Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 166330
Departament de Personal. Servei de Planificació i Provisió. Convocatòria del Concurs de Provisió de llocs de feina per a personal funcionari de l'Ajuntament de Palma any 2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior per decret número 04339 de data 13 de març de 2024, ha resolt el següent:

PRIMER.- Aprovar la convocatòria de provisió dels llocs de treball corresponents al personal funcionari de l'Administració de l'Ajuntament de Palma que figuren en l'annex del present decret, pel sistema de concurs de mèrits, d'acord amb allò establert a la relació de llocs de treball.

SEGON.- Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, els quals s'adjunten annexos i que varen se aprovades per Mesa general de negociació de dia 21 de novembre de 2023.

TERCER.- Publicar el present decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Butlletí Oficial de l'Estat pel que fa als llocs de treball oberts a personal funcionari de carrera de totes les administracions públiques.

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

BASES DEL CONCURS PER A LA PROVISIÓ DE LLOCS DE FEINA

PRIMERA. Objecte de la convocatòria

L'objecte de la present convocatòria és la provisió amb personal funcionari de carrera de diversos llocs de feina vacants i dotats pressupostàriament d'aquesta Corporació, mitjançant el procediment de concurs de mèrits previst a l'article 79 de la Llei 5/2015 de 30 d'octubre pel que s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, a l'article 75 i següents de la llei 3/2007, de 27 de març de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i als articles 2, 3 i 9 i següents del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

SEGONA. Requisits

Per poder prendre part en aquesta convocatòria les persones candidates han de complir els següents requisits referits a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies i s'han de mantenir durant tot el procediment del concurs:

  • Ser personal funcionari de carrera d'aquest Ajuntament, independentment de la seva situació administrativa (excepte els suspesos ferms, que no hi podran participar mentre duri la suspensió), sempre que compleixin les condicions generals exigides i els requisits d'ocupació establerts a la relació de llocs de treball per a aquells llocs de treball als quals es pretengui accedir, que expressament preveu la convocatòria.
  • Dur un mínim de permanència de dos anys amb caràcter definitiu en el lloc de treball de procedència. S'exceptuen d'aquest requisit les persones que es troben en situació d'adscripció provisional.
  • També pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l'Administració de l'Estat, d'altres comunitats autònomes i de les corporacions locals, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la suspensió ferma, respecte als llocs adscrits a aquestes administracions, sempre que es compleixin els requisits que estableix la convocatòria.
  • Tenir el certificat de nivell de català corresponent en el cas de llocs de feina que el tinguin establert com a requisit en la relació de llocs de treball.

Per als llocs de treball de nivell 26 o superior, sigui quina sigui la forma de provisió, els candidats hauran de presentar una memòria sobre les funcions del lloc de treball, en què s'inclogui un pla de treball i una descripció de les aportacions que farien en cas d'ocupar-lo.

La memòria s'haurà de presentar d'acord amb el model que s'adjunta com a annex 1.

D'acord amb l'article 57.1 de la llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència front a la violència, per participar en la provisió de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors, és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, que inclogui agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com tràfic d'éssers humans.

Per tal d'acreditar aquesta circumstància, les persones interessades han de prestar el seu consentiment exprés a l'Administració perquè consulti telemàticament les dades que figuren en el Registre Central de Delinqüents Sexuals.

Si no hi ha el consentiment exprés, aquest personal haurà d'aportar la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals.

Te l'obligació de participar-hi tot el personal funcionari de la corporació que estigui en situació d'adscripció provisional.

El personal funcionari adscrit provisionalment a un lloc de treball té obligació de participar en aquesta convocatòria, amb les condicions següents:

a) Quan l'adscripció provisional és a causa d'haver estat remogut d'un lloc de feina, la persona afectada ha de sol·licitar, d'acord amb l'article 93.2 de la Llei 3/2007, la totalitat dels llocs de feina corresponents al seu cos o la seva escala o especialitat, no inferiors en més de dos nivells al del seu grau personal, dels quals compleixi els requisits. Aquesta darrera limitació no s'aplica al personal remogut d'un lloc de treball per la causa que regula la lletra a) de l'article 92.1, que resta obligat a participar en les convocatòries de provisió i a sol·licitar tots els llocs de feina, amb independència del seu nivell.

b) Quan l'adscripció provisional és conseqüència de reingrés en el servei actiu, la persona afectada està obligada a participar i a sol·licitar tots els llocs de feina inclosos en la convocatòria per als quals en compleixi els requisits.

c) El personal funcionari adscrit provisionalment no té l'obligació de sol·licitar els llocs de treball, el sistema de provisió dels quals és el de lliure designació.

d) Al personal funcionari adscrit provisionalment que incompleixi l'obligació reglamentària indicada a les lletres a i b i no obtingui un lloc de treball, se li adjudicarà el primer lloc vacant del concurs corresponent al seu cos, escala o especialitat segons l'ordre de publicació dels llocs de treball vacants oferts, sempre que en compleixi els requisits.

El personal funcionari en situació d'excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació, i ha de consignar expressament en la sol·licitud que vol reingressar al servei actiu.

Les persones que estan en situació d'excedència voluntària especial, igual que, en general, el personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva de lloc de treball d'acord amb l'article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, pot participar en aquesta convocatòria, i ha de romandre en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.

D'acord amb l'apartat 3 de l'article 81 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el personal funcionari titular d'un lloc de treball només pot participar en aquesta convocatòria si s'han complert com a mínim dos anys des que en va prendre possessió, o el temps mínim de permanència indicat en la convocatòria mitjançant la qual se li va adjudicar amb caràcter definitiu, en el cas que aquest període de temps mínim sigui més llarg, ja sigui per haver obtingut destinació definitiva en un procés selectiu d'ingrés, pel torn lliure o pel torn de promoció interna (sense perjudici del que disposa l'apartat següent), o bé a través de l'adjudicació d'un lloc de treball mitjançant un sistema de provisió ordinari anterior, amb les excepcions que preveu l'article 81.4 de la Llei abans esmentada, modificada, en aquest punt, pel Decret llei 2/2013, de 14 de juny, de mesures urgents en matèria de mobilitat intraadministrativa temporal de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per poder optar a un lloc de feina, les persones interessades han de complir el requisit de pertinença al cos, escala i a l'especialitat al qual s'adscriu el lloc en qüestió. En cas que s'exigeixi alguna o algunes titulacions o bé uns altres requisits, cal posseir aquesta titulació o titulacions i complir altres requisits.

TERCERA. Instàncies.

La sol·licitud per prendre part en el concurs per al proveïment de llocs de treball per al personal de l'ajuntament de Palma, s'ha d'emplenar mitjançant l'aplicació del Portal del Personal. Complimentada la sol·licitud telemàtica, es generarà un document pdf que és l'únic que s'haurà de registrar. Preferentment s'haurà de presentar en el Registre electrònic de l'Ajuntament de Palma o, de forma presencial, pel Registre general o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El personal que no sigui de l'ajuntament de Palma, trobarà la sol·licitud a la intranet municipal i a la pàgina web municipal: www.palma.es

El termini per presentar sol·licituds és de quinze dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB o al BOE en cas que es tracte de llocs de treball obert a administracions d'àmbit estatal.

Les persones interessades poden sol·licitar fins a un màxim de deu llocs de treball, excepte si estan en situació d'adscripció provisional o si sol·liciten el reingrés.

Les comissions tècniques de valoració només prendran en consideració els deu primers llocs de feina de les sol·licituds que incompleixen aquesta limitació. En cas que s'hagi presentat més d'una sol·licitud, si hi ha dubtes sobre l'ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l'ordre en què s'indiquen els llocs de treball en la sol·licitud amb el darrer número de registre d'entrada.

QUARTA. Acreditació dels requisits i mèrits.

Els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d'estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds.

Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l'administració de l'Ajuntament de Palma, s'han d'acreditar en la forma següent:

a) Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal.

b) L'Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.

c) A l'efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal funcionari que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Registre de Personal i Informàtica, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient per a la seva constància en el procediment del concurs. Als esmentats efectes es podran consultar les dades del full de servei que constarà al Portal del personal.

d) Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal mitjançant documents originals o còpies compulsades dels certificats o títols corresponents, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud (serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l'administració corresponent, amb l'expressió de la data d'inici i d'acabament, el cos, l'escala o l'especialitat i el nivell del lloc ocupat).

e) Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o una fotocòpia compulsada de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.

f) Quan el lloc de treball sol·licitat té un requisit d'experiència o formació en determinades unitats administratives o funcions, si és a l'ajuntament de Palma, aquesta comprovació es farà d'ofici, en cas que l'experiència s'hagi adquirit a una altra administració, es farà d'acord amb l'Annex 2.

La data límit per a l'al·legació dels mèrits i la presentació dels documents relatius a aquests serà la de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Els mèrits adduïts i no justificats per les persones aspirants en la forma indicada no seran valorats.

En cas de convocatòries múltiples, els aspirants hauran d'indicar a la sol·licitud l'ordre de preferència als llocs de treball convocats. La seva omissió, després del requeriment d'esmena per 10 dies, suposarà l'exclusió de l'aspirant al concurs.

Abans de la publicació de la resolució provisional de les adjudicacions del concurs els participants podran desistir, totalment o parcialment, de la seva sol·licitud, i caducarà el termini per renunciar o desistir de participar en el concurs. El desistiment serà parcial quan inclogui només algun dels llocs sol·licitats. Un cop transcorregut aquell període, les sol·licituds formulades seran vinculants per al peticionari i les destinacions, irrenunciables, tret que, abans de la presa de possessió, s'hagi obtingut una altra destinació mitjançant convocatòria pública, d'acord amb allò establert a l'art. 26 del Decret 33/1994, de 28 de març.

CINQUENA. Persones amb discapacitat

Les persones interessades en participar en el concurs amb alguna discapacitat reconeguda davant l'Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de treball vacants que s'adapti el lloc o llocs de feina sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l'organització.

L'Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l'adaptació i sobre la compatibilitat d'aquesta amb les tasques i les funcions del lloc en concret.

En la resolució que posa fi al concurs de mèrits s'ha de resoldre, així mateix, sobre l'adaptació sol·licitada del lloc o llocs de treball de què es tracti.

SISENA. Llistes de persones aspirants admeses i excloses

En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, l'òrgan competent ha de dictar una resolució per la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses del concurs o d'alguns dels llocs convocats, aclarint-ne les causes d'exclusió per a cada persona i lloc de feina.

La relació de les persones admeses i excloses s'exposarà en el tauler electrònic d'edictes i anuncis de la pàgina web www.palma.es d'aquest Ajuntament i a l'apartat d'oferta pública de feina de la mateixa pàgina web, la relació d'exclosos es publicarà al BOIB.

En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors, i si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó, a més, que els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.

Per esmenar el possible defecte o acompanyar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de la publicació de la relació indicada en el BOIB. De no presentar-se esmenes la llista esdevindrà definitiva.

SETENA. Comissions tècniques de valoració.

Hi ha tres comissions tècniques de valoració:

— Per als llocs adscrits al grup A1 o A2.

— Per als llocs adscrits al grup C1.

— Per als llocs adscrits al grup C2 o AP

Les comissions tècniques de valoració han d'estar formades per:

  • Un president o una presidenta, que designa l'autoritat convocant.
  • Quatre vocals, designats per l'autoritat convocant.

En la composició de les comissions tècniques de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s'ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s'ha de procurar, de manera especial, que se n'incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s'ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.

D'entre les persones que són vocals, cada comissió ha de designar, en la primera sessió, la que ha d'actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d'absència a alguna de les sessions de la Comissió, per qualsevol altra de les persones vocals que hi assisteixin.

Per a cada membre de la Comissió Tècnica de Valoració (president o presidenta i vocals) s'ha de designar una persona titular i una de suplent. La composició de cada comissió figura en l'annex.

Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, han de pertànyer, en tot cas, com a personal funcionari de carrera, a un grup de titulació igual o superior a la que s'exigeix per ingressar en els cossos o les escales als quals corresponen els llocs de treball de la seva comissió.

Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d'abstenció que preveu l'article 23 i de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

Les persones aspirants poden promoure la recusació d'algun membre de la Comissió Tècnica de Valoració en qualsevol moment de la tramitació del procediment, mitjançant un escrit, en el qual s'ha d'expressar la causa o causes en què es fonamenta, d'acord amb el que es preveu a l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament, a l'efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d'acords, es requereix sempre la presència del president o de la presidenta i del secretari o de la secretària, i que hi siguin presents la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.

Les funcions bàsiques de les comissions tècniques de valoració són les següents:

a) Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten les persones candidates en la forma que estableix aquesta convocatòria per als llocs objecte de provisió.

A aquest efecte, cada comissió pot reclamar formalment de les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que considera necessària a l'efecte de disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que les persones interessades han al·legat i han acreditat en la forma que estableix la convocatòria.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones candidates i les puntuacions obtingudes per a cada lloc de treball i cada apartat dels mèrits.

c) Fer la proposta, per a cada lloc de treball inclòs en la convocatòria, del nomenament de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.

Les comissions tècniques de valoració poden sol·licitar a l'òrgan competent que designi persones assessores perquè, en qualitat d'expertes, amb veu però sense vot, els prestin suport tècnic.

La comissió tècnica de valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen les persones candidates. El secretari o la secretària de la Comissió ha de signar els fulls de baremació dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l'acta a la qual s'adjunten els fulls de baremació.

El secretari o la secretària ha d'estendre una acta de totes les sessions de la Comissió Tècnica de Valoració que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres i hi hagin assistit.

Si alguna persona que és membre d'una comissió no vol signar l'acta, se n'ha de deixar constància a l'acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.

Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d'interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s'han d'indicar clarament en l'acta de la sessió en què s'han acordat.

Les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració poden fer constar a l'acta el seu vot contrari a l'acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del seu vot favorable.

Qualsevol persona que sigui membre de les comissions tècniques de valoració té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta un escrit que contengui fidelment la intervenció o la proposta.

Quan es consideri necessari per exercir les funcions pròpies dels membres de les comissions tècniques de valoració, en el cas que el volum de la seva tasca ho requereixi, la regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior pot acordar, consultades les àrees afectades, la comissió de serveis d'atribució temporal de funcions.

VUITENA. Barem de mèrits.

Els mèrits a valorar en aquest concurs seran els que s'esmenten a continuació, d'acord amb allò establert al Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'Administració de la Comunitat autònoma de les Illes Balears. Aquests mèrits es valoraran amb referència a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies.

El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.

S'ha de computar, a l'efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que les persones candidates hagin estat en les situacions d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.

En cas d'empat en la puntuació total obtinguda, aquest s'ha de dirimir amb la puntuació atorgada conjuntament amb els mèrits de consideració necessària i, en cas de persistir la igualtat, s'ha d'atorgar el lloc de treball a la persona candidata amb més antiguitat en l'Ajuntament de Palma. Si encara persisteix l'empat, s'ha d'adjudicar el lloc de treball al funcionari o a la funcionària que acredita més antiguitat en altres administracions.

Això no obstant, si hi ha una infrarepresentació de dones en un cos, escala o especialitat, en cas d'empat s'ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l'altra persona candidata circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per a l'accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en les persones candidates d'ambdós sexes amb l'informe previ de l'Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s'han d'atendre els criteris generals que indica l'apartat anterior.

1.- Antiguitat

Es valorarà el temps de serveis prestats i reconeguts en l'Administració Pública, d'acord amb la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs a l'Administració pública, amb la puntuació següent: 0,03 punts per mes, fins a un màxim de 10 punts.

2.- Grau personal

Es valorarà la possessió pels participants d'un grau personal consolidat i reconegut amb la relació al lloc de treball sol·licitat, d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.

1.1. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, superior en dos o més nivells al del lloc al qual es concursa: 5 punts.

1.2. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, superior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 4,5 punts.

1.3. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, igual al del lloc al qual es concursa: 4 punts.

1.4. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, inferior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 3,5 punts.

1.5. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, inferior en dos o més nivells al del lloc al qual es concursa: 3 punts.

1.6. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, inferior en tres o més nivells al del lloc al qual es concursa: 2,5 punts.

3.- Coneixement de llengües.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5,5 punts.

3.1 Coneixements de llengua catalana. Es valoraran els certificats expedits per l'EBAP i els expedits o homologats per la Conselleria d'Educació Cultura i Universitats o els que hagi declarat equivalents relacionats amb els nivells que s'indiquen a continuació, fins una puntuació màxima de 3 punts:

Certificat de nivell A2 (abans certificat A) 0,5 punts

Certificat de nivell B1 0,8 punts

Certificat de nivell B2 (abans certificat B) 1 punt

Certificat de nivell C1 (abans certificat C) 2 punts

Certificat de nivell C2 (abans certificat D) 2,50 punts

Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E) 0,50 punts

Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de nivell de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la de l'altre certificat que s'acrediti. En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe de la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.

3.2. Coneixements d'altres llengües. Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les escoles oficials d'idiomes, de les universitats, de l'EBAP o escoles d'Administració Pública, d'acord amb els criteris de puntuació que s'indiquen a continuació, Puntuació màxima: 2,50 punts.

  • A1 Bàsic 1 (1r curs del nivell basic) de l'Escola Oficial d'Idiomes o primer curs de nivell inicial de l'Escola Balear d'Administració Pública ........................ 0,25 punts.
  • A2 Bàsic 2 (2n curs de nivell basic) de l'Escola Oficial d'Idiomes o nivell inicial de l'Escola Balear d'Administració Pública ................................................  0,50 punts.
  • B1 Intermedi 1, Primer curs de nivell intermedi de l'Escola Oficial d'Idiomes o primer curs de nivell mitjà de l'Escola Balear d'Administració Pública ........ 0,75 punts.
  • B1+ Intermedi 2 Segon curs de nivell intermedi de l'Escola Oficial d'Idiomes o segon curs de nivell mitjà de l'Escola Balear d'Administració Pública ......... 1 punt.
  • B2 Avançat Primer curs de nivell avançat o primer curs de nivell superior de l'Escola Balear d'Administració Pública  ........................................................... 1,25 punts.
  • B2+ Avançat B2+ Segon curs de nivell avançat o segon curs de nivell superior de l'Escola Balear d'Administració Pública .................................................... 1,50 punts.
  • C1 .................................................................................................................................................................................................................................................. 1,75 punts.
  • C2 .................................................................................................................................................................................................................................................. 2 punts.

Altres certificats del Marc comú europeu considerats equivalents que es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes:

Anglès   Puntuació
A1   0,25
A2

Certificat de nivell bàsic EOI

KET (Key English Test). Cambridge University

ISE 0 (Integrated Skills in English). Trinity College London

0,50
B1

Certificat de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)

PET (Preliminary English Test). Cambridge University

ISE I (Integrated Skills in English). Trinity College London

1
B2

Certificat de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud)

Diplomat universitari especialista llengua anglesa (mestre o altres)

FCE (First Certificate in English). Cambridge University

ISE II(Integrated Skills in English). Trinity College London

1,50
C1

CAE (Certificate in Advanced English). Cambridge University

ISE III (Integrated Skills in English). Trinity College London

1,75
C2

Llicenciat en filologia anglesa

Llicenciat en traducció i interpretació: llengua anglesa

CPE (Certificate of Proficiency in English). Cambridge University

ISE IV (Integrated Skills in English). Trinity College London

2

 

Francès   Puntuació
A1 DELF (diplôme d'études en langue française) A1 0,25
A2

Títol de nivell Elemental EOI

DELF A2

0,50
B1

Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)

DELF B1

1
B2

Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud)

Diplomat universitari especialista llengua francesa (mestre o altres)

DELF B2

1,50
C1 DALF (diplôme approfondi de langue française) C1 1,75
C2

Llicenciat en filologia francesa

Llicenciat en traducció i interpretació: llengua francesa

DALF C2

2

 

Alemany   Puntuació
A1

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A1

Start Deutsch 1

Títol de nivell elemental EOI

0,25
A2

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A2

Start Deutsch 2

0,50
B1

Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B1

Zertifikat Deutsch

1
 
Alemany   Puntuació
B2

Títol de nivell avançat EO   I (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud)

Diplomat universitari especialista llengua alemanya (mestre o altres)

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 1 (DSH-1)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B2

Goethe-Zertifikat B2

Test Deutsch als Fremdsprache (TestDaF) – TDN 3

1,50
C1

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 2 (DSH-2)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C1

Goethe-Zertifikat C1

Zentrale Mittelstufenprüfung (ZMP)

1,75
C2

Llicenciat en filologia alemanya

Llicenciat en traducció i interpretació: llengua alemanya

Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 3 (DSH-3)

Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C2

Kleines Deutsches Sprachdiplom (KDS)

Zentrale Oberstufenprüfung (ZOP)

2

Per una mateixa llengua només es valorarà el nivell superior dels acreditats, és a dir, el nivell inicial o elemental per a tots els llocs de treball, i el nivell mitjà o superior quan el coneixement d'idiomes estigui relacionat directament amb les funcions del lloc de treball.

Podran valorar-se llengües diferents. En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat, equivalència de nivells o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es podrà sol·licitar un informe de l'Escola Balear d'Administració Pública o de l'Escola Oficial d'Idiomes.

Per a una mateixa llengua només es valora el nivell superior dels acreditats. A l'efecte d'establir la valoració que correspon a cada lloc de treball, es considera que els certificats d'un nivell de coneixements d'un idioma acrediten els coneixements dels nivells inferiors.

Quan els coneixements d'una llengua són un requisit del lloc de treball, es valoren els nivells superiors al que estigui establert com a requisit.

Es poden valorar simultàniament llengües diferents, amb els criteris esmentats.

En cas de presentar més d'un títol o certificació del mateix idioma tan sols es valorarà el de major puntuació.

 4.- Serveis prestats.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 13 punts. Es valora el temps que s'han ocupat llocs de treball com a personal funcionari, de carrera o interí, o com a personal laboral (Sentència S. Ramón) en les diferents administracions públiques i s'ha de fer atenent el nivell del lloc o llocs ocupats i tenint en compte si aquest nivell era igual, inferior o superior al del lloc de treball sol·licitat.

a) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa: 0,06 punts per mes.

b) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa: 0,045 punts per mes.

c) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa: 0,030 punts per mes.

d) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior en més de quatre nivells al del lloc al qual es concursa: 0,015 punts per mes.

Es valoraran les comissions de serveis, inclosos els llocs de feina de nova creació o transformació.

5.- Estudis acadèmics oficials

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.

Criteri A: Titulacions relacionades:

  • Per cada títol de doctor: 2,5 punts
  • La superació dels cursos i seminaris fonamentals dels programes de doctorat es valorarà a raó de 0,08 per crèdit, fins un màxim de 2 punts.
  • Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,017 punts per cada crèdit LRU ( 10 hores) (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1497/1987, de 27 de novembre), i a raó de 0,022 punts per cada crèdit ECTS (25 hores) (sistema europeu de transferència de crèdits), amb un màxim de 2 punts.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,017 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives

  • Per cada titulació acadèmica de grau, llicenciatura universitària, arquitectura o enginyeria o equivalent: es valorarà a raó de 0,0133 per crèdit, fins un màxim de 4 punts.
  • Per cada titulació de segon cicle universitari o llicenciatura universitària, arquitectura o enginyeria, o equivalent, en els casos que el primer cicle o els tres anys de llicenciatura s'hagin considerat com a requisit es valorarà a raó de 0,0166 per crèdit, fins un màxim de 2 punts.
  • Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: es valorarà a raó de 0,0133 per crèdit, fins un màxim de 3 punts.
  • Per cada titulació tècnica superior de formació professional o equivalent: 2 punts.
  • Per cada titulació tècnica de formació professional, batxiller, o equivalents: 1 punt.
  • Pel títol de graduat en ESO o equivalent: 0,5 punts.

Les equivalències amb els títols de Graduat en educació secundària obligatòria i batxillerat es faran d'acord amb l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny i l'Ordre EDU/520/2011, de 7 de març.

Criteri B: Titulacions no relacionades:

  • Per cada títol de doctor: 1,5 punts
  • La superació dels cursos i seminaris fonamentals dels programes de doctorat es valorarà a raó de 0,08 per crèdit, fins un màxim d'1 punt.
  • Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,017 punts per cada crèdit LRU ( 10 hores) (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1497/1987, de 27 de novembre), i a raó de 0,022 (25 hores ) punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim d'1 punt.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.

  • Per cada titulació acadèmica de grau, llicenciatura universitària, arquitectura o enginyeria o equivalent: es valorarà a raó de 0,005 per crèdit, fins un màxim d'1,5 punts.
  • Per cada titulació de segon cicle universitari o llicenciatura universitària, arquitectura o enginyeria, o equivalent, en els casos que el primer cicle o els tres anys de llicenciatura s'hagin considerat com a requisit es valorarà a raó de 0,00625 per crèdit, fins un màxim de 0,75 punts.
  • Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: es valorarà a raó de 0,0055 per crèdit, fins un màxim d'1 punt.
  • Per cada titulació tècnica superior de formació professional o equivalent: 0,50 punts.
  • Per cada titulació tècnica de formació professional, batxiller, o equivalent: 0,25 punts

Criteris d'aplicació:

Es valoren les titulacions que s'indiquen, d'acord amb els criteris A i B, segons tinguin o no relació directa amb les funcions del lloc de treball de què es tracti. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior o el primer cicle necessari per obtenir-lo. No es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d'una llicenciatura que sigui un requisit o objecte de valoració. No es valorarà quan la titulació s'exigeixi com a requisit específic en la relació de llocs de treball per accedir-hi.

a. Llocs de treball adscrits al subgrup A1 o als subgrups A1 o A2

  • Es valora a partir de la segona titulació de grau, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent.
  • Es valoren les diplomatures universitàries, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent.

b. Llocs de treball adscrits al subgrup A2

  • Es valora a partir de la primera titulació de grau, llicenciatura, enginyeria superior, arquitectura o equivalent.
  • Es valora a partir de la segona titulació de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent.
  • Es valoren les titulacions de tècnic superior de formació professional o equivalent.

c. Llocs de treball adscrits al subgrup C1

  • Es valora a partir de la primera titulació de grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent.
  • Es valora a partir de la primera diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent.
  • Es valora la titulació de tècnic superior de formació professional o equivalent, si s'ha acreditat el títol de batxiller per ingressar en el cos, o a partir de la segona titulació en cas contrari.
  • Es valoren les titulacions de tècnic de formació professional o equivalent, si s'ha acreditat el títol de batxiller per ingressar en el cos, o a partir de la segona titulació en cas contrari.

d. Llocs de treball adscrits al grup C2

  • Es valora a partir de la primera titulació de grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent, i de tècnic superior de formació professional o equivalent.
  • Es valora a partir de la segona titulació de tècnic de formació professional o equivalent, o de la primera si s'ha acreditat el títol de graduat en educació secundària o equivalent per ingressar en el cos.

e) Llocs de treball adscrits al grup AP. Es valoren totes les titulacions a partir de la primera.

6.- Formació

La puntuació màxima d'aquest apartat és d'15 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions.

Es valoren en tots els casos els següents:

  • cursos realitzats en el marc dels acords de formació contínua a les administracions públiques (IV AFCAP i anteriors).
  • cursos realitzats pel mateix Ajuntament, tant del seu propi Pla de formació com del de formació contínua.
  • cursos d'aplicacions ofimàtica a nivell d'usuari: Open office, Microsoft Office, correu electrònic i Internet.
  • cursos en matèria de normativa o aplicació pràctica del contingut propi de les competències municipals.
  • cursos de prevenció de riscs laborals, així com les seves diverses especialitzacions.
  • cursos en matèria d'igualtat.
  • cursos en matèria de qualitat.

La resta de cursos, que en tot cas només poden haver estat impartits per alguna de les institucions indicades al començament, es valoraran si es troben relacionats amb les funcions pròpies del lloc de feina.

No es valoraran els cursos específics de capacitació per a accés al lloc de feina ni el curs teoricopràctic que es realitza durant els processos de selecció de les subescales administrativa i de gestió. Tampoc es valoraran les assignatures encaminades a l'obtenció de les titulacions acadèmiques.

Ni els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures com a professor associat a la universitat.

Als cursos dels quals no s'acrediti el nombre d'hores, se'ls assignarà la puntuació mínima (1 hora) a no ser que hi figuri el nombre de crèdits. En aquest cas 1 crèdit equivaldrà a 10 hores de formació.

La puntuació dels cursos és la següent:

L'hora d'impartició es valora amb 0,04 punts

L'hora d'aprofitament es valora amb 0,03 punts

L'hora d'assistència es valora amb 0,01 punts

Quan el certificat no en faci menció expressa del caràcter d'assistència o d'aprofitament, o no se n'acrediti aquest, es valorarà com d'assistència. L'assistència a un curs o la seva impartició només es pot valorar una vegada.

 

7.- Publicacions

Es valoren les publicacions amb ISBN, ISSN o dipòsit legal sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions del lloc sol·licitat, i d'acord amb els criteris que a continuació s'expressen. La puntuació màxima per aquest apartat és d'1,5 punts.

  • Per articles en revistes i publicacions periòdiques, pàgines web d'organismes públics o oficials, i similars: 0,025 punts per article; 0,05 punts per estudi.
  • Per l'autoria de llibres o edicions equivalents en altres suports audiovisuals: 0,2 punts per llibre, si és coautor; 0,5 punts si és autor individual.
  • Per recull legislatius 0,02 punts per llei en el cas de coautoria i 0,04 per llei quan es tracti d'autoria individual.
  • Per autoria individual o conjunta de publicacions o programes de difusió audiovisual amb premis atorgats a nivell nacional o internacional de prestigi reconegut: 1,25 punts.

No se valoren els treballs que es facin a les tasques diàries en el lloc de treball.

8.- Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions.

En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.

Al personal funcionari a qui s'adjudiqui una d'aquestes comissions se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.

Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació de la corresponent resolució.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,6 punts.

Per a l'adjudicació del lloc de treball de prefectura els aspirants hauran d'obtenir una puntuació mínima de 15 punts i la puntuació màxima que es pot obtenir en aquesta fase de concurs serà de 56'6 punts.

 

ANNEX I Memòria per als llocs de treball de nivell 26 o superior

 

DADES DEL LLOC DE TREBALL SOL·LICITAT

 

Denominació: _____________________________________________________________________________________________________________________

 

Codi:_______________________________

 

Funcions (detalla les funcions que figuren en l'ordre corresponent)

1.

2.

3.

4.

5.

PROPOSTA DE PLA DE TREBALL

OBJECTIUS QUE S'HAN D'ASSOLIR:

1.

2.

3.

4.

5.

COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSÀRIES PER GESTIONAR EL SERVEI (esmenta-les per ordre d'importància)

 

 

 

IDENTIFICACIÓ DELS GRUPS D'INTERÈS (entitats o persones amb qui et relacionaries per desenvolupar la feina)

 

 

APORTACIONS PRINCIPALS QUE FARIES A LA UNITAT O SERVEI

 

 

ANNEX II Certificat per acreditar l'experiència exigida com a requisit per ocupar un lloc de treball. ( En el cas que l'experiència s'hagi adquirit a una altra administració).

.................................................................................................................. (nom i llinatges) secretari/secretària general de la xxxxxxxxxxxx ...................................................................... o de l'organisme autònom (*) ..............................................................................................

(assenyala el que correspongui)

___ Atès que des d .......................fins a ................., he exercit/ exercesc aquest mateix càrrec.

___ D'acord amb els antecedents que consten en aquesta Conselleria/organisme on vaig prestar/ prest aquestes funcions.

___ Ateses les manifestacions per escrit del Sr./ la Sra. .............................................................................. cap del (departament/servei/unitat...) .............................................................................................. des de .................... fins a ............... de la xxxxxxxxxxxx ......................................../o de la Secretaria General de xxxxxxxxxxx ........................................, on va estar/està adscrit el funcionari o funcionària.

___ Ateses les manifestacions per escrit del Sr./ la Sra. .................................................................................................. cap de la unitat de personal de la xxxxxxx ............................................................... des de..................... fins a ................, on va estar/ha estat adscrit el funcionari o funcionària en l'exercici de les seves funcions.

Atès ..............................................................................................................................................................................

CERTIFIC:

a) Que el funcionari/la funcionària .......................................................................... (nom i llinatges), amb núm. de productor.............., del cos, escala ................................. (actual), del grup ................, mentre ocupava el lloc base del cos, escala o plaça .................................................., amb el codi de lloc de feina …...................... nivell de complement de destinació …...... va ser adscrit :

  • des de ….....de ........…..... de ........fins a ............ de ..................... de ................
  • a la unitat ……..................................................................................... de la Direcció General /Secretària General/ organisme autònom (*) (especificar denominació) .............................................................................

.............................................................................................................................................................................

  • on acomplia les funcions de l'àrea .......................................................................................

b) Que el funcionari/ la funcionària ............................................................................. (nom i llinatges), amb núm. de productor ................, del cos, escala....................................................... (actual), del grup ...................., mentre ocupava el lloc ............................................ del cos, escala o plaça ………………………………, amb el codi de lloc de feina ……................. i nivell de complement de destinació…....... va estar:

  • des d …......... d ........…...... de ............ fins a ............ d ...................de ............
  • a la unitat ....................…... de la Direcció General /Secretària General/ organisme autònom (*) (especificar denominació) ............................................................................................................................
  • on acomplia les funcions de l'àrea ..................................................... distintes de les del seu lloc, d'acord amb la base xxxxx lletra xx) paràgraf xxxxx.

I perquè consti, expedesc aquest certificat a petició de la persona interessada, a l'efecte d'acreditar l'experiència en alguna àrea exigida com a requisit d'un lloc de treball, en sistemes de provisió de l'Ajuntament de Palma.

 

........................................, ............ de .................. de

 (rúbrica) (segell)

(*) Inclou també les entitats del sector públic autonòmic amb personal funcionari adscrit, en quan a aquestes només per funcions exercides en llocs de personal funcionari.

 

LLOCS CONCURS

 

AREA

UNITAT

CODI UNITAT

CODI LLOC

NOM LLOC

V

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

COS/ ESPECIALITAT

REQUISITS

CAT

OBS

AIP

OFICINA PALMA ACCESSIBLE

AIP0111910

F22150107

CAP DE SECCIÓ D'ACCESSIBILITAT

1

S

25

70

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0116, 3056/0176, 3056/0126

 

B2

 

AIP

SECCIÓ DE PARCS I JARDINS

AIP0111320

F22150027

CAP DE SECCIÓ DE PARCS I JARDINS-I

1

S

25

51

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0123, 3057/0137

 

B2

 

AIP

SECCIÓ DE VIALITAT

AIP0111620

F22150051

CAP DE SECCIÓ DE VIALITAT III

1

S

24

65

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0116, 3057/0147

 

B2

 

AIP

SECCIÓ DEL SERVEI ADMINISTRATIU

AIP0111210

F22030054

CAP DE NEGOCIAT DEL SERVEI ADMINISTRATIU II

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

AIP

SECCIÓ DEL SERVEI ADMINISTRATIU

AIP0111210

F22150056

CAP DE SECCIÓ DE TRAMITACIÓ ADMINISTRATIVA I

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

AIP

SECCIÓ D'ENLLUMENAT PÚBLIC

AIP0111520

F22150060

CAP DE SECCIÓ D'ENLLUMENAT PÚBLIC I

1

S

25

51

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0126, 3057/0134

 

B2

 

AIP

SERVEI DE LOGÍSTICA

AIP0111400

F22150024

CAP DE SECCIÓ DE LOGÍSTICA

1

S

25

51

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0126, 3057/0146, 3057/0134

 

B2

 

AIP

SERVEI DE PARCS I JARDINS

AIP0111300

F20250023

CAP DE SERVEI DE PARCS I JARDINS

1

S

27

80

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0116, 3056/0123, 3056/0176, 3056/0153, 3056/0126

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

B2

 

AIP

SERVEI DE VIALITAT

AIP0111600

F20250030

CAP DE SERVEI DE VIALITAT

1

S

26

112

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0116, 3057/0147, 3057/0134

2. ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

3.

B2

 

AIP

SERVEI D'EDIFICIS MUNICIPALS

AIP0111700

F22150068

CAP DE SECCIÓ DE CENTRES ESCOLARS

1

S

24

65

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057/0146

 

B2

 

AIP

SERVEI D'ESTUDIS I PROJECTES D'ENGINYERIA

AIP0111100

F20250039

CAP DE SERVEI D'ESTUDIS I PROJECTES D'ENGINYERIA

1

S

27

80

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0126, 3056/0116

 

B2

 

ECA

SERVEI DE CONSUM I SALUT

ECA0012100

F22150057

CAP DE SERVEI DE CONSUM I SALUT

1

S

26

83

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0121, 3056/0128, 3056/0157, 3056/0524, 3056/0230, 3056/0279, 3056/0423, 3056/0201

 

C1

 

ECA

SERVEI DE SANITAT

ECA0012200

F22030011

CAP DE NEGOCIAT DE SANITAT

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

ECA

SERVEI DE SANITAT

ECA0012200

F22030082

CAP DE NEGOCIAT II

1

G

24

136

C

TOT

A1

JG1

H1

AE

3056/0230

 

B2

 

HFG

OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

HFG0033100

F20250018

CAP DE SERVEI DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

1

S

26

235

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AG

3051/0167, 3052/0167

CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC

C1

 

HFG

QUALITAT, TRANSPARÈNCIA I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA

HFG0033300

F20250091

CAP DE SERVEI DE QUALITAT, TRANSPARÈNCIA I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA

1

S

26

61

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0437

 

C1

 

HFG

SECCIÓ DE GESTIÓ

HFG0034310

F22150018

CAP DE SECCIÓ DE GESTIÓ

1

S

24

65

C

AJP

A2

JG1

H1

AG

3052/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ DE GOVERN INTERIOR

HFG0032240

F22030050

CAP DE NEGOCIAT DE GOVERN INTERIOR

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ DE GOVERN INTERIOR

HFG0032240

F22150019

CAP DE SECCIÓ DE GOVERN INTERIOR

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

HFG0033110

F22030057

CAP DE NEGOCIAT OAC IV

1

G

19

233

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC

C1

 

HFG

SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

HFG0033110

F22030058

CAP DE NEGOCIAT OAC I

1

G

19

233

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC

C1

 

HFG

SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

HFG0033110

F22030059

CAP DE NEGOCIAT OAC III

1

G

19

233

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC

C1

 

HFG

SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

HFG0033110

F22030100

CAP DE NEGOCIAT OAC VI

1

G

19

233

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC

C1

 

HFG

SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

HFG0033110

F22150084

CAP DE SECCIÓ OAC-I

1

S

21

234

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC

C1

 

HFG

SECCIÓ DE PLUSVÀLUA

HFG0131220

F22030048

CAP DE NEGOCIAT DE PLUSVÀLUA

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ DE PLUSVÀLUA

HFG0131220

F22150030

CAP DE SECCIÓ DE PLUSVÀLUA

1

S

24

65

C

AJP

A2

JG1

H1

AG

3052/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES

HFG0033510

F22150031

CAP DE SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES

1

S

25

51

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0516

 

B2

 

HFG

SECCIÓ DE POLICIA I SEGURETAT

HFG0031020

F22150032

CAP DE SECCIÓ DE POLICIA I SEGURETAT

1

S

25

51

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0511, 3056/0157, 3057/0234, 3057/0235, 3057/0159

 

B2

 

HFG

SECCIÓ DE RECAPTACIÓ

HFG0130010

F22150034

CAP DE SECCIÓ DE RECAPTACIÓ

1

S

25

68

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0281

 

B2

 

HFG

SECCIÓ DE TRESORERIA

HFG0121010

F22150046

CAP DE SECCIÓ DE TRESORERIA

1

S

25

68

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0281

 

B2

 

HFG

SECCIÓ DELS SERVEIS JURÍDICS

HFG0100110

F22150059

CAP DE SECCIÓ DELS SERVEIS JURÍDICS

1

S

22

65

C

AJP

A2, C1

JG1

H1

AG

3052/0167, 3053/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ D'IBI

HFG0131210

F22030047

CAP DE NEGOCIAT DE LA SECCIÓ D'IMPOST DE BENS IMMOBLES

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

HFG

SECCIÓ D'INTERIOR

HFG0032210

F22150047

CAP DE SECCIÓ D'INTERIOR

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

HFG

SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA (SAT-010)

HFG0033400

F22030104

CAP DE NEGOCIAT SAT

1

G

19

233

C

AJP

C1

JSAT

HSAT

AG

3053/0167

DOS ANYS D'EXPERIÈNCIA A UNA OAC O AL SAT O CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC

C1

RSAT

HFG

SERVEI DE CARRERA PROFESSIONAL I AVALUACIÓ DE L'ACOMPLIMENT

HFG0034200

F20250094

CAP DE SERVEI DE CARRERA PROFESSIONAL I AVALUACIÓ DE L'ACOMPLIMENT

1

S

26

85

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AG, AE

3051/0167, 3052/0167, 3057/0444

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DE GESTIÓ

HFG0034300

F20250095

CAP DE SERVEI DE GESTIÓ

1

S

26

85

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AG, AE

3051/0167, 3052/0167, 3057/0444

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DE PLANIFICACIÓ I PROVISIÓ

HFG0035200

F20250067

CAP DE SERVEI DE PLANIFICACIÓ I PROVISIÓ

1

S

26

85

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

LLICENCIATURA EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS

HFG0035300

F20250096

CAP DE SERVEI DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS

1

S

26

85

C

IB

A1

JG1

H1

AG

2501/0167, 3051/0167

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 300 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DE SELECCIÓ

HFG0035100

F20250086

CAP DE SERVEI DE SELECCIÓ

1

S

26

85

C

IB

A1

JG1

H1

AG

2501/0167, 3051/0167

LLICENCIATURA EN DRET O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DE TRIBUTS

HFG0131200

F20250007

CAP DE SERVEI DE TRIBUTS I

1

S

26

83

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0281, 3057/0450

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DE TRIBUTS

HFG0131200

F20250029

CAP DE SERVEI DE TRIBUTS II

1

S

26

61

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AG, AE

3051/0167, 3052/0167, 3056/0281, 3057/0450

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC

HFG0032300

F20250034

CAP DE SERVEI DE CONTRACTACIÓ I GABINET GENERAL TÈCNIC

1

S

26

83

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

HFG

SERVEI D'INFRACCIONS GENERALS

HFG0100300

F20250089

CAP DE SERVEI D'INFRACCIONS GENERALS

1

S

26

61

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

GRAU O LLICENCIAT EN DRET

C1

 

HFG

SERVEI D'INFRACCIONS GENERALS

HFG0100300

F22030003

CAP DE NEGOCIAT D'INFRACCIONS

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

HFG

SERVEI D'INTERIOR

HFG0032200

F20250042

CAP DE SERVEI D'INTERIOR I PATRIMONI

1

S

26

83

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

INT

DEPARTAMENT D'INTERVENCIÓ

INT0001000

F22030046

CAP DE NEGOCIAT D'INTERVENCIÓ

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

MOB

SALA DE CONTROL DE TRÀNSIT

MOB0011410

F22150121

CAP DE SECCIÓ DE REGULACIÓ DEL TRÀNSIT

1

S

24

65

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057/0147, 3057/0134

200 HORES DE FORMACIÓ RELACIONADA AMB LES FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

B2

 

MOB

SALA DE CONTROL DE TRÀNSIT

MOB0011410

F60170003

CAP DE NEGOCIAT UT CONTROLADOR/A DE TRÀNSIT

1

G

19

294

C

AJP

C1

JEA

HE9

AE

3081/0490

 

B2

DTH

MOB

SECCIÓ DE CIRCULACIÓ

MOB0011110

F22150011

CAP DE SECCIÓ DE CIRCULACIÓ

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

MOB

SECCIÓ DE NOTIFICACIÓ I REGISTRE DE MULTES

MOB0011230

F22150079

CAP DE SECCIÓ DE LA SECCIÓ TÈCNICA

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

MOB

SECCIÓ D'INFORMACIÓ DE MULTES

MOB0011220

F22030021

CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ I CAPTACIÓ DE DADES

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

MOB

SERVEI ADMINISTRATIU DE MOBILITAT

MOB0011100

F20250079

CAP DE SERVEI ADMINISTRATIU

1

S

26

83

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

 

C1

 

POL

ADMINISTRATIVA

POL3100000

F20250017

CAP DE SERVEI DE L'ÀREA DE SEGURETAT CIUTADANA

1

S

26

83

C

TOT

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

LLICENCIATURA EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

POL

ADMINISTRATIVA BOMBERS

POL3300000

F22030091

CAP DE NEGOCIAT D'ADMINISTRACIÓ

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

POL

ADMINISTRATIVA POLICIAL

POL3200000

F22030022

CAP DE NEGOCIAT DE GESTIÓ I DOCUMENTACIÓ EXTERNA

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

POL

ADMINISTRATIVA POLICIAL

POL3200000

F22030056

CAP DE NEGOCIAT DE GESTIÓ I DOCUMENTACIÓ POLICIAL

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

POL

ADMINISTRATIVA POLICIAL

POL3200000

F22150004

CAP DE SECCIÓ DE GESTIÓ I DOCUMENTACIÓ INTERNA

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

POL

ADMINISTRATIVA POLICIAL

POL3200000

F22150119

CAP DE SECCIÓ DE SUPORT LOGÍSTIC

1

S

25

51

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0126

 

C1

 

SSO

GESTIÓ CENTRAL I TERRITORIAL

SSO0100210

F22030085

CAP DE NEGOCIAT DE GESTIÓ CENTRAL I TERRITORIAL

1

G

22

186

C

AJP

A2, C1

JE4

HE30

AG

3052/0167, 3053/0167

 

C1

 

SSO

SERVEI D'EDUCACIÓ

SSO0110100

F22030008

CAP DE NEGOCIAT D'EDUCACIÓ

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

SSO

UNITAT TÈCNICA

SSO0121020

F31830002

COORDINADOR/A DE PARTICIPACIÓ

1

S

23

97

C

AJP

A2

JEA

H1

AE

3057/0438, 3057/0235

 

B2

 

TCE

BIBLIOTEQUES

TCE0101130

F20250084

CAP DE LA XARXA DE BIBLIOTEQUES MUNICIPALS

1

S

26

85

C

AJP

A1, A2

JG1

HE40

AE

3056/0419, 3057/0457

 

C2

 

TCE

NEGOCIAT DE CULTURA II

TCE0101172

F22030006

CAP DE NEGOCIAT DE CULTURA II

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

TCE

NEGOCIAT DE MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES

TCE0101141

F22030010

CAP DE NEGOCIAT DE MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

TCE

NEGOCIAT D'ESPAIS D'ART

TCE0101103

F22030009

CAP DE NEGOCIAT D'ESPAIS D'ART

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

TCE

SECCIÓ ADMINISTRATIVA

TCE0101180

F22150115

CAP DE SECCIÓ ADMINISTRATIVA

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

UHP

DEPARTAMENT D'ACTIVITATS I SEGURETAT D'ESTABLIMENTS

UHP0114000

F22030033

CAP DE NEGOCIAT D'ACTIVITATS I SEGURETAT D'ESTABLIMENTS II

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

UHP

DEPARTAMENT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS

UHP0115000

F22030026

CAP DE NEGOCIAT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS IX

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

UHP

DEPARTAMENT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS

UHP0115000

F22030062

CAP DE NEGOCIAT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS IV

1

G

23

56

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057/0146

 

B2

 

UHP

DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

UHP0112000

F22030038

CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA VII

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

UHP

DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

UHP0112000

F22030045

CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA X

1

G

19

41

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

UHP

DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

UHP0112000

F22030061

CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ URBANÍSTICA

1

G

24

136

C

IB

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0176, 3057/0146

 

B2

 

UHP

DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

UHP0112000

F22030068

CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA I

1

G

23

56

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057/0146

 

B2

 

UHP

DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

UHP0112000

F22030121

CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA XI

1

G

19

39

C

AJP

B

JG1

H1

AE

3083/0148

 

B2

 

UHP

DEPARTAMENT D'OBRES I QUALITAT DE L'EDIFICACIÓ

UHP0113000

F20250085

CAP DE SERVEI DE CONTROL I LEGALITZACIONS

1

S

26

112

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057/0146

 

B2

 

UHP

DEPARTAMENT D'OBRES I QUALITAT DE L'EDIFICACIÓ

UHP0113000

F22030066

CAP DE NEGOCIAT D'OBRES I QUALITAT DE L' EDIFICACIÓ I

1

G

23

56

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057/0146

 

B2

 

UHP

OFICINA ANTIDESNONAMENTS

UHP0118100

F22030117

CAP DE NEGOCIAT DE L'OFICINA ANTIDESNONAMENTS

1

G

23

97

C

AJP

A2

JE4

HE37

AE

3057/0234

 

B2

 

UHP

SECRETARIA DE GERÈNCIA

UHP0110020

F22150022

CAP DE SECCIÓ DE LA SECRETARIA GERÈNCIA

1

S

25

68

C

TOT

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

 

C1

 

UHP

SERVEI DE CONTROL D'ACTIVITATS I DE CONTROL DE SEGURETAT DELS ESTABLIMENTS

UHP0114100

F20250004

CAP DE SERVEI DE CONTROL D'ACTIVITATS I DE SEGURETAT DELS ESTABLIMENTS I

1

S

26

80

C

AJP

A1, A2

JG1

H1

AE

3056/0126, 3057/0134

 

B2

 

UHP

SERVEI DE CONTROL D'OBRES

UHP0113100

F20250005

CAP DE SERVEI DE CENTRE HISTÒRIC I ACTUACIONS INSTITUCIONALS

1

S

27

80

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0176

 

B2

 

UHP

SERVEI DE DISCIPLINA D'OBRES

UHP0115200

F20250043

CAP DE SERVEI DE DISCIPLINA D'OBRES

1

S

26

83

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051/0167

 

C1

 

UHP

SERVEI DE PROJECTES ESTRATÈGICS

UHP0117100

F20250092

CAP DE SERVEI DE PROJECTES ESTRATÈGICS

1

S

26

61

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0176

 

B2

 

UHP

SERVEI DE TRAMITACIÓ DE LLICÈNCIES D'ACTIVITATS

UHP0114200

F22150116

CAP DE SECCIÓ DE TRAMITACIÓ ADMINISTRATIVA D'ACTIVITATS I SEGURETAT D'ESTABLIMENTS

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053/0167

 

C1

 

UHP

SERVEI DE VALORACIONS I PROJECTES

UHP0112400

F20250062

CAP DE SERVEI DE VALORACIONS I PROJECTES

1

G

27

80

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056/0176

2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

B2

 

UHP

SERVEIS JURÍDICS-ADMINISTRATIUS DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

UHP0112100

F20250046

CAP DE SERVEI JURÍDICS/ADMINISTRATIUS DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA I

1

S

26

83

C

TOT

A1

JG1

H1

-

3900/0167

GRAU O LLICENCIAT EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL

C1

 

 

LLEGENDA

 

 

AREA

AIP

ÀREA D'INFRAESTRUCTURES, ACCESSIBILITAT I POLIGONS INDUSTRIALS

ECA

ÀREA DELEGADA D'ECONOMIA, COMERÇ, AUTÒNOMS, SANITAT, CONSUM, MERCATS I FIRES

HFG

ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

INT

INTERVENCIÓ

MOB

ÀREA DE MOBILITAT

POL

POLICIA LOCAL DE PALMA

SSO

ÀREA DE SERVEIS SOCIALS, EDUCACIÓ, PARTICIPACIÓ CIUTADANA I JOVENTUT

TCE

ÀREA DE TURISME, CULTURA, ESPORTS, RESTAURACIÓ I COORDINACIÓ MUNICIPAL

UHP

ÀREA D'URBANISME, HABITATGE I PROJECTES ESTRATÈGICS

V

VACANTS OFERTES

 

TL

TIPUS DE LLOC

G

GENÈRIC

S

SINGULARITZAT

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

39

 13.212,50€

41

 16.045,96€

51

 25.608,10€

56

 18.070,08€

61

 28.342,86€

65

 20.846,98€

68

 25.608,10€

70

 25.608,10€

80

 28.456,82€

83

 28.342,86€

85

 33.167,68€

97

 22.186,92€

112

 23.365,58€

120

 19.291,72€

136

 22.922,90€

186

 18.943,26€

233

 17.778,32€

234

 21.024,64€

235

 28.576,24€

294

 19.023,06€

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

IB

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS

TOT

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

 

GR

GRUP

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JEA

JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS

JE4

JORNADA ESPECIAL - 40 HORES SETMANALS

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

JSAT

JORNADA DEL SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA SAT-010

 

TH

TIPUS D'HORARI

HE30

HORARI PLA DIRECTOR PERSONAL BENESTAR SOCIAL VIGENT

HE37

HORARI D'ADMINISTRACIÓ GENERAL+2,5 H/S SEGONS NECESSITATS DEL SERVEI.

HE40

25 H. DE PERMANÈNCIA OBLIGATÒRIA DE DILLUNS A DIVENDRES, DE 9.00 A 14.00 HORES. LES 12.5 HORES RESTANTS SERAN MÒBILS, A DISTRIBUIR DE DILLUNS A DIVENDRES DE 8.00 A 22.00H.

HE9

TORNS I FLEXIBILITAT

HSAT

HORARI DEL SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA SAT-010

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

 

 

COSSOS

2501

COS SUPERIOR D'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB

3051

SUBESCALA TÈCNICA DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL (TAG)

3052

SUBESCALA DE GESTIÓ DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL

3053

SUBESCALA ADMINISTRATIVA DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL

3054

SUBESCALA AUXILIAR DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL

3055

SUBESCALA SUBALTERNA DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL

3056

SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (TAE SUPERIOR)

3057

SUBESCALA TÈCNICA MITJA DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (TAE MITJÀ)

3075

PERSONAL D'OFICIS DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL - MESTRE/A

3076

PERSONAL D'OFICIS DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL - OFICIAL

3078

PERSONAL D'OFICIS DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL - AJUDANT

3079

SUBESCALA TÈCNIC/A ESPECIALISTA DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL

3081

COMESES ESPECIALS DE LA SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS DE L'A.E

3082

COMESES ESPECIALS DE LA SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS DE L'A.E

3083

SUBESCALA TÈCNIC/A ESPECIALISTA DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL GRUP B

3109

ESCALA BÀSICA DEL COS DE POLICIA LOCAL - POLICIA

3900

TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT, EXCEPTE DOCENTS I SANITARIS

 

 

ESPECIALITATS

0013

TÈCNIC/A INFORMÀTIC/A

0038

JARDINERIA

0053

MAGATZEMER/A

0116

ENGINYER/A DE CAMINS, CANALS I PORTS

0121

PSICOLOGIA

0123

ENGINYERIA AGRÒNOMA

0126

ENGINYER/A INDUSTRIAL

0128

VETERINARI/ÀRIA

0134

ENGINYERIA TÈCNICA INDUSTRIAL

0137

ENGINYERIA TÈCNICA AGRÍCOLA

0146

ARQUITECTURA TÈCNICA

0147

ENGINYERIA TÈCNICA D'OBRES PÚBLIQUES

0148

DELINEANT/A

0153

ENGINYERIA DE FOREST

0157

PEDAGOGIA

0159

EDUCACIÓ GENERAL BÀSICA (EGB)

0167

SENSE ESPECIALITAT

0176

ARQUITECTURA

0198

PICAPEDRER/A

0201

CONSUM

0230

METGE/ESSA

0234

TREBALLADOR/A SOCIAL

0235

EDUCADOR/A SOCIAL

0241

ELECTRICISTA

0279

MEDI AMBIENT

0281

ECONOMIA

0380

XOFER

0409

PREVENCIÓ

0413

LLETRAT/ADA ASSESSOR/A

0416

METGE/ESSA PREVENCIÓ

0419

COORDINADOR/A DE BIBLIOTECA

0423

INSPECCIÓ QUÍMICA - FARMACÈUTICA

0437

TÈCNIC/A DE QUALITAT

0438

ANIMADOR/A SOCIOCULTURAL

0444

RELACIONS LABORALS

0450

EMPRESARIALS

0455

SEGURETAT I SALUT EN OBRES

0457

AJUDANT/A DE BIBLIOTECA

0458

SEGURETAT LABORAL

0479

INTÈRPRET INFORMADOR/A

0485

AJUDANT/A D'OBRES

0490

CONTROLADOR/A DE TRÀNSIT

0492

SUB-MAJORDOMIA

0501

PICAPEDRER/A FESTES

0505

CONDUCTOR/A

0511

ESCOLA

0512

FORMACIÓ I QUALITAT

0516

ESTADÍSTICA

0524

PSICOPEDAGOGIA

 

CAT

CATALA

 

OBS

OBSERVACIONS

DTH

DISPONIBILITAT DE TORNS D'HORABAIXA

RSAT

RETRIBUCIONS SEGONS HORARI I JORNADA EFECTIU SAT

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (14 de març de 2024)

La cap de servei de Planificació i Provisió p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Raquel Cucarella Ribera