Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Núm. 575870
Convocatòria i bases per a la concessió de subvencions destinades a transport escolar per a nivells no obligatoris per al curs escolar 2022-2023 (Codi BDNS 652718)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La sra. Batlessa ha dictat el següent:

DECRET DE BATLIA (297/2022, de 04/10/2022)

1. Atès que l'Ajuntament d'Algaida vol ajudar a les famílies a suportar el cost afegit que implica la inexistència d'Institut d'educació secundària (IES) al municipi, i atès que els alumnes dels trams d'educació secundària no obligatòria no gaudeixen de transport públic gratuït entre els nuclis del municipi i l'IES Llucmajor.

2. Atès que en el vigent pressupost de despeses municipal s'ha previst la consignació pressupostària adequada per tal de poder dur a terme l'activitat de foment abans referida.

3. Vist el previst al Pla Estratègic de Subvencions de l'Ajuntament d'Algaida, aprovat mitjançant Decret de Batlia de data 2022-0016, de 13 de gener, així com a l'Ordenança General reguladora de la concessió de Subvencions de l'Ajuntament d'Algaida (BOIB nº 88 de 03/07/2021).

4. D'acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, el Reial decret 887/2006, que la desenvolupa i en exercici de les competències que m'atribueix la Llei de Bases de règim local,

HE RESOLT

1. Convocar les subvencions de transport escolar del curs 2022-2023, destinada als alumnes residents a Algaida que assisteixen a l'IES Llucmajor per a cursar nivells educatius no obligatoris.

2. Aprovar les Bases que regiran la concessió de subvencions de transport escolar del curs 2022-2023, destinada als alumnes residents a Algaida que assisteixen al l'IES Llucmajor per a cursar nivells educatius no obligatoris.

3. Autoritzar la despesa màxima prevista per aquesta convocatòria.

4. Publicar aquesta resolució a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la Batlessa, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver publicat la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Algaida, document signat electrònicament (5 d'octubre de 2022

La batlessa Maria Antònia Mulet Vich)

 

 

BASES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS DESTINADES A TRANSPORT ESCOLAR PER A NIVELLS NO OBLIGATORIS PER AL CURS ESCOLAR 2022-2023

1. OBJECTE DE LES SUBVENCIONS

1.- L'Ajuntament d'Algaida vol ajudar a les famílies a suportar el cost afegit que implica la inexistència de Institut d'educació secundària (IES) al municipi, per quan els alumnes dels trams d'educació secundària no obligatòria no gaudeixen de transport públic gratuït entre els nuclis del municipi i l'IES Llucmajor.

2.- S'entén per subvenció tota disposició dinerària realitzada per l'Ajuntament d'Algaida, a favor de persones públiques o privades, i que compleixi els següents requisits:

a) Que el lliurament es realitzi sense contraprestació directa dels beneficiaris.

b) Que el lliurament estigui subjecte al compliment d'un determinat objectiu, l'execució d'un projecte, la realització d'una activitat, l'adopció d'un comportament singular, ja realitzats o per desenvolupar, o la concurrència d'una situació, havent el beneficiari de complir les obligacions materials i formals que s'haguessin establert.

c) Que el projecte, l'acció, conducta o situació finançada tingui per objecte el foment d'una activitat d'utilitat pública o interès social o de promoció d'una finalitat pública.

2. REQUISITS QUE HAURAN DE REUNIR ELS BENEFICIARIS

Podran ser beneficiaris de la convocatòria els pares, tutors legals dels alumnes, o els alumnes majors d'edat matriculats a algun nivell d'educació no obligatòria de l'IES Llucmajor, sempre que siguin veïns d'Algaida i que facin ús del servei de transport escolar organitzat mitjançant l'Associació de Pares d'Alumnes de l'Institut.

3. FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les persones interessades, han de presentar la seva sol·licitud d'acord amb el model 1, que s'haurà de presentar acompanyat necessàriament de la següent documentació:

  1.  Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat o targeta de resident del sol·licitant
  2.  Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat o targeta de resident de l'estudiant
  3.  Documentació acreditativa d'estar matriculat al curs 2022-2023 en estudis d'educació no obligatòria emesa per l'IES Llucmajor
  4.  Declaració responsable del sol·licitant (pare, mare, tutor/a legal dels alumnes, o l'alumne en el cas de que sigui major d'edat) de no trobar-se inhabilitat per a obtenir subvencions de les Administracions públiques, de no ser deutor de la Hisenda pública i d'estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat Social (model 2)
  5.  Dades del compte bancari al qual s'ha de transferir l'import de la subvenció que eventualment es pogués concedir (model 3)
  6.  Certificació acreditativa d'empadronament de l'estudiant, que els serveis municipals uniran d'ofici a la sol·licitud presentada

El termini per la presentació de les sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB.

Els models 1 a 3 es troben a disposició de tots els interessats en el Registre General de l'Ajuntament i a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida (https://ajalgaida.sedelectronica.es)

El lloc de presentació de sol·licituds serà el Registre General de l'Ajuntament d'Algaida. No obstant, les sol·licitud també es podran presentar a qualsevol dels llocs previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS

1. En el cas de que, conclòs el termini de presentació de sol·licituds, aquesta no reuneixi els requisits necessaris per a la seva tramitació, se requerirà al sol·licitant perquè esmeni les deficiències advertides en el termini màxim i improrrogable de 3 dies hàbils, quedant advertit que de no fer-ho així, se'l tindrà per desistit a la seva sol·licitud, d'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. El procediment de concessió de la subvenció s'ajustarà al que preceptua la Ordenança reguladora de la concessió de Subvencions de l'Ajuntament d'Algaida, el procediment de tramitació de subvencions de la Llei General de Subvencions 38/2003, i al procediment administratiu comú previst a la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

3. Per a la valoració de les sol·licituds es constituirà una comissió de valoració que estarà composta per:

President: La Batlessa o regidor o persona en qui delegui.

Vocals:

1. Maria Antònia Reinés Femenia, tercera Tinent de Batlessa, regidora delegada d'Educació i Joventut, o persona en qui delegui

2. Joan Obrador Esteva, Interventor de la Corporació, o persona en qui delegui

Secretària amb veu i vot: Sara Encinas Cañadas, TAG jurídica de la Corporació, o persona en qui delegui.

4. Correspon a la comissió de valoració formular la proposta de resolució. La proposta, que no tindrà caràcter vinculant, haurà d'expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants per als que es proposa la concessió de la subvenció, i la seva quantia, expressant els criteris de valoració seguits para efectuar-la.

5. CRITERIS OBJECTIUS PER A LA CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS I PONDERACIÓ DELS MATEIXOS

Tindran dret a la subvenció les persones que reuneixin els requisits per ser beneficiaris de la subvenció d'acord amb el que disposa l'apartat 2 de la convocatòria.

6. QUANTIA INDIVIDUALITZADA DE LES SUBVENCIONS O CRITERIS PER A LA SEVA DETERMINACIÓ

1. La present convocatòria està finançada amb càrrec als pressupostos municipals en les següents partides i quanties:

- 2022/01/326/48600 import total disponible: 10.095,54 €

- 2023/01/326/48600 import total disponible: pendent d'assignació en el Pressupost municipal de 2023.

L'Ajuntament es compromet a dotar crèdit suficient per fer front a la subvenció corresponent al segon i tercer trimestre del curs 2022-2023.

2. L'import de les subvencions regulades a la present convocatòria, en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes d'altres Administracions Públiques o d'altres ens públics o privats, nacionals o internacionals, superi el pressupost del projecte per al que es sol·licita.

3. Atès que el pressupost estimat de transport amb un autocar de 59 places s'ha fixat en 231,00 €/dia (IVA del 10% inclòs) els dilluns a divendres lectius, i amb un total de 159 dies lectius de curs escolar de servei, resulta un total de cost del servei per tot el curs de 36.729,00 euros. L'ajuda màxima que l'Ajuntament té previst destinar en aquesta línia de subvenció és del 50% del cost diari per usuari. Tenint en compte que per al curs escolar 2022/2023 hi ha prevists 57 usuaris, l'aportació municipal seria de 18.364,50 euros (322,18 euros per alumne en el cas que tots sol·licitin la subvenció i la justifiquin adequadament).

7. ÒRGAN COMPETENT PER A LA INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ DEL PROCEDIMENT I TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ

1. L'òrgan competent per iniciar i resoldre el procediment és la Batlia de l'Ajuntament d'Algaida.

2. L'òrgan competent per instruir el procediment és la Regidoria d'Educació i Joventut.

3. El termini per a la resolució i notificació a les persones interessades serà de dos mesos comptadors des de la publicació de la present convocatòria al BOIB.

8. FACULTATS DE LA INTERVENCIÓ MUNICIPAL PER A GARANTIR L'ADEQUADA JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

1. Per a exercir el control, la Intervenció municipal tindrà les següents facultats:

A) El lliure accés a la documentació objecte de comprovació.

B) L'obtenció de còpia o la retenció de les factures, documents equivalents o substitutius i de qualssevol altre document relatiu a les operacions a les que es dedueixin indicis de la incorrecta obtenció, gaudi o destí de la subvenció.

2. La negativa al compliment d'aquesta obligació es considerarà resistència, excusa, obstrucció o negativa als efectes previstos a l'article 37 de la Llei general de subvencions, sense perjudici de les sancions que poguessin correspondre.

9.TERMINI I FORMA DE JUSTIFICACIÓ DEL COMPLIMENT DE LA FINALITAT PER LA QUE SE CONCEDÍ LA SUBVENCIÓ I DE L'APLICACIÓ DELS FONS PERCEBUTS.

1. Es fixen tres terminis per a la justificació de la subvenció:

a. Del dia 14 al 25 de novembre de 2022.

b. Del dia 9 al dia 20 de gener de 2023.

c. Del dia 6 al 17 de març de 2023.

2. La acreditació de la realització de l‘objecte de la subvenció es realitzarà amb la presentació de factures o altres documents amb valor probatori equivalent amb validesa al tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, així com el seu justificant de pagament, en els termes establerts reglamentàriament acreditatius del pagament del servei de transport escolar corresponent a cadascun dels trimestres acadèmics mitjançant la presentació al Registre General de l'ajuntament del model 4.

3. Hauran de presentar-se originals i fotocòpies que seran diligenciades per l'administració municipal, tornant-se els originals als interessats a la major brevetat possible. A les factures es deixarà constància de que han estat utilitzades com a justificant de la subvenció percebuda, especificant la seva utilització per a la justificació de la subvenció de la convocatòria corresponent.

4. Un cop presentada la documentació completa justificativa de cada trimestre i prèvia la preceptiva fiscalització, en el termini de vint dies, la Batlia acordarà el pagament de les subvencions concedides.

10. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS AJUDES O INGRESSOS

Les subvencions objecte de la present convocatòria seran compatibles amb qualsevol altra concedida per entitats públiques o privades pel mateix objecte.

No obstant, en aquest cas, les persones interessades no podran presentar com a despesa, qualsevol de les despeses ja presentades per justificar l'altra ajuda o subvenció. D'acord amb el que disposa l'article 73 de la Llei General de Subvencions, per tal d'evitar qualsevol duplicitat de subvencions o ajudes, l'Ajuntament estampillarà les factures originals presentades amb el compte justificatiu, indicant la subvenció per a la justificació de la quan han estat presentades i si l'import del justificant s'imputa total o parcialment a la subvenció. En aquest cas s'indicarà la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció.

11. RESOLUCIÓ DEL PROCEDIMENT

L'òrgan competent per resoldre el procediment és la Batlessa de l'Ajuntament d'Algaida, que haurà de dictar i notificar als interessats la resolució del procediment en el termini màxim de tres mesos, comptadors des de la publicació de la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Els actes de tràmit del present procediment, així com la resolució d'aquest, es publicaran a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida (https://ajalgaida.sedelectronica.es)

 

Algaida, document signat electrònicament (5 d'octubre de 2022

La batlessa Maria Antònia Mulet Vich)

 

MODEL 1 SOL·LICITUD PER OPTAR A LES AJUDES DE TRANSPORT ESCOLAR

NOM I LLINATGES ………………………………………………...........DNI…………………....

C/……………………………….................................núm……….pis…….porta…….CP……... Localitat……………………….....

Telèfon………………………………………Adreça electrònica……………………..................

REPRESENTANT ( per a estudiants menors d'edat)

NOM I LLINATGES……………………………………………………DNI……………………….

COMPAREIX I EXPOSA:

Assabentat/ada de la “Convocatòria de Subvencions destinades a transport escolar per a nivells no obligatoris per al curs escolar 2022/2023”, aprovada per Decret de Batlia 297/2022, de data 4 d'octubre de 2022 i publicada al BOIB.

Que el meu (o la meva) fill/a o pupil/l·la acompleix els requisits establerts a la convocatòria per tal de gaudir de l'esmentada subvenció municipal.(en cas d'estudiant menor d'edat).

Que complint els requisits establerts a la convocatòria per tal de gaudir de l'esmentada subvenció municipal (en cas d'estudiant major d'edat).

Que d'acord a la convocatòria present la següent documentació:

1.- Fotocòpia del DNI o Targeta de resident de qui subscriu. (pare mare o tutor d'estudiants menors d'edat)

2.- Fotocòpia del DNI o Targeta de resident de l'estudiant (en tot cas).

3.- Documentació acreditativa de la matrícula al curs 2022/23 en estudis d'educació secundària no obligatòria emesa per l'Institut de Llucmajor.

4.- Declaració de no trobar-se inhabilitat per a obtenir subvencions de les AAPP, de no ser deutor de la Hisenda pública i d'estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat Social (model 2).

5.- Dades de la entitat bancària a la que s'ha de transferir l'import de la subvenció que se pogués concedir. (model 3).

PER LA QUAL COSA SOL·LICITA:

Que previs els tràmits que pertoquin, li sigui concedida l'ajuda econòmica objecte de la convocatòria.

Algaida, a ………de…………………………………….de 2022

Firma

(En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

 

MODEL 2 DECLARACIÓ RESPONSABLE

El Sr./a……………………………………………….................. amb DNI…………………........

i domicili al carrer…………….................................núm………....................…….CP……..... de………………………......,

Telèfon………………………………………Adreça electrònica……………………..................

REPRESENTANT ( per a estudiants menors d'edat)

NOM I LLINATGES……………………………………………………DNI……………………….

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

5. Que estic empadronat al municipi d'Algaida

6. Que el meu (o la meva) fill/a o pupil/l·la......................................... està empadronat/ada al municipi d'Algaida.

7. Que em trob al corrent del compliment de les meves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

8. Que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i també que complesc els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

La qual cosa es fa constar a efectes de concessió d'una subvenció per part de l'Ajuntament d'Algaida a l'efecte de l'article 24 del RD 887/2006 pel que s'aprova el Reglament de la Llei de general de subvencions 38/2003 .

Algaida , ....….. de …....………………de 2022

Firma ( En cas de menor d'edat la declaració haurà de ser signada per pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

 

MODEL 3 COMUNICACIÓ DE COMPTE BANCARI A EFECTES DE PAGAMENTS DE L'AJUNTAMENT D'ALGAIDA

 

SOL·LICITANT (Estudiant)

Núm. DNI/NIE

 

 

Domicili social (carrer, número, pis porta)

Municipi

 

 

Codi Postal

Població

Telèfon

 

 

 

Telèfon mòbil

 

Adreça electrònica

 

 

 

REPRESENTAT/ADA PER (pare, mare o tutor/a)

Llinatges i nom

Núm. DNI/NIE/Passaport

 

 

Adreça (carrer, número, pis porta)

Municipi

 

 

Codi Postal

Població

Telèfon

 

 

 

Telèfon mòbil

 

Adreça electrònica

 

 

 

Comunica a l'Ajuntament, a l'efecte dels pagaments que hagi de rebre les següents

DADES BANCÀRIES

Entitat

IBAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Algaida, a           de/d'                                                de 2022

(signatura)

Diligència de conformitat de l'Entitat Bancària:

Les dades antecedents coincideixen

amb les que consten a aquesta oficina

El Director

Signat:

(Datat, Signat i Segellat)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

 

MODEL 4 JUSTIFICACIÓ AJUDES DE TRANSPORT ESCOLAR

NOM I LLINATGES ………………………………………………...........DNI…………………....

C/……………………………….................................núm……….pis…….porta…….CP……... Localitat……………………….....

Telèfon………………………………………Adreça electrònica……………………..................

REPRESENTANT ( per a estudiants menors d'edat)

NOM I LLINATGES……………………………………………………DNI……………………….

Essent beneficiari de la “Convocatòria de Subvencions destinades a transport escolar per a nivells no obligatoris per al curs escolar 2022/2023”, aprovada per Decret de Batlia 297/2022, de data 4 d'octubre de 2022.

Present la documentació justificativa de la realització de l'objecte de la subvenció corresponent a (marcau el que procedeixi):

- Primer trimestre del curs 2022/2023 (termini del 14 al 25 de novembre de 2022)

- Segon trimestre del curs 2022/2023 (termini del 9 al 20 de gener de 2023)

- Tercer trimestre del curs 2022/2023 (termini del 6 al 17 de març de 2023)

Consistent en la documentació acreditativa del pagament del servei de transport escolar corresponent al trimestre indicat del curs. (s'adjuntaran fotocòpies de la factura i còpia de la documentació de pagament bancari).

PER LA QUAL COSA SOL·LICITA:

Que previs els tràmits administratius que pertoquin, d'acord amb la convocatòria, li sigui abonada la part corresponent de la subvenció concedida.

Algaida, a ………de………………de.......

Firma (En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).