Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 744797
Bases específiques de la convocatòria oberta del concurs de mèrits per a la cobertura d'1 plaça fixa de cap de servei d'inspecció mediambiental a EMAYA – Qualitat urbana

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Les presents bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la provisió d'una plaça fixa de cap de servei d'inspecció mediambiental a EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.

Per a tot allò que no es preveu en aquestes bases específiques de convocatòria, s'aplicaran les Bases Generals de Processos Selectius per a les Convocatòries d'Estabilització d'Ocupació negociades i acordades a la taula negociadora de Qualitat Urbana (d'ara endavant, “Bases Generals”) i publicades a la web d'EMAYA.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i el desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el marc de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra política corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi establerta per la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

  • Una plaça fixa de cap de servei d'inspecció mediambiental, a l'àrea d'Estratègia, Desenvolupament i Serveis Centralitzats.

Característiques del lloc de treball:

  • Categoria professional: Prefectura de serveis.
  • Grup professional: Tècnics (Conveni general del sector).
  • Tipologia de la plaça: CODI DPT ED-SMA-03.
  • Àrea funcional de què depèn: Producció.
  • Nombre de places vacants: 1 plaça per concurs oposició.
  • Tipus de contracte: laboral FIX.
  • Jornada i horari laboral: d'acord amb el Conveni Col·lectiu d'EMAYA –Qualitat Urbana– i la regulació establerta per la Llei de pressupostos generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE LA FEINA Missió

Coordinar i supervisar les activitats dels controladors i controladores mediambientals i la gestió dels parcs verds de l'àrea de Son Reus, amb la proposició de mesures tècniques per al seu condicionament, d'acord amb la legislació vigent, els convenis i la normativa (interna i externa) per tal de protegir i garantir el funcionament d'aquest sistema i, alhora, una millor qualitat del medi ambient.

Funcions

  • Supervisar l'equip de controladors i controladores ambientals per comprovar el seu treball i donar suport a altres departaments.
  • Revisar aspectes ambientals de l'àrea de Son Reus per complir amb la legislació vigent.
  • Inspeccionar els processos de gestió als parcs verds per complir amb el servei, la legislació i el seu bon tractament.
  • Redactar els plecs de neteja de solars contaminats per tractar la seva execució amb terceres empreses.
  • Vetllar pel compliment de la legislació ambiental en diferents departaments de l'organització per complir amb els requisits legals establerts.
  • Assistir altres departaments en matèria de gestió de residus per indicar-los com procedir legalment en aquest àmbit.
  • Col·laborar amb altres departaments d'Emaya en els nous projectes per a la seva correcta execució i desplegament.
  • Comprometre i motivar els membres de l'equip que estiguin sota la seva responsabilitat, buscant la seva màxima implicació i satisfacció i alhora assolir els objectius del Servei.

Aquestes funcions intenten descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per a la feina.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per tal de ser admeses a la realització de les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-los fins al moment de la incorporació a la plaça:

1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea o ser nacional d'algun estat en què, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les administracions públiques.

2. Tenir 18 anys i no superar l'edat màxima de jubilació ordinària.

3. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a persones amb discapacitat hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies; també hauran de sol·licitar, a la mateixa instància, les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

4. No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei ni haver estat acomiadades disciplinàriament de manera declarada procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a feines o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'altres estats, no estar inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).

5. Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep cap pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, incloses les de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

6. Superar les proves mèdiques que determini el metge de Vigilància de la Salut i que certifiquin que s'és apte i sense cap mena de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça que es vol ocupar (excepte el personal amb discapacitat, que podrà ser apte amb restriccions).

7. Estar en possessió de la titulació de Grau en Enginyeria, Ciències Mediambientals, o Ciències Biològiques o equivalent, o estar en condició d'obtenir-ho en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

8. Experiència mínima de 4 anys realitzant funcions de responsable de gestió i inspecció mediambiental.

9. No tenir la condició de personal laboral fix/fix d'empresa en la mateixa categoria professional de la convocatòria.

10. Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell B2 de català, haver-ho superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.

11. Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en el termini i la forma escaients, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits.

12. Tenir el carnet de conduir B.

Les persones aspirants han de complir els requisits indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i han de mantenir-los fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del Tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA https://emaya.convoca.online/ una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres del Tribunal s'ajustarà a allò que s'estableix a l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò que no es preveu a les Bases Generals. La persona que n'ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. SOL·LICITUDS

La sol·licitud d'inscripció es farà a través de l'enllaç disponible en la pàgina web d'Emaya, a l'apartat “Treballa a Emaya”: https://emaya.convoca.online/.

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places, hauran de presentar la sol·licitud, en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB d'aquesta convocatòria, a través de la plataforma accesible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/. Per fer-ho, cal seguir els passos i les instruccions que s'hi indiquen i adjuntar la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per totes dues cares). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació hauran de dur un nom clar d'acord amb el seu contingut.

La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que també té consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca del tractament de dades de caràcter personal per part de les persones aspirants.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33 % hauran de presentar el certificat de discapacitat corresponent, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials o de l'organisme públic equivalent, d'acord amb allò que es preveu al número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

D'acord amb allò que estableix la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, en els llistats constaran, com a mínim, 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) a totes les publicacions. En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal, si ho considera necessari, realitzi les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement, a les persones interessades, que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran les al·legacions de nous mèrits no especificats a la declaració inicial. Si hi ha esmenes, al·legacions o reclamacions, una vegada revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no-veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, aquest fet suposarà la seva exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ OBERT

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs. La puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

  • 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teòrica i pràctics que s'avaluaran mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics, ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.
  • 40 punts correspondran a la fase de concurs de mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.

6. 1. FASE OPOSICIÓ – 60 punts

La fase d'oposició consistirà en la realització de proves que es desenvoluparan en aquest apartat. La realització de les proves serà entre l'1 de gener de 2023 i el 31 de desembre de 2024. La concreció de les dates es publicarà a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. La qualificació dels exercicis i la durada de les proves les determinarà el Tribunal amb caràcter previ a la seva realització.

Les persones aspirants es convocaran per a cada prova. Qui no assisteixi a aquesta convocatòria quedarà exclòs de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per l'aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).

Durant el desenvolupament del procés selectiu es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius i, en aquest cas, el termini per reclamar o sol·licitar la revisió de cada exercici s'atorgarà de manera conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap mena a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un de suspès.

a. Temari

Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades a l'apartat següent, que versaran sobre el temari següent relacionat amb les funcions de la feina:

  • Conveni col·lectiu d'Emaya, secció Qualitat Urbana (2018-2019), capítols I, II, III, IV, V i VI.
  • Ordenança Municipal de Neteja, Deixalles i Residus Sòlids Urbans vigent.
  • Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, capítol III, articles 14, 15, 16, 17, 18 i 19.
  • Llei 8/2019, de 19 de febrer, de residus i sòls contaminats de les Illes Balears.
  • Reial decret 833/1988, de 20 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament per a l'execució de la Llei 20/86, bàsica de residus tòxics i perillosos.
  • Decret 14/2020, de 8 d'abril, pel qual s'aprova el Pla director sectorial de prevenció i gestió de residus perillosos de les Illes Balears (BOIB núm. 54, de 9/4/2020).
  • Llei 7/2022, de 8 d'abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular.

b. Primera part – Prova teoricopràctica – Fins a un màxim de 20 punts

Té caràcter obligatori i eliminatori.

La prova consistirà en un examen tipus test de 50 preguntes amb 4 alternatives de resposta de les quals només una és correcta o una d' elles és la més correcta, sense penalitzar les respostes en blanc o incorrectes. Cada resposta correcta es valorarà amb 0,4 punts.

A banda de les preguntes de l' examen, s' inclouran 5 preguntes de reserva que es tindran en compte únicament en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta i que hauran de ser contestades per les persones concursants.

Per a la superació d' aquesta prova cal obtenir una puntuació mínima de 10 punts.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran sol·licitar la revisió del seu examen en els 3 dies hàbils posteriors a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu amb els resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

c. Segona part – Examen sobre cas pràctic – Escrit – Fins a un màxim de 40 punts

Té caràcter obligatori i eliminatori.

La prova pràctica consistirà en la realització d'una o diverses tasques de prefectura de servei d'Administració.

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 20 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran sol·licitar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu amb els resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts. Els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.

No es valorarà cap mèrit:

  • amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds;
  • que no hagi estat acreditat en el termini indicat i de la manera establerta a la convocatòria;
  • que no estigui adequadament i clarament acreditat d'acord amb els barems de la fase de concurs, i/o
  • adduït i no justificat de la manera indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la traducció jurada corresponent en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears; en cas contrari, no es tindrà en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals pertinents per falsedat en les dades. Els errors es podran corregir a la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

Un cop estudiada la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats a la declaració responsable (autobaremació) i acreditats amb la documentació aportada, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat provisional per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions. Un cop finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà es regiran d'acord amb el barem següent:

1. Experiència professional: fins a un màxim de 23 punts.

a. S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat a EMAYA realitzant funcions objecte de la mateixa categoria professional o especialitat, incloent-hi el supòsit que no es disposi de la mateixa categoria professional, però s'acrediti que aquestes funcions són anàlogues a la vacant publicada.

b. S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat a EMAYA realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional de la que és objecte de la convocatòria, però que estan dins del mateix grup. En aquest cas, tècnic i/o prefectures.

c. S'atorgaran 0,088 punts per cada mes treballat en una empresa diferent d'EMAYA realitzant les mateixes funcions de la plaça objecte de la convocatòria.

La justificació i forma d'acreditació de l'experiència professional es determina a l'apartat 6.3) b) de les Bases Generals.

2. Altres mèrits: fins a un màxim de 17 punts.

1. Haver superat un procés selectiu a l'ens convocant amb anterioritat o haver subscrit un contracte de treball amb l'ens convocant: fins a un màxim 7 punts.

a. Haver superat un procés selectiu per a una plaça en la mateixa categoria o especialitat a l'ens convocant: 5 punts.

b. Haver superat un procés selectiu per a una plaça en diferent categoria o especialitat a l'ens convocant: 3 punts.

c. Haver subscrit amb l'ens convocant un contracte de treball de naturalesa indefinida: 3 punts, i de naturalesa temporal: 2 punts. Únicament es meritarà el de major puntuació i no són acumulables.

2. Formació reglada que tingui relació amb el lloc de treball: fins a un màxim de 5 punts.

o Per a una titulació diferent del mateix nivell al requerit per a la categoria professional de la convocatòria: 2 punts.

o Per a una titulació superior al nivell requerit: 5 punts.

Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti. La seva puntuació no s'acumularà a altres titulacions que es posseeixin:

  • Títol d'estudis oficials de doctor reconegut com a nivell MECES 4.
  • Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau i màster, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3.
  • Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació reglada es determinen a l'apartat 6.3) c) de les Bases Generals.

3. Formació NO reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: fins a un màxim de 5 punts.

Els cursos o accions formatives d'aquest apartat es valoraran:

  • A raó de 0,013 punts per hora per formacions directament relacionades amb el lloc de treball: Cursos de medi ambient, gestió mediambiental, contractació pública, gestió d'equips, habilitats i competències directives, amb un màxim de 5 punts.
  • A raó de 0,013 punts per hora per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia, amb un màxim 1 punt.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació no reglada es determinen a l'apartat 6.3) d) de les Bases Generals.

4. Nivell acreditat oficialment d'idioma català: fins a un màxim d'1,5 punts.

  • Per un certificat de nivell superior al requerit: 1,25 punts.
  • Per al certificat de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

5. Triennis (antiguitat): fins a un màxim de 2 punts.

Es valoraran els triennis com a personal laboral a l'empresa amb 0,03 punts per mes, fins a un màxim de 2 punts.

6. Llicències, acreditacions i/o formacions transversals: fins a un màxim de 6,5 punts.

Formació transversal: Igualtat, protecció de dades, ofimàtica, qualitat, ciberseguretat i prevenció de riscos laborals (0,01 punts/hora), fins a un màxim de 6,5 punts.

L'ens convocant emetrà d'ofici la certificació de la superació del procés selectiu, dels serveis prestats, així com la determinació de la valoració dels triennis.

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i el concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

6.4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral fix, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu, seran requerides perquè aportin la documentació original o còpia compulsada. La no-presentació suposarà l'exclusió del procediment i la impossibilitat de ser nomenat personal laboral fix.

La persona o persones candidates que puguin aspirar a ocupar la o les places vacants seran citades al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, indicarà l'aptitud o no dels aspirants. Si la o les persones candidates són declarades aptes i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat), els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada, la persona guanyadora haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, no-superació del període de prova o qualsevol altra circumstància anàloga que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

7. BORSES DE TREBALL TEMPORAL

Les persones que, havent obtingut una puntuació mínima de 40 punts en el procés selectiu pel sistema de concurs de mèrits, no hagin obtingut plaça laboral fixa s'inclouran en una llista

anomenada borsa de treball per ordre de major a menor puntuació obtinguda en el concurs de mèrits, i se'ls podrà contactar segons les necessitats de caràcter temporal de l'empresa.

La borsa de treball tindrà una vigència de tres anys a comptar des de la data de publicació de l'acta final del concurs, llevat que es dugui a terme un nou procés selectiu en la mateixa categoria i/o plaça, el resultat del qual substituirà i tindrà prevalença sobre les borses de treball preexistents a EMAYA.

8. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS

Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de selecció d'estabilització queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu per concurs oposició es publicaran a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis determinats com a dies hàbils en aquesta convocatòria, s'entendran els compresos entre dilluns i divendres, per la qual cosa dissabte es considera dia no hàbil. Com a dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en català i castellà d'aquesta convocatòria, preval allò que s'estableix a la versió en castellà.

9. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

10. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats de les places vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena d'aquestes bases per part de les persones sol·licitants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats als mitjans que l'empresa consideri pertinents.

La legitimitat del tractament indicat es basa en el consentiment que se'ls sol·licita.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat en cas d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

 

Informació addicional

Es pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra pàgina web

https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals, al c/ Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

Palma, a dia de la signatura electrònica (13 de desembre de 2022)

La directora de Corporació de EMAYA Nuria Gallego Cañellas