Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 104384
Registre de Personal. Creació de llocs de treball d’òrgans directius
Mitjançant acord de la Junta de Govern de 10/01/2024, i prèvia ratificació de la urgència per unanimitat, es va aprovar el següent:
“PRIMER.- Crear els llocs de treball d'òrgans directius, coordinacions generals i direccions generals de cada Àrea o Regidoria, que es relacionen a continuació:
Batllia
II. Àrea de Serveis Socials, Educació, Participació Ciutadana i Joventut
II.1. Àrea Delegada de Gent Gran, Interculturalitat i Igualtat d'Oportunitats
IV. Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior:
SEGON.- Amortitzar els llocs de treball d'òrgans directius, coordinacions generals i direccions generals de cada Àrea o Regidoria, que es relacionen a continuació:
TERCER.- Eximir els llocs de treball relacionats a l'apartat 1, del requisit de ser nomenats entre personal funcionari de carrera de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d'acord amb allò establert a l'article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l'ajuntament de Palma.
QUART.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per a les direccions i coordinacions generals.
CINQUÉ.- Per garantir el funcionament de l'Administració Municipal, qui ostenti coordinacions i direccions generals nomenades per part de la Junta de Govern, continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
SISÉ.-Aquest acord es ratificarà pel Ple a la primera sessió que se celebri i s'inclourà al Decret de Batllia que aprova l'estructura de l'organització de govern.
SETÉ.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la intranet municipal.
Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.
Palma, 11 de febrer de 2024
La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar