Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 611811
Extracte de l’aprovació per Decret d’alcaldia núm. 2021-3882, de 2 de desembre de 2021, de la convocatòria de concessió d’ajudes per als centres que imparteixen educació primària o secundària adherits al programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22 o programa equivalent, que tenen alumnat empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 2021-22
BDNS (Identif:600049)
De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de la convocatòria d'ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 170, d'11 de desembre de 2021.
1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 90.000,00 €, amb càrrec a la partida 3261 48018 amb fons de finançament municipal, condicionat al que disposi el corresponent pressupost de la corporació per a l'exercici 2022.
2. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS
Podran acollir-se a aquesta convocatòria els centres que dins el curs 2021-22 estiguin adherits al Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2021-22, o programa equivalent en centres docents sostenguts amb fons públics que imparteixin estudis d'educació primària o d'educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d'Educació. Els centres que vulguin acollir-se a aquesta convocatòria hauran de complir els següents requisits:
3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ
3.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en la forma establerta a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex 1) la següent documentació:
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.
3.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà des del 10 de gener de 2022 fins al 4 de febrer de 2022, ambdós inclosos.
3.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.3, a l'entitat interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Sant Josep de sa Talaia, document signat electrònicament (14 de desembre de 2021)
El batle Angel Luís Guerrero Domínguez