Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL
Núm. 653580
Resolució de la directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de 8 de novembre de 2022 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de Decret pel qual es regula l’educació inclusiva de les Illes Balears
Antecedents
1.En data 17 de juny de 2022, es va signar la memòria justificativa en que s'analitzava la necessitat d'iniciar un procediment d'elaboració d'un projecte de decret pel qual es regula l'educació inclusiva de les Illes Balears.
2.Per resolució del Conseller d'Educació i Formació Professional de dia 20 de juny de 2022, es va ordenar l'inici del procediment i de la tramitació del projecte de decret indicat.
Fonaments de dret
1.La Llei 39/2015, d'1 d'octubre de 2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2.L'article 58.1 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1.Sotmetre l'esborrany del Projecte de decret pel qual es regula l'educació inclusiva de les Illes Balears a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d'Educació i Formació Professional , ubicada al carrer Ter, núm 16, 2n pis, a la seva pàgina web http://dgpice.caib.es , i al portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears (http://participaciociutadana.caib.es).
2.Fixar el termini per a la informació pública de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3.Les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, carrer del Ter, 16, 2a planta, 07009 Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d'anar adreçades a la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.
4.Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat “Participació en l'elaboració de normativa” de la pàgina web de Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s'estableix en l'apartat 2 anterior, d'acord amb l'article 34.2 f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
5.Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.
6.Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 8 de novembre de 2022
La directora General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa Amanda Fernández Rubí