Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

CALVIÁ 2000, S.A.

Núm. 779184
Convocatòria i bases del procés de selecció per a la cobertura de cap de departament de contractació i serveis jurídics mitjançant concurs d'oposició ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 PRIMER. - OBJECTE. - L'objecte d'aquestes bases és donar compliment al pla d'estabilització de l'ocupació temporal i consolidar la cobertura de places de Cap de Departament de Contractació i Serveis Jurídics per a cobrir la següent vacant:

  • 1 plaça fixa

La convocatòria del procés selectiu i aquestes bases es publicaran en la Web de CALVIA 2000 (http://www.calvia2000.es), així com tots els llistats, tant provisionals com definitius, i comunicacions a què es refereixen aquestes Bases.

Les presents bases seran aplicable únicament per al present procés selectiu ja que es realitza a fi de donar compliment a l'Oferta d'Ocupació Pública per a l'estabilització de l'ocupació temporal publicada en la web el 25 de maig de 2022 i BOIB Núm. 70 de 31 de maig de 2022, en relació al que s'estableix en la Llei 20/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

SEGONA. - REQUISITS QUE HAN DE REUNIR ELS/AS ASPIRANTS

Els requisits previs per a ser admesos/as a la realització de les proves selectives són els següents:

  • Tenir compliments 18 anys d'edat a data de l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds.
  • Estar en possessió Llicenciatura en dret.
  • Experiència mínima de 5 anys en l'exercici de l'advocacia o com a assessor jurídic d'empresa.
  • Idioma Català: Coneixements que acreditin el Nivell B2
  • El coneixement de la llengua catalana es podrà acreditar mitjançant les següents formes
    • Estar en possessió de la certificació oficial del nivell de català que s'indica com a requisit.
    • Haver-ho superat en altres convocatòries de Calvia 2000.
  • En el cas que persones participants, que no hagin acreditat els coneixements aconsegueixin una plaça, quedaran obligades, en el termini de dos anys, comptats a partir de la signatura del contracte de treball, a acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana exigit, en cas contrari seran remoguts del lloc de treball.
  • Permís de conduir B
  • Els/as candidats/as de nacionalitat no espanyola no membre de la UE hauran d'acreditar estar en possessió del permís de treball, en el seu cas, així com de coneixements com a mínim d'una de les dues llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sense perjudici que s'hagi de realitzar una prova de nivell de l'idioma requerit.
  • No patir malaltia o discapacitat física que impedeixi l'acompliment de les corresponents funcions. No obstant l'anterior, cas que l'aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent, haurà de presentar en el cas de ser seleccionat i d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració i reconeixement de la discapacitat del Servei de Valoració i Orientació de la Discapacitat i la Dependència o Organisme que ho substitueixi, que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira. En cas que la discapacitat sigui menor al 33% serà valorat pel servei mèdic d'empresa qui determinarà la seva aptitud.
  • No podran participar en el procés de selecció les persones que havent treballat amb anterioritat en l'empresa es trobin en una o diverses de les situacions que inhabilitin la seva contractació per incompliment de les normes internes que es detallen en el següent paràgraf. Durant els cinc anys anteriors, comptats a partir de la data de publicació de les bases concorrin les següents circumstàncies o situacions:
    • No hagin superat el període de prova en qualsevol de les contractacions o hagin abandonat el treball sense cap mena de preavís.
    • Tinguin un informe negatiu del comandament en anteriors contractacions.
    • Haver estat acomiadat i/o sancionat per falta greu o molt greu, o més de dos lleus durant la relació laboral en Calvia 2000.
  • No haver estat separat/a mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadat/a disciplinàriament declarat procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic.
  • Presentar via telemàtica tota la documentació de participació en el procés selectiu dins del termini i en la forma escaient, així com emplenar la declaració responsable juntament amb els documents d'autobaremació de mèrits, d'acord amb el model que figura en la pàgina Web de l'empresa i/o el Portal de selecció. Les persones aspirants que participin en el procés d'estabilització queden obligades a relacionar-se amb CALVIA 2000, telemàticament en totes les fases del procediment, excepte quan es determini que sigui d'una altra manera. No s'admetrà ni es podrà presentar cap document en format paper.

Tots els requisits exigits i els mèrits aportats hauran de complir-se en la data del dia anterior de publicació de la convocatòria i obertura d'inscripció i mantenir-se fins al final del procés selectiu. Els mèrits que no es compleixin l'últim dia del termini no seran tinguts en compte.

TERCERA. - PROCÉS D'ADMISSIÓ

Per a participar en el procés selectiu els/as candidats/as hauran d'aplicar a través del procés d'inscripció habilitat en la pàgina web, i dins del termini establert, els següents documents:

  • Instància degudament emplenada i signada (disponible en la pàgina Web de CALVIA 2000) que inclou l'Autobarem de tots els mèrits d'entre els enumerats en la BASE QUARTA, d'aquesta convocatòria.
  • Justificants digitalitzats del compliment dels requisits mínims exigits en la BASE SEGONA d'aquesta convocatòria.
  • Documents de justificació dels mèrits acte valorats en la sol·licitud de participació en el procés. En el procés d'inscripció s'habilitarà un espai d'aportació de documentació justificativa de mèrits per al seu posterior acarament amb l'autobarem del candidat en la Fase de Valoració. En el cas de no presentar aquesta documentació no s'efectuarà la valoració de mèrits del candidat.

El termini de presentació de sol·licituds serà l'indicat en les presents bases. Els/as candidats/as que no presentin les seves sol·licituds dins del termini i en la forma escaient no seran admesos/as al procés selectiu. D'igual manera, tampoc seran admeses les sol·licituds que no vagin acompanyades dels documents justificatius relacionats en la BASE SEGONA.

Durant el període habilitat per a la recepció de sol·licituds de la present convocatòria el Departament de Recursos Humans confirmarà la recepció de les mateixes al correu electrònic indicat pel candidat.

Admissió d'aspirants

Una vegada transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, el Tribunal de Selecció revisarà que es compleixen els requisits mínims establerts en les bases i farà pública la llista provisional d'aspirants admesos/as i exclosos/as en la web de Calvia 2000.

En qualsevol cas, a fi d'evitar errors o per a possibilitar la seva esmena, els aspirants hauran de comprovar no sols que no figuren en la relació d'exclosos/as sinó, també, que els seus noms o DNI consten en la relació d'aspirants admesos/as.

Es considerarà causa d'exclusió automàtica la falta de veracitat en els requisits i mèrits al·legats, excepte error excusable.

Els/as aspirants exclosos amb possibilitat d'esmena tindran un termini de TRES dies hàbils ampliables fins a DOS a criteri del tribunal, comptats des de la publicació de les llistes, per a esmenar els defectes de la sol·licitud que seran comunicats pel Tribunal de Selecció en l'Acta provisional d'Admissions on a més es descriurà el procediment d'esmena.

Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies no s'admetrà cap documentació referent a mèrits. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors referents a mèrits.

La llista definitiva d'admesos i exclosos es publicarà en la pàgina Web de l'empresa http://www.calvia2000.es.

El fet de figurar en la relació de persones admeses no prejutjarà que se'ls reconegui a les persones aspirants la possessió dels requisits exigits per a participar en el procés selectiu. Si de la documentació que han de presentar en la fase de contractació es desprengui que no posseeixen algun dels requisits, perdran tots els drets que es puguin derivar de la seva participació.

QUARTA. - SELECCIÓ DE PERSONAL

El procés de selecció de personal constarà de tres fases l'objecte de les quals és valorar la idoneïtat de els/as candidats/as al perfil del lloc ofert i que consisteixen en: Fase Oposició, Valoració dels Mèrits, i Reconeixement mèdic que no hauran d'efectuar-se per l'ordre avantdit.

L'ordre del procés serà l'establert en l'acta d'admissions.

La puntuació global del concurs oposició resultarà de les puntuacions en les fases d'oposició i concurs, i és d'un 75% per a la fase d'oposició i d'un 25% per a la fase de concurs, amb una puntuació final d'entre 0 i 75 punts per a la fase d'oposició i d'entre 0 i 25 punts per a la fase de concurs.

1r.- FASE OPOSCIÓ

La fase d'oposició constarà d'un u o diversos exercicis teoricopràctics d'un temari relacionat amb les funcions comunes pròpies de l'activitat del lloc de treball que es comunicaran en l'acta d'admissions.

Les proves o exercicis es basaran entre els diferents temes relacionats amb els coneixements, habilitats i competències pròpies del lloc de treball:

  • Direcció, programació, estudi, proposta, coordinació, gestió, control i inspecció, preparació de normativa, assessoraments, representació i, en general, les de nivell superior pròpies del lloc de treball.
  • Revisió de les NIC, supervisió i elaboració de plecs de contractació, contractes amb proveïdors de béns i/o serveis i qualsevol altre tipus de contractes. 
  •  Assessoria i defensa jurídica davant els tribunals i altres organismes.
  • Coordinació amb la defensa legal externa, representació de l'empresa quan es requereixi i gestió i arxiu de procediments judicials
  •  Lideratge, direcció d'equips i capacitat de presa de decisions.
  • proactivitat i iniciativa
  • Capacitat d'aplicació de nous coneixements
  • Bona capacitat de comunicació i expressió escrita
  • Planificació i organització     

TEMARI

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
  • Llei 20/2006, de 16 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la Informació Pública i Bon Govern.
  • Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
  • Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors.
  • Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General de la Seguretat Social.
  • Reial decret legislatiu 5/2000, de 4 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre Infraccions i Sancions en l'Ordre Social.
  • Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de Riscos Laborals
  • Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques i de modificació parcial de les lleis dels Imposts de societats, sobre la Renda de no Residents i sobre el Patrimoni.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Subvencions.
  • Llei 26/2007, de 23 d'octubre, de Responsabilitat Mediambiental.
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, de Patrimoni de les Administracions Públiques.
  • Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de Béns de les Entitats Locals.
  • Decret de 17 de juny de 1955 pel qual s'aprova el Reglament de Serveis de les Corporacions Locals.
  • Codi Civil
    • TÍTOL PRELIMINAR. De les normes jurídiques, la seva aplicació i eficàcia
    • LLIBRE SEGON.
    • TÍTOL I. De la classificació dels béns
    • TÍTOL II. De la propietat
    • TÍTOL III. De la comunitat de béns
    • TÍTOL IV. D'algunes propietats especials
    • TÍTOL V. De la possessió
    • TÍTOL VI. De l'usdefruit, de l'ús i de l'habitació
    • TÍTOL VII. De les servituds
    • TÍTOL VIII. Del Registre de la Propietat
    • LLIBRE TERCER. De les diferents maneres d'adquirir la propietat
    • Disposició preliminar
    • TÍTOL I. De l'ocupació
    • LLIBRE QUART. De les obligacions i contractes
    • TÍTOL I. De les obligacions
    • TÍTOL II. Dels contractes
    • TÍTOL IV. Del contracte de compra i venda
    • TÍTOL V. De la permuta
    • TÍTOL VI. Del contracte d'arrendament
    • TÍTOL VIII. De la societat
    • TÍTOL IX. Del mandat
    • TÍTOL X. Del préstec
    • TÍTOL XI. Del dipòsit
    • TÍTOL XII. Dels contractes aleatoris o de sort
    • TÍTOL XIII. De les transaccions i compromisos
    • TÍTOL XIV. De la fiança
    • TÍTOL XV. Dels contractes de peça, hipoteca i anticresis
    • TÍTOL XVI. De les obligacions que es contreuen sense conveni
    • TÍTOL XVII. De la concurrència i prelació de crèdits
    • TÍTOL XVIII. De la prescripció
  • Còdigo Penal
    • Del descobriment i revelació de secrets
    • De la violació de domicili, domicili de persones jurídiques i establiments oberts al públic
    • Delictes contra el patrimoni i contra l'ordre socioeconòmic
    • De l'alteració de preus en concursos i subhastes públiques
    • Dels delictes contra la Hisenda Publica i contra la Seguretat Social
    • Dels delictes contra els drets dels treballadors
    • Dels delictes relatius a l'ordenació del territori i la protecció del patrimoni històric i del medi ambient
    • Dels delictes relatius a la protecció de la flora i fauna
  • Llei 49/1960, de 21 de juliol, sobre propietat horitzontal.
  • Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'Arrendaments Urbans.
  • Llei 60/2003, de 23 de desembre, d'Arbitratge.
  • Llei 15/2022, de 12 de juliol, integral per a la igualtat de tracte i la no discriminació.
  • Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes
  • Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de Dones i Homes
  • Reial decret legislatiu 1/2010, de 2 de juliol, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Societats de Capital.
  • Reial decret 1784/1996, de 19 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del Registre Mercantil.
  • Reial decret legislatiu 1/2001, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Aigües.
  • Reial decret 849/1986, d'11 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament del Domini Públic Hidràulic.
  • Reial decret 51/2019, de 8 de febrer, pel qual s'aprova el Pla Hidrològic de la Demarcació Hidrogràfica de les Illes Balears.
  • Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós- Administrativa.
  • Llei 1/2000, de 7 de gener, d'Enjudiciament Civil.
  • Llei 36/2011 de 10 d'octubre Reguladora de la jurisdicció Social-
  • Ordenances municipals de Calvia.
  • Llei 7/2022, de 8 d'abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular.
  • Llei 8/2019, de 19 de febrer, de residus i sòls contaminats de les Illes Balears.
  • Pla Director Sectorial de Residus No Perillosos de l'illa de Mallorca.
  • Llei 11/1997, de 24 d'abril, d'envasos i residus d'envasos.
  • Reial decret 110/2015, de 20 de febrer, sobre residus d'aparells elèctrics i electrònics.
  • Reial decret 646/2020, de 7 de juliol, pel qual es regula l'eliminació de residus mitjançant dipòsit en abocador.
  • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

PROVES

Les proves i la seva valoració a realitzar per a l'accés a les places es detallen en el següent apartat i si cal la informació es complementarà en l'acta d'admissions i versessin sobre el temari descrit anteriorment i les funcions del lloc que es detallen a continuació:

1a Prova teoricopràctic (30 punts).

Té caràcter eliminatori i consistirà en un examen oral o escrit sobre el temari i les funcions del lloc

2a Prova pràctica (45 punts).

Prova amb caràcter eliminatori i consistirà en l'anàlisi i resolució d'un o diversos supòsits de fet.

Una vegada realitzada la prova escrita, el Tribunal es reserva el dret a decidir si requereix a les persones candidates perquè procedeixin a la seva lectura i/o defensa del cas pràctic presencialment.

El temps per a desenvolupar aquest exercici es determinarà en l'acta admissions o en la convocatòria de les proves.

Per a superar-ho serà necessari obtenir una puntuació mínima del 50% de la puntuació total de cadascuna de les proves.

Puntuació màxima de la suma de totes les proves: 75 punts.

Els aspirants admesos/as seran convocats/as en crida única o individualitzada que a més es publicarà en la pàgina web de l'empresa per a cadascuna de les proves amb un mínim de 5 dies hàbils d'antelació.

2n.- FASE DE VALORACIÓ DELS MÈRITS

Es valorarà en funció dels següents blocs amb una puntuació màxima de 25 punts:

  • Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts
  • Altres mèrits: fins a un màxim de 15 punts

La valoració de mèrits es realitzarà només a aquells/as candidats/as que hagin presentat la documentació justificativa de l'autobaremació durant el procés d'inscripció i hagin realitzat les proves d'oposició.

La data límit per a computar els mèrits declarats per els/as candidats/as és el dia anterior de publicació de la convocatòria i obertura d'inscripció del present procés de selecció, no sent tinguts en compte ni valorats aquells que sobrepassin aquesta data, no s'hagin inclosos en l'autobaremació, o no hagin estat acreditats. Per tant, només seran tinguts en compte i valorats els títols acadèmics, cursos de formació professional, i experiència professional obtinguts fins a la data indicada, no sent tinguts en compte ni valorats els obtinguts amb posterioritat a aquesta.

El tribunal revisarà el formulari d'autobaremació presentat i l'acararà amb la documentació aportada en el Portal de Selecció. En el cas que no coincideixi la part del barem analitzada amb l'acreditada s'assignarà la menor de les puntuacions, podent el/la candidat/a ser exclòs/a del procés de selecció si el tribunal detecta falsedat tant en la puntuació com en la seva justificació documental presentada, o error no excusable.

No es valorarà cap mèrit:

  • Amb data posterior al dia anterior de publicació de la convocatòria i obertura d'inscripció.
  • Que no hagin estat acreditat en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.
  • Que no estiguin adequada i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs
  • Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Per a l'autobaremació de mèrits es fixa el següent Barem:

Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts

Per a la valoració de l'experiència prèvia en el lloc de treball es distingiran:

  • Per cada any treballat en Calvia 2000, S.A. (d'ara endavant “l'empresa”): 0,8 punts, en cas de períodes menors a un any es prorratejarà a la fracció que resulti.
  • Experiència acreditada en una altra empresa en un lloc de treball igual o afí 0,5 punts per any treballat en cas de períodes menors a un any es prorratejarà a la fracció que resulti.

Es computarà la fracció fins a tres decimals. Només es valoraran els serveis efectivament prestats mitjançant una relació de caràcter contractual laboral o administrativa. No es computaran serveis que hagin estat prestats simultàniament amb uns altres igualment al·legats. En tal cas només seran tinguts en compte els de major durada. En tal cas només seran tinguts en compte els de major durada.

L'experiència professional exterior a l'empresa haurà d'acreditar-se per els/as candidats/as aportant la seva VIDA LABORAL o certificat acreditatiu.

Altres mèrits: fins a un màxim de 15 punts

i) Formació acadèmica (màxim 3 punts)

Es valoraran les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els següents criteris:

La titulació acadèmica que s'acrediti com a requisit d'accés podrà ser superior a la que es requereix, i en aquest cas també serà valorada en els mèrits si així s'indica en l'apartat de valoració.

Les titulacions acadèmiques hauran d'estar relacionades amb les funcions de la plaça a cobrir. A aquest efecte, es consideren relacionades amb les funcions de la categoria les titulacions de les branques d'enginyeria, i medi ambient.

Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti, la puntuació del qual no s'acumularà a la d'altres titulacions que es posseeixin.

Per a la valoració concreta, amb un màxim de 3 punts, s'atorgarà la següent puntuació:

• Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3 o superiors diferents als aportats com a requisit i relacionat amb el lloc de treball: 3 punts.

ii) Coneixements de llengua catalana (Màxim 2 punts)

Quant als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la de l'altre certificat que s'acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés.

La puntuació que s'atorgarà és la següent:

  • Superior a B2 (incl. llenguatge administratiu): 2 punts

iv) Cursos de formació (màxim 10 punts)

a) Els cursos realitzats relacionats amb les places a cobrir es valoraran a raó de 0,03 punts per hora.

Només es valoraran els cursos impartits per entitats reconegudes

No es valoraran en aquest apartat els certificats dels cursos que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.

Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.

En tots els casos, es valoraran una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o en un mateix programa, encara que s'hagi repetit la participació.

Només es valorarà el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a un mateix nivell de capacitació professional.

El Tribunal determinarà si les acreditacions, cursos, experiència i/o similitud dels llocs de treball exercits i qualsevol altre mèrit susceptible de valoració, concorren en cadascun/a de els/as candidats/as presentats/as a la selecció.

3r.- FASE DE COMPROVACIÓ DE MÈRITS, LLISTA DEFINITIVA i RECONEIXEMENT MÈDIC

Una vegada finalitzat el procés d'admissions i la fase de proves amb la resolució de reclamacions si n'hi hagués, el tribunal confeccionarà una llista provisional amb les puntuacions de les proves i les indicades en l'autobarem de cada candidat que hagi superat el mínim establert en la/s Prova/s, ordenada de major a menor.

En cas d'igualtat de punts, aquest es resoldrà atenent els següents criteris:

1. Data del contracte indefinit amb la categoria a la qual s'opta.

2. Data del contracte indefinit discontinu amb la categoria a la qual s´opta.

3. Punts obtinguts en els Mèrits presentats en present procés, sense el límit de puntuació establert en cada apartat.

4. Primer contracte que iniciï la contractació continuada, amb l'excepció que la discontinuïtat vingui provocada per maternitat/paternitat.

5. Genero menor representat en la categoria

6. Les persones víctimes de violència de gènere.

7. Si persisteix finalment l'empat, es realitzarà un sorteig.

El Tribunal convocarà a les persones que per ordre de puntuació poden cobrir les places convocades en el present procés per a acarar els originals dels documents aportats i comprovar la seva baremació.

El tribunal convocarà personalment mitjançant SMS o correu electrònic a els/as candidats/as indicant dia i hora en el qual hauran d'aportar tots els documents originals adjuntats en el procés d'admissions.

La no aportació dels documents originals suposarà no computar-los com a vàlids a l'efecte de puntuació, per la qual cosa tal acarament podrà comportar la modificació del resultat podent el/la candidat/a ser exclòs/a del procés de selecció si el tribunal detecta falsedat tant en la puntuació com en la seva justificació documental presentada, o un error no excusable.

Una vegada comprovats totes les dades es publicarà la llista Provisional per rigorós ordre obrint-se un termini de TRES dies hàbils per a presentar reclamacions al Tribunal.

Una vegada resoltes les reclamacions presentades es procedirà a publicar la llista definitiva, en cas de no existir reclamacions la llista esdevindrà definitiva

Els candidats/as ocuparan les places per ordre de puntuació de la llista definitiva:

  • El primer de la llista ocuparan una plaça fixa
  • Els següents, sempre que hagin obtingut la puntuació mínima en la nota total del procés conformaran la Borsa de cobertures temporals.

L'ordre de la llista no atorga als candidats/as cap dret més que el de consolidar la plaça de Fix/a o Fix/a discontinu.

RECONEIXEMENT MÈDICS

Per al cas que algun/a candidat/a sigui de nova incorporació haurà de sotmetre's a l'obligatori Reconeixement Mèdic d'Aptitud, perdent tots els seus drets els/as aspirants que no es presentin en el lloc que se li indiqui a realitzar el reconeixement mèdic el dia i hora assenyalats, així com aquells/as candidats/as que es presentin i no acreditin la seva identitat.

Així mateix, els treballadors que ja vengen exercint el seu treball en l'empresa, hauran de sotmetre's al reconeixement mèdic sempre que portin més d'un any sense haver-lo realitzat.

Per a poder ser contractat/a el/la candidat/a haurà de ser declarat/pel facultatiu que el/a reconegui com a APTE/A SENSE LIMITACIONS o com a màxim APTE/A AMB LIMITACIONS COMPATIBLES amb TOTES les tasques a exercir. Després del reconeixement mèdic, els/as candidats/as que hagin estat declarats NO APTE/A o APTE/A AMB LIMITACIONS INCOMPATIBLES amb les tasques a exercir seran exclosos/as del procés selectiu.

QUINTA. - BORSA DE TREBALL

Les persones que, havent obtingut una puntuació mínima de 37.5 punts en les proves de selecció i un total de més de 40 punts en puntuació total del procés selectiu pel sistema de concurs d'oposició, seran integrants d'una llista -anomenada bossa de cobertura de places temporals per ordre de major a menor puntuació obtinguda a càrrec de la qual es podran efectuar crides segons les necessitats de caràcter temporal de l'empresa.

La bossa de cobertures de places temporals tindrà una vigència anual a comptar des de la data de publicació de l'acta final prorrogable fins a un màxim de tres anys. Qualsevol procés selectiu posterior per a places de la mateixa categoria substituirà la bossa anterior.

La borsa de treball anul·larà totes les borses de treball preexistents en l'Empresa.

La Borsa d'Ocupació Temporal no generarà cap dret de contractació, sinó l'expectativa de crida per l'ordre establert segons la puntuació obtinguda, sempre que sigui igual o major a la puntuació mínima establerta.

Les contractacions es faran en funció de les necessitats de servei de l'empresa i els límits a la contractació temporal legalment establerts. Les crides es realitzaran de forma personalitzada, utilitzant les dades de contacte que cada aspirant hagi facilitat en la seva sol·licitud.

En cas de contractació temporal mitjançant borsa de treball derivada del present procés, quan un candidat es trobi en situació de IT en el moment de la seva crida, es procedirà a contractar el següent de la llista, si bé mantindrà el seu lloc en la llista per a la pròxima crida.

Els/as candidats/as que fossin anomenats i no s'incorporessin tindran les conseqüències establertes en el Reglament intern de cobertura que estigui vigent a cada moment.

Serà responsabilitat de els/as candidats/as mantenir actualitzats les dades de contacte (telèfon, email, etc.). El/la treballador/al fet que en ser cridat/a no tingui actualitzat les seves dades de contacte perdrà els seus drets a la contractació.

SISENA. - EFECTES DE LA NO SUPERACIÓ DELS PROCESSOS D'ESTABILITZACIÓ DE L'OCUPACIÓ TEMPORAL.

La no superació del procés d'estabilització dels candidats/as que portin ocupant una plaça indefinida en l'empresa, i que veiessin finalitzada la seva relació amb CALVIA 2000 li correspondrà una compensació econòmica, equivalent a vint dies de retribucions fixes per any de servei, prorratejant-se per mesos els períodes de temps inferiors a un any i fins a un màxim de dotze mensualitats.

La no participació de la persona candidata en el procés selectiu d'estabilització no donarà dret a la compensació econòmica anteriorment indicada.

S'entén que no han participat en la convocatòria les persones aspirants al procés selectiu que:

  • No han presentat sol·licitud per a participar en el procés selectiu en el temps i forma establert.
  • No hagin presentat la declaració responsable.
  • No s'hagin presentat a les proves de selecció.

SETENA. - TRIBUNAL DE SELECCIÓ

El Tribunal de selecció estarà format per tres persones, un/a president/a i dues vocals, dels quals un/a d'ells/as actuarà com a secretari/a, per al cas de desacord el/la secretari/a serà el/la més jove d'ells/as. Tots/as tindran veu i vot i previ acord podran ser assessorats/as per tècnics/as en les matèries objecte de les proves.

La seva composició serà:

President:

  • el director de RH de CALVIA 2000 o persona de l'empresa en qui delegui.

Vocals:

  • Un treballador de l'empresa.
  • Un membre del Comitè d'empresa

Els noms dels membres del tribunal seran publicats juntament amb l'acta d'admissions.

A tots i cadascun dels components se'ls assignarà un/a suplent. La seva composició es publicarà juntament amb la llista provisional d'aspirants admesos/as i exclosos/as o en actes posteriors si calgués. El Tribunal quedarà vàlidament constituït amb la presència de dues dels seus membres.

El tribunal podrà sol·licitar a l'empresa l'habilitació de personal intern o extern per a ajudar en el procés selectiu.

Les decisions del Tribunal s'adoptaran per majoria dels vots presents, resolent, en cas d'empat, el vot de qui actuï com a president.

El Tribunal queda facultat per a decidir, resoldre i interpretar els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per a portar a bon fi el procés selectiu en tot el no previst en aquestes Bases.

El Tribunal podrà eliminar als aspirants durant el desenvolupament del procés selectiu per raons d'indisciplina o desobediència.

Els membres del Tribunal estan subjectes a les causes d'abstenció i recusació previstes en la legislació aplicable a aquesta. Els/as candidats/as disposaran de dos dies hàbils per a recusar als membres del tribunal des de la data de publicació de l'Acta Provisional d'Admissions.

OCTAVA. - IGUALTAT I PROTECCIÓ DE DADES

La Direcció d'RR.HH. vetllarà pel compliment dels criteris d'igualtat, mèrit i capacitat, promovent la igualtat d'oportunitats entre treballadors i treballadores.

De conformitat amb Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals i Reglament General de Protecció de Dades (UE) 679/2016, de 27 d'abril vigents, s'informa que les dades personals que subministrin els/as candidats/as amb motiu de la seva participació seran conservats en un fitxer automatitzat titularitat de CALVIA 2000, S.A..(d'ara endavant CALVIA 2000) amb la finalitat de gestionar el/els processo/s de selecció de personal per part de l'empresa.

CALVIA 2000 com a responsable del fitxer, garanteix i reconeix l'exercici dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades que podrà exercitar l'interessat mitjançant l'enviament de petició escrita al Cap de Seguretat Informàtica, adjuntant document que acrediti la seva identitat, a la següent adreça: C/ Illes Balears, 25 – Santa Ponsa)

NOVENA. - RECLAMACIONS I AL·LEGACIONS

Contra les presents bases i convocatòria, podran presentar-se reclamacions davant el Departament de Recursos Humans en un termini de QUINZE dies naturals, comptats des de l'endemà de la publicació en el BOIB i en la pàgina web www.calvia2000.es, que seran resoltes en un termini màxim d'un mes.

DÈCIMA. - TERMINI ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS

El termini d'admissió de sol·licituds serà de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB seguint les instruccions d'Inscripció en el Procés de selecció fixades en les bases i el Portal de Selecció i adjuntant la documentació especificada en les bases de la convocatòria.

 

Calvià, a data de signatura electrònica (22 de desembre de 2022)

El director gerent Javier González Ruiz