Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 238993
Aprovació Padró taxa entrada de vehicles 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local en data 22/04/2022 adoptà el següent acord:

ASSUMPTE: PADRÓ TAXA ENTRADA DE VEHICLES 2022

Núm. Expedient: E0136-2022-000002

PRIMER: Aprovar el Padró de la Taxa per Entrada de Vehicles per voravies 2022, elaborat sobre el de l'exercici anterior, tot incorporant les modificacions corresponents, per un import total de 21.245,00 € i que conté 1.958 subjectes passius.

SEGON: Exposar al públic aquest padró per un termini de 15 dies, a comptar des del següent al de la seva publicació en el BOIB, als efectes de possibles reclamacions de les persones interessades.

TERCER: Notificar col·lectivament els respectius rebuts mitjançant la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a través d'edictes que així ho adverteixin, tal i com preveu l'article. 102.3 de la Llei 58/2003, General Tributària.

Contra aquesta notificació es pot presentar recurs de reposició previ al contenciós administratiu durant un termini d'un mes, contat des de el dia següent al de la finalització del període d'exposició pública del Padró tal i com disposa l'art. 14 del RDL. 2/2004, de 5 de març.

QUART: Procedir al cobrament de les quotes tributàries pels òrgans de recaptació de la Corporació.

CINQUÈ: Aprovar el període de cobrament en voluntària d'acord amb el que preveu l'acord pres per la Junta de Govern Local de data 04/02/2022, d'aprovació del Calendari Fiscal 2022, que serà el comprès entre els dies 15 de juny i el 15 de setembre, inclusivament, domiciliats dia 2 d'agost, procedint, transcorregut el període abans esmentat, al cobrament en via executiva dels rebuts impagats, tot aplicant el recàrrec que sigui procedent, d''acord amb el que s'estableix en l'article 24.2.d) del Reglament General de Recaptació, aprovat per Reial decret 939/2005, de 29 de juliol.

SISÈ: Establir com a modalitat de pagament la seguidament detallada:

  • Mitjançant la presentació del document cobrador en la oficina de recaptació de l'Ajuntament. Aquest document es podrà obtenir en la mateixa oficina o en la carpeta ciutadana.
  • Mitjançant la presentació del document cobrador que facilitarà l'Ajuntament o que es pot descarregar a la carpeta ciutadana, en les entitats bancàries col·laboradores amb l'Ajuntament: Caixabank, Banc Santander, Banca March
  • A través de carpeta ciutadana de l'Ajuntament des Castell (amb certificat electrònic o sense). https://www.carpetaciutadana.org/
  • Domiciliació bancària: La domiciliació del pagament de qualsevol tribut es pot realitzar personalment en l'Oficina de Recaptació, o bé mitjançant la seva remissió al Registre General de l'Ajuntament amb una antelació mínima de dos mesos al inici del període cobratori, en altre cas, la comunicació sortirà efecte a partir del període següent.

Els llocs, dies i hores d'ingrés:

  • En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació, els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que aquestes estableixin.
  • A través de banca electrònica o en la xarxa de caixers de les entitats col·laboradores, qualsevol dia i hora.
  • En l'Oficina de recaptació de l'Ajuntament mitjançant Targeta bancària: durant els dies en què la mateixa roman oberta, en horari de 9 a 14h.
 

SETÈ: Donar compte de l'aprovació d'aquest Padró al Ple de la Corporació en la primera sessió que se celebri.

 

Signat as Castell en la data de la signatura electrònica que consta al final d'aquest document. (27 d'abril de 2022)

La batllessa Juana Escandell Salom