Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 10574
Acord del Consell Executiu de dia 21 de maig de 2015, relatiu a l’aprovació de les bases i el barem de mèrits del concurs per al proveïment de llocs de treball del personal funcionari del Servei de Bombers de Mallorca, adscrit a la Direcció Insular d’Emergències del Departament de Cooperació Local del Consell de Mallorca
Versió PDF
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en data 21 de maig de 2015, ha adoptat el següent acord:
“Atès allò que en relació amb el proveïment de llocs de treball del personal funcionari que no tingui habilitació de caràcter estatal es preveu en els articles 101 i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, 78 i 79 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, 75 i següents de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Atesa, d’altra banda, la regulació del concurs de mèrits, com a procediment normal de proveïment de llocs de treball, continguda al capítol II del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s’aprova el Reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, d’aplicació en aquest àmbit en virtut del que disposa l’article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
Atesa la vigent Relació de Llocs de Treball del Consell de Mallorca i la necessitat de procedir, amb caràcter prioritari, al proveïment de llocs de treball vacants del Servei de Bombers de Mallorca, amb la finalitat de donar estabilitat a les dotacions dels parcs de bombers, sense perjudici de dur a terme la convocatòria de la resta de llocs de treball un cop enllestit el present concurs, que, per la seva complexitat tècnica, no és possible ajuntar amb el de la resta de llocs.
Atès que la proposta d’acord relativa a l’aprovació de les bases i el barem de mèrits del concurs per al proveïment de llocs de treball del personal funcionari del Servei de Bombers de Mallorca ha estat aprovada per unanimitat de les representacions que formen part de la Mesa Sectorial de l’àmbit del personal de l’Àrea Operativa del Servei dels Bombers de Mallorca, en sessió realitzada dia 24 de febrer de 2015.
Atès que correspon al Consell Executiu l’aprovació de les bases per al proveïment definitiu de llocs de treball, segons preveu la lletra l) de l’article 1 del Decret d’organització del Consell de Mallorca, de data 15 de juliol de 2011, propòs que el Consell Executiu del Consell de Mallorca adopti el següent
Primer.- Aprovar les bases i el barem de mèrits del concurs per al proveïment de llocs de treball del personal funcionari del Servei de Bombers de Mallorca, adscrit a la Direcció Insular d’Emergències del Departament de Cooperació Local del Consell de Mallorca, inclosos a l’annex I i els que s’hi incorporin en concepte de resultes (annex IV), que s’adjunten a la present proposta.
Segon.- El present acord es publicarà al “Butlletí Oficial de les Illes Balears”.
Tercer.- Contra aquest acord, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell de Mallorca en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la publicació (article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions públiques i del procediment administratiu comú).
Contra la desestimació expressa del recurs d’alçada es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la notificació de la desestimació de l’esmentat recurs.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada sense haver rebut la notificació de la resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l’anterior, es pot interposar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Palma, 11 de juny de 2015
Per delegació de la presidenta,
el secretari general
(Decret de dia 4 de setembre de 2012, BOIB núm. 147, de 9 d’octubre)
Jeroni M. Mas Rigo
Bases i barem de mèrits del concurs per al proveïment de llocs de treball del personal funcionari del Servei de Bombers de Mallorca, adscrit a la Direcció insular d’Emergències del Departament de Cooperació Local del Consell de Mallorca
L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió amb personal funcionari dels llocs de feina del Consell de Mallorca vacants i dotats pressupostàriament, que s’indiquen en l’annex I.
La provisió dels llocs de feina objecte d’aquesta convocatòria es du a terme mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
3.1 Els funcionaris i les funcionàries de carrera del Consell de Mallorca, de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials i de l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la de suspensió ferma, poden participar en aquesta convocatòria sempre que hagin acomplert el temps mínim legalment establert de permanència en el lloc de feina, d’acord amb les normes previstes en els apartats següents, i que acompleixin la resta de requisits exigits.
3.2 No poden participar en aquesta convocatòria ni els funcionaris ni les funcionàries titulars d’un lloc de feina que no hagin acomplert el temps mínim de permanència indicat en la convocatòria mitjançant la qual se’ls va adjudicar el lloc amb caràcter definitiu, comptador des del dia en què en prengueren possessió, excepte quan s’opti a un lloc de feina que pertanyi al mateix Departament on el funcionari estigui adscrit definitivament.
A aquests efectes, d’acord amb el que estableix l’article 81.3 de la Llei 3/2007, de 27 de març, el personal que accedeixi a un altre cos o a una altra escala per promoció interna o per integració i romangui en el lloc de feina que ocupava com a titular, se li computarà també el temps de serveis prestats en aquest lloc en el cos o l’escala i subescala, classe, categoria i/o especialitat de procedència.
3.3 Tenen l’obligació de participar en aquesta convocatòria tots els funcionaris i les funcionàries del Consell de Mallorca i de l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial que estiguin en situació d’adscripció provisional.
3.4 Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de l’Administració de l’Estat, d’altres comunitats autònomes i de les corporacions locals, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la suspensió ferma, respecte a tots els llocs adscrits a aquestes administracions, segons l’apartat ADM (administració o administracions públiques d’adscripció del lloc), sempre que acompleixin el requisit de pertinença al cos o l’escala , subescala, classe, categoria i/o especialitat determinats, i que tenguin la titulació o les titulacions requerides. No hi poden participar ni els funcionaris ni les funcionàries que no hagin acomplert el temps indicat en la convocatòria en què se’ls va adjudicar amb caràcter definitiu el lloc de feina del qual són titulars.
3.5 Per poder optar a un lloc de feina s’ha de complir el requisit de pertinença a l’escala, subescala, classe i categoria i/o especialitat a què s’adscrigui el lloc en qüestió. En el cas que s’exigeixi alguna o algunes titulacions i/o uns altres requisits, cal tenir aquesta o aquestes titulacions i complir aquests altres requisits.
4.1 Les persones aspirants que tenguin alguna discapacitat reconeguda per l’Administració poden instar, en la sol·licitud, l’adaptació del lloc o llocs de feina sol·licitats sempre que no suposi una modificació substancial.
4.2 L’Administració demanarà a l’aspirant la informació que cregui necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l’adaptació i sobre la compatibilitat d’aquesta amb les tasques i funcions del lloc en concret.
4.3 En la resolució que posi fi al procés de provisió s’ha de resoldre, sobre l’adaptació sol·licitada del lloc o llocs de feina de què es tracti.
5.1 Les sol·licituds s’han de formular en el model oficial (annex II), que està a disposició de les persones interessades al Servei de Selecció del Departament de Hisenda i Funció Pública, c/ del General Riera, núm. 113 (edifici de la Llar de la Infància), i a la pàgina Web del Consell de Mallorca (http://www.conselldemallorca.net).
5.2 Les persones interessades que prestin serveis al Consell de Mallorca, a l’Institut Mallorquí d’Afers Socials i a l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial també disposen de la sol·licitud en model normalitzat a la Intranet del Consell de Mallorca.
5.3 A la instància s’han d’adjuntar els documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s’exigeixen a les bases i a la relació dels llocs de treball i també dels mèrits al·legats pels concursants. Les fotocòpies que s’hi adjunten hauran d’estar compulsades. No obstant això, els funcionaris i les funcionaries del Consell de Mallorca i de l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial no hauran d’acreditar els mèrits relatius a l’antiguitat, al grau personal i a la feina desenvolupada al Consell de Mallorca i a l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial (punts 1,2 i 4.1 de l’annex III). En aquests efectes la Direcció Insular de Funció Pública del Departament D’Hisenda i Funció Pública emetrà d’ofici un certificat on constin aquests mèrits. Aquest certificat s’incorporarà, també d’ofici, a la instància de la persona interessada, i es lliurarà una còpia a aquest, perquè pugui fer les al·legacions que consideri pertinents.
5.4 El termini per presentar les sol·licituds és de quinze dies hàbils a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, excepte pel que fa als llocs que estan oberts a la participació de personal funcionari de l’Administració de l’Estat, en què el termini és de quinze dies hàbils comptadors a partir de l’endemà d’haver-se publicat l’anunci en el Butlletí Oficial de l’Estat.
5.5 Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar compulsades, dins el termini previst, en el Registre General del Consell de Mallorca ubicat a les adreces següents del municipi de Palma:
L’horari d’atenció al públic del Registre és des de les 9 a les 14 hores, de dilluns a divendres. A més a més, en el cas del ubicats al c/ del Palau Reial, núm. 1, l’horari d’atenció al públic s’amplia al dissabte (no festiu), també des de les 9 a les 14 hores.
A més, poden presentar-se a qualsevol dels llocs que preveu l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú:
En els registres dels òrgans administratius on es dirigeixen.
En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració General de l’Estat, a la de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, Cabildos i Consells Insulars, als ajuntaments dels municipis al fet que es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'hagués subscrit l'oportú conveni (el Consell de Mallorca ha subscrit un conveni amb diferents ajuntaments de l’illa, la relació dels quals es va publicar al BOIB núm. 24, de 19 de febrer de 2015).
A les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’estableixi.
A les representacions diplomàtiques i oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
A qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents.
Si la sol·licitud s’envia per correu, la documentació corresponent s’ha de presentar a l’oficina de Correus en un sobre obert per tal que l’exemplar destinat al Consell de Mallorca es dati i segelli per part del personal de Correus abans que es certifiqui, d’acord amb el que disposa l’article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el reglament que regula la prestació dels serveis postals (BOE núm. 313, de 31 de desembre). En cas que l’oficina de Correus corresponent no dati i segelli la sol·licitud, s’entendrà com a data vàlida de presentació la d’entrada en el Registre General del Consell de Mallorca.
5.6 Les persones interessades poden sol·licitar qualsevol dels llocs inclosos a l’annex I, sempre que reuneixin les condicions generals exigides i els requisits determinats en aquesta convocatòria en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i els mantenguin tots fins a la resolució definitiva del concurs, sense cap limitació en el nombre de llocs sol·licitats.
Els llocs vacants sol·licitats s’han d’identificar amb el número d’ordre assignat a la RLT i que consta a l’annex I. S’entenen sol·licitats totes les places vacants assenyalades amb el mateix número d’ordre i també totes les possibles resultes.
També es poden sol·licitar els llocs que restin vacants com a conseqüència de la resolució del present concurs (annex IV), que s’incorporaran en concepte de resultes als llocs vacants oferts. Els llocs que se sol·licitin en qualitat de possibles resultes s’han d’identificar igualment amb el número d’ordre assignat a la RLT, aprovada pel Ple del Consell de Mallorca, en sessió realitzada dia 25 de febrer de 2013, publicada en el BOIB núm. 33, de 09-03-2013, i modificada pels acords del Ple següents: 11 de setembre de 2013 (BOIB núm. 132, de 24-09-2013, i núm. 133, de 26-09-2013), 14 de novembre de 2013 (BOIB núm. 162, de 23-11-2013) 12 de juny de 2014 (BOIB núm. 94, de 12-07-2014) i 12 de febrer de 2015 (BOIB núm. 25, de 20-02-2015). Amb la sola sol·licitud d’un determinat número d’ordre s’entenen sol·licitades totes les places vacants que es puguin produir amb el mateix número d’ordre.
En cas de dubte sobre l’ordre de preferència de la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l’ordre en què s’indiquen els llocs de feina en la sol·licitud amb el darrer número de registre d’entrada, si n’és el cas.
5.7 Les persones aspirants que estiguin en situació d’adscripció provisional han de sol·licitar la totalitat dels llocs de feina vacants, corresponents a la seva escala, subescala, classe, categoria i/o especialitat dels quals acompleixin els requisits.
Això no obstant, les persones aspirants que estiguin en situació d’adscripció provisional per haver estat remoguts d’un lloc de feina adjudicat mitjançant el sistema de lliure designació únicament estan obligats a sol·licitar els llocs de feina vacants del mateix municipi o d’uns altres limítrofs, corresponents a la seva escala o especialitat, no inferiors en més de dos nivells al corresponent al seu grau personal.
5.8 En el termini d’un mes comptador des del dia en què la resolució d’adjudicació dels llocs de feina objecte d’aquesta convocatòria sigui ferma, les persones aspirants que no hagin obtingut cap lloc de feina poden sol·licitar la devolució de la documentació aportada. Transcorregut aquest termini, l’Administració pot destruir d’ofici els documents que no hagin estat reclamats.
5.9 Amb l’exhauriment del termini de presentació de sol·licituds, caduca el termini per renunciar a participar en el concurs, desistir-ne o alterar la preferència expressada.
6.1 Els requisits i els mèrits de les persones aspirants han d’estar referits al darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
6.2 Les persones aspirants que participin en aquest concurs han d’acreditar, juntament amb la sol·licitud de participació presentada dins el termini establert, els requisits i els mèrits que al·leguin, mitjançant l’aportació dels originals o de còpies compulsades. No obstant això, els funcionaris i les funcionaries del Consell de Mallorca i de l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial no hauran d’acreditar els mèrits relatius a l’antiguitat, al grau personal i a l’ocupació de llocs de feina al Consell de Mallorca i a l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial (punts 1,2 i 4.1 de l’annex III). A aquests efectes, la Direcció Insular de Funció Pública del Departament d’Hisenda i Funció Pública emetrà d’ofici un certificat on constin aquests mèrits. Aquest certificat s’incorporarà també d’ofici a la instància de la persona interessada, i es lliurarà una còpia a aquest, perquè pugui fer les al·legacions que consideri pertinents.
Pel que fa referència als funcionaris i les funcionaries de l’Institut Mallorquí d’afers Socials tampoc hauran d’acreditar els mèrits relatius a l’antiguitat, al grau personal i a la feina desenvolupada a l’Institut Mallorquí d’afers Socials (punts 1,2 i 4.1 de l’annex III). A aquests efectes, l’Institut Mallorquí d’afers Socials emetrà d’ofici un certificat on constin aquests mèrits. Aquest certificat, que es remetrà a la Direcció Insular de Funció Pública del Departament d’Hisenda i Funció Pública, s’incorporarà també d’ofici a la instància de la persona interessada, i es lliurarà una còpia a aquest, perquè pugui fer les al·legacions que consideri pertinents
7.1 En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, el conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública dictarà una resolució per la qual aprovarà i farà pública la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses del concurs o d’alguns dels llocs de feina convocats, amb expressió de la causa d’exclusió per a cada persona i lloc de feina.
7.2 Aquesta resolució es publicarà en el tauler d’anuncis del Consell de Mallorca, ubicat a l’edifici de la Llar de la Infància (C/ del General Riera, núm. 113), i, a efectes informatius, a la Intranet i a la pàgina Web del Consell de Mallorca (http://www.conselldemallorca.net).
7.3 Les persones excloses disposaran d’un termini de deu dies comptadors des de l’endemà de la publicació de la resolució en el tauler d’anuncis per esmenar les deficiències detectades i per aportar els documents preceptius.
7.4 En haver finalitzat el termini indicat, el conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública dictarà una resolució per la qual s’aprovarà la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses del concurs o d’algun dels llocs de feina convocats, amb expressió de les causes d’exclusió. Aquesta resolució s’ha de publicar en el tauler d’anuncis del Consell de Mallorca, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i, a efectes informatius, a la Intranet i a la pàgina Web del Consell de Mallorca (http://www.conselldemallorca.net).
8.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex III.
8.2 No es podran prendre en consideració aquelles sol·licituds de llocs de treball que, d’acord amb la valoració dels corresponents mèrits, no arribin a la puntuació mínima de 3 punts.
8.3 El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.
8.4 En cas d’empat en la puntuació total dels mèrits al·legats en el concurs de mèrits, aquest es dirimirà amb la puntuació atorgada conjuntament als mèrits de consideració necessària i, en cas de persistir l’empat, s’atorgarà el lloc de feina a la persona aspirant amb més antiguitat en el Consell de Mallorca, a l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística o a l’Institut Mallorquí d’Afers Socials.
Si encara persisteix l’empat, s’adjudicarà el lloc de feina a la persona aspirant que acrediti més antiguitat a altres administracions.
9.1 Es constitueixen les següents comissions tècniques de valoració:
9.2 Els membres de les comissions tècniques de valoració seran nomenats pel conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública d’acord amb els criteris següents:
Un president o una presidenta.
Primer vocal, que actuarà com a secretari o secretària.
Segon vocal, en representació sindical, designat per la part social de la Mesa de Negociació General de Funcionaris del Consell de Mallorca, que actuarà com a secretari o secretària suplent.
9.3 Per a cada membre de la Comissió Tècnica de Valoració s’ha de nomenar una persona titular i una de suplent. La composició de les comissions es publicarà en el tauler d’anuncis del Consell de Mallorca i , a efectes informatius, a la Intranet i a la pàgina Web del Consell de Mallorca (http://www.conselldemallorca.net)
9.4 Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració han de pertànyer, en tot cas, com a funcionaris i com a funcionàries de carrera a un grup de titulació igual o superior a l’exigida per ingressar a l’escala, classe i especialitat als quals s’adscriuen els llocs de feina de la seva Comissió.
9.5 Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s’han d’abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d’abstenció que preveu l’article 28 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
9.6 Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament es requereix la presència de tots els seus membres. Si la Comissió no es pot constituir vàlidament hi haurà una segona convocatòria trenta minuts després de la primera. En aquesta segona convocatòria serà suficient, perquè es pugui constituir, la presència del president o de la presidenta i del secretari o de la secretària.
9.7 Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:
a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats en la forma establerta en aquesta convocatòria per les persones aspirants als llocs de feina objecte de provisió.
b) Elaborar una llista on, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones aspirants, les puntuacions obtingudes per a cada lloc de feina i cada apartat dels mèrits.
c) Fer la proposta, per a cada lloc de feina inclòs en la convocatòria, del nomenament de l’aspirant que hagi obtingut la puntuació més alta.
9.8 Les comissions tècniques de valoració poden sol·licitar al conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública que designi persones assessores perquè en qualitat d’expertes, i amb veu però sense vot, donin suport a la Comissió.
9.9 Cada membre de la Comissió Tècnica de Valoració ha de puntuar els diversos mèrits al·legats per les persones aspirants. El secretari o la secretària de la Comissió ha de signar els fulls de baremació dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l’acta a la qual s’adjuntin.
9.10 El secretari o la secretària ha d’estendre una acta de totes les reunions de la Comissió Tècnica de Valoració que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres que hi hagin assistit.
9.11 Si alguna persona que és membre de la Comissió no vol signar l’acta, se n’ha de deixar constància a l’acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.
9.12 Quan una comissió, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, estableixi criteris d’interpretació per valorar determinats mèrits els han de fer constar en l’acta de la sessió en què s’hagin acordat.
9.13 Les persones membres de les comissions tècniques de valoració poden fer constar a l’acta el seu vot contrari a l’acord i els motius que el justifiquen. També tenen dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aportin, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta, un escrit que contingui fidelment la intervenció o la proposta.
10.1 Les comissions tècniques de valoració han de publicar en el tauler d’anuncis del Consell de Mallorca la proposta provisional d’adjudicació dels llocs de feina objecte de la convocatòria. Aquesta proposta provisional es publicarà al mateix temps, només a títol informatiu, a la Intranet del Consell de Mallorca i a la pàgina Web del Consell de Mallorca (http://www.conselldemallorca.net).
10.2 Atesa la proposta provisional esmentada, les persones interessades hi poden formular observacions o reclamacions en el termini de quatre dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de la proposta provisional en el tauler d’anuncis del Consell de Mallorca.
10.3 Després d’haver examinat les observacions i les reclamacions presentades dins termini i d’haver fet les modificacions que en resultin, si n’és el cas, la Comissió Tècnica de Valoració elevarà a definitiva la proposta d’adjudicació dels llocs de feina.
10.4 Així mateix la proposta definitiva pot incloure, respecte a la provisional, l’esmena d’ofici dels errors de fet detectats.
10.5 Després d’haver vist la proposta definitiva, el conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública en dictarà la resolució corresponent que es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i, si és necessari, al Butlletí Oficial de l’Estat. També es publicarà, només a títol informatiu, al tauler d’anuncis del Consell de Mallorca, a la Intranet i a la pàgina Web del Consell de Mallorca (http://www.conselldemallorca.net).
10.6 Les persones aspirants que sol·licitin el reingrés mitjançant aquest concurs i no n’obtinguin cap lloc de feina, seran adscrits provisionalment en algun dels llocs de feina que quedin vacants.
10.7 Els trasllats que es derivin de la resolució d’aquest concurs tindran la consideració de voluntaris. Les destinacions adjudicades seran irrenunciables.
11.1 El termini per prendre possessió del lloc de feina obtingut és de tres dies hàbils si no implica canvi de residència del funcionari o funcionària, o d’un mes si comporta canvi de residència o el reingrés al servei actiu.
11.2 En els casos que la persona adjudicatària ho demani i, a més, ho justifiqui degudament, el conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública pot concedir una pròrroga del termini, tal com s’exposa en el punt 11.5.b).
11.3 El termini de presa de possessió començarà a comptar a partir l’endemà del cessament en el lloc de feina, el qual s’ha d’efectuar dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
11.4 El titular de l’òrgan on presti serveis el funcionari o la funcionària que hagi de cessar en el lloc de feina, pot proposar al conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública, per necessitats del servei, que aquest s’ajorni fins a un màxim de 20 dies hàbils. El conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública resoldrà, tenint en compte la proposta.
11.5 El conseller o consellera competent en matèria de Funció Pública pot, excepcionalment, acordar el següent:
a) Ajornar la data del cessament del funcionari o de la funcionària pel termini màxim d’un mes, completada la pròrroga que preveu l’apartat anterior, per exigències del funcionament normal dels serveis. En aquest cas, si el funcionari o la funcionària ho sol·licita, se li han de respectar les retribucions del nou lloc de feina.
b) Prorrogar, per un termini de fins a vint dies hàbils, la incorporació del funcionari o de la funcionària a la nova destinació si implica canvi de localitat i s’al·leguen i s’acrediten raons justificatives de la pròrroga sol·licitada.
11.6 El còmput del termini de presa de possessió, en tot cas, s’ha d’iniciar quan finalitzin els permisos o les llicències que s’hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que per causes justificades l’òrgan competent acordi suspendre’n el gaudi.
12.1 La cobertura dels llocs de treball objecte de la present convocatòria determinarà el cessament en el lloc de treball proveït del personal que fins aleshores els ocupi, ja sigui de forma interina, funcional, en comissió de serveis o amb caràcter de provisionalitat.
12.2 Si el nombre de llocs convocats d’un mateix departament i amb un mateix codi de lloc de feina, fos de dos o més i, com a resultat de la present convocatòria, no es procedís al proveïment de tots els convocats, es proveiran, inicialment, els llocs sense ocupant, i a continuació els llocs ocupats. En aquest cas, haurà de cessar el personal amb menys antiguitat en el lloc de treball, seguint l’ordre de menor a major antiguitat. Si hi ha empat, es tindran en compte la totalitat dels serveis prestats al Consell de Mallorca (inclosos els serveis prestats a l’Agència de Protecció de la Legalitat Urbanística i Territorial i al Institut Mallorquí d’Afers Socials), seguint el mateix ordre anterior. A aquest efectes es consideraran serveis prestats al Consell els prestats a altres administracions quan l’ocupant i el lloc de treball hagin estat transferits per Llei al Consell de Mallorca. Si persisteix l’empat, també d’acord amb el mateix ordre assenyalat anteriorment, es tindran en compte la totalitat dels serveis prestats a l’Administració pública.
Els funcionaris i les funcionàries que obtinguin com a titulars un lloc de feina en aquesta convocatòria hi han de romandre un mínim de dos anys. Durant aquest període no poden participar en convocatòries de provisió de llocs de feina, excepte en les de proveïment de llocs mitjançant el sistema de lliure designació que es puguin convocar dintre del termini de dos anys a comptar des de la resolució d’aquesta convocatòria.