Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 108918
Extracte de l'acord de Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu de data 15 de febrer de 2024, pel qual s'aprova la convocatòria d'ajudes per a col·legis públics ubicats en el terme municipal de Santa Eulària des Riu que participin en el programa de finançament de llibres de text i material didàctic de llibres durant el curs 2023/2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.):744462

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions

(https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/744462)

Primer. Entitats beneficiàries

Seran beneficiaris d'aquestes ajudes els col·legis públics ubicats a l'illa d'Eivissa amb alumnes empadronats al municipi de Santa Eulària des Riu i inscrits en el programa de finançament de llibres de text i material didàctic durant el curs 2023/2024 del seu centre i que reuneixin els requisits següents:

- Que el centre educatiu sigui de gestió pública.

- Que participi en el programa de finançament de llibres de text i material didàctic del curs 2023/2024.

- Estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

- No trobar-se sotmès a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions, establerts en l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.

- No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

- En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, no estar sancionats o condemnats en els darrers tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma. A aquest efecte, les entitats sol·licitants presentaran el model annex 2, aprovat per a aquesta convocatòria

Segon. Objecte

L'objecte de la convocatòria és fomentar la participació del programa de finançament de llibres de text i material didàctic als col·legis públics ubicats a l'illa d'Eivissa amb alumnes empadronats al municipi de Santa Eulària des Riu inscrits en el programa durant el curs 2023/2024.

Tercer. Bases reguladores

Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvencions estan contingudes en les bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'exercici 2024, aprovats inicialment pel Ple de la corporació en sessió ordinària celebrada en data 26 d'octubre de 2023 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 163 de 30/11/2023.

Quart. Consignació pressupostària

Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 36.000,00 €, amb càrrec a la partida 3231-48096 dels pressupostos locals de 2024. Amb un import màxim de 6.000,00 euros per col·legi públic.

Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds

1.- El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria.

 

2.- Les sol·licituds es presentaran al Registre Telemàtic de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, ubicat a la pàgina web www.santaeulariadesriu.com, en virtut del que estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El sol·licitant haurà de presentar la sol·licitud mitjançant el Certificat Electrònic de Representant de Persona Jurídica a nom del Centre o AMIPA

Sisè. Sol·licitud i documentació necessària

1.- Les sol·licituds es formularan mitjançant la presentació dels models annex 1, annex 2 i annex 3 degudament emplenats i signats, juntament amb la documentació següent:

  1. Certificat emès pel centre on apareguin tots els alumnes del centre del curs 2023/2024 que pertanyin al programa de finançament de llibres de text i material didàctic d'aquest curs, separats en alumnes de nou ingrés inscrits en el programa de finançament de llibres de text i material didàctic del curs 2023/2024 i alumnes inscrit en el pla esmentat (no inclosos els de nou ingrés).
  2. Certificat o altre document bancari on s'identifiqui el número de compte en què es pagarà l'import íntegre de la subvenció. Ha de ser un compte bancari del qual el centre sigui titular i el mateix compte identificat en l'annex 1.
  3. Annex 3. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de Seguretat Social. En cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l'associació els certificats de trobar-se al corrent de pagament amb l'Agència Tributària i davant de la Seguretat Social, l'associació els haurà d'aportar obligatòriament.

2.- L'Ajuntament de Santa Eulària des Riu podrà requerir en qualsevol moment de la tramitació de la sol·licitud els documents que consideri necessaris per tal de garantir la correcta adjudicació de l'ajut segons els criteris d'avaluació establerts.

 

Signat digitalment en Santa Eulària des Riu, (19 de febrer de 2024)

L'alcaldessa (María del Carmen Ferrer Torres)