87€ i que conté 7.257 subjectes passius.

SEGON: Exposar al públic per un termini de 15 dies, a comptar des de el següent al de la seva publicació en el BOIB, aquest padró als efectes de reclamacions per les persones interessades.

TERCER: Notificar col·lectivament els respectius rebuts mitjançant la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a través d'edictes que així ho adverteixin, tal i com preveu l'article. 102.3 de la Llei 58/2003, General Tributària.

Contra aquesta notificació es pot presentar recurs de reposició previ al contenciós administratiu durant un termini d'un mes, contat des de el dia següent al de la finalització del període d'exposició pública del Padró tal i com disposa l'art. 14 del RDL. 2/2004, de 5 de març

QUART: Procedir al cobrament de les quotes tributàries pels òrgans de recaptació de la Corporació.

CINQUÈ: Aprovar el període de cobrament en voluntària d'acord amb el que preveu l'acord pres per la Junta de Govern Local de data 19/02/2024 d'aprovació del Calendari Fiscal 2024, que serà el comprès entre els dies 2 d'abril i el 3 de juny, inclusivament, domiciliats dia 2 de maig, procedint, transcorregut el període abans esmentat, al cobrament en via executiva dels rebuts impagats, tot aplicant el recàrrec que sigui procedent.

SISÉ: Establir com a modalitats de pagament les seguidament detallades:

  • Mitjançant la presentació del document cobrador que facilitarà l'Ajuntament o que es pot descarregar a la carpeta ciutadana. Així mateix, si el contribuent ho sol·licita mitjançant autorització signada davant el Servei de Recaptació de l'Ajuntament, es podrà rebre la carta de pagament per correu electrònic, atès que ja no es realitza el repartiment porta a porta dels tríptics. En aquest sentit es recomana als contribuents la signatura de l'esmentada autorització, per així rebre informació del Servei de Recaptació de l'Ajuntament des Castell mitjançant SMS o correu electrònic amb la finalitat que puguin rebre les cartes de pagament dels tributs periòdics corresponents, així com obtenir per aquests mitjans la informació dels terminis de pagament o els avisos de notificacions. 

  • En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació de l'Ajuntament: Caixabank, Banc Santander i Banca March., els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que les pròpies entitats estableixin.

  • A través de banca electrònica o en la xarxa de caixers de les entitats col·laboradores: Caixabank, Banc Santander i Banca March, qualsevol dia i hora.

  • A través de carpeta ciutadana de l' Ajuntament des Castell (amb certificat electrònic o sense) https://www.carpetaciutadana.org.

  • A l'Oficina de recaptació de l'Ajuntament, en horari de 9 a 13 h, amb targeta bancaria.

  • Domiciliació bancària. Els rebuts domiciliats d'IVTM gaudeixen d'una bonificació del 3% del total del rebut, sempre que el rebut sigui abonat en el moment de la seva presentació al cobrament i el subjecte passiu no tingui altres deutes pendents de pagament en període executiu.

Excepte quan concorrin circumstàncies de caràcter excepcional, alienes a la voluntat del subjecte passiu, la manca d'abonament del citat dèbit domiciliat en el moment de la presentació donarà lloc a la pèrdua de la totalitat de la bonificació concedida.

La domiciliació del pagament de qualsevol tribut es pot realitzar personalment en l'Oficina de Recaptació i a través de carpeta ciutadana de l'Ajuntament des Castell. https://www.carpetaciutadana.org. amb una antelació mínima de dos mesos a l'inici del període de cobrament, en altre cas, la comunicació tindrà efecte a partir del període següent

Llocs, dies i hores d'ingrés:

  • En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació de l'Ajuntament: Caixabank, Banc Santander i Banca March., els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que les pròpies entitats estableixin.

  • A través de banca electrònica o en la xarxa de caixers de les entitats col·laboradores: Caixabank, Banc Santander i Banca March, qualsevol dia i hora.

  • A través de carpeta ciutadana de l' Ajuntament des Castell (amb certificat electrònic o sense) https://www.carpetaciutadana.org.

  • A l'Oficina de recaptació de l'Ajuntament, en horari de 9 a 13 h, amb targeta bancaria.

SETÈ: Donar compte de l'aprovació d'aquest Padró al Ple de la Corporació en la primera sessió que se celebri.

 

Signat as Castell en la data de la signatura electrònica (12 de març de 2024)

El batlle José Luis Camps Pons