Torna

BOLETÍN OFICIAL DE LAS ISLAS BALEARES

Secció IV - Administració Municipal

  • Ajuntament d'Alaior

      • Expedient nº: 1357/2011 Procediment: Sancionador per l'incompliment de l'ordenança municipal de tinença d'animals Emissora: RCS Assumpte: notificació mitjançant boib Atès que no ha estat possible notificar l'acord de sancionar al senyor Bernard J.L Bettens com a pressumpte responsable d'una falta de caràcter greu respecte de l'article 30. 2 apartat 15 de l'ordenança municipal de tinença d'animals...

        Número de edicto 6304 - Páginas 65-66

      • Expedient nº: 2549/2011 Procediment: Sancionador per l'incompliment de l'ordenança municipal de tinença d'animals Emissora: RCS Assumpte: citació per a notificació per a compareixença ANUNCI DE L'AJUNTAMENT D'ALAIOR, DE CITACIÓ PER A COMPAREIXENÇA Atès que no ha estat possible notificar l'acord d'iniciació de l'expedient sancionador i l'obertura dels terminis d'al·legacions i proves per presumpt...

        Número de edicto 6303 - Página 65

      • Expedient nº: 153/2010 Procediment: Sancionador per l'incompliment de l'ordenança municipal de tinença d'animals Emissora: RCS Assumpte: notificació mitjançant BOIB Atès que no ha estat possible notificar l'acord sancionador per l'incompliment de l'ordenança municipal de tinença d'animals procedim a notificar-ho d'acord amb allò que determina l'article 59.5 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de...

        Número de edicto 6305 - Página 66

      • Expedient nº: 1413/2011 Procediment: Sancionador per l'incompliment de l'ordenança municipal de tinença d'animals Emissora: RCS Assumpte: notificació mitjançant BOIB Atès que no ha estat possible notificar l'acord sancionador per incompliment de l'ordenança municipal de tinença d'animals procedim a notificar-ho d'acord amb allò que determina l'article 59.5 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de...

        Número de edicto 6348 - Páginas 66-67

      • Expedient número: 313/2010 Procediment: responsabilitat patrimonial de les administracions públiques Assumpte: notificació mitjançant boib S'ha intentat notificar per dues vegades al senyor Jose Maria Vico Calet, y la notificació no s'ha pogut dura a terme. D'acord amb l'article 59.2 de la Llei 30/1992, de 26 de noviembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment admin...

        Número de edicto 6351 - Páginas 67-69

      • Expedient nº: 427/2012 Procediment: Sancionador per l'incompliment de l'ordenança municipal de neteja Emissora: RCS Assumpte: citació per a notificació per compareixença Anunci de l'Ajuntament d'Alaior, de citació per a compareixença Atès que no ha estat possible notificar l'acord d'iniciació de l'expedient sancionador i l'obertura dels terminis d'al·legacions i proves per presumpta infracció a ...

        Número de edicto 6349 - Página 67

  • Ajuntament d'Artà

      • Finalitzat el termini d'exposició pública de l'expedient de modificació de crèdit núm. 1 del Pressupost de 2012, es considera definitivament aprovat. En compliment del que disposa l'article 169.3 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es publiquen les partides modificades. Crèdit extraordinari Programa Econòmic Denominació Altes ' 0111 91301 Amortització prestec reconver...

        Número de edicto 6269 - Página 64

  • Ajuntament de Ciutadella de Menorca

      • Havent transcorregut el termini d'exposició pública del Reglament d'organització i funcionament de les meses negociadores de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, aprovat inicialment pel Ple en sessió de dia 13 d'octubre de 2011, i no havent-se presentat cap reclamació en contra, aquest Reglament queda elevat a definitiu, d'acord amb el que estableix la vigent Llei reguladora de bases de règim lo...

        Número de edicto 6141 - Páginas 69-71

      • La Junta de Govern en sessió ordinària de 21.03.12, va aprovar el padró del mes de FEBRER de 2012, del servei de clavegueram de les Urbanitzacions Cala'n Blanes, Torre del Ram i Cales Piques, per un import de 2.172.59'. L'esmentat Padró romandrà exposat al públic en el Departament de Rendes i Exaccions de l'Ajuntament, durant el termini d'un mes a comptar des del següent al de la present publicaci...

        Número de edicto 6280 - Páginas 71-72

      • L'Ajuntament de Ciutadella, per acord de la junta de govern de dia 21/03/2012, ha resolt aprovar el padró de subministrament d'aigua, clavegueram i canon de sanejament del polígon de Los Delfines corresponent al període de mes de febrer de 2012, amb un import de 16.411,00 Euros. L' esmentat padró romandrà exposat al públic en el Departament de Rendes i Exaccions de l'Ajuntament, durant el termini ...

        Número de edicto 6292 - Página 72

      • La Junta de Govern en sessió ordinària de 21.03.12, va aprovar el padró del mes de FEBRER de 2012, de servei de clavegueram de la Urbanització Son Xoriguer, per import de 3.947,45'. L'esmentat Padró romandrà exposat al públic en el Departament de Rendes i Exaccions de l'Ajuntament, durant el termini d'un mes a comptar des del següent al de la present publicació. Durant l'esmentat període, els inte...

        Número de edicto 6295 - Páginas 72-73

  • Ajuntament de Felanitx

      • Aprovat per la Junta de Govern Local, en sessió de data 14 de març de 2012, el plec de clàusules administratives particulars que regirà el procediment obert de la concessió per a l'explotació d'instal·lacions temporals al litoral del Terme Municipal de Felanitx. De conformitat amb l'establert a l'art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l'es...

        Número de edicto 5703 - Páginas 64-65

      • Aprovat per la Junta de Govern Local, en sessió de data 14 de març de 2012, el plec de clàusules administratives particulars i tècniques que regirà el procediment obert en tramitació ordinària de la prestació del servei de prevenció de riscos laborals. De conformitat amb l'establert a l'art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l'esmentat plec...

        Número de edicto 5609 - Página 64

  • Ajuntament de Palma

      • Institut Municipal de Turisme (IMTUR) de l'Ajuntament de Palma La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma, en data 21 de març de 2012, aprovà els plecs de prescripcions tècniques i clàusules administratives particulars que han de regir la contractació del servei de gestió de les oficines municipals d'informació turística de Palma de Mallorca, mitjançant procediment obert no subjecte a regulació h...

        Número de edicto 5808 - Página 58

      • AREA DELEGADA DE SANITAT I CONSUM Mitjançant acord de la junta de govern de data 21 de març de 2011, s'ha acordat: 1.- La delimitació de la zona de Sa Gerreria que compren el perímetre per carrers: c/ Galera, Carnisseria, Corderia, Pes del Formatge, Plaça Quartera, C/ Ca la Seu, Vidrieria, del Miracle, Plaça Salvador Coll, C/ Hostals, Pes de la Farina i Esparteria, com a situació d'intervenció es...

        Número de edicto 6029 - Página 59

      • ÀREA DE BENESTAR SOCIAL, IMMIGRACIÓ I PARTICIPACIÓ CIUTADANA BENESTAR SOCIAL Per no haver-se pogut efectuar la notificació en el domicili que figura en l'expedient de les persones que, a continuació es relacionen, d'acord amb l'article 59.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. No havent contestat als avisos...

        Número de edicto 6109 - Página 59

      • Departament de personal Secció de selecció La regidora de l'àrea de funció pública i govern interior, mitjançant decret núm. 24228, de data 23 de desembre de 2011, va resoldre el següent: Primer.- Nomenar tècniques d'administració general funcionaries de carrera d'aquest ajuntament, a les Sres. antonia casas mora amb dniI 78199211Q i margarita rosselló amengual amb dni 42999137Q, per haver resul...

        Número de edicto 6270 - Páginas 59-60

      • Departament de personal Secció de selecció La regidora de l'àrea de funció pública i govern interior, mitjançant decret núm. 24230, de data 23 de desembre de 2011, va resoldre el següent: Primer.- Nomenar Tae Superior Arquitecta funcionaria de carrera d'aquest ajuntament a la Sra. Nancy Kerr Andreu amb Dni 43136493Q per haver resultat aprovada al procés selectiu convocat per cobrir l'esmentada p...

        Número de edicto 6273 - Página 60

      • Departament de personal Secció de selecció La regidora de l'àrea de funció pública i govern interior, mitjançant decret núm. 24227, de data 23 de desembre de 2011, va resoldre el següent: Primer.- Nomenar administratiu/va d'administració general funcionaria de carrera d'aquest ajuntament, a les següents aspirants que es relacionen, per haver resultat aprovades al procés selectiu convocat per cob...

        Número de edicto 6271 - Página 60

      • Departament de personal Secció de selecció La regidora de l'àrea de funció pública i govern interior, mitjançant decret núm. 24229, de data 23 de desembre de 2011, va resoldre el següent: Primer.- Nomenar tècnica d'administració general funcionaria de carrera d'aquest ajuntament, a les següents aspirants que es relacionen, per haver resultat aprovades al procés selectiu convocat per cobrir les e...

        Número de edicto 6274 - Página 60

      • Disciplina Urbanística Servei Administratiu de Tramitació Unitat Administrativa de Protecció de l'Edificació i ITE. (09.02.03.21) Atès que no es possible notificar la provisió de batllia de data 21 d'octubre de 2011, de l'Ajuntament de Palma, als propietaris relacionats i pels motius exposats a continuació, i per tal de poder continuar amb la tramitació de l'expedient DR 2010/2, relatiu a l'immob...

        Número de edicto 6372 - Páginas 61-63

      • Departament de Personal Secció de Selecció La regidora de l'àrea de funció pública i govern interior, mitjançant decret núm. 24231, de data 23 de desembre de 2011, va resoldre el següent: Primer.- Nomenar auxiliar d'administració general funcionaria de carrera d'aquest ajuntament, a les següents aspirants que es relacionen, per haver resultat aprovades al procés selectiu convocat per cobrir les ...

        Número de edicto 6276 - Página 61

  • Ajuntament de Sant Lluís

      • La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sant Lluís en sessió ordinària celebrada el dia 23 de març de 2012, acorda aprovar el següents padrons: - Padró de l'Impost de béns immobles de naturalesa urbana de l'any 2012. El període de pagament en voluntària és del dia 1 d'abril de 2012 al dia 16 d'agost de 2012. - Padró de l'Impost de béns immobles de naturalesa rústica de l'any 2012. El període ...

        Número de edicto 6133 - Página 74

      • Visto el inicio de expediente de baja de oficio del Padrón Municipal de Habitantes del municipio de Sant Lluís por inscripción indebida de los siguientes expedientes: Numero Nombre y Apellidos Dni /Nie Domicilio de Empadronamiento Expediente / Pasaporte 04 / Mariana Hernández X6999603J Camí de sa Vigia s/núm. ' Caserio de Torret Visto el informe emitido por la Policia Local en relación al...

        Número de edicto 6126 - Página 74

  • Ajuntament d'Eivissa

      • Havent set impossible practicar la notificació de la resolució dictada per aquesta Alcaldia en data 10 de febrer de 2012 (relatives al mes de gener de 2012), a les persones que es relacionen a continuació, i en compliment del que disposa l'article 59.5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix a practic...

        Número de edicto 6106 - Páginas 74-75

      • Havent set impossible practicar la notificació de la resolució dictada per aquesta Alcaldia en data 6 de febrerde 2012 (relatives al mes de desembre de 2011), a les persones que es relacionen a continuació, i en compliment del que disposa l'article 59.5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es procedeix a practi...

        Número de edicto 6107 - Páginas 75-76

      • Aprovada inicialment per l'Excm. Ajuntament Ple, en sessió ordinària celebrada el dia vint-i-set de març de dos mil dotze, l'Ordenança Reguladora del Servei de Celebració de Matrimonis Civils i Esdeveniments a l'Ajuntament d'Eivissa, queda exposada al públic per termini de trenta dies, en la Secretaria de l'Ajuntament, de conformitat i als efectes previstos a l'art. 102 de la Llei 20/2006, municip...

        Número de edicto 6360 - Página 77

      • Aprovat inicialment per l'Excm. Ajuntament Ple, en sessió ordinària celebrada el dia vint-i-set de març de dos mil dotze, el Reglament d'Ús de la Casa de Colònies de Can Tomeu, queda exposat al públic per termini de trenta dies, en la Secretaria de l'Ajuntament, de conformitat i als efectes previstos a l'art. 102 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears. Eivissa, 28 de ...

        Número de edicto 6354 - Página 77

  • Ajuntament d'es Mercadal

      • Per haver-se intentat la notificació sense que aquesta s'hagi pogut portar a terme i a l'empara del previst a l'art. 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, mitjançant el present anunci es notifica als interessats relatats mes avall l'acord del Ple de la Corporació, de data 27 de març de 2006, que a continu...

        Número de edicto 6072 - Páginas 73-74

      • Per haver-se intentat la notificació sense que aquesta s'hagi pogut portar a terme i a l'empara del previst a l'art. 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, mitjançant el present anunci es notifica a l'interessat relatats mes avall, el decret de Batlia de data 23 de juny de 2011, que a continuació es transc...

        Número de edicto 6067 - Página 73