Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

PATRONAT MUNICIPAL DE L'HABITATGE I REHABILITACIÓ INTEGRAL DE BARRI

Núm. 782950
Concurs de promoció interna per a la cobertura de 5 places d´administratiu/va vacants a la plantilla de personal laboral del Patronat Municipal de l´Habitatge i Rehabiliatció Integral de Barris, incloses a l´Oferta d´Ocupació Pública de l’any 2021

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DECRET DEL GERENT RELATIU A L´APROVACIÓ DE LES BASES ESPECÍFIQUES QUE HAN DE REGIR EL CONCURS DE PROMOCIÓ INTERNA PER COBRIR 5 PLACES D' ADMISTRATIU/IVA DEL PATRONAT MUNICIPAL DE L´HABITATGE I REHABILITACIÓ INTEGRAL DE BARRIS.

Vista l'existència de 5 places vacants de personal administratiu d'aquest Patronat incloses a l'Oferta d'Ocupació Publica de promoció interna de l'any 2021, la qual va ser aprovada per acord de Junta de Govern de data 19/01/2022 i publicada al BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022.

Vist que segons el disposat a l'art. 70 del Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic que determina que l'execució de l'oferta pública d'ocupació o instrument similar haurà de desenvolupar-se dins el termini improrrogable de tres anys.

Vist que aquestes bases específiques, tot i que de conformitat amb l'article 37.2 de TREBEP estan excloses de l'obligatorietat de negociació amb les delegades de personal, aquestes han estat informades sobre el contingut de les mateixes a efectes del seu coneixement.

Vist que aquesta convocatòria es regirà per les Bases Generals aprovades per Decret HAB202200191 de data 8 de juliol de 2022, publicades al BOIB núm. 125 de 24 de setembre de 2022.

Vist que l'article 24 de ET preveu que els ascensos dintre del sistema de classificació professional es produiran conforme al que s'estableixi en conveni col·lectiu o, en el seu defecte, en acord col·lectiu entre l'empresa i els representants dels treballadors/ es.

Vist que l'article 190.3 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i Local de les Illes Balears, per remissió de l'article 3.2 de la Llei de la Funció Pública les Illes Balears, indica que el personal laboral al servei de les entitats locals es regeix pel conveni col·lectiu que correspongui, per la resta de normativa laboral i pels preceptes de l´ Estatut Bàsic de l´ Empleat Públic i de la legislació autonòmica de Funció Pública que en siguin d'aplicació.

Vista la inexistència de conveni col·lectiu aplicable i que no resulta d'aplicació l'Estatut dels Treballadors ni la Llei de Funció Pública de les Illes Balears, la regulació d'aquesta promoció interna s'ha de regir pel que disposa el TREBEP pels funcionaris de carrera en aquesta qüestió.

Vist que, al tractar-se de personal laboral, resulta possible l'aplicació del sistema de concurs.

Vist que, remés a fiscalització prèvia l´ expedient aprovatori de la convocatòria del procés selectiu, s'ha emès per la intervenció municipal informe de fiscalització de conformitat.

Vist que les places convocades estan incloses en l' annex de personal de l' exercici pressupostari del 2023, aprovat per Consell Rector de data 14 de novembre de 2022, i els llocs previstos a la RLLT del PMHRIBA ,aprovada per Junta de Govern en data 31/03/2021.

Vist que existeix crèdit pressupostari adequat a la naturalesa de la despesa que es proposa.

Vist que existeix informe del Departament econòmic del Patronat relatiu a la subordinació de l' autorització de la despesa al crèdit per a l' exercici el qual s' autoritza en el pressupost.

Vist que la present convocatòria està subjecta al que es disposa en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.

Vist que l'article 55 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, disposa que l'aprovació de convocatòries de proves selectives per a l'accés a l'ocupació pública haurà d'acompanyar-se d'un informe d'impacte de gènere, excepte en casos d'urgència i sempre sense perjudici de la prohibició de discriminació per raó de sexe, que es complementa amb l'article 43.3 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol d'Igualtat de dones i homes de les Illes Balears: "A les ofertes d'ocupació pública de les administracions públiques de les Illes Balears, s'hi ha d'adjuntar una avaluació de l' impacte de gènere".

Per tot això, atenent a les instruccions de la secretària del Patronat en quant a la competència per l' aprovació d´ aquest resolució i en virtut de l'article 20 p i q dels Estatuts,

RESOLC

Primer.- Aprovar la convocatòria, a través del sistema de CONCURS, de promoció interna per a la cobertura de 5 places d´ administratiu/va vacants a la plantilla de personal laboral del Patronat Municipal de l´Habitatge i Rehabiliatció Integral de Barris, incloses a l´Oferta d´Ocupació Pública de l'any 2021.

Segon.- Aprovar les bases específiques que regiran aquesta convocatòria que s' adjunten com annex I a la present resolució formant part integrant de la mateixa.

Tercer.- Autoritzar la despesa que, en concepte de retribucions anuals i quotes patronals, implica l'anterior convocatòria i que ascendeix a un total de 171.216,75 € amb càrrec a les aplicacions pressupostàries 00.15210.13000 i 00.15210.16000, del pressupost del Patronat per al 2023.

Quart.- El termini de presentació de les sol·licituds serà de vint dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Cinquè.- Procedir a la publicació de la convocatòria i de les corresponents bases específiques en el Bolletí Oficial de les Illes Balears.

Sisè.- Donar compte de la present resolució al proper Consell Rector que es dugui a terme.

Interposició de recursos

Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma, 21 de desembre de 2022

La presidenta PMH Neus Truyol Caimari

 

ANNEX I BASES ESPECÍFIQUES CONCURS PROMOCIÓ INTERNA PER LA COBERTURA DE CINC PLACES D'ADMINISTRATIU/IVA.

1. OBJECTE I NORMES GENERALS

El Patronat Municipal Municipal de l´Habitatge i de Rehabilitació Integral de Barris  (PMHRIBA) convoca proves selectives, mitjançant el sistema de concurs per promoció interna, per a la cobertura de CINC places d´administrativa, vacants a la plantilla de personal laboral d'aquest organisme, pertanyents a la categoria professional d' administratiu/iva, nivell 3 i publicades a la oferta de promoció interna de l' any 2021 BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022.

La present convocatòria està, a més, subjecta al que es disposa en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.

Les bases generals que regeixen aquesta convocatòria es varen publicar al BOIB núm. 125 de 24 de setembre de 2022.

2. NORMATIVA APLICABLE

Aquest procés selectiu es regirà per les prescripcions contingudes en aquestes Bases específiques i les Bases generals que han de regir les convocatòries de proves selectives per a cobrir places vacants de la plantilla de personal laboral del PMHRIBA, abans esmentades,  el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 3/2007, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i la resta de normativa que li sigui d'aplicació.

3.- REQUISITS

A més dels previstos a les bases generals, per poder prendre part a aquesta convocatòria les persones interessades hauran de reunir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies:

a) Pertànyer a la categoria d´ auxiliar administratiu/va, Nivell 5,  de la plantilla de personal laboral fix d´ aquest Patronat i haver prestar serveis efectius durant un periode mínim de dos anys en aquest nivell professional.

b) Complir amb qualsevol dels requisits següents:

-   Estar en possessió del títol de batxillerat o  equivalent.

-  Tenir  aprovada la prova d'accés a la Universitat per a majors de 25 anys, sempre i quan s'acrediti  o bé estar en possessió  del títol de Graduat en Educació Secundaria obligatòria o equivalent a efectes acadèmics o professionals, o bé, haver superat almenys, 15 crèdits ECTS del estudis universitaris..

c) Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell C1 mitjançant un certificat expedit per l'EBAP, o bé pels títols, diplomes i certificat homologats establert a l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció general de Cultura i Jovent (BOIB núm. 34, de 12-03-2013) o per Certificat expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Joventut, que segons el Decret 6/2012, de 3 de febrer, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, (BOIB número 19, de 07-02-2012), garanteixi els coneixements de català exigits. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s'haurà de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds al procés selectiu, sense que es puguin presentar en cap altre moment.

d) No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi o minvi el correcte desenvolupament de funcions.

e) No haver estat separades, mitjançant procediment disciplinari, del servei de cap administració, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

4.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ.

El procediment de selecció de la convocatòria és el de concurs.

5.- TRIBUNAL QUALIFICADOR:

El tribunal qualificador estarà constituït per un president o presidenta, designat per l'òrgan competent, i quatre vocals, que seran designades per sorteig d' entre el  personal laboral fix en servei actiu que reuneixi els requisits exigits a la normativa vigent. Aquesta designació implicarà la de les respectives persones suplents. El secretari/a serà designat per votació d' entre les persones vocals. El tribunal podrà disposar la incorporació de personal assessor especialista per a totes o algunes de les proves.

Podran assistir, amb veu però sense vot, les persones representants de les organitzacions sindicals representatives, per a efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

6. DRETS PROVES SELECCIÓ PERSONAL

La taxa per a participar a les proves de selecció de personal té un import de 15,91 euros, que s'hauran d'abonar en el termini d'admissió de sol·licituds (Ordenança fiscal reguladora de la taxa per optar a proves de selecció de personal).

Pagar els drets de participació al procés no suposa en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins el termini establert. No escau la devolució de l' import íntegre satisfet en concepte de taxa en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades. Això no obstant, es tornarà la taxa quan l'activitat tècnica i/o administrativa que constitueix el fet imposable de la taxa no es realitzi per causes no imputables al subjecte passiu.

7.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

7.1.- Les persones aspirants a les proves selectives han d'emplenar els impresos establerts pel PMHRIBA que se'ls facilitarà a les oficines del Patronat, Avinguda. Gabriel Alomar 18, baixos  de Palma. Així mateix, els esmentats impresos es poden obtenir a través d'Internet consultant la pàgina web del Patronat https://patronathabitatge.palma.cat.

7.2.- En quant a la forma de presentació de la sol·licitud:

S'haurà de presentar a través del registre Electrònic General de l´ Ajuntament de Palma,  juntament amb el justificant d'abonament de la taxa, dins el termini de presentació d'instàncies.

El termini de presentació de les sol·licituds  serà de vint dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent. Els successius anuncis sobre resultats, notícies i/o incidències es publicaran únicament en la pàgina web del PMHRIBA.

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades hauran d'acompanyar:

a. Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b. Una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en cada convocatòria (anvers i revers) o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.

c. El resguard del pagament de la taxa fet segons la via seleccionada.

d. Còpia autèntica del certificat de coneixements C.1 de llengua catalana

Exhaurit el termini de presentació d'instàncies, l'òrgan competent dictarà resolució en el termini màxim d'un mes aprovant la llista provisional d' admesos i exclosos, que es publicarà a  la  pàgina web del Patronat, amb indicació de les causes d'exclusió, així com el termini d'esmena de defectes i presentació de reclamacions que es concedeix als aspirants exclosos, que serà de 10 dies hàbils des de l' endemà de la publicació de l' esmentada llista provisional.

Transcorregut aquest termini s'aprovarà la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà al la pàgina web del Patronat https://patronathabitatge.palma.cat. A la relació d' exclosos es farà constar les resolucions de les reclamacions presentades.

8. ANUNCIS

Els anuncis successius relatius al procés de selecció es publicaran només a la web del PMHRIBA

9.- BAREMACIÓ DE MÈRITS

Els mèrits que es valoraran i que vindran referits a la data de termini de presentació d'instàncies, s'hauran de presentar - a través del registre Electrònic General de l´ Ajuntament de Palma -  mitjançant la presentació d'originals o fotocòpies acarades dins el termini de 10 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució d' admesos i exclosos.

Únicament es valoraran aquells que estiguin adequada i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors. Les persones aspirants podran fer remissió al seus expedients personals.

L'acreditació de treballs fets en entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), en consorcis, en fundacions del sector públic, en empreses societàries del sector públic i en empreses privades es farà mitjançant el certificat de la vida laboral, i l'acreditació de la categoria i de les funcions fetes amb el contracte laboral o un certificat de l'empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d'una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions dutes a terme.

Els documents acreditatius del mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptadors des de l'endemà d'adquirir fermesa la resolución definitiva del procediment. En cas contrari seran destruïts.

Els mèrits que s'han de baremar en aquesta convocatòria s'estructuren en els blocs que s'indiquen a continuació, amb les puntuacions màximes que es poden aconseguir en cadascun d'aquests:

9.1.-  Mèrits professionals (màxim 45 punts).

El mèrits professionals s'han de baremar d'acord als següents criteris generals:

  • S'han de computar com a situacions assimilades a actiu als efectes del còmput de serveis prestats les següents:

-Les persones que hagin gaudit d'una excedència per cura de familiars (art.89.4 TREBEP i art.46.3 ET).

-Les persones que hagin gaudit d'una excedència per raó de violència de gènere (art. 89.5 TREBEP).

-Les persones declarades en serveis especials (art. 87 TREBEP).

-El personal laboral, declarat en excedència forçosa (art. 46.1 TREBEP).

  • Les fraccions inferiors al mes no es valoren.

La valoració de l'experiència prèvia es realitzarà d'acord al següents apartats:

  1. Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l' entitat convocant en el mateix nivell professional al qual s'opta: 0,25 punts per mes de serveis prestats.

  2. Per cada mes treballat en l'entitat convocant a un altre nivell professional diferent al qual s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.

  3. Per cada mes treballat en una altra administració, en una categoria professional equivalent o superior amb anàlogues funcions a la qual s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.

9.2.-  Altres mèrits (màxim 55 punts).

La suma de tots els punts no pot superar els 55 punts.

9.2.1.- Per la superació d'exercicis en convocatòries anteriors (màxim 20 punts)

Per a la valoració de la superació d'exercicis en convocatòries d'accés com a personal laboral fix de l'entitat convocant en la mateixa categoria a què s'opta, amb un màxim de 20 punts:

  1. Per haver superat el primer exercici d'un o de diversos processos selectius: 4 punts per cada exercici amb un màxim de 8 punts.

  2. Per haver superat més d'un exercici dins el mateix procés selectiu: 12 punts.

  3. Per haver superat més d'un exercici en diversos processos selectius: 15 punts.

  4. Per haver superat tots els exercicis del procés selectiu: 20 punts.

Sols es valorarà una sola vegada la superació dels exàmens en un mateix procés selectiu. Aquest mèrit s'ha d'acreditar documentalment per part de la persona interessada, previ requeriment.

9.2.2.- Formació acadèmica (màxim 15 punts)

S'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:

  • La titulació acadèmica ha de ser distinta de la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior. A aquest efecte s' ha de valorar qualsevol titulació que sigui superior a la que s' exigeix com a requisit d' accés, ja sigui una titulació d' un nivell immediatament superior o una titulació superior en dos o tres nivells.
  • Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixin.

Per a la valoració concreta, amb un màxim de 15 punts , s'ha d'atorgar la puntuació següent:

  1. Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4: 15 punts.

  2. Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 13 punts.

  3. Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 11 punts.

  4. Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 9 punts.

  5. Títol de batxillerat o de tècnic de formació professional o equivalent acadèmic: 7 punts.

La valoració d'aquests mèrits s'ha d'acreditar documentalment per part de la persona interessada, previ requeriment.

9.2.3.- Coneixements de llengua catalana (màxim 15 punts)

Pel que fa al coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 15 punts. La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent:

  1. Per al nivell C2: 12 punts.

  2. Per al llenguatge administratiu: 3 punts.

9.2.4.- Cursos de formació (màxim 20 punts)

En el cas que la persona aspirant disposi d'un número de cursos superior al màxim de punts a valorar podrà al·legar  un número de cursos suficient per arribar a la valoració màxima.

Es valoraran els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les Administracions Públiques.

Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per qualsevol Administració Pública de base territorial, les seves entitats

adscrites i escoles d'administració pública.

També es valoraran en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els  cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració.

Valoració de la formació:

 a) Cursos amb aprofitament o impartits a raó de 0,10 punts per hora.

 b) Cursos amb assistència a raó de 0,06666 punts per hora.

c) No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.

d) Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit  ECTS. Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit. Quan hi hagi discrepàncies entre les hores i els crèdits en  els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.

e) En tots els casos, es valoraran una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.

f) Només es valorarà el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d' entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.

9.2.5.- Triennis reconeguts (màxim 15 punts)

Es valorarà cada trienni reconegut i acreditat com a personal funcionari o com a personal laboral amb 3 punts per trienni, fins a un màxim de 15 punts.

No es tindran en compte les fraccions de temps inferiors a un any.

Desena.-  Comprovació dels mèrits.

10.1.- El tribunal ha de revisar la documentació acreditativa dels mèrits requerits d'acord amb la baremació establerta a la base vuitena.

10.2.- El tribunal ha de requerir a les persones aspirants que esmenin els defectes que presenti la documentació acreditativa dels mèrits, atorgant un termini d'esmena de 10 dies hàbils. També poden reclamar formalment a les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que considerin necessària per disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que han al·legat i acreditat tal com estableix la convocatòria.

10.3.- Una vegada conclòs el procediment de revisió i baremació, el tribunal aprovarà la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants. Aquesta llista s'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

10.4.- Les persones aspirants disposen d'un termini de set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de puntuacions, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs, mitjançant un escrit adreçat al Tribunal de la convocatòria.

Les persones aspirants que hagin d' esmenar o aclarir algun mèrit han de presentar la documentació original o un còpia autèntica.

Dins aquest termini, les persones interessades poder sol·licitar veure l' expedient de valoració.

10.5.- El tribunal ha de resoldre i notificar de forma motivada les al·legacions efectuades per les persones aspirants. Aquesta notificació es pot realitzar mitjançant les publicacions en la pàgina web del PMHRIBA. Un cop resoltes les al·legacions, s'ha de publicar en els mateixos termes la llista definitiva de valoració de mèrits. El tribunal sols pot modificar la llista provisional de puntuacions arran de l'estimació d'al·legacions o per rectificar errades materials, de fet o aritmètiques.

11.-  Resultat del concurs i desempat.

La relació de les persones aspirants que hagin superat el concurs, quedarà determinada per la suma de la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits corresponents.

11.1.- En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent als criteris següents:

1r. La major antiguitat en el mateix nivell  acreditat en l'entitat convocant.

2n. La major antiguitat acreditada en l'entitat a la qual s'opta.

3r. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.

4t.  La major puntuació obtinguda en el mèrit de superació d´ exercicis de convocatòries anteriors.

5è. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.

6è. Ser dona, en cas d' infrarepresentació del sexe femení,  en la categoria i l'especialitat de què es tracti.

7è. Les persones víctimes de violència de gènere.

8è. La persona de més edat.

9è. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

En relació amb el reconeixement de les situacions de violència de gènere, aquestes s'acreditaran tal i com s'estableix a l'article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre.

11.2.- Un cop comprovat el compliment dels requisits per ser persones contractades com a personal laboral fix, i seguint l'ordre obtingut en les puntuacions de les llistes definitives de valoració de mèrits i aplicats els criteris de desempats quan escaigui, els tribunals elevaran al gerent del PMHRIBA, la proposta de persones aspirants que han superat el procés selectiu.

Dotzena.- Publicació de les llistes de persones seleccionades, contractació i incorporació als llocs de treball.

12.1.- D'acord amb la proposta del tribunal, el gerent del PMHRIBA, dictarà una resolució per la qual s'aprova la llistes definitiva de persones aspirants. Aquesta resolució s'ha de fer pública en el BOIB i en la pàgina web del Patronat.

12.2.- Les persones que hagin superat el procés selectiu formalitzaran el contracte com a personal laboral fix en el nivell corresponent. La signatura del contracte s'ha d'efectuar en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui en el BOIB la resolució anterior.

12.3.- Abans de la contractació, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni que du a terme cap activitat en el sector públic de les que es comprenen a l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.

Si du a terme alguna activitat privada, incloses les de caràcter  professional, ho

haurà de declarar en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la contractació, per tal de que l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

També haurà d´ acreditar que no pateix cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi o minvi el correcte desenvolupament de funcions i declarar no haver estat separada, mitjançant procediment disciplinari, del servei de cap administració, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.