Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 612900
Nomenament de personal eventual de l'Ajuntament d'Inca (Sra. FHP)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Mitjançant el decret de batlia núm. 2023-1914, s'ha resolt el següent:

«En data 17 de juny de 2023, mitjançant decret de batlia núm. 2023-1493 es va nomenar la Sra. FHP com a personal eventual Coordinadora de Promoció Socioeconòmica de l'Ajuntament d'Inca.

El 6 de juliol de 2023, l'Ajuntament en Ple, en sessió extraordinària, va aprovar inicialment la modificació de la plantilla de personal eventual de l'Ajuntament d'Inca, el qual ha resultat definitiu per no haver-se presentat reclamacions contra el mateix, publicant-se l'aprovació definitiva en el BOIB núm. 111 de 10 d'agost de 2023, amb els següents termes.

Denominació

Número

Grup

C. Destí

Bàsiques (12m)

Bàsiques Pagues extres (2)

Destí (14m)

Específic (14m)

Residència (12m)

Totals

Cap del Gabinet de Batllia i Relacions Institucionals

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Comunicació i relacions amb la Ciutadania.

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a Esports, Joventut, Participació i Festes

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Promoció de la Cultura

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Serveis, Espais Públics i Igualtat.

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a Medi Ambient i Educació

1

A1

26

15.460,00

1.590,00

11.355,00

14.271,00

2.325,00

45.000,00

Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació

1

A2

24

13.368,00

1.625,00

9.480,00

11.006,00

1.899,00

38.000,00

Arrel d'aquesta modificació s'ha de procedir a cessar a la Sra. FHP en el càrrec de personal eventual Coordinadora de Promoció Socioeconòmica de l'Ajuntament d'Inca, i considerant la idoneïtat de cobrir la plaça de personal eventual Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació, procedeix el nomenament d'una persona de confiança amb la titulació i qualificació professional suficient per desenvolupar aquestes funcions.

Aquesta Batlia, conforme a les atribucions conferides per a l'article 104.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, considera que la Sra. FHP , que ha acreditat estar en possessió de la titulació adient per a cobrir aquest lloc de feina, reuneix les condicions per a desenvolupar aquestes funcions de personal eventual Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació.

En data 10 d'agost de 2023, mitjançant registre d'entrada núm. 2023-E-RE-6767 la Sra. FHP ha acceptat el lloc de feina com a personal eventual Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació i ha acreditat complir amb els requisits necessaris per a procedir a aquest nomenament.

Vist l'informe de cost emès per la tècnica mitja de secretaria en relació a aquest nomenament, el qual consta a l'expedient.

Vist l'informe emes per la TAG amb la conformitat del secretari en relació a aquest nomenament, el qual consta a l'expedient.

Per tot allò anterior,

HE RESOLT

PRIMER.- Cessar la Sra. FHP titular del DNI núm. 43080579S personal eventual coordinador de Promoció Socioeconòmica de l'Ajuntament d'Inca amb efectes de dia 10 d'agost de 2023.

SEGON.- Nomenar la Sra. FHP titular del DNI núm. 43080579S, com a personal eventual Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació de l'Ajuntament d'Inca, amb la retribució i dedicació que s'assenyalen en aquesta resolució i amb equivalència a Tècnic mig d'Administració General als efectes de cotització a la Seguretat Social, qui haurà de prendre possessió del seu càrrec en el termini de cinc dies.

TERCER. Determinar que la seva dedicació serà a jornada completa i es complirà mitjançant la presència física de l'empleat públic a les oficines municipals.

QUART. Autoritzar i Disposar (AD) la despesa per un import de 18.937,25€ euros en concepte de retribució per la plaça de personal eventual Coordinador/a de Promoció de la Ciutat, Formació i Ocupació, de l'Ajuntament d'Inca (Grup A2- CD 24) durant l'any 2023, amb els imports aprovats pel Ple i les cotitzacions de la seguretat social vigents legalment a la data actual, amb càrrec a les següents aplicacions pressupostàries:

CONCEPTES RETRIBUTIUS

PERSONAL EVENTUAL

SUBGRUP A2-24

RETRIBUCIONS

MENSUALS 2023

RETRIBUCIONS

16/08/2023-31/12/2023

RETRIBUCIONS ANUALS

PARTIDES PRESSUPOSTÀRIES

BÀSIQUES (subgrup A2)

1.113,98€

5.012,55€

13.367,76€

000.91200.1100000

P.PROPORCIONAL 2 PAGUES EXTRES

386,70€

1.740,15€

4.640,40€

000.91200.1100000

C.DE DESTÍ (nivell 24)

677,15€

3.046,95€

8.125,80€

000.91200.1210000

C.ESPECÍFIC

830,60€

3.738,15€

9.967,20€

000.91200.1210100

C. RESIDÈNCIA BALEARS

158,24€

711,45€

1.898,88€

000.91200.1210300

TOTAL BRUT

3.166,67€

14.249,25€

38.000,00€

 

SEG. SOCIAL EMPRESA (32,90%)

1.041,83€

4.688,00€

12.502,00€

000.91200.1600000

COST TOTAL EMPRESA

4.208,50€

18.937,25€

50.502,00€

 

QUINT.- El nomenat podrà ser cessat o separat lliurement per la Batlia en qualsevol moment del mandat de l'actual Corporació. En qualsevol cas, aquest personal eventual cessarà automàticament en tot cas quan es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la qual prestin la seva funció de confiança o assessorament

SEXT.- Publicar l'anterior nomenament en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de conformitat amb el qual disposa l'art. 104 de la Llei de Bases de Règim Local, junt amb el seu règim de retribucions i la seva dedicació.

SÈPTIM.- Notificar la present Resolució a l'interessat i als serveis municipals en els efectes adequats.

Ho manà i signà el batle president, davant meu, el secretari accidental.»

 

(Signat electrònicament: 5 de setembre de 2023 

La batlessa accidental María del Carmen Oses Ramos)