Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 261783
Extracte de l’aprovació per decret d’Alcaldia 2021-1975, de dia 17 de juny de 2021, de la convocatòria de subvencions en matèria d’acció social per associacions i/o entitats sense ànim de lucre corresponent a l’any 2020
BDNS (Identif: 571728)
De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l'extracte de la convocatòria d'ajudes abans esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 83, de 24 de juny de 2021.
1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les subvencions que es podran concedir en aquesta convocatòria és de 75.000,00 €, amb càrrec a la partida pressupostària 231 48013, finançada amb fons propis de l'Ajuntament.
2. REQUISITS GENERALS
Poden ser sol·licitants i/o beneficiaris de les subvencions les associacions i altres entitats sense ànim de lucre que realitzin activitats, programes i projectes d'intervenció social i sociosanitària per a l'atenció i millora dels col·lectius assenyalats al punt 1, i que compleixin els requisits següents:
3. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS, DOCUMENTACIÓ I TERMINI
Les sol·licituds de subvenció es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i es formalitzaran mitjançant instància segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d'aquesta convocatòria, acompanyada de la documentació requerida assenyalada a la base sisena.
Les sol·licituds es presentaran al Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en la forma establerta en l'art. 16 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació:
Una memòria descriptiva de les activitats i/o projecte per als quals es sol·licita subvenció i que s'hauran d'haver realitzat entre el període comprès entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2020. Cal que es tracti d'un informe detallat de les activitats realitzades que permeti relacionar documentació econòmica justificativa amb les activitats realitzades. (imprès 10)
Una memòria econòmica justificativa del 100% del cost del projecte presentat, que ha de contenir:
Relació dels justificants de despeses imputats i dels ingressos vinculats a les activitats i/o projecte: relació de factures o altres documents justificatius de les despeses realitzades, amb identificació del creditor, del document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament (imprès 11).
Documentació justificativa de les despeses realitzades i acreditació del seu pagament: Les factures originals o els documents de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què fa referència el paràgraf anterior i la documentació acreditativa del seu pagament. Aquestes factures s'han de presentar ordenades i numerades seguint la numeració atorgada a la relació de justificants imputats al compte justificatiu.
S'acceptaran nòmines en el cas que es justifiquin despeses corresponents al personal contractat per l'entitat. Les nòmines s'hauran de desglossar en els següents conceptes: salari net, quota Seguretat Social treballador, quota Seguretat Social empresa i retenció IRPF, especificant dates de pagament de cada concepte. S'acompanyaran del resum detallat de les nòmines dels treballadors, els rebuts de cotitzacions TC1 i TC2 i el model 111 de retencions i ingressos a compte de l'IRPF amb els corresponents justificants de pagament.
L'Ajuntament pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
Nota. Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l'establert en l'article 53.d) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptant a partir del dia següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria al BOIB.
Sant Josep de sa Talaia, 24 de juny de 2021
El batle Àngel Lluis Guerrero Domínguez