Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 179614
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa d’aprovació de les bases i la convocatòria d’ajudes per al foment de la moda Adlib per a l’any 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària de data 28 de març de 2022, va aprovar per unanimitat, l'acord següent:

"(...)

 

PRIMER.- Aprovar la convocatòria d'ajudes per al foment de la moda Adlib, per a l'any 2022, les seues bases (CSV: 14161354764200553541) i el seu extracte (CSV: 14161356012201047764), que consten a l'expedient de 2022 núm. 2182F, de conformitat amb allò establert als articles 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE 299, de 15 de desembre de 2015).

SEGON.- Aprovar la dotació econòmica de la convocatòria per un import total màxim de cent-cinquanta mil euros (150.000,00 €), que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.77000 del vigent pressupost.

TERCER.- Delegar en la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, la concessió, l'abonament i la revocació de les ajudes objecte d'aquesta convocatòria, del qual en donarà compte al Consell Executiu.

QUART.- Designar com a membres de la comissió avaluadora prevista a la base desena de la convocatòria, les següents persones:

- Olga Torres Ribas, presidenta titular; Rebeca Miguel Climent, suplent

- Ana Maria Rodrigo Lara secretària titular; Conchita Rebollo Laserna, suplent

- Rebeca Miguel Climent, vocal; Eulalia Guasch Torres, suplent

- Eulalia Guasch Torres, vocal; Goretti Costa Ferrer, suplent

- Goretti Costa Ferrer, vocal; Raquel Delgado Ramis, suplent

CINQUÈ.- Publicar les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, posteriorment, remetre la convocatòria i l'extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que en donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l'extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.

(...)"

Eivissa, 28 de març de 2022

 

La cap de secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal Olga Torres Ribas

 

 

Bases de la convocatòria d'ajudes per al foment de la moda Adlib, per a l'any 2022

1. Objecte i finalitat de les ajudes

L'objecte d'aquestes ajudes és dinamitzar i fomentar la indústria de la moda Adlib a l'illa d'Eivissa a través de la participació en fires, passarel·les i esdeveniments especialitzats que permetin la promoció de la moda Adlib i de la marca.

Tot això amb la finalitat de promoure el millor coneixement de la indústria de la moda d'Eivissa a l'exterior i el seu millor posicionament en el mercat, consolidar la indústria tèxtil d'Eivissa, i incrementar la comercialització de la moda Adlib.

Aquestes ajudes estan previstes al Pla Estratègic de Subvencions del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2020-2021-2022, publicat al BOIB núm. 20, de 15 de febrer de 2020, i modificat per resolució del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut de 27 de gener de 2021 (BOIB núm 13 de 30 de gener de 2021).

2. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les presents bases, per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant LPAC), per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions (TRLS en endavant), i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS en endavant), i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d'aplicació, i la resta de normativa aplicable (en endavant RLGS).

3. Dotació econòmica

El pressupost total per a aquesta convocatòria, l'any 2022, és de cent cinquanta mil euros (150.000,00 €) del vigent pressupost del Consell Insular d'Eivissa, que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.47000, i que es distribuiran de la manera següent:

Línia 1: per activitats executades entre l'11 d'octubre de 2020 i el 31 de març de 2022 (ambdós inclosos), es destinarà una quantia de cent mil euros (100.000,00 €)

Línia 2: per activitats executades entre l'1 d'abril i el 14 d'octubre de 2022 (ambdós inclosos), es destinarà una quantia de cincuanta mil euros (50.000,00 €).

Una vegada dictada la resolució definitiva de concessió de les ajudes corresponents a la línia 1, la quantia sobrant del crèdit disponible podrà ser afegida, bé a la quantia assignada per a la línia 2, o bé a qualsevol altra convocatòria del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal.

4. Activitats subvencionables

Seran objecte de subvenció les activitats dutes a terme entre el dia 11 d'octubre de 2020 i 14 d'octubre de 2022 (ambdós inclosos), que s'incloguin a les línies d'actuació següents:

- Assistència i participació en activitats tals com fires, passarel·les, showrooms o esdeveniments especialitzats de moda locals, a l'illa d'Eivissa, excloses les organitzades pel Consell Insular d'Eivissa.

- Assistència i participació en activitats tals com fires, passarel·les, showrooms o esdeveniments especialitzats de moda nacionals, fora de l'illa d'Eivissa.

- Assistència i participació en activitats tals com fires, passarel·les, showrooms o esdeveniments especialitzats de moda celebrades fora d'Espanya.

- Assistència, participació i/o organització de sessions fotogràfiques i/o filmacions que permetin obtenir recursos per a la promoció de la moda Adlib a través de les diferents plataformes i mitjans online i offline.

- Participació en fires i esdeveniments virtuals de moda.

- Contractació d'anuncis o campanyes publicitaries en mitjans de comunicació escrits, audiovisuals i on-line.

I, concretament, d'aquestes actuacions seran considerades despeses subvencionables:

- Despeses derivades de la inscripció o lloguer d'espai físic o digital per a realitzar l'activitat promocional.

- Despeses derivades del transport de material (peces de roba, complements, utensilis de suport, etc) per participar en l'activitat.

- Despeses derivades de l'allotjament per assistir en representació de la marca a l'activitat promocional.

- Despeses derivades de contractació de servei de models per a l'activitat promocional, sessió fotogràfica i/o filmació.

- Despeses derivades de la contractació del servei de perruqueria, maquillatge i estilisme per a l'activitat promocional, sessió fotogràfica i/o filmació.

- Despeses derivades de la contractació del servei de fotografia i filmació (inclosa l'edició de les imatges) per a l'activitat promocional, sessió fotogràfica i/o filmació.

- Despeses de la contractació de publicitat en mitjans de comunicació: planificació tècnica, disseny i/o edició, i reserva de l'espai publicitari.

En cap cas no es consideraran despeses subvencionables:

- Les despeses que no compleixin l'objecte de la convocatòria.

- Els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, com és el cas de l'IVA.

5. Persones beneficiàries. Requisits i obligacions

5.1 Requisits

Podran sol·licitar les ajudes els dissenyadors i les dissenyadores de moda, complements i accessoris de moda Adlib que compleixin els requisits següents:

- Haver participat en les campanyes de promoció de la moda Adlib promogudes pel Consell Insular d'Eivissa, durant els anys 2020, 2021 i 2022.

- Estar donat d'alta a Hisenda, com a societat, com a autònom o com a CB a l'illa d'Eivissa, en l'epígraf corresponent i, en tot cas, en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

- Tenir taller de confecció propi o contractat a l'illa d'Eivissa, especificant adreça i dades de contacte, horari, nombre de treballadors/ores i breu descripció de l'inventari. El taller ha d'estar inscrit o ha d'haver sol·licitat la inscripció al Registre Industrial del Govern de les Illes Balears. El Consell Insular d'Eivissa podrà comprovar presencialment el compliment dels requisits esmentats abans.

- Estar d'alta en la Seguretat Social, en tot cas en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

- Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa i de les altres obligacions tributàries amb Hisenda i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.

- No incórrer en cap de les prohibicions per ser-ne beneficiari establertes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (en endavant LGS), i a l'article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (en endavant, TRLS).

5.2. Obligacions de les persones beneficiàries

A més del que es disposa en l'article 14 de la LGS, i del RLGS i el TRLS, són obligacions de les persones beneficiàries:

- Justificar degudament la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció.

- Sotmetre's a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions. En aquest sentit, el Consell Insular d'Eivissa podrà inspeccionar les activitats subvencionades i el compliment dels requisits establerts (incloent realitzar visites als tallers), sense perjudici de les competències que puguin correspondre a altres organismes i institucions.

- Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent.

- Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

- Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.

- Adoptar mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de subvenció. A aquest efecte, s'ha d'incloure de forma visible el suport del Consell Insular d'Eivissa o es donarà difusió de l'ajuda, mitjançant mencions, a les pàgines webs, xarxes socials, o altres mitjans de comunicació ordinaris (revistes, comunicats, etc.) de què disposi el/la beneficiari/ària.

Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l'ajut i, en qualsevol cas, l'obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

6. Import de les ajudes

La quantia màxima de les subvencions que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de cent cinquanta mil euros (150.000,00 €), que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.47000, i que es distribuiran de la manera següent:

Línia 1: per activitats executades entre el dia 11 d'octubre de 2020 i el 31 de març de 2022 (ambdós inclosos), es destinarà una quantia de cent mil euros (100.000,00 €)

Línia 2: per activitats executades entre l'1 d'abril i el 14 d'octubre de 2022 de 2022 (ambdós inclosos), es destinarà una quantia de cinquanta mil euros (50.000,00 €).

La quantitat màxima a rebre per cada sol·licitant, sumant les ajudes rebudes per les diferents activitats que hagin realitzat, en aquesta convocatòria de subvencions serà de 15.000 euros.

Així mateix, una vegada dictada la resolució definitiva de concessió de les ajudes corresponents a la línia 1, la quantia sobrant del crèdit disponible podrà ser afegida, bé a la quantia assignada per a la línia 2, o bé a qualsevol altra convocatòria del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal.

6.1.Les ajudes es concediran d'acord amb la distribució següent:

- Despeses derivades de la inscripció o lloguer d'espai per a realitzar l'activitat promocional, fins un màxim del 75% de la despesa.

- Despeses derivades del transport de material (peces de roba, complements, utensilis de suport, etc) per participar en l'activitat, fins un màxim del 75% de la despesa.

- Despeses derivades de l'allotjament per assistir en representació de la marca a l'activitat promocional, i fins un màxim de 100 euros per dia d'allotjament.

- Despeses derivades de contractació de servei de models per a l'activitat promocional, sessió fotogràfica i/o filmació, fins un màxim de 75% de la despesa.

- Despeses derivades de la contractació del servei de perruqueria, maquillatge i estilisme per a l'activitat promocional, sessió fotogràfica i/o filmació, fins un màxim del 75% de la despesa.

- Despeses derivades de la contractació del servei de fotografia i filmació (inclosa l'edició de les imatges) per a l'activitat promocional, sessió fotogràfica i/o filmació, fins un màxim del 75% de la despesa.

- Despeses derivades de la contractació de serveis publicitaris, fins un màxim del 75 % de la despesa.

Els beneficiaris no podran rebre cap ajuda que sigui superior al cost de l'activitat subvencionada.

6.2 Distribució de les ajudes en cas que la quantia de la convocatòria fos insuficient:

Si la quantitat màxima prevista per a cada línia d'aquesta convocatòria (N) no resultés suficient per fer front a les sol·licituds dels beneficiaris, aquesta quantia (N) es repartirà entre tots els beneficiaris de la següent manera:

Les subvencions s'atorgaran a cada sol·licitant seguint un criteri proporcional en funció de la suma total (S) dels imports resultants de l'aplicació del valor dels mòduls entre totes les sol·licituds que es presentin i compleixin els requisits d'aquestes bases.

Una vegada obtingut l'import total de la suma realitzada en cada línia, s'aplicarà el criteri proporcional d'acord a la següent relació:

K= N/ S

On:

(N) és Quantia de les ajudes

(S) és la Suma del total dels imports resultants del valor dels mòduls de totes les sol·licituds.

(K) és una constant de proporcionalitat a obtenir en funció de les sol·licituds.

La quantia a atorgar per cada sol·licitud en cadascuna de les línies serà la següent:

Qi Quantia a atorgar = K * Si sol·licitud (si el Qi resultant és superior es limitarà a la quantia màxima establerta)

Una vegada realitzat el repartiment de totes les quanties corresponents per sol·licitud, en el cas que hi hagi excedent, aquest excedent (N2) es tornarà a repartir entre totes aquelles sol·licituds que encara no hagin arribat al límit atorgable segons el mateix criteri de repartiment:

K2= N2/S2

On:

(N2) és el excedent que resta de la distribució anterior

(S2) és la Suma del total dels imports resultants del valor dels mòduls de totes les sol·licituds, que no hagin arribat al límit atorgable.

(K2) és una constant de proporcionalitat a obtenir en funció de les variables anteriors.

Q2i Quantia addicional a atorgar en el segon repartiment = K2 * Qi resultant del primer repartiment

Les ajudes s'atorgaran amb informe previ del Departament instructor de les ajudes i sempre amb el límit de CENT CINQUANTA MIL EUROS (150.000,00 €) per al total de la convocatòria.

En cap cas l'ajuda efectivament pagada no podrà ser superior a la quantia degudament justificada; en tal supòsit la quantitat de l'ajuda es reduirà en la mateixa proporció.

Els ajuts no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

7. Procediment de concessió i compatibilitat

7.1 Procediment de concessió dels ajuts

D'acord amb l'article 30.7 de la Llei 38/2003 i l'article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva, i d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació.

Els ajuts no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

7.2 Compatibilitat

Les subvencions que s'atorguin d'acord amb aquesta convocatòria són compatibles entre si i també amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades.

L'import de les subvencions en cap cas no pot ser d'una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l'activitat subvencionada.

La persona beneficiària ha de comunicar al Consell Insular d'Eivissa (vegeu Annex 1) l'obtenció d'altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos per a l'activitat subvencionada.

8. Sol·licituds. Termini i documentació a presentar

8.1. Forma i lloc de presentació de la sol·licitud

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d'aquesta convocatòria.

Amb les sol·licituds de subvenció s'haurà d'aportar la documentació que es requereix en aquest punt de les bases. En el moment de fer la sol·licitud, s'aportaran també els documents requerits per justificar l'activitat (base 9).

Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran via telemàtica mitjançant la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), de conformitat amb el previst a l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant Llei 39/2015), publicada al BOE de 2 d'octubre de 2015.

No s'admetrà cap sol·licitud ni cap documentació que es presenti únicament a través de correu electrònic, en cap moment de la tramitació de l'expedient.

El fet de presentar sol·licitud d'aquestes ajudes implica l'acceptació d'aquestes bases.

8.2. Termini de presentació de sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds començarà el dia següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitzarà:

Línia 1 (activitats executades entre l'11 d'octubre de 2020 i el 31 de març de 2022): el 22 d'abril de 2022.

Línia 2 (activitats executades entre l'1 d'abril i el 14 d'octubre de 2022): el 21 d'octubre de 2022.

La sol·licitud es realitzarà una vegada es pugui acreditar la realització de l'activitat i aportar els documents justificatius de la mateixa.

8.3. Documentació a presentar amb la sol·licitud:

Les sol·licituds es presentaran amb la següent documentació:

- Acreditació de la representació, si la sol·licitud es fa en nom d'una altra persona.

- Imprès de sol·licitud de la subvenció (annex 1) degudament emplenat on s'inclou:

  • Declaració responsable signada per la persona sol·licitant de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari/ària de les subvencions públiques recollides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, així com d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, així com d'estar al corrent de les obligacions econòmiques davant el Consell Insular d'Eivissa, i autorització a l'òrgan instructor per comprovar aquestes dades.
  • Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap.

- Si el/la sol·licitant és persona jurídica, original o còpia acarada de l'escriptura de constitució o modificació, estatuts o reglament de funcionament inscrits en el registre corresponent. En el cas que així ho determinin els estatuts, s'ha d'adjuntar certificat de nomenament del representant legal habilitat per realitzar la sol·licitud així com acord adoptat per l'òrgan corresponent de l'entitat per sol·licitar l'ajuda.

- Si el/la sol·licitant és una agrupació de persones físiques o jurídiques, comunitats de béns o altres agrupacions econòmiques sense personalitat jurídica pròpia, hauran de signar la sol·licitud totes les persones integrants i adjuntar-hi els seus DNI (o documentació acreditativa de la personalitat jurídica de cada un dels integrants); així mateix han de designar una persona com a representant únic a efectes de notificacions.

En compliment de l'article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, quan es tracti de persones físiques o jurídiques sense personalitat, s'hauran de fer constar expressament a la sol·licitud els compromisos d'execució de cada membre fent referència a quina part de l'activitat ha executat cadascun d'ells, així com l'import de subvenció que sol·licita i que s'ha abonar a cada membre de l'agrupació, que tendran igualment la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s'haurà de nomenar un representant o apoderat únic de l'agrupació amb poders per complir les obligacions que, com a beneficiària, correspon a l'agrupació. No es podrà dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la citada llei.

- Acreditació d'estar donat d'alta a Hisenda, a l'epígraf corresponent.

- Acreditació de l'alta a la Seguretat Social o, si és el cas, rebuts de pagament a la Seguretat Social per demostrar que ha estat d'alta en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

- Declaració responsable en què el dissenyador/la dissenyadora informi si disposa de taller de confecció propi o aliè a l'illa d'Eivissa, així com adreça, dades de contacte i nombre de treballadors. Així mateix, s'haurà d'indicar el número d'inscripció o de la sol·licitud d'inscripció al Registre Industrial del Govern de les Illes Balears, segons model que figura com a Annex 2.

- Documentació de justificació de l'ajuda: junt amb la sol·licitud, s'aportaran també els documents requerits per a la justificació, d'acord amb la base 9 d'aquesta convocatòria.

- L'imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom del/de la sol·licitant de l'ajuda (persona física, jurídica o membre de la CB –persona física– que cobrarà l'ajuda) i segellat per l'entitat bancària. Podreu trobar aquest document a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, seleccionant l'Àmbit Tresoreria. Aquest imprès no caldrà presentar-lo en cas que s'hagi presentat anteriorment al Consell Insular d'Eivissa i no s'hagi produït cap canvi en les dades aportades en el seu moment.

- Qualsevol altra documentació que la persona sol·licitant consideri convenient.

Les persones sol·licitants que ja hagin presentat en el Consell Insular d'Eivissa qualsevol d'aquests documents només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l'òrgan davant el qual es va presentar.

El Consell Insular d'Eivissa pot requerir, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

9. Justificació de les ajudes

9.1 Per justificar degudament les despeses subvencionables s'haurà d'aportar la següent documentació:

- Memòria justificativa del compliment de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats dutes a terme.

La memòria ha d'incloure:

- explicació de l'activitat

- data de realització de l'activitat

- fotografies de l'expositor i dels productes

- Liquidació d'ingressos i despeses: document, degudament signat, amb la liquidació detallada d'ingressos i despeses de l'actuació desenvolupada, sempre dins del període subvencionable establert al punt 4 de les presents bases. Aquest document, d'acord amb el model de l'annex 3, haurà de tenir la informació següent:

En l'apartat d'ingressos: s'hi informarà, si és el cas, d'altres ajudes rebudes per a la mateixa activitat, detallant:

  • Concepte de l'ingrés
  • Procedència (s'hauran d'indicar els fons propis destinats a l'activitat, i la present ajuda sol·licitada al Consell Insular d'Eivissa, i altres ingressos que s'hagin pogut percebre)
  • Import
  • Data de l'ingrés
  • Actuació per a la qual s'ha rebut l'ingrés

En l'apartat de despeses: relació o llistat de factures o els documents probatoris que la despesa s'ha efectuat i pagat degudament i els justificants. Per a cada factura o document probatori s'ha d'especificar:

  • Número de factura
  • Data de la factura
  • Nom proveïdor i NIF
  • Concepte: relacionat directament amb l'actuació per la qual es demana subvenció
  • Import: desglossant IVA si n'és el cas
  • Data de pagament de la factura

El balanç d'ingressos i despeses ha d'estar equilibrat i coincidir en els imports econòmics totals.

9.2. Totes les factures o els documents probatoris del pagament de la despesa que, en el seu cas, s'aportin per a la justificació de la despesa subvencionable hauran d'estar emesos en una data dins del període subvencionable (en la línia 1, entre el dia 11 d'octubre de 2020 i 31 de març de 2022; en la línia 2, entre l'1 d'abril i el 14 d'octubre de 2022).

9.3. Els documents probatoris o les factures que es presentin per justificar la subvenció hauran d'estar emesos en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o presentar una traducció oficial a alguna d'aquestes llengües oficials.

9.4. Per a aquelles despeses que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla indicant-hi la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l'import del justificant s'imputa totalment o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s'indicarà a més la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s'acceptarà la còpia acarada d'aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.

9.5. S'haurà d'acreditar el pagament de les factures/els documents probatoris de la despesa efectuada en alguna de les següents formes, depenent del mitjà de pagament:

- En el cas que el pagament s'hagi realitzat per transferència bancària, s'acompanyarà documentació acreditativa de la transferència bancària. La persona beneficiària ha de ser titular del compte bancari des del qual s'hagi efectuat el pagament i així ho haurà d'acreditar, si és el cas.

- En el cas que el pagament s'hagi realitzat mitjançant targeta electrònica, s'haurà d'aportar la liquidació dels pagaments de la targeta electrònica. La liquidació ha d'estar efectuada en un número de compte bancari del qual la persona beneficiària sigui titular i així ho haurà d'acreditar, si és el cas.

- En el cas que el pagament s'hagi realitzat en efectiu, dins dels límits permesos per la legislació vigent, s'haurà d'acreditar el seu pagament al comptat bé fent constar a la factura la signatura, la identificació (nom i DNI) de la persona que ha rebut l'import, la data de recepció de l'import i el segell del proveïdor, o bé aportant un document de rebut de l'import, en què constin el concepte, la quantia abonada, la data de pagament, la identificació (nom i DNI) de la persona que ha rebut l'import i el segell del proveïdor.

10. Comissió d'avaluació

La comissió d'avaluació és l'òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

- Examinar les sol·licituds, d'acord amb les bases establertes en aquesta convocatòria.

- Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

La comissió d'avaluació estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, i, d'acord amb criteris de competència professional i d'experiència, es designen les persones següents:

- Olga Torres Ribas, presidenta titular; Rebeca Miguel Climent, suplent

- Ana Maria Rodrigo Lara secretària titular; Conchita Rebollo Laserna, suplent

- Rebeca Miguel Climent, vocal; Eulalia Guasch Torres, suplent

- Eulalia Guasch Torres, vocal; Goretti Costa Ferrer, suplent

- Goretti Costa Ferrer, vocal; Raquel Delgado Ramis, suplent

11. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució

11.1 El Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment d'aquesta convocatòria, de conformitat amb allò establert a l'article tercer, apartat 5.g), del Decret de Presidència núm. 471/2019, de data 10 de juliol, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments (BOIB núm. 95, d'11-07-19; modificació al BOIB núm. 175, de 31-122019).

11.2. Correspon a la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer, apartat i), del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98, de data 17-07-19; modificació al BOIB núm. 175, de 31-12-2019).

11.3. L'aprovació d'aquestes bases i la convocatòria, de conformitat amb allò establert en l'article tercer, apartat e), del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, correspon al Consell Executiu, atès que el seu import total supera els 15.000 euros.

11.4 Aquestes ajudes es concediran i es pagaran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, de la qual es donarà compte al Consell Executiu d'aquest Consell d'Eivissa en la propera sessió que se'n celebri.

12. Instrucció. Esmena i millora de la sol·licitud

El Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal del Consell Insular d'Eivissa és el competent per instruir el procediment de tramitació de les sol·licituds.

Després de valorar les sol·licituds, es requerirà a les persones interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l'esmenin, d'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la LPAC. Les persones interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver rebut la notificació.

Si en el termini de deu dies hàbils l'interessat/da no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que l'entitat interessada desisteix de la seua petició.

L'òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Les notificacions per les quals es requereixi l'esmena de la documentació aportada es realitzaran mitjançant la publicació corresponent al taulell de la seu electrònica i web del Consell Insular d'Eivissa.

13. Proposta de resolució provisional i al·legacions

Amb fonament en l'informe de la comissió d'avaluació i de conformitat amb l'article 24.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 16 del TRLS, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació de persones beneficiàries per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la desestimació/denegació, s'indicarà la causa d'exclusió o desestimació/denegació, i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions, comptador a partir del dia següent de la seva notificació, que es realitzarà mitjançant la publicació corresponent a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

Una vegada resoltes les al·legacions, si n'hi ha, es formularà la proposta de resolució definitiva i la posterior resolució de concessió de les subvencions, aprovada per l'òrgan competent.

14. Resolució i notificació

El procediment de concessió d'aquests ajuts és el de concurrència competitiva.

La resolució de concessió i abonament de les ajudes la dictarà la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, per delegació del Consell Executiu, que és l'òrgan competent.

La resolució de concessió determinarà la quantia concedida i incorporarà, si escau, les condicions, obligacions i determinacions accessòries al fet que hagi de subjectar-se el beneficiari.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de sis mesos a comptar des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix cada línia de la convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució expressa, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada.

L'òrgan instructor notificarà la resolució a les persones interessades, que tendran un termini de deu dies des de la seva recepció, per presentar al·legacions o l'acceptació de l'ajuda. Tanmateix, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el referit termini no es fa constar el contrari.

Les notificacions de la resolució de concessió es realitzaran mitjançant la publicació corresponent al taulell d'anuncis de la seu electrònica i la web del Consell Insular d'Eivissa.

15. Pagament de les subvencions

L'import de l'ajuda que atorgui el Consell Insular d'Eivissa, es farà efectiva una sola vegada mitjançant transferència bancària, després que es dicti la resolució definitiva de concessió, es notifiqui i hagi passat el termini d'acceptació de la mateixa sense cap al·legació.

Per a efectuar el pagament els beneficiaris han de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries (AEAT i ATIB) i amb la Seguretat Social, així com de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa.

Tota alteració de les condicions que s'han tengut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.

Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d'Eivissa considerin adients.

16. Revocació i reintegrament

16.1. L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més de la revocació, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes del Consell Insular d'Eivissa mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

16.2. Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal.

16.3. Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels 4 anys posteriors a la concessió de les ajudes s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte de les ajudes aquestes poden ser sotmeses a reintegrament, així com l'exigència de l'interès de demora des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament d'aquesta.

En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, i els articles 13.n i 44 del TRLS, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

Grau d'incompliment material

Percentatge de reducció

> 0 % i < 25 %

25 %

> 25 % i < 50 %

50 %

> 50 % i < 75 %

75 %

> 75 % i < 100 %

90 %

100 %

100 %

En particular procedirà el reintegrament total de l'ajuda en el supòsit de falsedat de les declaracions responsables presentades, així com en cas d'alienació de béns adquirits que hagin comptat amb subvenció d'aquesta convocatòria.

16.4. L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar, si s'escau, l'import a reintegrar per part de l'entitat o persona beneficiària.

16.5. D'acord amb el que disposa l'article 43 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, s'ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, totalment o parcialment, i es reintegraran les quantitats percebudes indegudament a més de l' interès de demora corresponent.

16.6. El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al Títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.

16.7. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

17. Règim d'infraccions i sancions

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la LGS, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (de les Illes Balears). Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

18. Règim de Recursos

18.1. L'acord del Consell Executiu que aprova les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

18.2. Les resolucions de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.

18.3. Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions del consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18-09-10; correcció al BOIB núm. 148, de 14-10-10; modificació al BOIB núm. 48, de 16-04-16).

El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals sense que s'hagi dictat resolució expressa s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

20. Publicitat

Les bases de la present convocatòria s'enviaran a publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, una vegada publicades, en compliment del que disposen els articles 17.3, 18 i 20.8 de la LGS, s'enviarà la convocatòria i un extracte d'aquesta a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), que donarà trasllat de l'extracte al BOIB.

A més a més, quedaran recollides al portal web d'ajudes del Consell Insular d'Eivissa Consell Insular d'Eivissa - Portal ajudes (conselldeivissa.es)

L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.

 

ANNEX I Convocatòria d'ajudes per al foment de la moda adlib, any 2022 Sol·licitud

Sol·licitant

Nom:

NIF/CIF:

Domicili:

Núm.:                                               Pis:

Població:

Codi postal:                                     Província:

Telèfon:

Fax:

Adreça electrònica:

Representant de la persona sol·licitant

Nom i llinatges:

NIF:

Domicili:

Núm.:                                           Pis:

Població:

 

Codi postal:                                 Província:

Telèfon:

Fax:

Adreça electrònica:

Adreça electrònica a efectes de notificacions

De la persona sol·licitant:

De la persona representant (si és el cas):

Es sol·licita al Consell Insular d'Eivissa una ajuda de les despeses justificades, per import de

Total despeses justificades

1.- Declar responsablement:

- Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària, i em compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

- Que em trob al corrent de les obligacions davant l'Administració tributària (estatal i autonòmica), davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa, segons l'establert a la normativa vigent (Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) per obtenir el reconeixement d'un dret o facultat o per al seu exercici; dispòs de la documentació que així ho acredita, i la pos a disposició de l'administració quan em sigui requerida; així mateix, em compromet a mantenir el compliment de les anteriors obligacions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

- Que autoritz el Consell Insular d'Eivissa perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i Autonòmica, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa.

- Que els documents aportats per justificar la subvenció han estat presentats només davant del Consell Insular d'Eivissa.

2- En relació amb altres sol·licituds d'ajudes per a les mateixes activitats, declar responsablement:

Marcar amb una X l'opció que correspongui

(  ) Que no s'han sol·licitat subvencions a cap altre Departament del Consell Insular o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut.

 

(  ) Que s'han sol·licitat els ajuts públics o privats que s'indiquen a continuació, que estan pendents de resolució:

Entitat o situació

Quantia

 

 

 

 

 

 

(  ) Que el/la sol·licitant ha estat beneficiari/ària dels ajuts públics o privats que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats per al qual se sol·licita l'ajut:

Entitat

Quantia

 

 

 

 

 

 

3- Aport davant el Consell Insular d'Eivissa, juntament amb la sol·licitud de l'ajuda, la documentació següent:

(  ) Acreditació de la representació, si la sol·licitud es fa en nom d'una altra persona.

(  ) Imprès de sol·licitud de la subvenció (annex 1) degudament emplenat on s'inclou:

(  ) Declaració responsable signada per la persona sol·licitant de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari/ària de les subvencions públiques recollides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, així com d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, així com d'estar al corrent de les obligacions econòmiques davant el Consell Insular d'Eivissa, i autorització a l'òrgan instructor per comprovar aquestes dades.

(  ) Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap.

(  ) Si el/la sol·licitant és persona jurídica, original o còpia acarada de l'escriptura de constitució o modificació, estatuts o reglament de funcionament inscrits en el registre corresponent. En el cas que així ho determinin els estatuts, s'ha d'adjuntar certificat de nomenament del representant legal habilitat per realitzar la sol·licitud així com acord adoptat per l'òrgan corresponent de l'entitat per sol·licitar l'ajuda.

( ) Si el/la sol·licitant és una agrupació de persones físiques o jurídiques, comunitats de béns o altres agrupacions econòmiques sense personalitat jurídica pròpia, hauran de signar la sol·licitud totes les persones integrants i adjuntar-hi els seus DNI (o documentació acreditativa de la personalitat jurídica de cada un dels integrants); així mateix han de designar una persona com a representant únic a efectes de notificacions.

En compliment de l'article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, quan es tracti de persones físiques o jurídiques sense personalitat, s'hauran de fer constar expressament a la sol·licitud els compromisos d'execució de cada membre fent referència a quina part de l'activitat ha executat cadascun d'ells, així com l'import de subvenció que sol·licita i que s'ha abonar a cada membre de l'agrupació, que tendran igualment la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s'haurà de nomenar un representant o apoderat únic de l'agrupació amb poders per complir les obligacions que, com a beneficiària, correspon a l'agrupació. No es podrà dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la citada llei.

(  ) Acreditació d'estar donat d'alta a Hisenda, a l'epígraf corresponent.

(  ) Acreditació de l'alta a la Seguretat Social o, si és el cas, rebuts de pagament a la Seguretat Social per demostrar que ha estat d'alta en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

( ) Declaració responsable en què el dissenyador/la dissenyadora informi si disposa de taller de confecció propi o aliè a l'illa d'Eivissa, així com adreça, dades de contacte, nombre de treballadors i breu descripció de l'inventari. Així mateix, s'haurà d'indicar el número de inscripció o de la sol·licitud d'inscripció al Registre Industrial del Govern de les Illes Balears, segons model que figura com a Annex 2.

- Documentació de justificació de l'ajuda:

(  ) Memòria justificativa

(  ) Liquidació d'ingressos i despeses (annex 3)

( ) L'imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, si n'és el cas, expedit necessàriament a nom del/de la sol·licitant de l'ajuda (persona física, jurídica o membre de la CB –persona física– que cobrarà l'ajuda) i segellat per l'entitat bancària.

(  ) Qualsevol altra documentació que el/la sol·licitant consideri convenient.

Especificar tipus documentació: ...................................................................

Les persones sol·licitants que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d'aquestos documents només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l'òrgan davant el qual es va presentar.

La documentació que no s'adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular ....................................................

Data de presentació:

Tràmit/Expedient:

Departament:

Eivissa, ____ d _____________________ de 2022

(Signatura de la persona sol·licitant)

 

Política de privadesa

De conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, a Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, (https:// seu.conselldeivissa.es) dirigint escrit, de forma electrònica o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

 

Presidència del Consell Insular d'Eivissa

 

ANNEX 2 Convocatòria d'ajudes per al foment de la moda adlib, any 2022 Declaració responsable sobre la titularitat de taller de moda Adlib

El Sr./La Sra. _________________________________________________,

amb DNI/NIE número _________________,

(en qualitat de representant legal d________________________________,

amb DNI/NIE número_________________),

domicili a ____________________________________________________,

CP__________________,

telèfon _______________,

adreça electrònica _____________________________________________,

Declara responsablement

(  ) Que la persona sol·licitant disposa de taller de confecció propi a l'illa d'Eivissa.

(  ) Que la persona sol·licitant treballa amb un taller de confecció contractat a l'illa d'Eivissa.

I que la seua adreça i les dades són les següents:

Nom del taller:

CIF del taller:

Núm. inscripció Registre Industrial/núm. sol·licitud inscripció Registre Industrial:

Adreça:

Adreça electrònica:

Telèfon:

Persona de contacte:

Horari:

Nombre de persones que treballen al taller:

La persona interessada,

 

Eivissa, ____ d________________de 2022

 

 

Sr. President del Consell Insular d'Eivissa

 

ANNEX 3 Convocatòria d'ajudes per al foment de la moda adlib, any 2022 Liquidació d'ingressos i despeses

Nom i cognoms: ..........................................................................................................................................................

Declar responsablement a l'òrgan instructor que la liquidació d'ingressos i despeses de l'objecte de subvenció és la següent:

Ingressos

Concepte

Procedència de l'ingrés*

(Consell d'Eivissa, aportacions privades, aportació d'altres administracions, o fons propis de la persona sol·licitant)

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Total ingressos: __________________________________________________ €

* Procedència de l'ingrès (s'hauran d'indicar els fons propis destinats a l'activitat, i la present ajuda sol·licitada al Consell Insular d'Eivissa, i altres ingressos que s'hagin pogut percebre)

Despeses

Activitat

Proveïdor

Número Factura

Data Factura

Concepte

Import

Data pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Total despeses: __________________________________________________ €

El balanç d'ingressos i despeses ha d'estar equilibrat i coincidir en els imports econòmics totals.

Firma del/de la sol·licitant,

Eivissa,

 

Sr. President del Consell Insular d'Eivissa