Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 412630
Convocatòria pel sistema de concurs en comissió de serveis el lloc de treball de TAE mitjà en gestió documental i administració electrònica, del Departament de Cultura, de l’Àrea de Cultura i Benestar Social de l’Ajuntament de Palma, per a la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable
El regidor de l'Àrea d'Hisenda, Innovació i Funció Pública per decret número 12799 de data 15 de juliol de 2022, ha resolt el següent:
Convocar pel sistema de concurs en comissió de serveis el lloc de treball que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d'acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s'indiquen a continuació:
Lloc de treball.
TAE MITJÀ EN GESTIÓ DOCUMENTAL I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA, del Departament de Cultura, de l'Àrea de Cultura i Benestar Social.
CODI: F95090029
NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 2
ES/SUB/CLASSE:
REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS:
FUNCIONS :
Durada. La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
a. Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.
b. En el termini màxim d'un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l'òrgan competent en contra, es podrà prorrogar per un altre any.
c. Quan cessin les raons d'urgència i necessitat inajornable que la motivaren.
d. En cas de supressió o amortització del lloc de treball.
La limitació temporal prevista a l'apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.
Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.
Publicitat. Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament.
Sol·licituds i termini de presentació. Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d'aquest Ajuntament, sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l'endemà que es publiqui al BOIB.
FASE DE CONCURS.
Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l'Administració de la l'ajuntament de Palma, s'han d'acreditar en la forma següent:
Els documents acreditatius del mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptadors des de l'endemà d'adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment. En cas contrari seran destruïts.
Per cada any o fracció superior a 6 mesos de serveis prestats a l'Administració Pública, 0,50 punts.
La puntuació màxima és de 8 punts.
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Escola Municipal de Formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. Es valoren en tots els casos els següents:
Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.
No es valoren els cursos específics de capacitació per a l'accés al lloc de feina ni el curs teorico-pràctic que es realitza durant el procés de selecció del concurs oposició d'administratius per a promoció interna d'auxiliars administratius, o qualsevol altre de similar.
Tampoc es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques.
L'hora d'aprofitament o impartició es valora amb 0,02 punts
L'hora d'assistència es valora amb 0,01 punts
La puntuació màxima és de 5 punts.
a. Titulacions acadèmiques.
1. Estudis que es valoren.
1.1 Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada.
1.2 La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el 1er cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau en que si es pot valorar la llicenciatura o equivalent.
1.3 Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior, a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l'acreditada com a requisit.
2. Puntuació
En el supòsit que el títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb els paràgrafs anteriors, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives, si són títols oficial, ó 0.015 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives si es tracta de títols propis.
No es tindrà en compte com a mèrit el títol de màster que habilita per a l'exercici de la professió objecte d'aquesta convocatòria, en el supòsit de presentar el títol de grau, en ser-ne requisit.
Estudis universitaris.
Estudis no universitaris:
La puntuació màxima és de 6 punts.
Coneixement de la llengua catalana.
Acreditar el coneixement de la llengua catalana que correspongui mitjançant: certificat:
La puntuació d'aquest apartat serà la següent:
La puntuació màxima és de 2 punts
Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions.
En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.
Al personal funcionari a qui s'adjudiqui una d'aquestes comissions se li valorarà el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 0,6 punts.
Total puntuació fase de concurs: 21,6 punt
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB
Palma, a la data de la signatura electrònica (22 de juliol de 2022)
La cap de Departament de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Esperanza Vega Terrón