Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 108936
Extracte de l'acord de Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu de data 15 de febrer de 2024, pel qual s'aprova la convocatòria d’ajudes per a centres educatius públics i associacions de mares i pares d’alumnes (AMIPA) del municipi de Santa Eulària des Riu per a la realització d’activitats culturals, esportives i/o mediambientals durant el curs 2023/2024
BDNS (Identif.): 744508
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions (https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/744508)
Primer. Entitats beneficiàries
Seran beneficiaris d'aquestes ajudes els Col·legis Públics, Instituts d'Educació Secundària, Centres Integrats de Formació Professional (CIFP), escoletes de gestió pública i Associacions de mares, pares i alumnes (AMYPAS) de tots els centres esmentats, legalment constituïts/des i que reuneixin els requisits següents:
D'acord amb l'article 24.4 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Per tractar-se d'una subvenció de quantia a atorgar a cada beneficiari no superior a 3.000 euros, la presentació de declaració responsable substituirà la presentació dels certificats sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. El sol·licitant haurà de presentar el corresponent annex 2 degudament emplenat i signat.
Segon. Objecte
L'objecte de la convocatòria és el de fomentar les activitats culturals, esportives i/o mediambientals durant el curs 2023/2024 als centres educatius públics i associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA) ubicats al municipi de Santa Eulària des Riu.
Tercer. Bases reguladores
Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvencions estan contingudes en les bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'exercici 2024, aprovats inicialment pel ple de la corporació en sessió ordinària celebrada en data 24 d'octubre de 2023 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 163 del 30/11/2023.
Quart. Consignació pressupostària
1.- Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 32.000,00 €, amb càrrec a les partides 3231-48013 per un import màxim de 25.000,00 € i 3241-48013 per un import màxim de 7.000,00 € dels pressuposts locals de 2024. Aquesta convocatòria té les línies d'actuació i dotació pressupostària següents:
2.- En cas que no es cobreixi la demanda d'una de les dues línies de la ajuda, es podrà traslladar l'import no consumit a l'altra, si fos necessari.
Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds
1.- El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria.
2.- Les sol·licituds es presentaran al Registre Telemàtic de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, ubicat a la pàgina web www.santaeulariadesriu.com, en virtut del que estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El sol·licitant haurà de presentar la sol·licitud mitjançant el Certificat Electrònic de Representant de Persona Jurídica a nom del Centre o AMIPA.
Sisè. Sol·licitud i documentació necessària
1.- Les sol·licituds es formularan mitjançant la presentació del model annex 1 degudament emplenat i signat per mitjans electrònics, juntament amb la documentació següent:
a. Annex 2. Declaració responsable.
b. Certificat o un altre document bancari on s'identifiqui el número de compte en què es pagarà l'import íntegre de la subvenció. Ha de ser un compte bancari en el qual el centre o l'AMIPA siguin titulars i el mateix compte identificat en l'annex 1.
En cas que el sol·licitant sigui un col·legi públic, institut d'educació secundària o centre integrat de formació professional (CIFP), ha de presentar a més la documentació següent:
a. Certificat emès pel centre on figurin el nombre total de grups-classe que pertanyen al centre separats en grups-classe d'educació obligatòria (de 1r a 6è de Primària i de 1r a 4t de l'ESO) i grups-classe d'educació no obligatòria, en relació amb el curs 2023/2024.
b. Si escau, factures de despesa realitzada al terme municipal de Santa Eulària des Riu (article 10.1.2. de la convocatòria)
2.- L'Ajuntament de Santa Eulària des Riu podrà requerir en qualsevol moment de la tramitació de la sol·licitud els documents que consideri necessaris per tal de garantir la correcta adjudicació de l'ajut segons els criteris d'avaluació establerts.
Santa Eulària des Riu, (signat electrònicament: 19 de febrer de 2024)
L'alcaldessa (Maria del Carmen Ferrer Torres)