Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 610722
Bases per a la provisió de lloc de treball d’Arquitecte superior, mitjançant el sistema de concurs de mèrits

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de Batlia 2023-1785, de data 25 de setembre de 2023, de l'Ajuntament d'Alcúdia, s'han aprovat les bases per a la provisió de lloc de treball d'Arquitecte superior, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, obert a personal funcionari de cossos i escales inclosos en el subgrup A1, de qualsevol administració pública.

S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria.

Els successius anuncis d'aquesta convocatòria, quan procedeixin de conformitat amb les bases, es publicaran a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat].

Contra les presents bases, es pot interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, davant el batle d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, o recurs contenciós-administratiu davant els Jutjats del Contenciós-Administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa.

 

Alcúdia, en data de la signatura electrònica (27 de setembre de 2023)

La batlessa Josefina Linares Capó

 

 

BASES PER A LA PROVISIÓ DE LLOC DE TREBALL D'ARQUITECTE SUPERIOR  PEL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

És objecte de la present convocatòria la provisió del lloc de treball d'arquitecte superior, funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alcúdia -escala d'administració especial, subescala tècnica-, mitjançant el sistema ordinari de concurs obert de mèrits, en els termes de l'article 77 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de funció pública de les Illes Balears i del capítol II del títol III del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, d'aplicació supletòria en les entitats locals.

Aquestes bases es regiran de conformitat amb els termes establerts al Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, a la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, al Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, i a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.

El sistema de provisió es convoca de manera individualitzada, en atenció a les necessitats urgents i inajornables del servei, d'acord amb allò establert en l'article 75.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears.

 

El lloc a ocupar té les següents característiques:

Servei/Dependència

432. URBANISME

Id. Lloc

3100

Denominació del lloc

Arquitecte superior (TAE)

Naturalesa

Funcionari de carrera

Escala

Administració Especial

Subescala

Tècnica

Grup/Subgrup

A/A1

Nivell CD

25

Jornada

Ordinària

Horari

Ordinari

Complement específic

16.071,16 (any 2023)

Complement de destinació

10.074,40 (any 2023)

Núm. de vacants

1

SEGONA.- FUNCIONS

Les funcions generals a realitzar, a títol enunciatiu i sense caràcter exhaustiu, són  les que estableixi l'ordre de funcions, que, actualment, són (BOIB nº29 del 7 de març de 2020):

  • Emissió d'informes tècnics per a distints tipus d'expedients administratius: informes per a contractació d'obres, subministraments i serveis, tramitació de subvencions, patrimoni municipal, responsabilitat patrimonial, denúncies i peticions ciutadanes, etc.
  • Redacció de projectes per a l'execució d'obres en edificis i infraestructures municipals.
  • Direcció/ supervisió d'obres: gestió i coordinació, visites d'obra, revisió de certificacions, etc.
  • Inspecció tècnica en edificis i infraestructures municipals.
  • Assessorament tècnic a la brigada municipal o altres departaments municipals que ho requereixin.
  • Assistència en sinistres, incendis, estat de runes, etc.
  • Atenció ciutadana.
  • Informes tècnics, comunicacions prèvies, projectes d'obra major, llicències de primera ocupació, permisos d'instal·lació amb obra, finals d'obres i certificats urbanístics.
  • Altres propis de la categoria.

TERCERA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per accedir a aquest lloc de treball, serà necessari:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que estableix l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
  2. Estar en situació de servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa, d'entre les que recull l'article 85 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), excepte la de suspensió ferma.
  3. Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
  4. Estar en possessió del títol de Llicenciatura o Grau en Arquitectura, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació.
  5. Haver romàs com a mínim dos anys en l'actual lloc de treball definitiu, com a funcionari de carrera, fins la data de finalització del termini de presentació de les instàncies, excepte les excepcions que contempla la llei.Els funcionaris i funcionàries en situació de serveis especials i excedència per a la cura de familiars, durant el transcurs de la seva situació, només podran participar si en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies han transcorregut dos anys des de la presa de possessió de la darrera destinació definitiva obtinguda. Els empleats en situació d'excedència voluntària per interès particular hauran d'haver romàs un mínim de 2 anys en aquesta situació per poder participar-hi.
  6. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
  7. Pertànyer als cossos i escales del grup A, subgrup A1, al qual es troba adscrit el lloc de treball convocat, de qualsevol administració pública, com a funcionari-a de carrera.
  8. Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell C1, mitjançant certificat, diploma, títol o equivalent expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir en data del darrer dia de termini de presentació d'instàncies.

QUART.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les sol·licituds (Annex I) requerint prendre part en el procés referenciat es presentaran pels interessats en el termini de DEU DIES HÀBILS comptats a partir de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), fent constar que reuneixen els requisits exigits a les bases de la convocatòria i en la normativa vigent, tal com refereix l'article 80 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Així mateix quedarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat].

En la presentació de la instància (annex I) s'acompanyarà:

  • Els requisits exigits en la base tercera punt d) i punt h) d'aquestes bases.
  • L'autobaremació, annex II.
  • Documents acreditatius dels mèrits amb els que s'ha completat el full d'autobaremació.
  • Una declaració responsable per la qual l'aspirant afirma que els mèrits que hi al·lega es corresponen amb el document d'autobaremació aprovat a tal efecte (annex II)

CINQUENA.- ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Expirat el termini de presentació d'instàncies, la Batlia dictarà resolució en el termini de quinze dies naturals, declarant aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En aquesta resolució, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat], s'assenyalarà un termini de deu dies hàbils per esmenar les instàncies i/o presentar-ne reclamacions.

Transcorregut el termini d'esmena, per la Batlia s'aprovarà la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat]. En aquesta es farà constar la composició de la Comissió de Valoració.

SISENA .- COMISSIÓ DE VALORACIÓ

La Comissió de Valoració serà col·legiada i la seva composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home, conforme a l'article 53 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat efectiva de Dones i Homes. No pot formar part el personal d'elecció o de designació política, els funcionaris interins i el personal eventual. Així mateix la pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú. 

La composició concreta de la Comissió de Valoració, amb la corresponent designació de cadascun dels seus membres, es portarà a efecte mitjançant la resolució que aprova la llista provisional d'admesos i exclosos, i que es farà pública en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament.

La Comissió de Valoració, estaran integrades per un-a president-a, un-a secretari-a i dues vocals, titulars i suplents, que actuaran amb veu i vot.

La Comissió de Valoració podrà sol·licitar de l'autoritat convocant la designació d'experts que en qualitat d'assessors actuaran amb veu però sense vot, conforme a l'article 46 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març.

L'actuació de la Comissió de Valoració haurà d'ajustar-se estrictament a les bases de la convocatòria, no obstant això la qual cosa, la Comissió resoldrà els dubtes que sorgeixin de l'aplicació de les seves normes, així com el que procedeixi en els supòsits no previstos en aquestes.

La Comissió proposaran únicament al candidat o candidata que hagi obtingut major puntuació.

L'abstenció i la recusació dels membres de la Comissió de Valoració serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

SETENA.- VALORACIÓ DELS MÈRITS (puntuació màxima de 40 punts)

El procediment de selecció és el de concurs de mèrits i es podrà obtenir una puntuació màxima de 40 punts d'acord amb la relació que es detalla a continuació:

Només es reconeixeran i seran objecte de valoració els mèrits obtinguts fins a la data de publicació de la convocatòria, no es valoraran els mèrits obtinguts amb posterioritat.

A) GRAU PERSONAL CONSOLIDAT (puntuació màxima 6 punts)

Es valorarà el grau consolidat en qualsevol dels cossos o escales de les administracions públiques, en els termes del RD 364/1995, de 10 de març, amb la puntuació següent:

Grau consolidat

Punts

Igual o inferior al 25

3,5

26

4

27

4,5

28

5

29

5,5

30

6

Forma d'acreditació: certificat de consolidació de grau de l'administració corresponent, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

B) PRESTACIÓ DE SERVEIS (puntuació màxima 4 punts)

B.1 Valoració de la feina en llocs ocupats en l'administració.

B.1.1 Criteris de valoració.

Es valora el temps en què s'han ocupat llocs de feina com a personal funcionari i laboral en les diferents administracions públiques, segons el nivell dels llocs.

Només es valoren els mesos sencers en còmput global dels períodes corresponents a cada un dels apartats que s'indiquen en el punt B.1.2.

Les fraccions inferiors a un mes en llocs de diferents administracions públiques amb un mateix nivell de complement de destinació s'han d'acumular fins a completar 30 dies per tal de poder computar el mes.

En cap cas es pot valorar en aquest apartat el temps en què aquests llocs s'han ocupat com a personal laboral o com a personal funcionari en pràctiques.

S'han de valorar dins aquest apartat el temps de serveis prestats en qualsevol de les situacions relacionades amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars, així com el temps en què la persona està en la situació de serveis especials.

B.1.2. Puntuació

Es valora el temps de feina de la manera següent:

  1. Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa: 0,020 punts per mes.
  2. Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa: 0,016 punts per mes.
  3. Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa: 0,012 punts per mes.
  4. Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació inferior en més de quatre nivells al del lloc al qual es concursa: 0,008 punts per mes.

Forma d'acreditació: certificats de serveis prestats emesos per les administracions públiques, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

C. EXPERIÈNCIA/ANTIGUITAT (puntuació màxima 10 punts)

Es valora el temps de serveis prestats i reconeguts en l'Administració pública amb la puntuació següent: 0,045 punts per mes complet. Només es valoren els mesos sencers.

Les fraccions inferiors al mes corresponents a diferents cossos, escales o especialitats s'han d'acumular fins a completar 30 dies per poder computar el mes sencer.

En aquest apartat sí que s'han de valorar els serveis prestats com a personal laboral o com a personal funcionari en pràctiques, i el temps en què la persona aspirant ha estat en situació de serveis especial o en qualsevol de les situacions relacionades amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars .

Forma d'acreditació: certificat de serveis prestats emès per les administracions públiques, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

D) CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA (puntuació màxima 2 punts)

Es valoren els certificats expedits, declarats equivalents o homologats per la Conselleria competent de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, corresponents als nivells de coneixements que s'indiquen a continuació:

  • Certificat de nivell C2 (abans nivell D): 1,50 punts.
  • Certificat de llenguatge administratiu (abans certificat E): 0.50 punts.

Forma d'acreditació: còpia autèntica del certificat d'acreditació del nivell de llengua catalana emès per la Conselleria competent en política lingüística de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé degudament homologat o declarat equivalent per aquesta.

E) TITULACIONS ACADÈMIQUES (puntuació màxima 7 punts)

Es valoren, en aquest apartat, les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com les titulacions universitàries no oficials i els crèdits dels títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de feina objecte de la convocatòria.

No pot ser objecte de valoració la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria, ni tampoc els títols de Nivell 3 de Màster del sistema MECES o d'equivalències de titulacions “pre-Bolònia” que corresponguin a la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte pel que fa als títols de postgrau. En cas que es presentin vàries titulacions, no es valoraran aquelles que siguin necessàries per a l'obtenció de la titulació superior, en cas que es presentin ambdues.

  1. Per titulació acadèmica oficial de nivell 4 ò equivalent del sistema MECES (nivell de Doctor), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 4 punts.
  2. Per titulació acadèmica oficial de nivell 3 ò equivalent del sistema MECES (nivell de màster), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública): 3 punts.
  3. Per titulació acadèmica oficial de nivell 2 ò equivalent del sistema MECES (nivell de grau), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública):  2,5 punts.
  4. Per títol propi de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària), directament relacionades amb les funcions del lloc de feina (àrea arquitectura, obra publica, àrees de feina jurídica-administrativa, econòmica, o de gestió i administració pública), es valoren a raó de 0'05 punts per crèdit (equivalent a 10 hores de durada), fins a un màxim de 2 punts.

Forma d'acreditació: copia autèntica o compulsada del títol universitari al·legat.

F) CURSOS DE FORMACIÓ (puntuació màxima 9 punts)

Cursos de formació i perfeccionament impartits o promoguts per les administracions públiques; els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'INAP i l'EBAP, quan el contingut estigui inclòs dins la relació que a continuació s'indica.

Es valoraran els cursos que compleixin els requisits anteriors amb el següent contingut:

  • Cursos d'alguna de les especialitats d'arquitectura
  • Cursos de l'àrea jurídica administrativa, de l'àrea econòmica, o de gestió i administració pública.
  • Cursos d'informàtica vinculats a les funcions d'administració general: processador de textos, full de càlcul, correu electrònic, navegació per internet, i d'altres cursos d'informàtica que es puguin vincular amb les funcions corresponents a administració general.
  • Cursos de formació en matèria de prevenció de riscos laborals: es valoraran el curs bàsic, el curs de nivell mig i el curs de nivell superior.
  • Cursos en matèria de protecció de dades de caràcter personal i els de formació en matèria de qualitat, així com els cursos formatius en matèria d'igualtat de gènere.

Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem: 

  1. 0'1 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d'un crèdit, quan el certificat acrediti l'aprofitament. La puntuació màxima per curs serà d'1 punt. Si el curs no indica la durada es valorarà amb 0'05 punts per curs.
  2. 0'05 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra anterior, quan el certificat acrediti l'assistència al curs o no esmenti expressament el caràcter d'assistència o aprofitament. La puntuació màxima per curs serà d'1 punt. Si el curs no indica la durada es valorarà amb 0'025 punts per curs.
  3. 0'15 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra a), quan el certificat acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En l'últim cas només es valorarà la part corresponent a les hores impartides. La puntuació màxima per curs serà d'1 punt.

Forma d'acreditació: mitjançant certificacions o documents oficials estesos per les administracions i / o organismes competents, i han d'incloure les hores de durada o els crèdits dels cursos.

G) CONCILIACIÓ FAMILIAR I LABORAL (puntuació màxima 2 punts)

Es valoraran, fins a un màxim de dos punts, els següents supòsits:

  • La destinació prèvia del cònjuge funcionari, obtingut mitjançant convocatòria pública, en el municipi on radiqui el lloc de treball sol·licitat, sempre que s'accedeixi des de municipi diferent: 1 punt.
  • Per la cura de fills, tant quan el siguin per naturalesa com per adopció o acolliment permanent o preadoptiu, fins que el fill compleixi dotze anys, sempre que s'acrediti pels interessats fefaentment que el lloc de treball que se sol·licita permet una millor atenció del menor: 1 punt.
  • Per la cura d'un familiar, fins al segon grau inclusivament de consanguinitat o afinitat sempre que, per raons d'edat, accident, malaltia o discapacitat no pugui valer-se per si mateix i no exerceixi activitat retribuïda, sempre que s'accedeixi des d'un municipi diferent, i sempre que s'acrediti fefaentment pels interessats que el lloc de treball que se sol·licita permet una millor atenció del familiar: 1 punt. La valoració d'aquest supòsit serà incompatible amb l'atorgada per la cura de fills.

Forma d'acreditació: declaració responsable juntament amb la motivació del supòsit declarat i els mitjans de prova admissibles en dret que en facin referència a les circumstàncies de la conciliació.

VUITENA. Relació d'aprovats, acreditació dels requisits exigits i nomenament

Una vegada acabada l'avaluació dels aspirants es vindrà a adjudicar provisionalment el lloc de treball convocat, conformement al resultat d'aquesta avaluació.

El resultat del concurs, es reflectirà en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació, amb indicació per a cada concursant de la puntuació obtinguda a cada apartat.

Aquesta relació serà exposada al públic en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat], durant el termini de deu dies hàbils, durant els quals els concursants podran formular reclamacions.

Transcorregut aquest termini i resoltes les reclamacions la Comissió formularà proposta definitiva d'adjudicació del lloc de treball, i la remetrà a l'òrgan convocant per a la publicació en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat] després de resolució motivada d'aquest. 

El concursant que obtingui el lloc de treball haurà de prendre possessió en el termini indicat en l'article 48.1 del Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març, que serà de tres dies hàbils si no implica canvi de residència del funcionari, o d'un mes si comporta canvi de residència o el reingrés al servei actiu.

NOVENA. Incidències

Les presents bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb allò que s'ha fixat en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Contra la convocatòria i les seves bases, que esgoten la via administrativa, es podrà interposar pels interessats recurs de reposició en el termini d'un mes davant l'Alcaldia, previ al contenciós-administratiu en el termini de dos mesos davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma o, a la seva elecció, el que correspongui al seu domicili, a partir de l'endemà al de publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa).

En tot allò no previst en les bases serà d'aplicació la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local; el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears; el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local aprovat pel Reial decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril; la Llei 30/1984, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, i el Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims a què ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.

 

ANNEX I MODEL D'INSTÀNCIA

Nom:

Primer llinatge:

Segon llinatge:

DNI/NIE:

Adreça:

Localitat:

Email:

Telèfon:

La/el sotasignat, major d'edat, davant vostè comparesc i com millor procedeixi, EXPOSA:

Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria per la provisió del lloc de treball d'ARQUITECTE SUPERIOR de l'Ajuntament d'Alcúdia.

Segon. Que manifesta que compleix els requisits per participar en la convocatòria per a la provisió amb caràcter definitiu del lloc esmentat.

Tercer. Que té la consideració de funcionari de carrera, en cossos o escales/subescales corresponents al sugbrup A1.

____________________________________________________________

(indicar el cos i escala/subescala i l'administració pública).

Quart.- Que aporta els següents documents:

- Declaració responsable amb document d'autobaremació.

Per tot l'exposat, SOL·LICITA:

Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment de provisió del lloc de treball d' ARQUITECTE SUPERIOR de l'Ajuntament d'Alcúdia.

 

 

 

Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia

 

ANNEX  II FULL D'AUTOBAREMACIÓ

APARTAT A: GRAU CONSOLIDAD (MÀX. 6 PUNTS)

 

Punts

Grau consolidat

 

APARTAT B: PRESTACIÓ DE SERVEIS SEGON NIVELL COMPLEMENT DESTINACIÓ (CD) (MÀX 4 PUNTS)

Nivell CD

Mesos

Punts

Llocs amb CD superior al 28

 

 

Llocs amb CD igual al 28

 

 

Llocs amb CD entre 24 i 27

 

 

Llocs amb CD inferior a 24

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

APARTAT C: EXPERIÈNCIA/ANTIGUITAT (MÀX. 10 PUNTS)

 

Mesos

Punts

Temps de serveis prestats

 

 

APARTAT D: CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA (MÀX. 2 PUNTS)

Nivell de certificat

Punts

Nivell C2 MCER

 

Nivell “llenguatge administratiu” (LA)

 

TOTAL PUNTS

 

APARTAT E: TITULACIONS ACADÈMIQUES (MÀX. 7 PUNTS)

Titulació al·legada

Punts

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

APARTAT F: CURSOS DE FORMACIÓ (MÀX. 9 PUNTS)

Curs realitzat amb aprofitament

Hores

Punts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

APARTAT G) CONCILIACIÓ DE LA VIDA FAMILIAR I LABORAL (MÀX 2 PUNTS)

Motiu conciliació

Punts

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS