Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 238398
Extracte de la convocatoria beques per a estudis postobligatoris curs 2021/2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovada per la Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada dia 08 d'abril de 2022, la convocatòria per ajudes i subvencions, Convocatòria beques per a estudis postobligatoris, curs 202/2022, es fa públic l'extracte publicat a la Base de dades Nacional de Subvencions:

«EXTRACTE DE LA CONVOCATÒRIA BEQUES PER A ESTUDIS POSTOBLIGATORIS CURS 2021/2022

Codi de la Convocatòria: 622177

De conformitat amb el previst en els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):

Primer. Beneficiaris.

Requisits

Estar matriculat en un curs postobligatori (batxiller, cicle formatiu, universitari, estudis de règim especial i/o estudis que condueixin a l'obtenció d'un títol oficial).

  • Estar empadronat al municipi d'Andratx.
  • Estar al corrent de les obligacions fiscals amb aquest Ajuntament, i no ser-hi deutors per qualsevol altre concepte tributari. De no ser així, tendran 10 dies hàbils per resoldre la deficiència detectada.
  • El simple fet de presentar la sol·licitud de les beques 2020/2021 suposa acceptar-les i en cas de falsedat o omissió total o parcial de la documentació presentada s'incorrerà en responsabilitat.
  • S'estableix la compatibilitat amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol Administració o ens públic o privat, nacional, de la Unió Europea o d'organismes internacionals sempre i quan la quantia total de tots els ajuts no superi les despeses.

Segon. Objecte.

L'objecte d'aquesta convocatòria és regular els ajuts que concedeixi l'Ajuntament d'Andratx als estudiants que cursen estudis postobligatoris (batxiller, cicle formatiu, estudis universitaris, estudis de règim especial i/o estudis que condueixin a un títol oficial) durant el curs 2021/2022 amb independència del centre en el que estiguin matriculats per tal de sufragar les despeses consistents en escolarització, llibres, allotjament, material escolar, activitats de reforç i programes especials d'educació així com les despeses derivades del transport dels alumnes al centre educatiu matriculats.

Tercer. Bases reguladores.

Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament d'Andratx

http://www.caib.es/eboibfront/es/2017/10643?&p_numero=10643

Quart. Quantia.

No podrà gastar-se més del pressupostat per a aquesta subvenció.

ESTUDIS

Import màxim

Batxillerat i Cicles Formatius en el Terme Municipal d'Andratx

250.-€

Batxillerat, Cicles Formatius i estudis de règim especial fora del Terme Municipal d'Andratx

350.-€

Estudis universitaris a l'illa de Mallorca: 8.-€ per crèdit.

450.-€

Estudis universitaris ( fora de la illa de Mallorca): 12.-€ per crèdit.

550.-€

Si a l'hora de determinar els ajuts corresponents a les sol·licituds, el crèdit pressupostari no fos suficient per concedir-les totes, es reduirien proporcionalment les quanties resultants fins que no es superi l'import global de la concessió pressupostària.

Cinquè. Termini de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds es podran presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques de les següents formes:

TELEMÀTICAMENT : a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) pel seu tràmit específic establert. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques)

PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): al SAC (Servei d'Atenció a la Ciutadania) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia que pot sol·licitar a www.andratx.cat (de 08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació

Subjectes obligats segons article 14.2 i 14.3 són: les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els qui realitzen una activitat per la que es requereixi col·legiar-se obligatòriament per als tràmits que realitzen amb les Administracions públiques en l'exercici de la seva activitat professional inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils, els qui representen a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració i el personal funcionari de les Administracions Públiques pels tràmits i actuacions que realitzin en la seva condició de funcionaris-es.

El termini serà de 25 dies hàbils de l'endemà de la seva publicació al BOIB."

La qual cosa es fa pública pel seu general coneixement.

 

Andratx, document signat electrònicament  (21 d'abril de 2022)

El alcalde Antoni Mir Salvà