Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 247853
Convocatòria de concessió d’ajudes per escolarització als cursos de 1r i 2n del primer cicle d’educació infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 22/23)
Per Decret d'Alcaldia núm. 2023-1394, de 4 d'abril de 2023, es va aprovar la següent:
“Convocatòria de concessió d'ajudes per escolarització als cursos de 1r i 2n del primer cicle d'educació infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 22/23)
1. OBJECTE
1.1. L'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, a l'efecte de facilitar en la mesura del que sigui possible la conciliació de vida laboral i familiar entre els residents al municipi, promou serveis d'atenció a la vida diària de les famílies, com pot ser la gestió d'escoles de primer cicle d'educació infantil, adreçades a tenir cura dels infants de la franja d'edat 0-3 anys.
1.2. Aquests serveis, però, tenen un cost econòmic a vegades mal d'assumir per les economies familiars. És per aquest motiu que la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia convoca ajudes per escolarització als cursos de primer (grup 0-1 anys) i segon (grup 1-2 anys) del primer cicle d'educació infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia.
1.3. Atès que en el BOIB núm. 109, de 18 d'agost de 2022, surt publicat el Decret llei 8/2022, de 16 d'agost, de mesures urgents per garantir la gratuïtat de l'educació dels infants matriculats al tercer nivell d'educació infantil als centres de la xarxa pública d'escoles infantils i de la seua xarxa complementària a partir del mes de setembre de 2022.
1.4. Atès que el Ple de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en sessió ordinària feta el 24 de novembre de 2022, va adoptar, entre altres, l'acord de suspendre el cobrament de les quotes del servei d'escolaritat (9 a 13 h) i matrícula (105 €) dels alumnes matriculats al tercer nivell d'educació infantil de l'EI Cala de Bou i EI Es Vedranell del municipi de Sant Josep de sa Talaia durant el període setembre-juny (10 mesos) mentre duri la vigència del Conveni específic de col·laboració entre el Govern de les Illes Balears i l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, per establir la gratuïtat del servei educatiu de tercer d'educació infantil, la firma del qual s'ha aprovat per Decret núm. 2022-4112, de 15/11/22, les ajudes d'aquesta convocatòria no aniran adreçades als infants inscrits en el tercer curs del primer cicle d'educació infantil.
1.5. Aquestes ajudes van destinades a cobrir part de les mensualitats que les famílies paguen per tenir infants escolaritzats a centres d'educació infantil que formin part de la xarxa pública d'escoles infantils (EI); de la xarxa educativa complementària a la xarxa d'escoletes públiques (CEI) o a altres centres privats autoritzats (CEI). Tots aquests centres han d'aparèixer a l'oferta educativa de les Illes Balears.
1.6. S'estableixen en aquesta convocatòria 2 línies d'ajudes:
2. RÈGIM APLICABLE
2.1 La present convocatòria es sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, a l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021) i a la Modificació del Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Sant Josep per als exercicis 2020-2022, que va ser publicat en el BOIB núm. 88, de 3 de juliol de 2021.
2.2. Aquestes ajudes estan exemptes de retenció de l'impost sobre la renda de les persones físiques, en virtut de l'article 7.j de la Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'impost sobre la renda de les persones físiques i de modificació parcial de les lleis dels impostos sobre societats, sobre la renda de no residents i sobre el patrimoni (BOE núm. 285, de 29-11-2006). Així mateix, hi és d'aplicació la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (BOE núm. 298, de 14-12-1999, i suplement en català núm. 17, de 30-12-1999).
2.3. Aquesta convocatòria s'exposarà en el tauler d'anuncis, en el del web i en el de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org), i serà publicada en el BOIB i a la BDNS.
3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 50.000,00 €, amb càrrec a la partida 32348059 amb fons de finançament municipal.
4. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS
Podran acollir-se a aquesta convocatòria famílies amb infants que compleixin aquestes condicions:
Les famílies que vulguin acollir-se a aquesta convocatòria hauran de complir els següents requisits:
Requisits generals
a. Estar el menor per al qual se sol·licita l'ajuda empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds a la convocatòria.
b. Trobar-se el beneficiari al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep.
c. No trobar-se el beneficiari incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
d. Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.
e. Tenir, durant el curs 22-23, infants del 1r o 2n curs del primer cicle d'educació infantil, escolaritzats a centres d'educació infantil que formin part de la xarxa pública d'escoles infantils (EI); de la xarxa educativa complementària a la xarxa d'escoletes públiques (CEI) o a altres centres privats autoritzats (CEI). Tots aquests centres han d'aparèixer a l'oferta educativa de les Illes Balears.
5. RÈGIM DE LES AJUDES
5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, compleixin les condicions assenyalades a la base 4.
5.2. S'estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment el tauler d'anuncis, el del lloc web i el de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org).
5.3. En cas que el total d'ajudes que s'hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.
5.4. Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada, sempre que l'import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l'activitat. Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes informar de totes les subvencions rebudes amb destinació a l'activitat objecte de subvenció.
6. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ
6.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma establida a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'haurà de passar avís per correu electrònic a l'adreça normalitzacio@santjosep.org.
6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:
a. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
b. Còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu del menor, si és el cas, per al qual es sol·licita l'ajuda.
c. Còpia del llibre de família o document que acrediti la relació de parentesc o de tutoria entre la persona que subscriu la petició i el menor, si és el cas.
d. Declaració responsable que el menor per al qual es sol·licita l'ajuda està empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia (annex IV).
e. Declaració responsable del pare, mare o tutor/a legal del menor per al qual es sol·licita l'ajuda, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals del sol·licitant que siguin necessàries (annex IV).
f. Declaració responsable del pare, mare o tutor/a legal del menor per al qual es sol·licita l'ajuda, de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions (annex IV).
g. Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament, degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades o certificat de titularitat bancària. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.
h. Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur (annex V).
i. Certificat del centre escolar de primer cicle d'educació infantil en què estigui matriculat l'alumne/a, que acrediti el curs que fa l'alumne/a dins el període escolar 2022-2023 i el total de mesos que fa que està escolaritzat al centre. Es comprovarà d'ofici que el centre en què està matriculat surt a l'oferta educativa de les Illes Balears.
j. Factura original justificativa del total abonat per les famílies que ha de correspondre almenys a les quotes de tres mensualitats d'escolarització (no s'hi inclou la matrícula), amb acreditació del pagament segons la base 9. La factura, en cas d'alumnat menor d'edat, anirà a nom del pare, mare o tutor/a legal o a nom de l'alumne/a. En el cas d'infants escolaritzats a centres la titularitat dels quals sigui d'alguna administració que sigui l'encarregada de cobrar directament les quotes d'escolarització, la factura podrà substituir-se pel model de pagament de taxes o altre document de valor probatori equivalent.
k. Per acreditar que l'infant per al qual es sol·licita l'ajuda té la condició de NEE (necessitats educatives especials), documentació que n'acrediti el dictamen d'escolarització o equivalent expedit per l'òrgan competent.
l. Model de representació, en cas de presentar la sol·licitud una persona diferent del sol·licitant (annex II).
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'han presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.
En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal.
6.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el BOIB.
6.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establits a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2, a la persona interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7. ÒRGAN COL·LEGIAT
7.1. L'òrgan col·legiat farà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l'informe a l'òrgan instructor, que formularà proposta de resolució, que quan sigui definitiva elevarà a l'òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.
7.2. Estarà format pels següents membres:
Presidència: la regidora d'Educació o persona en qui delegui.
Vocals:
— Un/a tècnic/a del Departament de Serveis Socials.
— Un/a tècnic/a del Departament d'Educació i Cultura o d'un altre departament de l'Àrea de Ciutadania.
— Un membre del personal administratiu del Departament d'Educació i Cultura.
— Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui.
L'òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:
a) Analitzar i valorar les sol·licituds d'acord amb els requisits establits a la base 4.
b) Formular l'informe d'avaluació i elevar-lo a l'òrgan instructor.
c) Resoldre qualsevol dubte que sorgeixi en la interpretació i aplicació d'aquesta convocatòria.
8. INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ
8.1. L'òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d'Educació, que té atribuïdes les funcions establides a l'article 24 de la Llei general de subvencions i l'article 12 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.
L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se a les persones interessades i concedir-los un termini de 10 dies naturals, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades a la declaració.
Examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l'òrgan instructor, amb l'informe previ de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda.
La proposta de resolució definitiva s'elevarà a l'òrgan competent per resoldre, que dictarà resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants que hagin obtengut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb el que s'exposa a la base 5.2.
La resolució de concessió, d'acord amb l'article 14.a de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la relació de persones beneficiàries a les quals s'atorga l'ajuda, amb les quanties individualitzades, així com la desestimació i la no-concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevenguda de les sol·licituds no ateses.
8.2. L'òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sens perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l'article 23.2a de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l'article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l'article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l'article 17 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep. El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.
9. FACTURA JUSTIFICATIVA
9.1. Les factures originals i altres documents de valor probatori equivalent han de ser estampillats per l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i s'ha d'indicar l'import de la factura que justifica la subvenció.
9.2. S'haurà d'acreditar el pagament de la factura justificativa amb anterioritat a la finalització del període de sol·licitud de la subvenció.
9.3. El pagament de la factura s'acreditarà de la següent manera:
L'acreditació de l'abonament de la despesa s'ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s'indica, depenent dels mitjans de pagament que s'hagin utilitzat:
a. Pagament en efectiu: factura firmada i segellada pel proveïdor, en la qual s'ha d'especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic», «pagat en metàl·lic», «pagat» o similar.
b. Pagament mitjançant targeta de crèdit:
c. Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:
d. Pagament mitjançant xec nominatiu:
e. Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l'entitat bancària que contengui el titular i el número de compte en què s'ha carregat l'efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l'efecte mercantil, l'import de la lletra de canvi i la data d'emissió de la lletra i de l'abonament del lliurat.
f. Pagament mitjançant domiciliació bancària:
Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l'entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s'ha fet el càrrec i l'ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l'import i la data de l'operació.
10. DIFUSIÓ DE LA SUBVENCIÓ CONCEDIDA
Per la naturalesa d'aquesta subvenció, no és preceptiu establir mesures de difusió de la subvenció concedida al beneficiari.
11. RÈGIM DE RECURSOS
Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, que posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:
— El recurs de reposició, potestatiu, davant l'òrgan que dictarà la resolució, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d'aquesta resolució.
— Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició.
— Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
— O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l'acord.”
La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.
(Signat electrònicament: 11 d´abril de 2023
L´alcalde Angel Luis Guerrero Domínguez)
ANNEX I SOL·LICITUD D'AJUDES PER ESCOLARITZACIÓ ALS CURSOS DE 1r I 2n DEL PRIMER CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL ADREÇADES A FAMÍLIES AMB INFANTS EMPADRONATS AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, CURS 2022-2023
SOL·LICITANT (dades del pare, mare o tutor/a, en cas que l'estudiant sigui menor d'edat)
Nom i cognoms del sol·licitant:
DNI del sol·licitant:
Domicili del sol·licitant:
Telèfon:
Adreça electrònica:
DADES DEL FILL/A O TUTELAT/DA
Nom i cognoms de l'estudiant:
DNI de l'estudiant:
Domicili de l'estudiant:
Centre on estudia:
Curs que fa:
Parentesc amb el sol·licitant:
EXPÒS:
1. Que m'he assabentat de la convocatòria de concessió d'ajudes per escolarització als cursos de 1r i 2n del primer cicle d'educació infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 22/23).
2. Que el meu/a fill/a o tutelat/da durant el curs 2022-2023 està escolaritzat a un centre de primer cicle d'educació infantil que forma part de:
□ Xarxa pública d'escoles infantils (EI)
□ Xarxa educativa complementària a la xarxa escoletes públiques (CEI)
□ Altres centres privats autoritzats (CEI)
Denominació del centre: ........................................................
3. Que el centre en què està escolaritzat forma part de l'oferta educativa de les Illes Balears.
SOL·LICIT:
Una ajuda econòmica per la quantitat de ........... euros, en concepte del següent (marcau el tipus d'ajuda que sol·licitau):
□ Ajudes d'un màxim de 300,00 € per infant escolaritzat en algun dels centres d'educació infantil especificats a la base 1.5 de la convocatòria.
□ Ajudes d'un màxim de 1.200,00 € per infant amb necessitats educatives especials (NEE) escolaritzat en algun dels centres d'educació infantil de primer cicle especificats a la base 1.5 de la convocatòria. Es considerarà alumne amb NEE si en el seu expedient consta el dictamen d'escolarització o equivalent expedit per l'òrgan competent.
Així mateix, adjunt:
□ Identificació de qui subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
□ Còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu del menor, si és el cas, per al qual es sol·licita l'ajuda.
□ Còpia del llibre de família o document que acrediti la relació de parentesc o de tutoria entre la persona que subscriu la petició i el menor, si és el cas.
□ Declaració responsable que el menor per al qual es sol·licita l'ajuda està empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia (annex IV).
□ Declaració responsable del pare, mare o tutor/a legal del menor per al qual es sol·licita l'ajuda, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals del sol·licitant que siguin necessàries (annex IV).
□ Declaració responsable del pare, mare o tutor/a legal del menor per al qual es sol·licita l'ajuda, de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions (annex IV).
□ Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament, degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades o certificat de titularitat bancària. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.
□ Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur (annex V).
□ Certificat del centre escolar de primer cicle d'educació infantil en què estigui matriculat l'alumne/a, que acrediti el curs que fa l'alumne/a dins el període escolar 2022-2023 i el total de mesos que fa que està escolaritzat al centre. Es comprovarà d'ofici que el centre en què està matriculat surt a l'oferta educativa de les Illes Balears.
□ Factura original justificativa del total abonat per la família, que ha de correspondre almenys a les quotes de tres mensualitats d'escolarització (no s'hi inclou la matrícula), amb acreditació del pagament segons la base 9. La factura, en cas d'alumnat menor d'edat, anirà a nom del pare, mare o tutor/a legal o a nom de l'alumne/a. En el cas d'infants escolaritzats a centres la titularitat dels quals sigui d'alguna administració que sigui l'encarregada de cobrar directament les quotes d'escolarització, la factura podrà substituir-se pel model de pagament de taxes o un altre document de valor probatori equivalent.
□ Per acreditar que l'infant per al qual es sol·licita l'ajuda té la condició de NEE (necessitats educatives especials), documentació que n'acrediti el dictamen d'escolarització o equivalent expedit per l'òrgan competent.
□ Model de representació, en cas de presentar la sol·licitud una persona diferent del sol·licitant (annex II).
Sant Josep de sa Talaia, ........ d ...................................... de 20 ......
(firma)
ALCALDIA DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
ANNEX II MODEL DE PODER DE REPRESENTACIÓ
Nom:
DNI/NIE:
Domicili a l'efecte de notificacions:
Tel.:
Adreça electrònica:
COMUNIC:
Que, a l'empara de l'article 5 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atorg poder de representació a fi que dugui a terme les actuacions procedimentals que estimi procedents, i actuï en la meua representació i en la defensa dels meus interessos, en el procediment de Convocatòria de concessió d'ajudes per escolarització als cursos de 1r i 2n del primer cicle d'educació infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 22/23), que es segueix a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, a:
Nom:
DNI/NIE:
Domicili a l'efecte de notificacions:
Tel.:
Adreça electrònica:
I en prova de conformitat ho firm en el lloc i data expressats:
Lloc i data:
Firma:
ANNEX III AUTORITZACIÓ PER ACCEDIR A LA INFORMACIÓ FISCAL DE LA PERSONA O PERSONES INTERESSADES EN RELACIÓ AMB LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D'AJUDES PER ESCOLARITZACIÓ A 1r o 2n CURS DEL PRIMER CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL ADREÇADES A FAMÍLIES AMB INFANTS EMPADRONATS AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA (CURS 22/23)
Nom i cognoms del tutor legal 1:
DNI:
Nom i cognoms del tutor legal 2:
DNI:
ADREÇA:
POBLACIÓ:
TELÈFON:
AUTORITZ expressament l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària informació relativa al compliment de les obligacions tributàries.
Sant Josep de sa Talaia, …..... d ……………………………. de 20 ..….
(firma del tutor legal 1) (firma del tutor legal 2)
Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, s'ha de presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d'acord amb l'article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny).
ANNEX IV DECLARACIONS RESPONSABLES
Jo, .............................................................................., amb DNI ........................., com a pare/mare o tutor/a de
..............................................................................., a l'efecte de sol·licitar les ajudes per escolarització al 1r o 2n curs del primer cicle
d'educació infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 22/23), FAIG LES
SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:
1. Declar que el/la meu/a fill/a .............................................................................. està empadronat/da en el municipi de Sant Josep de sa Talaia.
2. Declar que em trob al corrent del compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l'Ajuntament de Sant Josep a poder sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals que siguin necessàries.
3. Declar que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitats, que compleix els requisits que fixa l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i que compleix les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions.
Sant Josep de sa Talaia, ......... d ................................. de 20 .......
(firma)
ANNEX V Declaració de les subvencions obtengudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtenguin en el futur
Jo, ..........................................................................., amb DNI ..........................., com a pare/mare o tutor/a de
.............................................................., a l'efecte de sol·licitar les ajudes per escolarització a 1r o 2n curs del primer cicle d'educació
infantil adreçades a famílies amb infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 22/23), FAIG LA SEGÜENT
DECLARACIÓ RESPONSABLE:
DECLAR (marcau l'opció que correspongui):
1. ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtengut subvenció d'altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre'n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
2. ( ) Que he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d'altres entitats:
Organisme |
Tipus d'ajut |
Data de sol·licitud |
Quantitat sol·licitada |
Quantitat concedida |
Observacions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l'activitat subvencionable.
( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
Sant Josep de sa Talaia, .......... d....................... de 20.......
(firma)