Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 267819
Extracte de l’aprovació per decret d’alcaldia núm. 2022-1394, de dia 2 de maig de 2022, de la Convocatòria de Subvencions dirigida a les Associacions de Vesins del municipi per a la realització d’activitats i festes (anys 2021-2022)
BDNS (Identif: 625996 )
De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de la convocatòria d'ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 59, de 5 de maig 2022.
1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les subvencions que es podran concedir en aquesta convocatòria és de 32.000,00 €, amb càrrec a la partida 92448027 i de 18.000,00 € amb càrrec a la partida 33848019, finançada amb fons propis de l'Ajuntament.
2. REQUISITS GENERALS
Podran acollir-se a aquesta convocatòria les següents entitats:
Les entitats que s'acullin a aquesta convocatòria hauran de reunir els següents requisits per ser beneficiàries d'una subvenció:
3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ
3.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en la forma establida a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud la següent documentació:
Nota. Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.
Nota. A la proposta de resolució provisional, l'Ajuntament de Sant Josep constatarà d'ofici que els beneficiaris estan al corrent de les obligacions tributàries, davant la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. En cas de no poder-ho acreditar, això serà motiu d'exclusió de la subvenció i de nova proposta motivada amb possible prorrateig del restant.
S'acreditarà el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social mitjançant declaració responsable en els casos en què la quantia a atorgar a l'entitat no superi els 3.000,00 €.
Si alguna associació no autoritza l'Ajuntament a poder comprovar d'ofici que està al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, haurà d'aportar en el termini concedit en la proposta de resolució provisional la documentació requerida.
3.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies hàbils, comptats des del dia següent al de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el BOIB.
3.4. Esmena de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establits a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir a la persona/entitat interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de deu dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
(Signat electrònicament:11 de maig de 2022
El batle Àngel Luís Guerrero Domínguez)