Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 189730
Contractació oficial 1ª de la Brigada Municipal de l'Ajuntament de Son Servera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Convocatòria Borsa de treball D'OPERARIS DE LA BRIGADA MUNICIPAL de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears).

La Batlia de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), mitjançant el Decret núm. 2022-0485, de 29 de març, ha resolt el següent:

Expedient núm. 2211/2021

El Decret de la Batlia núm. 2021-1272, de 30 d'agost procedeix a l'aprovació  de la convocatòria, així com les bases (annex I) pel sistema de concurs, d'una borsa de treball ordinària d'OPERARIS DE LA BRIGADA MUNICIPAL  de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), per a la cobertura, com a personal laboral amb caràcter temporal, de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l'augment de la demanda, baixes laborals, vacants, jubilacions, llicències, excedències, etc. El Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 119, de data 2 de setembre de 2021, procedeix a la seva publicació.

El Decret de la Batlia núm. 2021-1664 de 9 de novembre, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears BOIB núm. 157 de 13 de novembre de 2021, resol constituir una  borsa de treball ordinària d'OPERARIS DE LA BRIGADA MUNICIPAL  de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), per a la cobertura, com a personal laboral amb caràcter temporal, de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l'augment de la demanda, baixes laborals, vacants, jubilacions, llicències, excedències, etc,  

L'enginyer tècnic i cap de la Brigada Municipal de l'Ajuntament de Son Servera emet el seu informe, en conformitat, en data 24 de març de 2022.

La interventora municipal emet el seu informe, en conformitat, en data 24 de març de 2022.

Atès que les persones ocupant el llocs 1 i 2 de l'ordre de prelació de la borsa d'OFCIAL PRIMERA han renunciat a ser contractats i que Gabriel Servera Muntaner  el qual ocupa el núm. 3 en l'ordre de prelació, manifesta la seva disposició a ser contractat per a la cobertura temporal, per la plaça de OFICIAL PRIMERA de la Brigada Municipal de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears),  atès que la plaça resta vacant.

Atès el Reial Decret-Llei 14/2021, de 6 de juliol i l'article 1 de la Llei 20/2021 de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en el treball públic.

D'acord amb la legislació vigent en matèria de personal, i en ús de les atribucions conferides a l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local i l'article 41.14 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització i funcionament de règim jurídic de les Entitats locals

RESOLC

Primer.- Contractar a Gabriel Servera Muntaner a partir del 19 d'abril de 2022 per a la cobertura, com a personal laboral temporal d'una plaça vacant d'Oficial Primera de la Brigada Municipal de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), atès que la plaça resta vacant, amb efectes de la data 19 d'abril de 2022 fins que es proveeixi la plaça de forma permanent reglamentàriament i en tot cas per un termini màxim i improrrogable de fins a tres anys.

Segon.- Gabriel Servera Muntaner haurà de presentar els documents següents abans la data d'incorporació indicada al primer punt d'aquesta resolució, per tal de doner compliment a la base 11 de la convocatòria:

a) Fotocòpia autèntica del DNI o del NIF o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per autoritat competent del país d'origen, si s'escau.

b) Fotocòpia autèntica de la titulació o certificació acadèmica que acrediti tenir cursat i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, o el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.

c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Estat, de l'administració local o autonomia o dels organisme que en depenguin, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

d) Declaració jurada o promesa acreditativa de posseir la capacitat funcional que no impedeixi el normal exercici de les funcions. Així mateix, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que s'estableix en la lletra a) de la base Tercera, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

e) Declaració jurada o promesa de no estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

f) Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, amb indicació, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.

Tercer.- Publicar la present, mitjançant edicte,  al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la seu electrònica de l'Ajuntament de Son Servera (sonservera.eadministracio.cat), a l'objecte de donar-ne coneixement públic.

Quart.- Notificar la present resolució a l'interessat i donar compte de la present al Servei de Personal i al Departament d'Intervenció per al seu coneixement i efectes.

Contra aquesta resolució que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l' Alcalde/essa d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d' 1 d' octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé interposar directament recurs contenciós – administratiu, davant el Jutjat o la Sala que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós – Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós – administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs estimi més convenient en el seu dret.

 

Son Servera, en el dia de la signatura electrònica (29 de març de 2022)

La batlessa

Natalia Troya Isern