Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 166330
Departament de Personal. Servei de Planificació i Provisió. Convocatòria del Concurs de Provisió de llocs de feina per a personal funcionari de l'Ajuntament de Palma any 2024
La regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior per decret número 04339 de data 13 de març de 2024, ha resolt el següent:
PRIMER.- Aprovar la convocatòria de provisió dels llocs de treball corresponents al personal funcionari de l'Administració de l'Ajuntament de Palma que figuren en l'annex del present decret, pel sistema de concurs de mèrits, d'acord amb allò establert a la relació de llocs de treball.
SEGON.- Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, els quals s'adjunten annexos i que varen se aprovades per Mesa general de negociació de dia 21 de novembre de 2023.
TERCER.- Publicar el present decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Butlletí Oficial de l'Estat pel que fa als llocs de treball oberts a personal funcionari de carrera de totes les administracions públiques.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
BASES DEL CONCURS PER A LA PROVISIÓ DE LLOCS DE FEINA
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
L'objecte de la present convocatòria és la provisió amb personal funcionari de carrera de diversos llocs de feina vacants i dotats pressupostàriament d'aquesta Corporació, mitjançant el procediment de concurs de mèrits previst a l'article 79 de la Llei 5/2015 de 30 d'octubre pel que s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, a l'article 75 i següents de la llei 3/2007, de 27 de març de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears i als articles 2, 3 i 9 i següents del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
SEGONA. Requisits
Per poder prendre part en aquesta convocatòria les persones candidates han de complir els següents requisits referits a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies i s'han de mantenir durant tot el procediment del concurs:
Per als llocs de treball de nivell 26 o superior, sigui quina sigui la forma de provisió, els candidats hauran de presentar una memòria sobre les funcions del lloc de treball, en què s'inclogui un pla de treball i una descripció de les aportacions que farien en cas d'ocupar-lo.
La memòria s'haurà de presentar d'acord amb el model que s'adjunta com a annex 1.
D'acord amb l'article 57.1 de la llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència front a la violència, per participar en la provisió de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors, és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, que inclogui agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com tràfic d'éssers humans.
Per tal d'acreditar aquesta circumstància, les persones interessades han de prestar el seu consentiment exprés a l'Administració perquè consulti telemàticament les dades que figuren en el Registre Central de Delinqüents Sexuals.
Si no hi ha el consentiment exprés, aquest personal haurà d'aportar la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals.
Te l'obligació de participar-hi tot el personal funcionari de la corporació que estigui en situació d'adscripció provisional.
El personal funcionari adscrit provisionalment a un lloc de treball té obligació de participar en aquesta convocatòria, amb les condicions següents:
a) Quan l'adscripció provisional és a causa d'haver estat remogut d'un lloc de feina, la persona afectada ha de sol·licitar, d'acord amb l'article 93.2 de la Llei 3/2007, la totalitat dels llocs de feina corresponents al seu cos o la seva escala o especialitat, no inferiors en més de dos nivells al del seu grau personal, dels quals compleixi els requisits. Aquesta darrera limitació no s'aplica al personal remogut d'un lloc de treball per la causa que regula la lletra a) de l'article 92.1, que resta obligat a participar en les convocatòries de provisió i a sol·licitar tots els llocs de feina, amb independència del seu nivell.
b) Quan l'adscripció provisional és conseqüència de reingrés en el servei actiu, la persona afectada està obligada a participar i a sol·licitar tots els llocs de feina inclosos en la convocatòria per als quals en compleixi els requisits.
c) El personal funcionari adscrit provisionalment no té l'obligació de sol·licitar els llocs de treball, el sistema de provisió dels quals és el de lliure designació.
d) Al personal funcionari adscrit provisionalment que incompleixi l'obligació reglamentària indicada a les lletres a i b i no obtingui un lloc de treball, se li adjudicarà el primer lloc vacant del concurs corresponent al seu cos, escala o especialitat segons l'ordre de publicació dels llocs de treball vacants oferts, sempre que en compleixi els requisits.
El personal funcionari en situació d'excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació, i ha de consignar expressament en la sol·licitud que vol reingressar al servei actiu.
Les persones que estan en situació d'excedència voluntària especial, igual que, en general, el personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva de lloc de treball d'acord amb l'article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, pot participar en aquesta convocatòria, i ha de romandre en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.
D'acord amb l'apartat 3 de l'article 81 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el personal funcionari titular d'un lloc de treball només pot participar en aquesta convocatòria si s'han complert com a mínim dos anys des que en va prendre possessió, o el temps mínim de permanència indicat en la convocatòria mitjançant la qual se li va adjudicar amb caràcter definitiu, en el cas que aquest període de temps mínim sigui més llarg, ja sigui per haver obtingut destinació definitiva en un procés selectiu d'ingrés, pel torn lliure o pel torn de promoció interna (sense perjudici del que disposa l'apartat següent), o bé a través de l'adjudicació d'un lloc de treball mitjançant un sistema de provisió ordinari anterior, amb les excepcions que preveu l'article 81.4 de la Llei abans esmentada, modificada, en aquest punt, pel Decret llei 2/2013, de 14 de juny, de mesures urgents en matèria de mobilitat intraadministrativa temporal de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per poder optar a un lloc de feina, les persones interessades han de complir el requisit de pertinença al cos, escala i a l'especialitat al qual s'adscriu el lloc en qüestió. En cas que s'exigeixi alguna o algunes titulacions o bé uns altres requisits, cal posseir aquesta titulació o titulacions i complir altres requisits.
TERCERA. Instàncies.
La sol·licitud per prendre part en el concurs per al proveïment de llocs de treball per al personal de l'ajuntament de Palma, s'ha d'emplenar mitjançant l'aplicació del Portal del Personal. Complimentada la sol·licitud telemàtica, es generarà un document pdf que és l'únic que s'haurà de registrar. Preferentment s'haurà de presentar en el Registre electrònic de l'Ajuntament de Palma o, de forma presencial, pel Registre general o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El personal que no sigui de l'ajuntament de Palma, trobarà la sol·licitud a la intranet municipal i a la pàgina web municipal: www.palma.es
El termini per presentar sol·licituds és de quinze dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB o al BOE en cas que es tracte de llocs de treball obert a administracions d'àmbit estatal.
Les persones interessades poden sol·licitar fins a un màxim de deu llocs de treball, excepte si estan en situació d'adscripció provisional o si sol·liciten el reingrés.
Les comissions tècniques de valoració només prendran en consideració els deu primers llocs de feina de les sol·licituds que incompleixen aquesta limitació. En cas que s'hagi presentat més d'una sol·licitud, si hi ha dubtes sobre l'ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l'ordre en què s'indiquen els llocs de treball en la sol·licitud amb el darrer número de registre d'entrada.
QUARTA. Acreditació dels requisits i mèrits.
Els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d'estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds.
Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l'administració de l'Ajuntament de Palma, s'han d'acreditar en la forma següent:
a) Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal.
b) L'Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.
c) A l'efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal funcionari que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Registre de Personal i Informàtica, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient per a la seva constància en el procediment del concurs. Als esmentats efectes es podran consultar les dades del full de servei que constarà al Portal del personal.
d) Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal mitjançant documents originals o còpies compulsades dels certificats o títols corresponents, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud (serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l'administració corresponent, amb l'expressió de la data d'inici i d'acabament, el cos, l'escala o l'especialitat i el nivell del lloc ocupat).
e) Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o una fotocòpia compulsada de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.
f) Quan el lloc de treball sol·licitat té un requisit d'experiència o formació en determinades unitats administratives o funcions, si és a l'ajuntament de Palma, aquesta comprovació es farà d'ofici, en cas que l'experiència s'hagi adquirit a una altra administració, es farà d'acord amb l'Annex 2.
La data límit per a l'al·legació dels mèrits i la presentació dels documents relatius a aquests serà la de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Els mèrits adduïts i no justificats per les persones aspirants en la forma indicada no seran valorats.
En cas de convocatòries múltiples, els aspirants hauran d'indicar a la sol·licitud l'ordre de preferència als llocs de treball convocats. La seva omissió, després del requeriment d'esmena per 10 dies, suposarà l'exclusió de l'aspirant al concurs.
Abans de la publicació de la resolució provisional de les adjudicacions del concurs els participants podran desistir, totalment o parcialment, de la seva sol·licitud, i caducarà el termini per renunciar o desistir de participar en el concurs. El desistiment serà parcial quan inclogui només algun dels llocs sol·licitats. Un cop transcorregut aquell període, les sol·licituds formulades seran vinculants per al peticionari i les destinacions, irrenunciables, tret que, abans de la presa de possessió, s'hagi obtingut una altra destinació mitjançant convocatòria pública, d'acord amb allò establert a l'art. 26 del Decret 33/1994, de 28 de març.
CINQUENA. Persones amb discapacitat
Les persones interessades en participar en el concurs amb alguna discapacitat reconeguda davant l'Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de treball vacants que s'adapti el lloc o llocs de feina sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l'organització.
L'Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l'adaptació i sobre la compatibilitat d'aquesta amb les tasques i les funcions del lloc en concret.
En la resolució que posa fi al concurs de mèrits s'ha de resoldre, així mateix, sobre l'adaptació sol·licitada del lloc o llocs de treball de què es tracti.
SISENA. Llistes de persones aspirants admeses i excloses
En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, l'òrgan competent ha de dictar una resolució per la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses del concurs o d'alguns dels llocs convocats, aclarint-ne les causes d'exclusió per a cada persona i lloc de feina.
La relació de les persones admeses i excloses s'exposarà en el tauler electrònic d'edictes i anuncis de la pàgina web www.palma.es d'aquest Ajuntament i a l'apartat d'oferta pública de feina de la mateixa pàgina web, la relació d'exclosos es publicarà al BOIB.
En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors, i si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó, a més, que els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.
Per esmenar el possible defecte o acompanyar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de la publicació de la relació indicada en el BOIB. De no presentar-se esmenes la llista esdevindrà definitiva.
SETENA. Comissions tècniques de valoració.
Hi ha tres comissions tècniques de valoració:
— Per als llocs adscrits al grup A1 o A2.
— Per als llocs adscrits al grup C1.
— Per als llocs adscrits al grup C2 o AP
Les comissions tècniques de valoració han d'estar formades per:
En la composició de les comissions tècniques de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s'ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s'ha de procurar, de manera especial, que se n'incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s'ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.
D'entre les persones que són vocals, cada comissió ha de designar, en la primera sessió, la que ha d'actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d'absència a alguna de les sessions de la Comissió, per qualsevol altra de les persones vocals que hi assisteixin.
Per a cada membre de la Comissió Tècnica de Valoració (president o presidenta i vocals) s'ha de designar una persona titular i una de suplent. La composició de cada comissió figura en l'annex.
Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, han de pertànyer, en tot cas, com a personal funcionari de carrera, a un grup de titulació igual o superior a la que s'exigeix per ingressar en els cossos o les escales als quals corresponen els llocs de treball de la seva comissió.
Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d'abstenció que preveu l'article 23 i de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.
Les persones aspirants poden promoure la recusació d'algun membre de la Comissió Tècnica de Valoració en qualsevol moment de la tramitació del procediment, mitjançant un escrit, en el qual s'ha d'expressar la causa o causes en què es fonamenta, d'acord amb el que es preveu a l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.
Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament, a l'efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d'acords, es requereix sempre la presència del president o de la presidenta i del secretari o de la secretària, i que hi siguin presents la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.
Les funcions bàsiques de les comissions tècniques de valoració són les següents:
a) Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten les persones candidates en la forma que estableix aquesta convocatòria per als llocs objecte de provisió.
A aquest efecte, cada comissió pot reclamar formalment de les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que considera necessària a l'efecte de disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que les persones interessades han al·legat i han acreditat en la forma que estableix la convocatòria.
b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones candidates i les puntuacions obtingudes per a cada lloc de treball i cada apartat dels mèrits.
c) Fer la proposta, per a cada lloc de treball inclòs en la convocatòria, del nomenament de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.
Les comissions tècniques de valoració poden sol·licitar a l'òrgan competent que designi persones assessores perquè, en qualitat d'expertes, amb veu però sense vot, els prestin suport tècnic.
La comissió tècnica de valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen les persones candidates. El secretari o la secretària de la Comissió ha de signar els fulls de baremació dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l'acta a la qual s'adjunten els fulls de baremació.
El secretari o la secretària ha d'estendre una acta de totes les sessions de la Comissió Tècnica de Valoració que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres i hi hagin assistit.
Si alguna persona que és membre d'una comissió no vol signar l'acta, se n'ha de deixar constància a l'acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.
Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d'interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s'han d'indicar clarament en l'acta de la sessió en què s'han acordat.
Les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració poden fer constar a l'acta el seu vot contrari a l'acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del seu vot favorable.
Qualsevol persona que sigui membre de les comissions tècniques de valoració té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta un escrit que contengui fidelment la intervenció o la proposta.
Quan es consideri necessari per exercir les funcions pròpies dels membres de les comissions tècniques de valoració, en el cas que el volum de la seva tasca ho requereixi, la regidora de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior pot acordar, consultades les àrees afectades, la comissió de serveis d'atribució temporal de funcions.
VUITENA. Barem de mèrits.
Els mèrits a valorar en aquest concurs seran els que s'esmenten a continuació, d'acord amb allò establert al Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l'Administració de la Comunitat autònoma de les Illes Balears. Aquests mèrits es valoraran amb referència a la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies.
El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.
S'ha de computar, a l'efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que les persones candidates hagin estat en les situacions d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.
En cas d'empat en la puntuació total obtinguda, aquest s'ha de dirimir amb la puntuació atorgada conjuntament amb els mèrits de consideració necessària i, en cas de persistir la igualtat, s'ha d'atorgar el lloc de treball a la persona candidata amb més antiguitat en l'Ajuntament de Palma. Si encara persisteix l'empat, s'ha d'adjudicar el lloc de treball al funcionari o a la funcionària que acredita més antiguitat en altres administracions.
Això no obstant, si hi ha una infrarepresentació de dones en un cos, escala o especialitat, en cas d'empat s'ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l'altra persona candidata circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per a l'accés al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en les persones candidates d'ambdós sexes amb l'informe previ de l'Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s'han d'atendre els criteris generals que indica l'apartat anterior.
1.- Antiguitat
Es valorarà el temps de serveis prestats i reconeguts en l'Administració Pública, d'acord amb la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs a l'Administració pública, amb la puntuació següent: 0,03 punts per mes, fins a un màxim de 10 punts.
2.- Grau personal
Es valorarà la possessió pels participants d'un grau personal consolidat i reconegut amb la relació al lloc de treball sol·licitat, d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.
1.1. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, superior en dos o més nivells al del lloc al qual es concursa: 5 punts.
1.2. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, superior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 4,5 punts.
1.3. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, igual al del lloc al qual es concursa: 4 punts.
1.4. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, inferior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 3,5 punts.
1.5. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, inferior en dos o més nivells al del lloc al qual es concursa: 3 punts.
1.6. Per posseir un grau personal consolidat i reconegut, inferior en tres o més nivells al del lloc al qual es concursa: 2,5 punts.
3.- Coneixement de llengües.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5,5 punts.
3.1 Coneixements de llengua catalana. Es valoraran els certificats expedits per l'EBAP i els expedits o homologats per la Conselleria d'Educació Cultura i Universitats o els que hagi declarat equivalents relacionats amb els nivells que s'indiquen a continuació, fins una puntuació màxima de 3 punts:
Certificat de nivell A2 (abans certificat A) 0,5 punts
Certificat de nivell B1 0,8 punts
Certificat de nivell B2 (abans certificat B) 1 punt
Certificat de nivell C1 (abans certificat C) 2 punts
Certificat de nivell C2 (abans certificat D) 2,50 punts
Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E) 0,50 punts
Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de nivell de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la de l'altre certificat que s'acrediti. En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe de la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats.
3.2. Coneixements d'altres llengües. Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les escoles oficials d'idiomes, de les universitats, de l'EBAP o escoles d'Administració Pública, d'acord amb els criteris de puntuació que s'indiquen a continuació, Puntuació màxima: 2,50 punts.
Altres certificats del Marc comú europeu considerats equivalents que es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes:
Anglès | Puntuació | |
---|---|---|
A1 | 0,25 | |
A2 |
Certificat de nivell bàsic EOI KET (Key English Test). Cambridge University ISE 0 (Integrated Skills in English). Trinity College London |
0,50 |
B1 |
Certificat de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) PET (Preliminary English Test). Cambridge University ISE I (Integrated Skills in English). Trinity College London |
1 |
B2 |
Certificat de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud) Diplomat universitari especialista llengua anglesa (mestre o altres) FCE (First Certificate in English). Cambridge University ISE II(Integrated Skills in English). Trinity College London |
1,50 |
C1 |
CAE (Certificate in Advanced English). Cambridge University ISE III (Integrated Skills in English). Trinity College London |
1,75 |
C2 |
Llicenciat en filologia anglesa Llicenciat en traducció i interpretació: llengua anglesa CPE (Certificate of Proficiency in English). Cambridge University ISE IV (Integrated Skills in English). Trinity College London |
2 |
Francès | Puntuació | |
---|---|---|
A1 | DELF (diplôme d'études en langue française) A1 | 0,25 |
A2 |
Títol de nivell Elemental EOI DELF A2 |
0,50 |
B1 |
Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) DELF B1 |
1 |
B2 |
Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud) Diplomat universitari especialista llengua francesa (mestre o altres) DELF B2 |
1,50 |
C1 | DALF (diplôme approfondi de langue française) C1 | 1,75 |
C2 |
Llicenciat en filologia francesa Llicenciat en traducció i interpretació: llengua francesa DALF C2 |
2 |
Alemany | Puntuació | |
---|---|---|
A1 |
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A1 Start Deutsch 1 Títol de nivell elemental EOI |
0,25 |
A2 |
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A2 Start Deutsch 2 |
0,50 |
B1 |
Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B1 Zertifikat Deutsch |
1 |
Alemany | Puntuació | |
---|---|---|
B2 |
Títol de nivell avançat EO I (= certificat de nivell superior; certificat d'aptitud) Diplomat universitari especialista llengua alemanya (mestre o altres) Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 1 (DSH-1) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B2 Goethe-Zertifikat B2 Test Deutsch als Fremdsprache (TestDaF) – TDN 3 |
1,50 |
C1 |
Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 2 (DSH-2) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C1 Goethe-Zertifikat C1 Zentrale Mittelstufenprüfung (ZMP) |
1,75 |
C2 |
Llicenciat en filologia alemanya Llicenciat en traducció i interpretació: llengua alemanya Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 3 (DSH-3) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C2 Kleines Deutsches Sprachdiplom (KDS) Zentrale Oberstufenprüfung (ZOP) |
2 |
Per una mateixa llengua només es valorarà el nivell superior dels acreditats, és a dir, el nivell inicial o elemental per a tots els llocs de treball, i el nivell mitjà o superior quan el coneixement d'idiomes estigui relacionat directament amb les funcions del lloc de treball.
Podran valorar-se llengües diferents. En el cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat, equivalència de nivells o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es podrà sol·licitar un informe de l'Escola Balear d'Administració Pública o de l'Escola Oficial d'Idiomes.
Per a una mateixa llengua només es valora el nivell superior dels acreditats. A l'efecte d'establir la valoració que correspon a cada lloc de treball, es considera que els certificats d'un nivell de coneixements d'un idioma acrediten els coneixements dels nivells inferiors.
Quan els coneixements d'una llengua són un requisit del lloc de treball, es valoren els nivells superiors al que estigui establert com a requisit.
Es poden valorar simultàniament llengües diferents, amb els criteris esmentats.
En cas de presentar més d'un títol o certificació del mateix idioma tan sols es valorarà el de major puntuació.
4.- Serveis prestats.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 13 punts. Es valora el temps que s'han ocupat llocs de treball com a personal funcionari, de carrera o interí, o com a personal laboral (Sentència S. Ramón) en les diferents administracions públiques i s'ha de fer atenent el nivell del lloc o llocs ocupats i tenint en compte si aquest nivell era igual, inferior o superior al del lloc de treball sol·licitat.
a) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa: 0,06 punts per mes.
b) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa: 0,045 punts per mes.
c) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa: 0,030 punts per mes.
d) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior en més de quatre nivells al del lloc al qual es concursa: 0,015 punts per mes.
Es valoraran les comissions de serveis, inclosos els llocs de feina de nova creació o transformació.
5.- Estudis acadèmics oficials
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts.
Criteri A: Titulacions relacionades:
En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,017 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives
Les equivalències amb els títols de Graduat en educació secundària obligatòria i batxillerat es faran d'acord amb l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny i l'Ordre EDU/520/2011, de 7 de març.
Criteri B: Titulacions no relacionades:
En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.
Criteris d'aplicació:
Es valoren les titulacions que s'indiquen, d'acord amb els criteris A i B, segons tinguin o no relació directa amb les funcions del lloc de treball de què es tracti. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior o el primer cicle necessari per obtenir-lo. No es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d'una llicenciatura que sigui un requisit o objecte de valoració. No es valorarà quan la titulació s'exigeixi com a requisit específic en la relació de llocs de treball per accedir-hi.
a. Llocs de treball adscrits al subgrup A1 o als subgrups A1 o A2
b. Llocs de treball adscrits al subgrup A2
c. Llocs de treball adscrits al subgrup C1
d. Llocs de treball adscrits al grup C2
e) Llocs de treball adscrits al grup AP. Es valoren totes les titulacions a partir de la primera.
6.- Formació
La puntuació màxima d'aquest apartat és d'15 punts.
Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions.
Es valoren en tots els casos els següents:
La resta de cursos, que en tot cas només poden haver estat impartits per alguna de les institucions indicades al començament, es valoraran si es troben relacionats amb les funcions pròpies del lloc de feina.
No es valoraran els cursos específics de capacitació per a accés al lloc de feina ni el curs teoricopràctic que es realitza durant els processos de selecció de les subescales administrativa i de gestió. Tampoc es valoraran les assignatures encaminades a l'obtenció de les titulacions acadèmiques.
Ni els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures com a professor associat a la universitat.
Als cursos dels quals no s'acrediti el nombre d'hores, se'ls assignarà la puntuació mínima (1 hora) a no ser que hi figuri el nombre de crèdits. En aquest cas 1 crèdit equivaldrà a 10 hores de formació.
La puntuació dels cursos és la següent:
L'hora d'impartició es valora amb 0,04 punts
L'hora d'aprofitament es valora amb 0,03 punts
L'hora d'assistència es valora amb 0,01 punts
Quan el certificat no en faci menció expressa del caràcter d'assistència o d'aprofitament, o no se n'acrediti aquest, es valorarà com d'assistència. L'assistència a un curs o la seva impartició només es pot valorar una vegada.
7.- Publicacions
Es valoren les publicacions amb ISBN, ISSN o dipòsit legal sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions del lloc sol·licitat, i d'acord amb els criteris que a continuació s'expressen. La puntuació màxima per aquest apartat és d'1,5 punts.
No se valoren els treballs que es facin a les tasques diàries en el lloc de treball.
8.- Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions.
En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.
Al personal funcionari a qui s'adjudiqui una d'aquestes comissions se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.
Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació de la corresponent resolució.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,6 punts.
Per a l'adjudicació del lloc de treball de prefectura els aspirants hauran d'obtenir una puntuació mínima de 15 punts i la puntuació màxima que es pot obtenir en aquesta fase de concurs serà de 56'6 punts.
ANNEX I Memòria per als llocs de treball de nivell 26 o superior
DADES DEL LLOC DE TREBALL SOL·LICITAT |
Denominació: _____________________________________________________________________________________________________________________ |
Codi:_______________________________ |
Funcions (detalla les funcions que figuren en l'ordre corresponent) |
1. 2. 3. 4. 5. |
PROPOSTA DE PLA DE TREBALL |
OBJECTIUS QUE S'HAN D'ASSOLIR: |
1. 2. 3. 4. 5. |
COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSÀRIES PER GESTIONAR EL SERVEI (esmenta-les per ordre d'importància) |
|
IDENTIFICACIÓ DELS GRUPS D'INTERÈS (entitats o persones amb qui et relacionaries per desenvolupar la feina) |
|
APORTACIONS PRINCIPALS QUE FARIES A LA UNITAT O SERVEI
|
ANNEX II Certificat per acreditar l'experiència exigida com a requisit per ocupar un lloc de treball. ( En el cas que l'experiència s'hagi adquirit a una altra administració).
.................................................................................................................. (nom i llinatges) secretari/secretària general de la xxxxxxxxxxxx ...................................................................... o de l'organisme autònom (*) ..............................................................................................
(assenyala el que correspongui)
___ Atès que des d .......................fins a ................., he exercit/ exercesc aquest mateix càrrec.
___ D'acord amb els antecedents que consten en aquesta Conselleria/organisme on vaig prestar/ prest aquestes funcions.
___ Ateses les manifestacions per escrit del Sr./ la Sra. .............................................................................. cap del (departament/servei/unitat...) .............................................................................................. des de .................... fins a ............... de la xxxxxxxxxxxx ......................................../o de la Secretaria General de xxxxxxxxxxx ........................................, on va estar/està adscrit el funcionari o funcionària.
___ Ateses les manifestacions per escrit del Sr./ la Sra. .................................................................................................. cap de la unitat de personal de la xxxxxxx ............................................................... des de..................... fins a ................, on va estar/ha estat adscrit el funcionari o funcionària en l'exercici de les seves funcions.
Atès ..............................................................................................................................................................................
CERTIFIC:
a) Que el funcionari/la funcionària .......................................................................... (nom i llinatges), amb núm. de productor.............., del cos, escala ................................. (actual), del grup ................, mentre ocupava el lloc base del cos, escala o plaça .................................................., amb el codi de lloc de feina …...................... nivell de complement de destinació …...... va ser adscrit :
.............................................................................................................................................................................
b) Que el funcionari/ la funcionària ............................................................................. (nom i llinatges), amb núm. de productor ................, del cos, escala....................................................... (actual), del grup ...................., mentre ocupava el lloc ............................................ del cos, escala o plaça ………………………………, amb el codi de lloc de feina ……................. i nivell de complement de destinació…....... va estar:
I perquè consti, expedesc aquest certificat a petició de la persona interessada, a l'efecte d'acreditar l'experiència en alguna àrea exigida com a requisit d'un lloc de treball, en sistemes de provisió de l'Ajuntament de Palma.
........................................, ............ de .................. de
(rúbrica) (segell)
(*) Inclou també les entitats del sector públic autonòmic amb personal funcionari adscrit, en quan a aquestes només per funcions exercides en llocs de personal funcionari.
LLOCS CONCURS
AREA |
UNITAT |
CODI UNITAT |
CODI LLOC |
NOM LLOC |
V |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
COS/ ESPECIALITAT |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AIP |
OFICINA PALMA ACCESSIBLE |
AIP0111910 |
F22150107 |
CAP DE SECCIÓ D'ACCESSIBILITAT |
1 |
S |
25 |
70 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0116, 3056/0176, 3056/0126 |
|
B2 |
|
AIP |
SECCIÓ DE PARCS I JARDINS |
AIP0111320 |
F22150027 |
CAP DE SECCIÓ DE PARCS I JARDINS-I |
1 |
S |
25 |
51 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0123, 3057/0137 |
|
B2 |
|
AIP |
SECCIÓ DE VIALITAT |
AIP0111620 |
F22150051 |
CAP DE SECCIÓ DE VIALITAT III |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0116, 3057/0147 |
|
B2 |
|
AIP |
SECCIÓ DEL SERVEI ADMINISTRATIU |
AIP0111210 |
F22030054 |
CAP DE NEGOCIAT DEL SERVEI ADMINISTRATIU II |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
AIP |
SECCIÓ DEL SERVEI ADMINISTRATIU |
AIP0111210 |
F22150056 |
CAP DE SECCIÓ DE TRAMITACIÓ ADMINISTRATIVA I |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
AIP |
SECCIÓ D'ENLLUMENAT PÚBLIC |
AIP0111520 |
F22150060 |
CAP DE SECCIÓ D'ENLLUMENAT PÚBLIC I |
1 |
S |
25 |
51 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0126, 3057/0134 |
|
B2 |
|
AIP |
SERVEI DE LOGÍSTICA |
AIP0111400 |
F22150024 |
CAP DE SECCIÓ DE LOGÍSTICA |
1 |
S |
25 |
51 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0126, 3057/0146, 3057/0134 |
|
B2 |
|
AIP |
SERVEI DE PARCS I JARDINS |
AIP0111300 |
F20250023 |
CAP DE SERVEI DE PARCS I JARDINS |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0116, 3056/0123, 3056/0176, 3056/0153, 3056/0126 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
B2 |
|
AIP |
SERVEI DE VIALITAT |
AIP0111600 |
F20250030 |
CAP DE SERVEI DE VIALITAT |
1 |
S |
26 |
112 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0116, 3057/0147, 3057/0134 |
2. ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL 3. |
B2 |
|
AIP |
SERVEI D'EDIFICIS MUNICIPALS |
AIP0111700 |
F22150068 |
CAP DE SECCIÓ DE CENTRES ESCOLARS |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057/0146 |
|
B2 |
|
AIP |
SERVEI D'ESTUDIS I PROJECTES D'ENGINYERIA |
AIP0111100 |
F20250039 |
CAP DE SERVEI D'ESTUDIS I PROJECTES D'ENGINYERIA |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0126, 3056/0116 |
|
B2 |
|
ECA |
SERVEI DE CONSUM I SALUT |
ECA0012100 |
F22150057 |
CAP DE SERVEI DE CONSUM I SALUT |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0121, 3056/0128, 3056/0157, 3056/0524, 3056/0230, 3056/0279, 3056/0423, 3056/0201 |
|
C1 |
|
ECA |
SERVEI DE SANITAT |
ECA0012200 |
F22030011 |
CAP DE NEGOCIAT DE SANITAT |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
ECA |
SERVEI DE SANITAT |
ECA0012200 |
F22030082 |
CAP DE NEGOCIAT II |
1 |
G |
24 |
136 |
C |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0230 |
|
B2 |
|
HFG |
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
HFG0033100 |
F20250018 |
CAP DE SERVEI DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
1 |
S |
26 |
235 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167, 3052/0167 |
CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC |
C1 |
|
HFG |
QUALITAT, TRANSPARÈNCIA I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA |
HFG0033300 |
F20250091 |
CAP DE SERVEI DE QUALITAT, TRANSPARÈNCIA I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA |
1 |
S |
26 |
61 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0437 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE GESTIÓ |
HFG0034310 |
F22150018 |
CAP DE SECCIÓ DE GESTIÓ |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE GOVERN INTERIOR |
HFG0032240 |
F22030050 |
CAP DE NEGOCIAT DE GOVERN INTERIOR |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE GOVERN INTERIOR |
HFG0032240 |
F22150019 |
CAP DE SECCIÓ DE GOVERN INTERIOR |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
HFG0033110 |
F22030057 |
CAP DE NEGOCIAT OAC IV |
1 |
G |
19 |
233 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC |
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
HFG0033110 |
F22030058 |
CAP DE NEGOCIAT OAC I |
1 |
G |
19 |
233 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC |
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
HFG0033110 |
F22030059 |
CAP DE NEGOCIAT OAC III |
1 |
G |
19 |
233 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC |
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
HFG0033110 |
F22030100 |
CAP DE NEGOCIAT OAC VI |
1 |
G |
19 |
233 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC |
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
HFG0033110 |
F22150084 |
CAP DE SECCIÓ OAC-I |
1 |
S |
21 |
234 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EFECTIVA A UNA OAC |
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE PLUSVÀLUA |
HFG0131220 |
F22030048 |
CAP DE NEGOCIAT DE PLUSVÀLUA |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE PLUSVÀLUA |
HFG0131220 |
F22150030 |
CAP DE SECCIÓ DE PLUSVÀLUA |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
HFG0033510 |
F22150031 |
CAP DE SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES |
1 |
S |
25 |
51 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0516 |
|
B2 |
|
HFG |
SECCIÓ DE POLICIA I SEGURETAT |
HFG0031020 |
F22150032 |
CAP DE SECCIÓ DE POLICIA I SEGURETAT |
1 |
S |
25 |
51 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0511, 3056/0157, 3057/0234, 3057/0235, 3057/0159 |
|
B2 |
|
HFG |
SECCIÓ DE RECAPTACIÓ |
HFG0130010 |
F22150034 |
CAP DE SECCIÓ DE RECAPTACIÓ |
1 |
S |
25 |
68 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0281 |
|
B2 |
|
HFG |
SECCIÓ DE TRESORERIA |
HFG0121010 |
F22150046 |
CAP DE SECCIÓ DE TRESORERIA |
1 |
S |
25 |
68 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0281 |
|
B2 |
|
HFG |
SECCIÓ DELS SERVEIS JURÍDICS |
HFG0100110 |
F22150059 |
CAP DE SECCIÓ DELS SERVEIS JURÍDICS |
1 |
S |
22 |
65 |
C |
AJP |
A2, C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052/0167, 3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ D'IBI |
HFG0131210 |
F22030047 |
CAP DE NEGOCIAT DE LA SECCIÓ D'IMPOST DE BENS IMMOBLES |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SECCIÓ D'INTERIOR |
HFG0032210 |
F22150047 |
CAP DE SECCIÓ D'INTERIOR |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA (SAT-010) |
HFG0033400 |
F22030104 |
CAP DE NEGOCIAT SAT |
1 |
G |
19 |
233 |
C |
AJP |
C1 |
JSAT |
HSAT |
AG |
3053/0167 |
DOS ANYS D'EXPERIÈNCIA A UNA OAC O AL SAT O CURS CAPACITACIÓ I HABILITACIÓ OAC |
C1 |
RSAT |
HFG |
SERVEI DE CARRERA PROFESSIONAL I AVALUACIÓ DE L'ACOMPLIMENT |
HFG0034200 |
F20250094 |
CAP DE SERVEI DE CARRERA PROFESSIONAL I AVALUACIÓ DE L'ACOMPLIMENT |
1 |
S |
26 |
85 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051/0167, 3052/0167, 3057/0444 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DE GESTIÓ |
HFG0034300 |
F20250095 |
CAP DE SERVEI DE GESTIÓ |
1 |
S |
26 |
85 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051/0167, 3052/0167, 3057/0444 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DE PLANIFICACIÓ I PROVISIÓ |
HFG0035200 |
F20250067 |
CAP DE SERVEI DE PLANIFICACIÓ I PROVISIÓ |
1 |
S |
26 |
85 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
LLICENCIATURA EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS |
HFG0035300 |
F20250096 |
CAP DE SERVEI DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS |
1 |
S |
26 |
85 |
C |
IB |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
2501/0167, 3051/0167 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 300 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DE SELECCIÓ |
HFG0035100 |
F20250086 |
CAP DE SERVEI DE SELECCIÓ |
1 |
S |
26 |
85 |
C |
IB |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
2501/0167, 3051/0167 |
LLICENCIATURA EN DRET O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DE TRIBUTS |
HFG0131200 |
F20250007 |
CAP DE SERVEI DE TRIBUTS I |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0281, 3057/0450 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DE TRIBUTS |
HFG0131200 |
F20250029 |
CAP DE SERVEI DE TRIBUTS II |
1 |
S |
26 |
61 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051/0167, 3052/0167, 3056/0281, 3057/0450 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI DEL GABINET GENERAL TÈCNIC |
HFG0032300 |
F20250034 |
CAP DE SERVEI DE CONTRACTACIÓ I GABINET GENERAL TÈCNIC |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
HFG |
SERVEI D'INFRACCIONS GENERALS |
HFG0100300 |
F20250089 |
CAP DE SERVEI D'INFRACCIONS GENERALS |
1 |
S |
26 |
61 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
GRAU O LLICENCIAT EN DRET |
C1 |
|
HFG |
SERVEI D'INFRACCIONS GENERALS |
HFG0100300 |
F22030003 |
CAP DE NEGOCIAT D'INFRACCIONS |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
HFG |
SERVEI D'INTERIOR |
HFG0032200 |
F20250042 |
CAP DE SERVEI D'INTERIOR I PATRIMONI |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
ALGUNA D'AQUESTES LLICENCIATURES (O TITULACIONS DE GRAU EQUIVALENTS): ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES, DRET O ECONOMIA I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
INT |
DEPARTAMENT D'INTERVENCIÓ |
INT0001000 |
F22030046 |
CAP DE NEGOCIAT D'INTERVENCIÓ |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
MOB |
SALA DE CONTROL DE TRÀNSIT |
MOB0011410 |
F22150121 |
CAP DE SECCIÓ DE REGULACIÓ DEL TRÀNSIT |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057/0147, 3057/0134 |
200 HORES DE FORMACIÓ RELACIONADA AMB LES FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL O 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
B2 |
|
MOB |
SALA DE CONTROL DE TRÀNSIT |
MOB0011410 |
F60170003 |
CAP DE NEGOCIAT UT CONTROLADOR/A DE TRÀNSIT |
1 |
G |
19 |
294 |
C |
AJP |
C1 |
JEA |
HE9 |
AE |
3081/0490 |
|
B2 |
DTH |
MOB |
SECCIÓ DE CIRCULACIÓ |
MOB0011110 |
F22150011 |
CAP DE SECCIÓ DE CIRCULACIÓ |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
MOB |
SECCIÓ DE NOTIFICACIÓ I REGISTRE DE MULTES |
MOB0011230 |
F22150079 |
CAP DE SECCIÓ DE LA SECCIÓ TÈCNICA |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
MOB |
SECCIÓ D'INFORMACIÓ DE MULTES |
MOB0011220 |
F22030021 |
CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ I CAPTACIÓ DE DADES |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
MOB |
SERVEI ADMINISTRATIU DE MOBILITAT |
MOB0011100 |
F20250079 |
CAP DE SERVEI ADMINISTRATIU |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
|
C1 |
|
POL |
ADMINISTRATIVA |
POL3100000 |
F20250017 |
CAP DE SERVEI DE L'ÀREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
LLICENCIATURA EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
POL |
ADMINISTRATIVA BOMBERS |
POL3300000 |
F22030091 |
CAP DE NEGOCIAT D'ADMINISTRACIÓ |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
POL |
ADMINISTRATIVA POLICIAL |
POL3200000 |
F22030022 |
CAP DE NEGOCIAT DE GESTIÓ I DOCUMENTACIÓ EXTERNA |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
POL |
ADMINISTRATIVA POLICIAL |
POL3200000 |
F22030056 |
CAP DE NEGOCIAT DE GESTIÓ I DOCUMENTACIÓ POLICIAL |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
POL |
ADMINISTRATIVA POLICIAL |
POL3200000 |
F22150004 |
CAP DE SECCIÓ DE GESTIÓ I DOCUMENTACIÓ INTERNA |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
POL |
ADMINISTRATIVA POLICIAL |
POL3200000 |
F22150119 |
CAP DE SECCIÓ DE SUPORT LOGÍSTIC |
1 |
S |
25 |
51 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0126 |
|
C1 |
|
SSO |
GESTIÓ CENTRAL I TERRITORIAL |
SSO0100210 |
F22030085 |
CAP DE NEGOCIAT DE GESTIÓ CENTRAL I TERRITORIAL |
1 |
G |
22 |
186 |
C |
AJP |
A2, C1 |
JE4 |
HE30 |
AG |
3052/0167, 3053/0167 |
|
C1 |
|
SSO |
SERVEI D'EDUCACIÓ |
SSO0110100 |
F22030008 |
CAP DE NEGOCIAT D'EDUCACIÓ |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
SSO |
UNITAT TÈCNICA |
SSO0121020 |
F31830002 |
COORDINADOR/A DE PARTICIPACIÓ |
1 |
S |
23 |
97 |
C |
AJP |
A2 |
JEA |
H1 |
AE |
3057/0438, 3057/0235 |
|
B2 |
|
TCE |
BIBLIOTEQUES |
TCE0101130 |
F20250084 |
CAP DE LA XARXA DE BIBLIOTEQUES MUNICIPALS |
1 |
S |
26 |
85 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
HE40 |
AE |
3056/0419, 3057/0457 |
|
C2 |
|
TCE |
NEGOCIAT DE CULTURA II |
TCE0101172 |
F22030006 |
CAP DE NEGOCIAT DE CULTURA II |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
TCE |
NEGOCIAT DE MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES |
TCE0101141 |
F22030010 |
CAP DE NEGOCIAT DE MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
TCE |
NEGOCIAT D'ESPAIS D'ART |
TCE0101103 |
F22030009 |
CAP DE NEGOCIAT D'ESPAIS D'ART |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
TCE |
SECCIÓ ADMINISTRATIVA |
TCE0101180 |
F22150115 |
CAP DE SECCIÓ ADMINISTRATIVA |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
DEPARTAMENT D'ACTIVITATS I SEGURETAT D'ESTABLIMENTS |
UHP0114000 |
F22030033 |
CAP DE NEGOCIAT D'ACTIVITATS I SEGURETAT D'ESTABLIMENTS II |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS |
UHP0115000 |
F22030026 |
CAP DE NEGOCIAT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS IX |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS |
UHP0115000 |
F22030062 |
CAP DE NEGOCIAT DE DISCIPLINA I SEGURETAT D'EDIFICIS IV |
1 |
G |
23 |
56 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057/0146 |
|
B2 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
UHP0112000 |
F22030038 |
CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA VII |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
UHP0112000 |
F22030045 |
CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA X |
1 |
G |
19 |
41 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
UHP0112000 |
F22030061 |
CAP DE NEGOCIAT D'INFORMACIÓ URBANÍSTICA |
1 |
G |
24 |
136 |
C |
IB |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0176, 3057/0146 |
|
B2 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
UHP0112000 |
F22030068 |
CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA I |
1 |
G |
23 |
56 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057/0146 |
|
B2 |
|
UHP |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
UHP0112000 |
F22030121 |
CAP DE NEGOCIAT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA XI |
1 |
G |
19 |
39 |
C |
AJP |
B |
JG1 |
H1 |
AE |
3083/0148 |
|
B2 |
|
UHP |
DEPARTAMENT D'OBRES I QUALITAT DE L'EDIFICACIÓ |
UHP0113000 |
F20250085 |
CAP DE SERVEI DE CONTROL I LEGALITZACIONS |
1 |
S |
26 |
112 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057/0146 |
|
B2 |
|
UHP |
DEPARTAMENT D'OBRES I QUALITAT DE L'EDIFICACIÓ |
UHP0113000 |
F22030066 |
CAP DE NEGOCIAT D'OBRES I QUALITAT DE L' EDIFICACIÓ I |
1 |
G |
23 |
56 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057/0146 |
|
B2 |
|
UHP |
OFICINA ANTIDESNONAMENTS |
UHP0118100 |
F22030117 |
CAP DE NEGOCIAT DE L'OFICINA ANTIDESNONAMENTS |
1 |
G |
23 |
97 |
C |
AJP |
A2 |
JE4 |
HE37 |
AE |
3057/0234 |
|
B2 |
|
UHP |
SECRETARIA DE GERÈNCIA |
UHP0110020 |
F22150022 |
CAP DE SECCIÓ DE LA SECRETARIA GERÈNCIA |
1 |
S |
25 |
68 |
C |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
SERVEI DE CONTROL D'ACTIVITATS I DE CONTROL DE SEGURETAT DELS ESTABLIMENTS |
UHP0114100 |
F20250004 |
CAP DE SERVEI DE CONTROL D'ACTIVITATS I DE SEGURETAT DELS ESTABLIMENTS I |
1 |
S |
26 |
80 |
C |
AJP |
A1, A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0126, 3057/0134 |
|
B2 |
|
UHP |
SERVEI DE CONTROL D'OBRES |
UHP0113100 |
F20250005 |
CAP DE SERVEI DE CENTRE HISTÒRIC I ACTUACIONS INSTITUCIONALS |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0176 |
|
B2 |
|
UHP |
SERVEI DE DISCIPLINA D'OBRES |
UHP0115200 |
F20250043 |
CAP DE SERVEI DE DISCIPLINA D'OBRES |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
SERVEI DE PROJECTES ESTRATÈGICS |
UHP0117100 |
F20250092 |
CAP DE SERVEI DE PROJECTES ESTRATÈGICS |
1 |
S |
26 |
61 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0176 |
|
B2 |
|
UHP |
SERVEI DE TRAMITACIÓ DE LLICÈNCIES D'ACTIVITATS |
UHP0114200 |
F22150116 |
CAP DE SECCIÓ DE TRAMITACIÓ ADMINISTRATIVA D'ACTIVITATS I SEGURETAT D'ESTABLIMENTS |
1 |
S |
21 |
120 |
C |
AJP |
C1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3053/0167 |
|
C1 |
|
UHP |
SERVEI DE VALORACIONS I PROJECTES |
UHP0112400 |
F20250062 |
CAP DE SERVEI DE VALORACIONS I PROJECTES |
1 |
G |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056/0176 |
2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
B2 |
|
UHP |
SERVEIS JURÍDICS-ADMINISTRATIUS DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
UHP0112100 |
F20250046 |
CAP DE SERVEI JURÍDICS/ADMINISTRATIUS DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA I |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
- |
3900/0167 |
GRAU O LLICENCIAT EN DRET I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES EN LLOCS LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL O 200 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL |
C1 |
|
LLEGENDA
|
AREA |
---|---|
AIP |
ÀREA D'INFRAESTRUCTURES, ACCESSIBILITAT I POLIGONS INDUSTRIALS |
ECA |
ÀREA DELEGADA D'ECONOMIA, COMERÇ, AUTÒNOMS, SANITAT, CONSUM, MERCATS I FIRES |
HFG |
ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
INT |
INTERVENCIÓ |
MOB |
ÀREA DE MOBILITAT |
POL |
POLICIA LOCAL DE PALMA |
SSO |
ÀREA DE SERVEIS SOCIALS, EDUCACIÓ, PARTICIPACIÓ CIUTADANA I JOVENTUT |
TCE |
ÀREA DE TURISME, CULTURA, ESPORTS, RESTAURACIÓ I COORDINACIÓ MUNICIPAL |
UHP |
ÀREA D'URBANISME, HABITATGE I PROJECTES ESTRATÈGICS |
V |
VACANTS OFERTES |
TL |
TIPUS DE LLOC |
---|---|
G |
GENÈRIC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
---|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
---|---|
39 |
13.212,50€ |
41 |
16.045,96€ |
51 |
25.608,10€ |
56 |
18.070,08€ |
61 |
28.342,86€ |
65 |
20.846,98€ |
68 |
25.608,10€ |
70 |
25.608,10€ |
80 |
28.456,82€ |
83 |
28.342,86€ |
85 |
33.167,68€ |
97 |
22.186,92€ |
112 |
23.365,58€ |
120 |
19.291,72€ |
136 |
22.922,90€ |
186 |
18.943,26€ |
233 |
17.778,32€ |
234 |
21.024,64€ |
235 |
28.576,24€ |
294 |
19.023,06€ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
---|---|
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
---|---|
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
IB |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS |
TOT |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
GR |
GRUP |
---|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
---|---|
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
JE4 |
JORNADA ESPECIAL - 40 HORES SETMANALS |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
JSAT |
JORNADA DEL SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA SAT-010 |
TH |
TIPUS D'HORARI |
---|---|
HE30 |
HORARI PLA DIRECTOR PERSONAL BENESTAR SOCIAL VIGENT |
HE37 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ GENERAL+2,5 H/S SEGONS NECESSITATS DEL SERVEI. |
HE40 |
25 H. DE PERMANÈNCIA OBLIGATÒRIA DE DILLUNS A DIVENDRES, DE 9.00 A 14.00 HORES. LES 12.5 HORES RESTANTS SERAN MÒBILS, A DISTRIBUIR DE DILLUNS A DIVENDRES DE 8.00 A 22.00H. |
HE9 |
TORNS I FLEXIBILITAT |
HSAT |
HORARI DEL SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA SAT-010 |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
COSSOS |
---|---|
2501 |
COS SUPERIOR D'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB |
3051 |
SUBESCALA TÈCNICA DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL (TAG) |
3052 |
SUBESCALA DE GESTIÓ DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL |
3053 |
SUBESCALA ADMINISTRATIVA DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL |
3054 |
SUBESCALA AUXILIAR DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL |
3055 |
SUBESCALA SUBALTERNA DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL |
3056 |
SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (TAE SUPERIOR) |
3057 |
SUBESCALA TÈCNICA MITJA DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (TAE MITJÀ) |
3075 |
PERSONAL D'OFICIS DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL - MESTRE/A |
3076 |
PERSONAL D'OFICIS DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL - OFICIAL |
3078 |
PERSONAL D'OFICIS DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL - AJUDANT |
3079 |
SUBESCALA TÈCNIC/A ESPECIALISTA DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL |
3081 |
COMESES ESPECIALS DE LA SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS DE L'A.E |
3082 |
COMESES ESPECIALS DE LA SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS DE L'A.E |
3083 |
SUBESCALA TÈCNIC/A ESPECIALISTA DE L'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL GRUP B |
3109 |
ESCALA BÀSICA DEL COS DE POLICIA LOCAL - POLICIA |
3900 |
TOTS ELS COSSOS, ESCALES I SUBESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT, EXCEPTE DOCENTS I SANITARIS |
|
ESPECIALITATS |
---|---|
0013 |
TÈCNIC/A INFORMÀTIC/A |
0038 |
JARDINERIA |
0053 |
MAGATZEMER/A |
0116 |
ENGINYER/A DE CAMINS, CANALS I PORTS |
0121 |
PSICOLOGIA |
0123 |
ENGINYERIA AGRÒNOMA |
0126 |
ENGINYER/A INDUSTRIAL |
0128 |
VETERINARI/ÀRIA |
0134 |
ENGINYERIA TÈCNICA INDUSTRIAL |
0137 |
ENGINYERIA TÈCNICA AGRÍCOLA |
0146 |
ARQUITECTURA TÈCNICA |
0147 |
ENGINYERIA TÈCNICA D'OBRES PÚBLIQUES |
0148 |
DELINEANT/A |
0153 |
ENGINYERIA DE FOREST |
0157 |
PEDAGOGIA |
0159 |
EDUCACIÓ GENERAL BÀSICA (EGB) |
0167 |
SENSE ESPECIALITAT |
0176 |
ARQUITECTURA |
0198 |
PICAPEDRER/A |
0201 |
CONSUM |
0230 |
METGE/ESSA |
0234 |
TREBALLADOR/A SOCIAL |
0235 |
EDUCADOR/A SOCIAL |
0241 |
ELECTRICISTA |
0279 |
MEDI AMBIENT |
0281 |
ECONOMIA |
0380 |
XOFER |
0409 |
PREVENCIÓ |
0413 |
LLETRAT/ADA ASSESSOR/A |
0416 |
METGE/ESSA PREVENCIÓ |
0419 |
COORDINADOR/A DE BIBLIOTECA |
0423 |
INSPECCIÓ QUÍMICA - FARMACÈUTICA |
0437 |
TÈCNIC/A DE QUALITAT |
0438 |
ANIMADOR/A SOCIOCULTURAL |
0444 |
RELACIONS LABORALS |
0450 |
EMPRESARIALS |
0455 |
SEGURETAT I SALUT EN OBRES |
0457 |
AJUDANT/A DE BIBLIOTECA |
0458 |
SEGURETAT LABORAL |
0479 |
INTÈRPRET INFORMADOR/A |
0485 |
AJUDANT/A D'OBRES |
0490 |
CONTROLADOR/A DE TRÀNSIT |
0492 |
SUB-MAJORDOMIA |
0501 |
PICAPEDRER/A FESTES |
0505 |
CONDUCTOR/A |
0511 |
ESCOLA |
0512 |
FORMACIÓ I QUALITAT |
0516 |
ESTADÍSTICA |
0524 |
PSICOPEDAGOGIA |
CAT |
CATALA |
---|
OBS |
OBSERVACIONS |
---|---|
DTH |
DISPONIBILITAT DE TORNS D'HORABAIXA |
RSAT |
RETRIBUCIONS SEGONS HORARI I JORNADA EFECTIU SAT |
Palma, a la data de la signatura electrònica (14 de març de 2024)
La cap de servei de Planificació i Provisió p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Raquel Cucarella Ribera