Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 238394
Extracte de la convocatòria beques econòmiques per a estudiants escolaritats en 2n cicle d'educació infantil, primaria, secundaria, obligatoria i FP bàsica curs 2021/2022
Aprovada per la Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada dia 8 d'abril de 2022 la convocatòria per ajudes i subvencions, Convocatòria beques econòmiques per a estudiants escolaritzats en 2n Cicle d'Educació Infantil, Primària, Secundària Obligatòria i FP Bàsica Curs 2021/2022 es fa públic l'extracte publicat a la Base de Dades Nacional de Subvencions:
«EXTRACTE DE LA CONVOCATÒRIA DE BEQUES ECONÒMIQUES PER A ESTUDIANTS ESCOLARITZATS EN 2n CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL, PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA i FP BÀSICA CURS 2021/2022.
Codi de la Convocatòria: 622409
De conformitat amb el previst en els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de dades Nacional de Subvencions
(http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):
Primer. Beneficiaris.
Podran sol·licitar aquestes ajudes:
Els estudiants hauran d'estar empadronats al Municipi d'Andratx.
Els sol·licitants d'aquest ajut, pare, mare o tutors legals, hauran de complir els següents requisits:
El simple fet de presentar la sol·licitud de les beques, suposa acceptar aquestes bases i en cas de falsedat o omissió total o parcial de la documentació presentada s'incorrerà en responsabilitat.
S'estableix la compatibilitat amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol Administració o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals sempre i quan la quantia total de tots els ajuts no superin les despeses.
Segon. Objecte.
L'objecte d'aquesta convocatòria és ajudar a les famílies amb infants escolaritzats en segon cicle d'Educació Infantil, Primària, Secundària Obligatòria i Formació Professional Bàsica, curs 2021/2022, amb independència del centre en el que estiguin matriculats per tal de sufragar les despeses consistents en escolarització, llibres, material escolar, activitats de reforç i programes especials d'educació així com les despeses derivades del transport dels alumnes al centre educatiu matriculats durant l'esmentat curs.
Tercer. Bases reguladores.
Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament d'Andratx
http://www.caib.es/eboibfront/es/2017/10643?&p_numero=10643
Quart. Quantia.
Si a l'hora de determinar els ajuts corresponents a les sol·licituds, el crèdit pressupostari no fos suficient per concedir-les totes, es reduirien proporcionalment les quanties resultants fins que no es superi l'import global de la concessió pressupostària.
Cinquè. Termini de presentació de les sol·licituds
Les sol·licituds es podran presentar d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques de les següents formes:
TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) pel seu tràmit específic establert. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques)
PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): Al SAC (Servei d'atenció a la ciutadania) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia que pot sol·licitar a www.andratx.cat (de 08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
Subjectes obligats segons article 14.2 i 14.3 són: les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els qui realitzen una activitat per la que es requereixi col·legiar-se obligatòriament per als tràmits que realitzen amb les Administracions públiques en l'exercici de la seva activitat professional inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils, els qui representen a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració i el personal funcionari de les Administracions Públiques pels tràmits i actuacions que realitzin en la seva condició de funcionaris-es.
El termini serà de 25 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB. »
La qual cosa es fa pública pel seu general coneixement.
Andratx, document signat electrònicament (22 d'abril de 2022)
El alcalde Antoni Mir Salvà