Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 770688
Conveni de col·laboració entre la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) i entitat Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) de delegació de la competència per a la convocatòria i la gestió del procés per a la cobertura de places de les ofertes públiques d’ocupació dels anys 2019 i 2020 d’aquest ens públic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Parts

Mercedes Garrido Rodríguez, consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat i presidenta de l'Escola Balear d'Administració Pública (en endavant, EBAP) en virtut del Decret 9/2019, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, i de l'article 9.1 dels Estatuts de l'EBAP, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d'abril, en representació de la Conselleria i de l'organisme esmentat, i en exercici de les facultats que li atribueixen l'article 11, lletra c), de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i l'article 9.2.a) dels Estatuts de l'EBAP.

María del Carmen Iglesias Manjón, directora gerenta de l'EBAP en virtut de l'Acord del Consell de Govern de data 30 d'agost de 2021 (BOIB núm. 118, de 31 d'agost), en representació de l'organisme esmentat i en l'exercici de les facultats que li atribueix l'article 12.5.k) dels Estatuts de l'entitat.

Mateu Capella Ribot, director gerent de Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM), en exercici de les competències atribuïdes a l'article 20 dels Estatuts d'aquesta entitat pública empresarial aprovats pel Decreto 44/2015, de 22 de maig (BOIB núm. 77 de 23 de maig), facultat específicament per a la signatura del present Conveni, per l'acord del Consell d'Administració d'SFM adoptat en la seva sessió de data 4 de març de 2021.

Antecedents

1.- Mitjançant la Resolució d'aprovació de l'oferta d'ocupació ´pública per a l'any 2019 de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 174 de 28 de desembre de 2019) es va aprovar l'oferta d'ocupació pública d'SFM de l'any 2019.

2.- Mitjançant la Resolució d'aprovació de l'oferta d'ocupació ´pública per a l'any 2020 corresponent al personal laboral de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 43 de 26 de març de 2020) es va aprovar l'oferta d'ocupació pública d'SFM de l'any 2020.

3.- Mitjançant la Resolució de correcció d'errades advertides en la publicació de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2019 i per a l'any 2020 de Serveis Ferroviaris de Mallorca (BOIB núm. 145 de 23 d'octubre de 2021) es varen rectificar les ofertes d'ocupació públiques pels anys 2019 i 2020 d'SFM.

4.- Mitjançant la Resolució de modificació de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2020 corresponent al personal laboral de Serveis Ferriovaris de Mallorca (BOIB núm. 131 de 8 d'octubre de 2022) es va tornar a modificar l'oferta d'ocupació pública d'SFM de l'any 2020.

5.- Mitjançant l'Acord del Consell d'Administració de Serveis Ferroviaris de Mallorca de 20 de maig de 2022 pel qual s'aprova l'oferta pública d'estabilització corresponent al personal laboral d'SFM (BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022) es va acordar que de conformitat a que no es va convocar cap procés selectiu pels llocs inclosos a la taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal de 2019 que incloïa 22 places de personal laboral per a l'estabilització d'ocupació temporal corresponent a personal laboral de l'ens, (BOIB núm. 174 de 28 de desembre de 2019) es disposi incloure i oferir aquests llocs dins l'oferta pública d'estabilització de l'any 2022.

6.- Mitjançant Acord del Consell d'Administració d'SFM de data 2 de desembre de 2022 es va tornar a modificar l'oferta publica d'ocupació d'SFM de l'any 2020, per causes sobrevingudes, en allò que fa referència a les places amb categoria professional d'interventor principal i la incorporació d'una plaça de maquinista principal.

Pel que de les resolucions anteriors, a continuació es relacionen els llocs de feina de les ofertes públiques d'ocupació d'SFM dels anys 2019 i 2020 dels diferents torns, amb exclusió de les 22 places dels llocs inclosos a la taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal de 2019 que incloïa 22 places per a l'estabilització d'ocupació temporal corresponent a personal laboral de l'ens i que s'inclouen dins l'oferta pública d'estabilització de l'any 2022 (BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022):

Promoció interna OPO 2019 i 2020. Oferta de places i requisits

1. Places convocades

Denominació del lloc

Places

RESPONSABLE D´ÀREA

2 places

MAQUINISTA

3 places

INSPECTOR/A D´OPERACIONS

1 plaça

GESTOR/A D´ESTACIONS

2 places

RESPONSABLE DE MATERIAL MÒBIL

1 plaça

SUPERVISOR/A EQUIP MATERIAL MÒBIL

1 plaça

CAP DE MAQUINISTES

1 plaça

UNITAT SUPERVISIÓ I INTERVENCIÓ

2 places

2. Requisits de titulació

Denominació del lloc

Titulació que s'exigeix

Responsable d'àrea

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent (punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

Maquinista

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent ((punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

Inspector/a d'operacions

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent(punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

Responsable de material mòbil

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent(punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

Supervisor de material mòbil

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent(punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

Cap de maquinistes

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent(punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

Unitat de supervisió i intervenció

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent(punt 1.1.2 DA15 Llei 15/2012, de 27 de desembre)

3. Nivell de coneixement de llengua catalana

Denominació del lloc

Coneixements de llengua catalana que s'exigeixen

Responsable d'àrea

Certificat de nivell B2

Maquinista

Certificat de nivell B2

Inspector/a d'operacions

Certificat de nivell B2

Responsable de material mòbil

Certificat de nivell B2

Supervisor de material mòbil

Certificat de nivell B2

Cap de maquinistes

Certificat de nivell B2

Unitat de supervisió i intervenció

Certificat de nivell B2

Procés de convocatòria externa OPO 2019 i 2020. Relació de llocs de feina i característiques.

1. Places convocades

Denominació del lloc

Places

MAQUINISTA PRINCIPAL

21 places

FACTOR CIRCULACIÓ/ GESTOR ESTACIÓ

4 places

FACTOR CIRCULACIÓ/ GESTOR ESTACIÓ

Taxa de reserva per a discapacitats

1 plaça

OFICIAL 1ª ADMINISTRACIÓ

1 plaça

OFICIAL 1ª ADMINISTRACIÓ (Recepcionista)

Taxa de reserva per a discapacitats

1 plaça

INTERVENTOR PRINCIPAL

2 places

2. Requisits de titulació

Denominació del lloc

Titulació que s'exigeix

Maquinista principal

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent.

Per aquelles categories professionals (grups C, D i E), s'entendrà que tenen formació laboral equivalent els treballadors que compleixin les condicions del punt 1.1.2 de la Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.

Factor circulació/ Gestor estació

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent.

Per aquelles categories professionals (grups C, D i E), s'entendrà que tenen formació laboral equivalent els treballadors que compleixin les condicions del punt 1.1.2 de la Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.

Oficial 1ª Administració

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent.

Per aquelles categories professionals (grups C, D i E), s'entendrà que tenen formació laboral equivalent els treballadors que compleixin les condicions del punt 1.1.2 de la Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.

Interventor principal

Títol de batxiller, tècnic superior de cicle formatiu, formació professional de segon grau o formació laboral equivalent.

Per aquelles categories professionals (grups C, D i E), s'entendrà que tenen formació laboral equivalent els treballadors que compleixin les condicions del punt 1.1.2 de la Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.

3. Nivell de coneixement de llengua catalana

Denominació del lloc

Coneixements de llengua catalana que s'exigeixen

Maquinista principal

Certificat de nivell B2 o equivalent

Factor circulació/ Gestor estació

Certificat de nivell B2 o equivalent

Oficial 1ª Administració

Certificat de nivell C1 o equivalent

Interventor principal

Certificat de nivell B2 o equivalent

5. El Consell D'Administració d'SFM, com l'òrgan col·legiat superior de direcció d'SFM, li correspon exercir les funcions que s'indiquen a l'article 18 del Decret 44/2015:

Apartat 7 «Decidir la participació de l'entitat en negocis, convenis, societats, consorcis o entitats empresarials públiques o privades, per al compliment adequat de les seves finalitats.» 

Apartat 8 «Aprovar la plantilla de personal de l'empresa, i els criteris de selecció, admissió i retribució»

Apartat 9 «Qualsevol altra facultat que correspongui a l'entitat, o li pugui correspondre, i que no estigui expressament reservada a altres òrgans, dins les àmplies facultats de representació, govern, disposició, gestió i administració que li corresponen.”

Igualment el director gerent és l'òrgan unipersonal de direcció d'SFM, i de conformitat a l'art. 20.3 del Decret 44/2015 se li atribueixen les funcions següents:

Apartat a). “Exercir les funcions directives de tots els serveis de l'entitat, i l'execució correcta i puntual dels acords del Consell d'Administració.” 

Apartat c). "Dur la firma de l'entitat a qualsevol acte, contracte o conveni, de conformitat amb els acords adoptats pel Consell d'Administració." 

Apartat d). "Exercir la prefectura del personal. És l'òrgan competent en matèria de contractació de personal, extinció de les relacions laborals i resolució dels expedients disciplinaris, sempre amb l'acord favorable previ del Consell d'Administració.

6. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (d'ara endavant, LFPCAIB) determina en l'article 6.3.c) que és competència de la consellera competent en matèria de funció pública, entre d'altres, convocar i resoldre els procediments de selecció, establir-ne les bases, els programes i el contingut de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció.

La mateixa Llei, en l'article 12.1, assenyala que correspon a l'EBAP la gestió dels procediments de selecció i de promoció del personal. D'altra banda, els Estatuts de l'EBAP estableixen en l'article 5 que l'Escola, per aconseguir els seus objectius, entre d'altres funcions ha de «Preparar, coordinar i executar els processos de selecció de personal i de promoció interna, com també els procediments de provisió de llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, si escau, de la resta d'administracions del seu àmbit territorial, sens perjudici de les competències de la persona titular de la conselleria i de la persona titular de la direcció general competent en matèria de funció pública».

7. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (d'ara endavant, LRJSP) determina en l'article 9.1 que «Els òrgans de les diferents administracions públiques poden delegar l'exercici de les competències que tinguin atribuïdes en altres òrgans de la mateixa Administració, encara que no siguin jeràrquicament dependents, o en els organismes públics o entitats de dret públic vinculats o dependents d'aquelles», i la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (d'ara endavant, LRJCAIB), en l'article 25.1, que «Mitjançant un acte motivat, els òrgans administratius poden delegar l'exercici de les seves competències, conservant-ne la titularitat, en altres òrgans de l'Administració autonòmica de rang igual o inferior, encara que no siguin jeràrquicament dependents».

Atesa la complexitat i l'especialització de la matèria, l'SFM considera convenient la delegació de la competència per a la convocatòria, gestió i desenvolupament dels processos adients per a la materialització de les ofertes públiques d'ocupació del personal d'aquest ens públic per a la cobertura de places de les ofertes públiques d'ocupació dels anys 2019 i 2020, amb exclusió de les 22 places dels llocs inclosos a la taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal de 2019 que incloïa 22 places per a l'estabilització d'ocupació temporal corresponent a personal laboral de l'ens, (BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022)

Per altra banda, atesa la seva major experiència en la gestió dels processos de selecció en general, la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat com l'EBAP, consideren oportú acceptar i dur a terme aquestes convocatòries.

És per això que s'estima necessària la signatura d'un conveni mitjançant el qual el Director Gerent d'SFM delegui en la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat i l'EBAP, la competència per dictar els actes administratius relatius al desenvolupament de la convocatòria i la gestió dels processos adients per a la materialització de les ofertes públiques d'ocupació de personal d'aquest ens públic per a la cobertura de places de les ofertes públiques d'ocupació dels anys 2019 i 2020, amb exclusió de les 22 places dels llocs inclosos a la taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal de 2019 que incloïa 22 places per a l'estabilització d'ocupació temporal corresponent a personal laboral de l'ens, i que s'inclouen dins l'oferta ´pública d'estabilització de l'any 2022 (BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022), i alhora faci l'encàrrec de la gestió dels procediments esmentats a la directora gerenta de l'EBAP.

Totes les parts ens reconeixem la capacitat legal necessària per subscriure aquest conveni, d'acord amb les següents

Clàusules

1. Objecte del conveni

1.1. En el marc d'aquest conveni, el director gerent d'SFM delega en la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat la competència per dictar els actes administratius relatius a la gestió i desenvolupament de la convocatòria dels processos adients per a la materialització de les ofertes públiques d'ocupació de personal d'aquest ens públic per a la cobertura de places de les ofertes públiques d'ocupació dels anys 2019 i 2020, amb exclusió de les 22 places dels llocs inclosos a la taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal de 2019 que incloïa 22 places per a l'estabilització d'ocupació temporal corresponent a personal laboral de l'ens, (BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022). Alhora, el director gerent d'SFM fa l'encàrrec de la gestió d'aquests processos a la directora gerenta de l'EBAP.

1.2. Amb la signatura d'aquest conveni, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat accepta la delegació de la competència del director gerent d'SFM abans mencionada, a l'empara de l'article 9.1 de la LRJSP i l'article 25.1 de la LRJCAIB, i la directora gerenta de l'EBAP assumeix l'encàrrec de la gestió dels processos esmentats, a l'empara de l'article 11 de la LRJSP i l'article i 30 de la LRJCAIB.

2. Contingut de la delegació i obligacions de les parts

2.1. La delegació en la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat comprèn les funcions següents:

a) Convocar per promoció interna OPO 2019 i 2020 per concurs oposició les 13 places següents a Mallorca:

Denominació del lloc

Places

RESPONSABLE D´ÀREA

2 places

MAQUINISTA

3 places

INSPECTOR/A D´OPERACIONS

1 plaça

GESTOR/A D´ESTACIONS

2 places

RESPONSABLE DE MATERIAL MÒBIL

1 plaça

SUPERVISOR/A EQUIP MATERIAL MÒBIL

1 plaça

CAP DE MAQUINISTES

1 plaça

UNITAT SUPERVISIÓ I INTERVENCIÓ

2 places

b) Convocar per torn lliure OPO 2019 i 2020 per concurs oposició les 30 places següents a Mallorca:

Denominació del lloc

Places

MAQUINISTA PRINCIPAL

21 places

FACTOR CIRCULACIÓ/ GESTOR ESTACIÓ

4 places

FACTOR CIRCULACIÓ/ GESTOR ESTACIÓ

Taxa de reserva per a discapacitats

1 plaça

OFICIAL 1ª ADMINISTRACIÓ

1 plaça

OFICIAL 1ª ADMINISTRACIÓ (Recepcionista)

Taxa de reserva per a discapacitats

1 plaça

INTERVENTOR PRINCIPAL

2 places

 

c) Aprovar i publicar les bases, que es redactaran entre les parts d'aquest conveni.

d) Determinar la composició dels òrgans de selecció, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions/abstencions.

e) Dictar les resolucions d'aprovació de les llistes, tant provisionals com definitives, de persones admeses i excloses al procediment.

f) Dictar les resolucions d'aprovats de la fase d'oposició, tant provisionals com definitives, i les llistes definitives de mèrits de la fase de concurs, tant provisionals com definitives i proposar a l'SFM la llista definitiva d'aprovats de la fase final de concurs-oposici´ó del procés selectiu.

2.2. L'encàrrec de la gestió del procediments en l'EBAP comprèn les funcions següents:

Aprovar i executar tots els actes materials i jurídics integrants dels processos adients per a la materialització de les ofertes públiques d'ocupació de personal d'aquest ens públic per a la cobertura de places de les ofertes públiques d'ocupació dels anys 2019 i 2020, amb exclusió de les 22 places dels llocs inclosos a la taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal de 2019 que incloïa 22 places per a l'estabilització d'ocupació temporal corresponent a personal laboral de l'ens, (BOIB núm. 68 de 26 de maig de 2022). Aquests actes són, com a mínim, els següents:

- Rebre i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, i cobrar les taxes previstes en la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

- Gestionar les operacions necessàries per al desenvolupament material dels exercicis en el cas del procés per concurs oposició i de la fase de concurs en ambdós processos.

- Dictar, notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionades amb el procés selectiu fins a les resolucions d'aprovació de les persones aspirants que ha superat el procés. Aquesta darrera resolució d'aprovats del procediment de concurs-oposició, només serà proposada per l'EBAP a SFM i finalment serà competència d'SFM dictar-la i notificar-la públicament.

2.3. L'SFM, en relació amb els procediments, assumeix els compromisos següents:

a) Negociar les bases de la convocatòria amb les organitzacions sindicals representatives dins el seu àmbit.

b) Col·laborar amb els recursos humans consensuats que requereix l'execució del procés; col·laborar en el nomenament de la composició dels òrgans selectius dels procediments, així com, emetre tots els informes que siguin necessaris com a conseqüència de l'execució del procediment o la interposició de recursos.

c) Dur a terme l'assessorament dels diferents tribunals pel que fa als dubtes que els tenguin sobre la relació dels mèrits amb les funcions pròpies del cos.

d) Dictar la resolució d'oferiment de llocs de feina a les persones aspirants que han superat el procés que serà prèviament proposada per l'EBAP.

e) Comprovar i esmenar, si escau, de la documentació presentada per les persones aspirants per poder ser nomenats funcionari de carrera.

f) Aplicar, si escau, els criteris de desempat per l'assignació dels llocs de feina previstos en l'article 21 del Decret llei 6/2022.

g) Dictar la resolució que publica la llista definitiva d'aprovats dels procediments de concurs oposició i del nomenament com a personal d'SFM

h) Resoldre i encarregar-se de la tramitació dels recursos administratius i accions judicials que es formulin derivats dels procediments.

3. Extinció del conveni

El conveni s'extingirà pel compliment de les actuacions que en constitueixen l'objecte o perquè s'hagi incorregut en alguna causa de resolució.

Són causes de resolució d'aquest Conveni:

a) El transcurs del termini de vigència sense que se n'hagi acordat la pròrroga.

b) L'acord unànime de totes les parts.

c) L'incompliment de les obligacions i els compromisos assumits per alguna part.

En aquest cas, si una de les part ha comès algun incompliment, l'altra part podrà requerir-li que compleixi en un termini determinat les obligacions o compromisos que es consideren incomplerts. El requeriment s'ha de comunicar al responsable del mecanisme de seguiment, vigilància i control de l'execució del conveni. Si transcorregut el termini indicat en el requeriment, l'incompliment persisteix, la part que va fer el requeriment ha de comunicar a l'altra la concurrència de la causa de resolució i el conveni s'entendrà resolt.

d) Per decisió judicial que en declari la nul·litat.

e) La impossibilitat sobrevinguda, legal o material, de poder dur a terme l'objecte del conveni.

f) Per qualsevol altra causa diferent de les anteriors prevista a les lleis.

4. Comissió de seguiment, vigilància i control

1. Amb la finalitat d'assegurar l'aplicació correcta de les clàusules del conveni, es crea una comissió de seguiment integrada per dos membres de la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat, un dels quals n'exerceix la presidència, dos membres designats per l'EBAP i dos membres designats per l'SFM.

Aquesta Comissió és l'encarregada de resoldre els dubtes que sorgeixin en la interpretació del conveni; de solucionar les possibles discrepàncies que puguin sobrevenir en l'execució de les clàusules, de conformitat amb el que preveu l'article 49. f) de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; de revisar l'evolució del conveni i, si escau, d'elaborar les propostes per millorar-lo. Aquesta Comissió s'ha de reunir cada vegada que ho requereixi alguna de les parts.

2. D'acord amb el previst la lletra e) de l'article 78.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la CAIB, la gestió d'aquest conveni no requereix la necessitat d'establir una organització personificada.

5. Termini de vigència del Conveni

El termini de vigència del conveni és fins el dia 31 de desembre de 2024, o fins la finalització de la gestió dels procediments objecte d'aquest conveni si és abans, i comença a comptar a partir del moment en què se signi.

En el cas que en aquest termini no hagin finalitzat les actuacions contingudes en la delegació, el conveni es pot prorrogar per acord unànime de les parts en els termes que estableix l'apartat 2n de l'article 49.h) de la Llei 40/2015, sempre que s'hagi produït una pròrroga legal i la vigència no superi la data de la pròrroga que s'estableixi per norma bàsica estatal.

6. Modificació del Conveni

Qualsevol de les parts pot proposar la revisió del Conveni per tal d'introduir-hi les modificacions pertinents. La modificació del contingut del conveni requereix l'acord unànime totes les parts.

En cas que se'n revisin les clàusules, els canvis corresponents s'han d'incorporar al conveni mitjançant una addenda, que han de subscriure totes les parts.

7. Règim econòmic

El conveni no aprova despesa econòmica, ja que sols formalitza la delegació de la competència i l'encàrrec de la gestió, per la qual cosa les despeses que es derivin de la gestió del procés es tramitaran d'acord amb els procediments legalment establerts i de conformitat amb la normativa economicofinancera de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

8. Règim jurídic del Conveni

El conveni es regeix per les disposicions següents:

- Articles 8 i 47 al 53 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

- Article 20 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

9. Resolució de conflictes

Amb la signatura del present Conveni, les parts es comprometen, mitjançant la Comissió de seguiment, vigilància i control que preveu la clàusula quarta, a resoldre d'acord mutu les incidències que puguin sorgir respecte del seu compliment, d'acord amb el que disposa l'article 49.f) de la Llei 40/2015.

Les qüestions litigioses que puguin sorgir entre les parts durant el desenvolupament i execució del conveni que no pugui resoldre la Comissió de seguiment, vigilància i control, se sotmetran al règim de resolució de controvèrsies jurídiques que estableix la disposició addicional setzena de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Com a mostra de conformitat, signam aquest conveni en tres exemplars.

 

Palma, a la data de la darrera signatura electrònica (13 de desembre de 2022)

Per la Conselleria de Presidència Funció Pública i Igualtat 

Per l'Escola Balear d'Administració Pública

 

Per l'SFM