Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA FUNERÀRIA MUNICIPAL S.A.

Núm. 783651
Convocatòria mitjançant concurs oposició, per a l’estabilització de dues places de personal administratiu, oficial primera administratiu (personal fixe)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Funeraria Municipal S.A., (en endavant, l'EFMSA), en la sessió de dia 20 de desembre de 2022, va aprovar les bases que s'adjunten, que regiran el procés de selecció de personal mitjançant concurs oposició de personal administratiu, oficial primera administratiu, que articula el procés d'estabilització contemplat a l'article 2 de la llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

El termini de presentació d'ofertes és de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les  Illes Balears, si el darrer dia fas diumenge o festiu, aquest termini finalitzarà el proper dia hàbil.

La informació sobre el desenvolupament d'aquest procés es publicarà a la web: www.efm.palma.cat en la secció "EFMSA", apartat Oferta Pública de feina.

1.0bjecte.

Aquest document té per objecte establir una convocatòria mitjançant concurs oposició, per a l'estabilització de dues places de personal administratiu, oficial primera administratiu, (personal fix ).

Segons el que s'estableix en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, aquest procés selectiu garanteix el compliment dels principis de lliure concurrència, igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

Aquesta convocatòria té caràcter excepcional i d'acord amb el que es preveu en l'article 61.6 i 7 del TREBEP, aquelles places que, reunint els requisits establerts a la Llei 20/2021 haguessin estat ocupades amb caràcter temporal de manera ininterrompuda almenys en els tres anys anteriors a 31 de desembre de 2020.

Computaran com a serveis prestats les situacions administratives o suspensions de les relacions laborals següents:

· Les persones que hagin tingut una excedència per cura de familiars.

· Les persones que hagin tingut una excedència per raó de violència de gènere.

· Les persones declarades en serveis especials.

· El personal laboral, declarat en excedència forçosa per càrrec públic.

A conseqüència del present procés de selecció, els i les aspirants, una vegada finalitzat el procés, aniran cobrint les places ofertes seguint l'ordre de prelació establert en les referides llistes.

Tot això en compliment de la normativa vigent següent:

1. Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

2. Estatut deis treballadors (ROL 1/1995 i actualitzacions posteriors, especialment els art. 8, 12 i 15).

3. Llei 7/1985, de 14 d'abril, reguladora de les bases del regim local, especialment els art. 91 i 103.

4. Llei 6/1997, de 14 d'abril, d'organització i funcionament de l'Administració general de l'Estat, especialment els art. 6, 53 i 55.

5. Llei 7/2007, de l'Estatut basic de l'empleat públic, art. 1.3., 2, 7, 11, 13 i del 55 al 61.

6. Reglament orgànic del govern i l'administració de l'Ajuntament de Palma (BO1B núm. 120, d'11 de setembre de 2004).

7. Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures de modernització del govern local, amb les actualitzacions vigents.

8. Llei 2/1991, de 7 de gener, sobre els drets d'informació deis representants deis treballadors en matèria de contractació, especialment els art. 1.1 i 1.3.

9. Conveni Col·lectiu de l'EFMSA vigent actualment.

10. Codi de bon govern de l'Ajuntament de Palma, de 28 de febrer 2013

Aquest document inclou tot el procés de contractació de personal de l'EFMSA i, en concret, els següents apartats:

1.1. Memòria justificativa de la necessitat de contractació.

1.2. Justificació d'existència de fons.

1.3. Procediment de selecció.

1.4. Autorització de l'inici del procediment.

1.5. Bases i aprovació de la convocatòria.

1.1-Memoria justificativa de la necessitat de contractació.

Categoria professional: personal administratiu.

Grup professional: Grup 1. A.5: amb les funcions del seu grup professional i qualsevol altra pròpia del mateix grup en funció de les necessitats organitzatives de l'Empresa.

Nombre de vacants a cobrir: dues places.

Condicions econòmiques: les recollides per al nivell salarial d'oficial primera administratiu, segons annex 1, del Conveni col·lectiu de l'EFMSA vigent a cada moment.

Horari de treball: l'horari de treball és l'establert en el Conveni col·lectiu de l'EFMSA vigent  cada moment.

Descripció de la necessitat: la necessitat d'estabilitzar dues places d'oficial primera administratiu està motivada per la necessitat de complir amb el que s'estableix en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública i de mantenir una taxa de temporalitat per sota del 8%.

1.2-Justificació de l'existència de fons.

No es produeix variació substancial en la massa salarial pressupostada i aprovada per a l'EFMSA per a l'exercici 2022.

1.3.-Procediment de selecció.

El procediment de selecció es farà seguint l'establert en els criteris generals dels processos selectius estabilització de la Taula General del Sector Públic Instrumental Autonòmic i l'Acord amb el Comitè d'Empresa sobre els criteris generals del procés de regularització segons la Llei 20/21, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública de l'EFMSA.

El sistema selectiu del procés derivat de l'article 2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, serà el de concurs oposició, i la valoració serà d'un 60% per a la fase d'oposició i un 40% per a la fase de concurs, amb una puntuació final d'entre 0 i 60 punts per a la fase d'oposició i d'entre 0 i 40 punts per a la fase de concurs.

Es desenvoluparan procediments específics per a detectar i sancionar els intents de les persones aspirants de falsejar els mèrits al·legats en la fase de concurs i accedir de manera intencionada a les compensacions econòmiques per cessament i assegurar la transparència.

1.4 -Autorització de l'inici del procediment.

L'aprovació del present document per part del Consell d'Administració, previ compliment del Codi de bon Govern de l'Ajuntament de Palma de data 28/02/2013, i aprovat pel Consell d'Administració en data 20 de desembre de 2022, suposa l'autorització de tot el contingut d'aquest.

1.5.- Bases de la convocatòria.

1.5.1.-Requisits.

Els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun deis estats membres de la Unió Europea o tenir permís de residència o permís de treball en vigor en el moment de la incorporació a l'Empresa.

b. Tenir 18 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c. No sofrir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions del treball a desenvolupar. Així mateix, una vegada finalitzat el procés de selecció i abans de la incorporació al lloc de treball, s'haurà de passar satisfactòriament un reconeixement mèdic a càrrec del Servei de Prevenció de l'Empresa, amb la qualificació d'APTE. La no superació del mateix suposarà la impossibilitat d'incorporació i l'exclusió de la llista, donat el caràcter eliminatori d'aquest requisit.

d. No haver estat separades, mitjançant procediment disciplinari, del servei de cap administració, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d'un altre estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a una sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

e. Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell B2 del Marc europeu comú de referència.

f. Estar en possessió de títol de batxillerat o equivalent, o alternativament la qualificació professional ADG308_2 d'activitats de gestió del RO 107/2008, d'1 de febrer, o equivalent.

g. Per als aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola, i del seu origen no es desprengui el coneixement de l'idioma espanyol, s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o el certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escales oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits abans indicats dins el termini de presentació de sol·licituds, i no haver perdut cap dels requisits al moment de la contractació.

En qualsevol moment que l'EFMSA, esbrini o constati de manera fefaent la falta dels requisits o la falsedat de la documentació o declaració presentada, l'aspirant serà exclòs immediatament del procés, i en cas d'estar contractat serà acomiadat disciplinàriament sense perjudici de la responsabilitat que hagi incorregut per falsedat, reservant-se l'EFMSA, les accions legals pertinents.

Excepcionalment, a l'empara de la Disposició Addicional Tretzena, Decret Llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les llles Balears, es preveu l'exempció del requisit d'acreditació del coneixement de la llengua catalana exigit en el punt e).

Excepcionalment, les convocatòries de desenvolupament dels processos d'estabilització de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, han de preveure l'exempció del requisit d'acreditació del coneixement de la llengua catalana exigit per a l'ingrés a la categoria professional, per a les persones aspirants que estiguin en servei actiu, en el moment de finalització de la presentació de sol·licituds, a l'EFMSA, en la mateixa categoria professional objecte de la convocatòria, i no puguin acreditar el requisit exigit per al ingrés.

En el supòsit que aquestes persones, mitjançant la participació en aquests processos d'estabilització, assoleixin la condició de personal laboral fix, restaran obligades, en el termini de dos anys, comptadors a partir de la signatura del contracte de treball, a acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana exigit per a l'accés a la categoria professional.

Si transcorregut el termini de dos anys, no s'acredita el nivell de coneixements de la llengua catalana exigit per a l'accés, aquestes persones seran remogudes del lloc de treball per manca d'adequació a les funcions d'aquest, mitjançant un procediment contradictori i oïts els òrgans de representació del personal.

La remoció suposa el cessament en el lloc de treball obtingut al corresponent procés selectiu, i la pèrdua d'aquest lloc.

1.5.2-Autobaremacíó.

Per a agilitar el sistema de selecció, els aspirants que es presentin, hauran de presentar una fulla d'autobaremació que es publicarà en la web de l'EFMSA juntament amb el full de sol·licitud i aquestes bases.

L'autobaremació tindrà la consideració de declaració responsable. La presentació de dades fraudulentes en l'autobaremació determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les actuacions legals que es derivin.

Els errors materials es poden corregir en fase d'al·legacions, si queden acreditats. Es desenvoluparan procediments específics per a detectar i sancionar els intents de frau quant als mèrits al·legats de les persones aspirants i així assegurar la seva transparència

1.5.3.-Presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds i fulles d'autobaremació és de deu dies hàbils, comptats a partir de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les llles Balears.

En el termini màxim de dos mesos, comptats des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió que es publicarà en la web de l'EFMSA (www.emfsa.palma.cat).

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de 3 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació, per a al·legar el que correspongui.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses en la web EFMSA.

Els impresos de sol·licitud i autobaremació es podran descarregar de la pagina web de l'EFMSA.

El lliurament de la sol·licitud i fulla d'autobaremació es realitzarà en les oficines situades a Palma, Camí Jesús núm. 2, Primera Planta, de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres o telemàticament, al següent correu electrònic: estabilitzacio@efm.es

L'admissió de la sol·licitud, comporta la plena acceptació per les persones sol·licitants de les presents Bases, amb expressa autorització per al tractament automatitzat de les seves dades en els arxius de l'empresa i la publicació de resultats en els mitjans que l'empresa consideri, segons l'establert per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals.

1.5.4.-Aspectes relatius a l'oposició (màxim 60 punts).

a. La puntuació global del concurs oposició ha de resultar de les puntuacions en les fases d'oposició i concurs. El 60% és per a la fase d'oposició, i el 40% per a la fase de concurs, amb una puntuació final d'entre 0 i 60 punts per a la fase d'oposició i d'entre 0 i 40 per a la de concurs.

b. La fase d'oposició ha de constar d'un únic exercici, amb caràcter eliminatori, amb una prova tipus test del temari que s'indicarà a l'annex II. Cada pregunta ha de tenir quatre possibles respostes i només una ha de ser correcta. Les respostes correctes s'han de valorar en positiu i les respostes no contestades o errònies no han de tenir cap tipus de penalització. Totes les preguntes han de correspondre al contingut del temari complet de l'oposició. El contingut, el desenvolupament i la forma de superació de l'exercici s'especifiquen a l'annex II.

c. Del temari, s'ha de confeccionar una base de dades de preguntes i respostes (sense indicar la correcte), les quals s'han de publicar a la pagina web de l'EFMSA i han de servir per a confeccionar l'examen tipus test de la fase d'oposició. Aquesta base de dades ha de constar 150 preguntes.

1.5.5.-Aspectes relatius al concurs (màxim 40 punts).

Per a accedir a la fase de mèrits, és necessari haver presentat degudament emplenat el full d'autobaremació, d'acord amb el model que s'incorpori a cada convocatòria. La puntuació màxima d'aquesta fase és de 40 punts i els mèrits s'han de valorar fins a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds. El barem de puntuació dels mèrits i la distribució deis 40 punts màxims són els següents:

a. Experiència professional: fins a un màxim de 32 punts·

  • Per cada mes treballat en l'Empresa en la mateixa categoria professional a l'oferta: 0,30 punts. L'EFMSA tindrà en compte la categoria professional que consta en el contracte laboral signat entre l'EFMSA i la persona corresponent.
  • Per cada mes treballat en !'Empresa en diferent categoria professional a !'oferta amb funcions similars: 0,1 punts L'EFMSA tindrà en compte la categoria professional que consta en el contracte laboral signat entre l'EFMSA i la persona corresponent.
  • Per cada mes treballat en una altra entitat del sector públic local en la mateixa categoria professional o equivalent a la qual s'opta: 0,10 punts.

b. Altres mèrits: fins a un màxim de 8 punts.

  • Per titulació superior a la requerida com a requisit: 3 punts.
  • Per una altra titulació reglada específica per a la categoria professional oferta: 3 punts.
  • Formació no reglada i cursos relacionats amb el lloc de feina: fins un màxim de 3 punts.                   Es valorarà: 0,06 punts per hora per formacions directament relacionades amb el lloc de feina. Fins un màxim de 3 punts.
  • Coneixements de llengua catalana superior a la requerida com a requisit fins a un màxim de 3 punts.

Només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti. La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent:

· Per al nivell C1: 2 punts

· Per al nivell C2: 3 punts

· Per al llenguatge administratiu: 1 punts

· Es valorarà cada any d'antiguitat reconegut com a personal laboral de l'Empresa amb 0,10 punts per mes de serveis prestats, fins a un màxim de 3 punts.

EIs mèrits es valoraran amb referència a la data d'acabat del termini de presentació de sol·licituds per a participar en el procés selectiu.

Es publicarà en la web de l'EFMSA la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes i diumenges exclosos) pera presentar reclamacions.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i resoltes les reclamacions, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva dels resultats de la valoració de mèrits en la web de l'EFMSA.

Criteris de desempat:

En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

1. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en la categoria oferta.

2. La major antiguitat en la mateixa categoria professional acreditada en l'Empresa.

3. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'entitats del sector públic.

4. Les persones víctimes de violència de gènere.

5. La persona de més edat.

6. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

Una vegada publicades les llistes definitives, el Tribunal avaluador requerirà a cadascuna de les persones integrants de les mateixes la presentació de la documentació que acrediti fefaentment les dades declarades en l'imprès de sol·licitud i en l'imprès d'autobaremació, el frau de la qual determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les actuacions legals que es derivin.

1.5.5 -Ordre d'incorporació i crida.

Les persones aspirants s'han de convocar per a l'exercici en crida única, encara que hi hagi d'haver diversos torns. Els aspirants han d'assistir al torn al qual hagin estat convocats. Queden exclosos de les proves selectives els qui no hi compareguin, excepte en els supòsits de força major degudament acreditats per part de l'aspirant. En aquests casos el tribunal n'ha d'adoptar un acord motivat.

Si alguna de les persones no pot fer l'exercici en la data fixada per un embaràs de risc o per part, o una altra causa de força major, degudament acreditada, la seva situació queda condicionada a la finalització del procés i a la superació de l'exercici que hagi quedat ajornat, el qual no es pot demorar de forma que es perjudiqui el dret de la resta deis aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa ha de ser valorada pel tribunal.

Una vegada finalitzat el procés de selecció, les persones integrants de les llistes seran anomenades per a l'adjudicació de la plaça, seguint l'ordre de preferència resultat de les llistes definitives, realitzant-se la crida a les persones que tinguin l'ordre d'incorporació més alt.

Les crides a les persones integrants de la llista es realitzaran per qualsevol mitja que consideri l'EFMSA, podent fer-se telefònicament o en defecte d'això mitjançant qualsevol mitja acreditable en dret.

Les persones integrants de la llista hauran de tenir a la disposició de l'EFMSA com a dades de contacte:

· un telèfon fix o mòbil

· una adreça de correu electrònic

· una adreça postal

Les persones integrants de la llista hauran de mantenir permanentment actualitzats aquestes dades davant l'EFMSA comunicant tots els canvis que es produeixin en aquests.

En haver-se produït la crida dues vegades sense resposta per part seva, o una resposta negativa no justificada, serà exclosa de la llista de manera definitiva. El termini de resposta per part de la persona que s'hagi anomenat, serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la data de comunicació.

S'entendrà que s'ha produït la renúncia injustificada a la contractació, la incompareixença del personal aspirant dins del termini comunicat per l'empresa per a la formalització del contracte, o la renúncia expressa a la contractació.

Es consideren causes justificades de rebuig del contracte per part de la persona aspirant, les següents:

-    Malaltia acreditada mitjançant el corresponent certificat mèdic.

-    Període d'embaràs, maternitat o situacions assimilades.

· A petició de l'interessat, qualsevol altra que de manera excepcional l'EFMSA estimi oportuna, de forma motivada.

En aquests casos, els i les aspirants conservaran el seu lloc en les llistes i podran ser citats novament quan deixin de concórrer les causes de rebuig, sempre que hagin comunicat a l'EFMSA la seva disponibilitat.

1.5.6 -Borsa de personal temporal.

Les persones que no superin el procés selectiu s'han d'incloure en una borsa de personal laboral temporal específica de la categoria prevista en aquestes bases.

En aquesta borsa s'han d'integrar les persones que, no superin el procés selectiu pel sistema de concurs de mèrits, si han obtingut una puntuació mínima de 10 punts.

Aquesta borsa tindrà una vigència limitada de tres anys, a comptar des de que s'exhaureixi, o deixi d'estar operativa, l'actual borsa de feina temporal d'aquesta categoria i, coma màxim, el 24 de juny de 2025.

 

ANNEX I Composició del Tribunal i terminis del procés

Composició del Tribunal:

· Un membre designat per l'EFMSA.

· Un membre designat pel Comité d'Empresa de l'EFMSA.

· Un professional amb coneixements sobre la valoració dels mèrits, designat per l'EFMSA.

Per a la valoració dels mèrits en què resulti necessari, el Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors o assessores especialistes, els quals es limitaran a prestar aquesta col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu però no vot.

Aquest procés d'estabilització finalitzarà abans del 31 de desembre de 2024.

Amb la finalitat de complir el requisit de publicitat, les bases del procés de selecció es publicaran en el BOIB. Els diferents terminis, els resultats provisionals i definitius i les noticies o incidències relacionades amb el procés selectiu es publicaran en la web de l'EFMSA (www.emfsa.palma.cat).

 

ANNEX II EXERCICIS I DESENVOLUPAMENT DELS PROCESSOS SELECTIUS

És de caràcter obligatori i eliminatori; consisteix a respondre per escrit un qüestionari de 30 preguntes tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta. Les 25 primeres preguntes han de ser ordinàries i avaluables; les 5 darreres, de reserva. Totes les preguntes han de correspondre al contingut del temari complet de l'oposició. L'exercici es qualifica de 0 a 60 punts. Cada pregunta resposta correctament es valora amb 2,4 punts; les preguntes no resoltes, tant si hi figuren totes les opcions en blanc com amb més d'una resposta, o si s'hi ha assenyalat una resposta sense apartat equivalent en les alternatives previstes a l'exercici, o una d'incorrecta, no es valoren ni tenen cap tipus de penalització. El temps per a desenvolupar l'examen és de 60 minuts

CRITERIS COMUNS

Pera superar la prova, és necessari obtenir-hi una puntuació mínima del 35% (21 punts) de la puntuació total. En cas que s'acordi anul·lar alguna pregunta perquè el plantejament sigui incorrecte, perquè ho siguin totes les respostes plantejades, perquè n'hi hagi més d'una de correcta, o perquè no hi hagi coincidència substancial entre la formulació de les preguntes en les dues versions ofertes en les llengües oficials de la Comunitat Autònoma, el tribunal n'ha d'establir en el mateix acord la substitució, a l'efecte del càlcul de la qualificació resultant. S'ha de substituir per una de les de reserva, i així successivament, d'acord amb l'ordre en què figurin en el qüestionari. El tribunal pot acordar l'anul·lació d'alguna o d'algunes de les preguntes durant la realització de l'exercici, o bé com a resultat de les al·legacions presentades a la llista provisional d'aprovats. També pot anul·lar preguntes si s'hi detecta d'ofici un error material, de fet o aritmètic en qualsevol moment anterior a la publicació de la llista definitiva d'aprovats de l'exercici. Si, una vegada que s'ha dut a terme l'operació anterior, el tribunal acorda anul·lar alguna pregunta més, el valor de cada pregunta s'ha d'ajustar perquè la puntuació màxima sigui de 60 punts.

TEMARI

TEMA 1. Decret de policia sanitària mortuòria vigent.

TEMA 2. Estatuts vigents de l'EFMSA.

TEMA 3. Reglament de cementeris de Palma.

TEMA 4 Tarifes vigents de l'EFMSA.

TEMA 5. La Llei 9/2017, de 8 de novembre.

TEMA 6. El conveni col·lectiu vigent de l'EFMSA.

TEMA 7. La protecció de dades.

TEMA 8. El Protocol d'assetjament de l'EFMSA.

TEMA 9. Riscos i mesures preventives associades al lloc de feina.

 

Palma, 15 de desembre de 2022  El gerent  Miquel Gomila Ginard