Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 105277
Bases procés selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de professors de música especialitat Piano. exp.706_2024

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm. 706/2024

Assumpte: convocatòria del procés de selecció per concurs de mèrits per a la constitució d'una borsa de treball de professor/a de piano per a l'Escola Municipal de Música per cobrir vacants, baixes, excedències i altres permisos en règim de personal laboral i a temps parcial

Feim públic que per Resolució de la regidora delegada número 2024-0176, de data 15.02.2024, s'ha resolt en la part suficient el que segueix: "[...] SEGON. Publicar la convocatòria i les bases reguladores d'aquesta al BOIB, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alaior, a la seu electrònica i al portal de transparència.

Diuen literalment:

BASES QUE REGEIXEN EL CONCURS DE MÈRITS PER A LA CONTRACTACIÓ, AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL I A TEMPS PARCIAL, DE PROFESSORAT DE PIANO

1. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria és la constitució d'una borsa de treball per concurs de mèrits de la categoria professional Professor/a de música, especialitat Piano, per a l'Escola Municipal de Música, amb adscripció a l'Ajuntament d'Alaior, amb caràcter laboral temporal, duració determinada i a temps parcial.

La plaça oferida s'enquadra dins la categoria professional de Professor/a d'ensenyament no reglat de música i dansa del Decret 37/1999, de 9 d'abril, pel qual es regulen les escoles de música i dansa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel Conveni de personal laboral de l'Ajuntament d'Alaior, d'acord amb el que preveu l'article 77 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i per la disposició transitòria tercera d'aquest mateix text legal.

El contracte de treball serà a temps parcial per la durada del curs escolar.

La jornada de treball definitiva i el nombre d'hores lectives es fixarà definitivament en funció del nombre de matrícules que es formalitzin per a cadascuna de les especialitats musicals i d'acord amb la programació del curs escolar.

S'estableix com a sistema de selecció el concurs de mèrits, que es regirà per aquestes bases.

2. Funcions del lloc de treball

Exercir tasques docents a l'Escola Municipal de Música d'Alaior, les quals requereixen tècniques de treball, responsabilitats especials o condicions amb peculiaritats pròpies, d'acord amb el Projecte educatiu del centre, i, en especial, l'establerta en el capítol II del Reglament de l'Escola Municipal de Música d'Alaior.

3. Condicions d'admissió d'aspirants

Les persones interessades a participar en aquest procediment de selecció han de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les condicions següents, d'acord amb l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic:

1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats on sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

2. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball. (Declaració responsable inclosa en la sol·licitud.)

3. Tenir 16 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de 18 anys és necessari el consentiment dels pares o tutors o l'autorització de la persona o institució que els tengui al seu càrrec.

4. No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionaris, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat/ada o inhabilitat/ada. En cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver estat sotmès o sotmesa a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública. (Declaració responsable inclosa en la sol·licitud.)

5. Estar en possessió del títol següent:

-Títol d'ensenyament professional o equivalent de l'especialitat Piano.

6. Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat B2, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o titulació equivalent, d'acord amb la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. Declaració responsable (inclosa en la sol·licitud) de tenir coneixement de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

8. Haver abonat els drets d'examen (10 €) seguint les indicacions de la base 5. Això no obstant, estaran exemptes de pagar la taxa les persones aspirants que estiguin inscrites a l'atur.

4. Desenvolupament del procés selectiu

El procés de selecció consta de dues fases:

Fase 1. Concurs

Fase 2. Entrevista personal

4.1. Fase de concurs

Els mèrits que el tribunal qualificador valorarà en la fase de concurs són els establerts en la base 8.1, els quals s'han de presentar d'acord amb el que estableix la base 5.

4.2. Fase d'entrevista personal

El tribunal convocarà els i les aspirants a una entrevista personal per tractar sobre els aspectes curriculars i la seva adequació o aportació al lloc de treball assenyalat, d'acord amb els criteris establerts en la base 8.2.

5. Forma i termini de presentació de sol·licituds

5.1. Les sol·licituds per participar en aquest procés de selecció s'han de presentar únicament de manera telemàtica fent servir el tràmit habilitat a l'efecte a la seu electrònica municipal (alaior.sedelectronica.es), matèria Recursos Humans.

Els mitjans d'identificació electrònica requerits per a la tramitació electrònica són:

- Cl@ve Permanent

- Cl@ve Pin

- Certificat digital de persona física (també conegut com firma electrònica)

- DNI electrònic (amb el certificat en vigor i la contrasenya)

Les persones que no disposin de mitjans per presentar la sol·licitud de manera telemàtica podran ser ateses amb cita prèvia a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR) de l'Ajuntament (carrer Major, 11). La cita es pot sol·licitar a la mateixa seu electrònica, a l'apartat habilitat a l'efecte. En aquesta cita s'habilitarà la Cl@ve Permanent, per a la qual cosa s'ha de portar el telèfon mòbil i el DNI. Seguidament, el personal funcionari habilitat assistirà les persones interessades en el procés de registre electrònic de la seva sol·licitud.

Les persones que sí disposin d'algun dels mitjans d'identificació electrònica descrits més amunt però requereixin assistència també podran demanar cita per ser ateses telefònicament.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors de l'endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. A efectes informatius, també es publicarà al tauler d'anuncis i a la seu electrònica municipal (https://alaior.sedelectronica.es/board i al portal de transparència municipal).

La no presentació de sol·licituds dins del termini i en la forma escaient determinarà la no admissió de la persona aspirant en el procés selectiu.

En les sol·licituds (annex 1), que s'han de presentar d'acord amb el tràmit corresponent al qual es pot accedir a l'adreça electrònica https://alaior.sedelectronica.es, s'hi haurà de fer constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la present convocatòria, referida sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d'adjuntar la documentació següent:

(i) Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin. S'adverteix que els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats. Els mèrits relatius a l'experiència professional han d'anar acompanyats del certificat de la vida laboral expedit per la Seguretat Social.

(ii) Una còpia del justificant de pagament dels drets d'examen o d'estar incurs/a en una causa d'exempció del pagament (targeta d'atur).

(iii) L'annex 2 (autovaloració de mèrits) degudament formalitzat.

(iv) Una còpia del resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició del títol acadèmic exigit per participar en la convocatòria (en cas que no se li hagués expedit el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds).

(v) Una còpia del certificat oficial de llengua catalana del nivell B2.

Les persones aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin, significant que en cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades aquest Ajuntament podrà sol·licitar a l'aspirant que presenti el document original a l'efecte d'acarar-lo.

5.2 Els drets d'examen per participar en aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança fiscal 2/4 reguladora de la taxa per expedició de documents administratius (BOIB núm. 63 de 19/05/2016), estan fixats en 10 euros, que s'han de pagar mitjançant autoliquidació en línia a través de la carpeta ciutadana https://www.carpetaciutadana.org/web/Contingut.aspx?IdPub=11573&Con=Conexion004, apartat Concepte a pagar, tribut Taxa per expedició de documents administratius, en el desplegable del qual Tarifa hi trobareu Dret d'examen en proves selectives de l'Ajuntament.

No obstant això, estan exemptes de pagar la taxa les persones que estiguin inscrites a l'atur.

No abonar la taxa o no justificar-ne l'exempció serà motiu d'exclusió del procediment selectiu.

6. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la regidora delegada de Personal dictarà resolució en la qual declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses.

En aquesta resolució es farà constar el nom i cognoms dels aspirants i quatre xifres del document acreditatiu d'identitat (DNI/NIE). També s'hi indicarà el nomenament dels membres que formaran part del tribunal qualificador i es fixarà el lloc, la data i l'hora en què aquest es constituirà i l'hora en què tindran lloc les entrevistes.

La resolució esmentada es publicarà al tauler d'anuncis, a la seu electrònica municipal i al portal de transparència, i es concedirà a les persones aspirants provisionalment excloses un termini de 5 dies hàbils per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que n'hagin causat l'exclusió provisional.

Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades per la regidora delegada de Personal mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà de la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s'entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.

 

7. Tribunal qualificador

El tribunal qualificador estarà constituït per:

President/a: un funcionari o funcionària de carrera o personal laboral fix de l'Ajuntament d'Alaior amb titulació igual o superior a l'exigida per accedir a la convocatòria.

Vocals: dos funcionaris de carrera o personal laboral fix amb titulació o especialització igual o superior a l'exigida per accedir a la convocatòria o amb titulació tècnica superior, que podran ser o no de la mateixa corporació i que seran designats per l'autoritat municipal competent. Un dels dos realitzarà les funcions de secretari o secretària i tindrà veu i vot.

Així mateix, el tribunal podrà incorporar l'assessorament de tècnics especialistes quan sigui necessari, els quals tindran veu però no vot.

Hi podrà assistir una observadora o observador designat pel comitè d'empresa, que tindrà la funció d'observar el desenvolupament normal del procés selectiu, però no tindrà ni veu ni vot.

Cada persona integrant del tribunal tindrà el o la suplent corresponent amb la finalitat de cobrir les possibles absències que es puguin donar.

El tribunal queda facultat per resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per adoptar els acords que escaiguin per tal d'assegurar el bon funcionament del procés selectiu.

El tribunal adoptarà les decisions per majoria simple, convocarà les persones aspirants a l'entrevista personal i proposarà a l'òrgan competent l'ordre dels aspirants que han de constituir la borsa de treball, en ordre decreixent de major a menor puntuació obtinguda.

L'abstenció i recusació dels membres del tribunal es farà d'acord amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Els membres del tribunal són personalment responsables del compliment estricte de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per a la realització i valoració de les proves i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que es puguin originar en la interpretació de l'aplicació de les bases d'aquesta convocatòria, així com el que s'hagi de fer en els casos no prevists, seran resolts pel tribunal per majoria.

El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat de les persones que l'integren, titulars o suplents, indistintament.

8. Baremació de mèrits de la fase de concurs

8.1. Fase de concurs: valoració de mèrits

Es valoraran únicament els mèrits dels aspirants que hagin acreditat que disposen del nivell requerit de llengua catalana.

La puntuació màxima que es podrà assolir respecte dels mèrits presentats serà de 39,75 punts. Els mèrits han d'estar correctament i fefaentment documentats (originals o còpies autèntiques) per poder ser valorats.

8.1.1. Experiència professional (puntuació màxima: 21 punts)

(i) Experiència professional en docència de l'especialitat a la qual s'opta a l'Escola Municipal de Música d'Alaior. La puntuació s'obtindrà a raó de 0,012 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin en la vida laboral. Puntuació màxima: 12 punts.

(ii) Experiència professional en docència de l'especialitat a la qual s'opta en altres escoles de música i centres públics. La puntuació s'obtindrà a raó de 0,006 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin en la vida laboral. Puntuació màxima: 6 punts.

(iii) Experiència professional en docència de qualsevol especialitat com a professor o professora de música en el sector privat, puntuació que s'obtindrà a raó de 0,004 punts multiplicats pel nombre de dies cotitzats que figurin en la vida laboral. Puntuació màxima: 3 punts.

S'ha d'acreditar com s'indica en l'apartat corresponent de la base 5.

Es considerarà únicament l'experiència laboral per compte de tercers que comporti la inclusió en el règim general de la Seguretat Social.

 

8.1.2. Formació (total puntuació màxima: 18,75 punts)

8.1.2.1. Per titulació acadèmica oficial superior a l'exigida (puntuació màxima: 13 punts

-Títol de Grau Superior de Música en l'especialitat a la qual s'opta, o equivalent: 4 punts.

-Titulació de Grau Superior de Música o equivalent en altres especialitats: 1 punt per cada títol (fins a un màxim de 3).

-Doctorat o màster relacionat amb l'especialitat a la qual s'opta: 1 punt per cada títol (fins a un màxim de 2).

-Per titulació d'ensenyaments professionals de Música o equivalents en una especialitat diferent a la qual s'opta: 0,5 punt per cada títol (fins a un màxim d'1,5 punts).

-Per disposar d'una diplomatura universitària: 1 punt (fins a un màxim d'1 punt).

-Per disposar d'una llicenciatura o grau universitari: 1,5 punts (fins a un màxim d'1,5 punts).

8.1.2.2. Per formació continuada (màxim 4 punts)

Es valoraran els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de l'especialitat a la qual s'opta, sempre que es compleixi alguna de les característiques següents:

- Han d'haver estat organitzats o impartits per alguna administració pública, d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015, o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

- En cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició.

- Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

- Activitats duites a terme en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

Els diplomes o certificats es valoraran de la manera que segueix:

- Quan s'acrediti l'aprofitament: 0,005 punts per hora de curs.

- Quan s'acrediti només l'assistència: 0,0025 punts per hora de curs.

No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin la durada (hores).

Aquest mèrit s'ha d'acreditar amb una còpia del diploma o del certificat corresponent.

8.1.2.3. Coneixements de llengua catalana (puntuació màxima: 1,00 punt)

Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C1: 0,50 punts

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C2: 0,75 punts

- Pel certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA): 0,25 punts

Si es presenta més d'un certificat, es tindrà en compte només el de nivell superior, excepte el de llenguatge administratiu (LA), que s'hi ha de sumar. Aquest mèrit s'ha d'acreditar amb una còpia del certificat corresponent.

8.1.2.4. Coneixements de llengua estrangera (puntuació màxima: 0,75 punts)

Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents:

- Pel certificat acreditatiu del grau mitjà (nivell B1 del Marc europeu): 0,25 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau avançat (nivell B2 del Marc europeu): 0,50 punts

- Pel certificat acreditatiu del grau superior (nivell C1 del Marc europeu): 0,75 punts

 

​​​​​​​Si es presenta més d'un certificat, es tindrà en compte només el de nivell superior. Aquest mèrit s'ha d'acreditar amb una còpia del certificat corresponent.

8.2. Entrevista personal: 10 punts

8.2.1. Sistema pedagògic per l'estudi de l'instrument als diferents nivells pensat per poder arribar tant al punt 8.2.2 com al 8.2.3

8.2.2. Proposta pedagògica per alumnes que no volen seguir llenguatge a partir de 3er i volen continuar amb l'instrument, fins i tot fent més música moderna...

8.2.3. Preparació de l'alumnat que vulgui anar al Conservatori Professional de Música i Dansa.

8.2.4. Estratègies pedagògiques per conjunt instrumental i col·lectives si escau.

9. Puntuació final

La puntuació final, amb vista a fixar els aspirants que superin el procés selectiu, vindrà determinada per la suma del 80 % de la puntuació obtinguda de la suma dels mèrits de la fase de concurs i del 20 % de la puntuació obtinguda en l'entrevista, d'acord amb la fórmula següent:

Resultat = (80 % C) + (20 % E)

C = fase de concurs

E = fase d'entrevista

 

10. Relació d'aprovats

Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el tribunal publicarà al tauler d'anuncis, a la seu electrònica de l'Ajuntament i al portal de transparència la relació provisional de persones aprovades per ordre de puntuació, les quals en el termini de 5 dies hàbils hi podran formular al·legacions. Si passat aquest termini no s'han formulat al·legacions, la llista provisional d'aspirants passarà a ser definitiva i serà aquesta la que el tribunal elevarà a la regidora de Recursos Humans perquè acordi la constitució de la borsa d'aspirants a ser contractats, si s'escau, d'acord amb l'ordre de prelació proposat pel tribunal.

11. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d'aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els casos i en la forma legal establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i altres normes d'aplicació.

12. Constitució de la borsa de treball

Els aspirants que hagin estat proposats per formar part de la borsa de treball, en el moment de la crida corresponent hauran de presentar al Registre General de la corporació, dintre del termini de tres dies hàbils, la documentació acreditativa de complir les condicions específiques establertes en la base tercera de la convocatòria, també el certificat mèdic oficial acreditatiu de comptar amb les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions corresponents.

Les persones que en aquest termini no presentin la documentació esmentada o no acreditin el compliment dels requisits de la base tercera de la convocatòria, llevat de casos de força major, perdran el dret de formar part de la borsa de treball i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.

Els qui tenguin la condició de funcionaris estaran exempts de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per al seu nomenament anterior i únicament hauran de presentar el certificat de l'organisme on prestin serveis.

13. Borsa de treball i vigència de la borsa

Els aspirants que compleixin els requisits constituiran una borsa de treball de professors de piano i podran ser cridats per ser contractats en règim de personal laboral, d'acord amb l'ordre de prelació de la borsa, per qualsevol de les causes de necessitat i urgència previstes a l'article 10 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per mitjà del qual es dicta el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic. Si la persona aspirant que ha estat cridada no contesta o rebutja l'oferta de prestació de serveis com a personal laboral, passarà a l'últim lloc de la llista.

A falta d'un reglament municipal que ho reguli, la borsa es regirà pel que disposa el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

La borsa de treball tindrà una vigència màxima de 3 anys, si bé es podrà prorrogar fins que aquest Ajuntament convoqui un nou procediment selectiu. En tot cas i des del moment de la constitució de la nova borsa de treball de la mateixa categoria professional quedaran sense vigència les borses que hagin estat constituïdes amb anterioritat.

 

ANNEX 1 Sol·licitud

1. SOL·LICITANT

Núm expedient: 706/2024

Nom i cognoms:

 

DNI/NIE:

 

Adreça:

 

Codi postal:

 

Municipi:

 

Província:

 

Telèfon:

@ de contacte:

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació:

Notificació en paper: □

Notificació telemàtica a l'@:

3. DECLAR:

□ Que reunesc les condicions exigides per ingressar a l'Administració pública i les assenyalades especialment en la base tercera de la convocatòria a què fa referència aquest procés selectiu.

□ Que no he estat separat/ada ni acomiadat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat/ada per a l'exercici de funcions públiques.

□ Que tenc coneixement de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.

□ Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per ingressar a l'Administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a què fa referència aquest procés selectiu.

4. SOL·LICIT:

□ Ser admès/admesa a la convocatòria

5. DOCUMENTACIÓ

Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:

□ Quadre-resum dels mèrits a valorar (annex 2).

□ Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols, certificat, vida laboral, etc.).

□ Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament (targeta atur).

□ Còpia del resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició del títol acadèmic exigit per participar en la convocatòria (en cas que el títol acadèmic no hagi estat emès).

□ Còpia del certificat oficial de coneixements de llengua catalana de nivell B2 o equivalent.

* En cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades dels documents relacionats, se sol·licitarà a l'aspirant el document original a efectes d'acarar-lo.

6. AUTORITZACIÓ DE CONSULTA A LA PLATAFORMA D'INTERMEDIACIÓ DE DADES

□ SÍ autoritz l'Ajuntament d'Alaior □ *NO autoritz l'Ajuntament d'Alaior

a consultar a la plataforma d'intermediació de dades de què disposa la següent documentació de què soc titular: document nacional d'identitat, títol acadèmic exigit per participar a la convocatòria, inscripció a l'atur (per exempció de pagament de la taxa), en format de document electrònic.

* En cas de no voler que l'Administració comprovi d'ofici la documentació relacionada, s'haurà de presentar obligatòriament la documentació en paper a l'Ajuntament.

7. AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 13 de març, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals, se us informa del següent:

- Les dades de caràcter personal que s'obtenguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

- Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

- Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició o cancel·lació adreçant una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

Alaior, ....... d ......................................... de 20…..

SR. BATLE PRESIDENT

 

ANNEX 2 Autovaloració de mèrits

1. SOL·LICITANT

Núm expedient: 706/2024

Nom i cognoms:

 

DNI/NIE:

 

Adreça:

 

Codi postal:

 

Municipi:

 

Província:

 

Telèfon:

@ de contacte:

A continuació, relacion els mèrits que s'han de puntuar en aquesta convocatòria amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta a què fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels mèrits segons el que disposen les bases **.

Base 8.1.1. Experiència professional** (puntuació màxima possible: 21 punts)

Pàg.

Adm./Empresa

Especialitat

Data inici

Data fi

Puntuació

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

[...]

 

 

 

 

 

Base 8.1.2. Formació** (puntuació màxima possible: 18,75 punts)

• Base 8.1.2.1. Titulació acadèmica superior** (puntuació màxima possible: 13 punts)

Pàg.

Titulació

Puntuació

1

 

 

2

 

 

3

 

 

[...]

 

 

• Base 8.1.2.2. Formació continuada** (puntuació màxima possible: 4 punts)

Pàg.

Cursos amb certificat d'assistència o aprofitament

Puntuació

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

[...]

 

 

• Base 8.1.2.3. Coneixement de llengua catalana** (puntuació màxima possible: 1 punts)

Pàg.

Cursos amb certificat d'assistència o aprofitament

Puntuació

1

 

 

2

 

 

3

 

 

[...]

 

 

• Base 8.1.2.4. Coneixement de llengua estrangera** (puntuació màxima possible 0,75 punts)

Pàg.

Centre o organisme que expedeix el certificat

Puntuació

1

 

 

2

 

 

3

 

 

[...]

 

 

• Base 8.2 Entrevista personal (puntuació màxima possible: 10 punts) a emplenar pel tribunal qualificador

8.2

Entrevista personal

Puntuació

8.2.1

 

 

8.2.2

 

 

8.2.3

 

 

8.2.4

 

 

[...]

 

 

(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tengui relació amb la convocatòria no es tindrà en compte.

 

(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa i la vida laboral.

 

(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

 

Alaior, ....... d ......................................... de 20…..

SR. BATLE PRESIDENT

 

​​​​​​​Contra aquestes bases –que esgoten la via administrativa– es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que adoptat l'acord en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver rebut la notificació de la resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Si s'opta per interposar un recurs potestatiu de reposició, no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu mentre no es dicti una resolució expressa del recurs de reposició o se'n produeixi la desestimació per silenci. Tot això, sens perjudici de poder interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

 

(Signat electrònicament: 19 de febrer  de 2024)

El batle José Luis Benejam Saura