Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 651931
Resolució d’aprovació de l’Oferta d’Ocupació Pública de personal funcionari de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials de l’any 2025, derivada de la taxa de reposició d’efectius ordinària i de la taxa específica de l’article 20 de la Llei de Pressuposts de l’Estat per a l’any 2023 prorrogats per a l’any 2025
Versió PDF
Antecedents
1. En data 15 de juliol de 2025, el director gerent va emetre memòria justificativa per a l'aprovació de l'oferta d'ocupació pública de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (en endavant IMAS), derivada de la taxa de reposició d'efectius ordinària i de la taxa específica previstes a la Llei de Pressuposts de l'Estat per a l'any 2023, prorrogats per a l'any 2025, i la Presidència de l'IMAS va resoldre l'inici de l'expedient per aprovar l'oferta d'ocupació pública de l'IMAS per a l'any 2025.
2. En data 15 de juliol de 2025, la Mesa Sectorial de Negociació de l'IMAS va aprovar els criteris generals sobre l'oferta d'ocupació pública per personal funcionari de l'IMAS per a l'any 2025 derivada de la taxa de reposició d'efectius ordinària i de la taxa específica, previstes en la Llei de Pressuposts de l'Estat de l'any 2023, prorrogats per a l'any 2025, incloses les places per a la promoció interna i les places de reserva de discapacitat.
3. En data 31 de juliol de 2025, la Coordinació dels serveis de Selecció i Provisió va proposar la resolució d'aprovació de l'Oferta d'Ocupació Pública de personal funcionari de l'IMAS de l'any 2025, derivada de la taxa de reposició d'efectius ordinària i de la taxa específica de l'article 20 de la Llei de Pressuposts de l'Estat per a l'any 2023 prorrogats per a l'any 2025.
4. En data 13 d'agost de 2025, la Direcció insular de Famílies del Consell de Mallorca ha emès l'Informe sobre l'impacte de gènere en relació amb la proposta de resolució d'aprovació de l'Oferta d'Ocupació Pública de personal funcionari de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials de l'any 2025, de conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 2 d'agost de 2024 i el Decret 46/2018, de 21 de desembre, pels quals, s'atribueix als consells insulars la funció d'elaborar els informes d'impacte de gènere dins l'àmbit de les seves competències (BOIB núm. 102, de 3 d'agost de 2024).
5. En data 7 de setembre de 2025, la cap del servei de Gestió Econòmica de l'IMAS ha emès informe econòmic sobre l'Oferta d'Ocupació Pública de l'IMAS per a l'any 2025.
6. En data 9 de setembre de 2025, la responsable dels Serveis de Selecció i Provisió ha emès informe tècnic-jurídic sobre l'Oferta d'Ocupació Pública de l'IMAS per a l'any 2025.
Fonaments de dret
1. L'article 91.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, preveu que les corporacions locals formularan públicament la seva oferta d'ocupació, ajustant-se als criteris fixats a la normativa bàsica estatal.
L'article 70 del Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (en endavant TREBEP), estableix que les necessitats de recursos humans, amb assignació pressupostària, que s'hagin de proveir mitjançant la incorporació de personal de nou ingrés seran objecte de l'oferta d'ocupació pública, o a través d'altre instrument similar de gestió del proveïment de les necessitats de personal.
L'article 47.1 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears disposa que constitueix l'oferta d'ocupació pública anual el conjunt de places vacants de personal funcionari i de personal laboral, amb dotació pressupostària, la cobertura de les quals resulta necessària i no és possible amb el personal existent.
L'article 193 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, estableix, entre d'altres, que constitueix l'oferta d'ocupació pública anual de cada entitat local el conjunt de places vacants de personal funcionari i de personal laboral, amb dotació pressupostària, la cobertura de la qual resulta necessària i no és possible amb el personal existent, així com que l'oferta d'ocupació pública ha d'indicar l'escala, la subescala, la classe o l'especialitat del personal funcionari, o el nivell i la categoria professional del personal laboral a què corresponguin les places vacants i també que l'oferta d'ocupació s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
2. De conformitat amb l'article 134.4 de la Constitució Espanyola, els pressuposts generals de l'Estat per a l'any 2023 s'han de prorrogar automàticament i són d'aplicació per determinar l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2025, d'acord amb l'article 20 de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de pressuposts generals de l'Estat per a l'any 2023, publicada en el BOE núm. 308, de 24 de desembre de 2022 (en endavant Llei 31/2022).
Els apartats de l'article 20.Un.1 i 3 de la Llei 31/2022, disposen que la incorporació del personal de nou ingrés amb una relació indefinida en el sector públic es durà a terme a través l'oferta d'ocupació pública amb subjecció als límits i requisits que el mateix article estableix.
La configuració concreta de l'oferta es durà a terme a través de la taxa de reposició d'efectius amb previsió d'una sèrie de condicionants i requisits per al càlcul d'aquesta taxa, així com a través de la resta de mesures que preveu l'article 20, com és la taxa específica necessària per donar compliment de l'objectiu previst a la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública.
L'article 20.Dos.2. preveu que les administracions públiques han de tenir en compte les places de personal interí per vacant i personal laboral temporal per vacant nomenades l'any 2023 i que, en tot cas, les vacants ocupades per aquest personal s'han d'incloure a l'oferta d'ocupació pública corresponent a l'exercici en què es produeix el seu nomenament i, si no és possible, a la següent, llevat que se'n decideixi la seva amortització.
Atesa la pròrroga dels pressuposts per a l'any 2025, també s'han de tenir en compte les places ocupades en llocs vacants per personal interí nomenats l'any 2025, i si no fos possible en l'oferta de l'any 2026.
L'IMAS, ha configurat la taxa de reposició d'efectius i la taxa específica de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2025 sobre les places pendents d'oferir corresponents als nomenaments de personal interí en llocs vacants de la RLT de personal funcionari de l'IMAS, per necessitats urgents i ineludibles per a la prestació de serveis de l'IMAS, tot tenint en compte el previst en la LPGE23, prorrogats per a l'any 2025 i en el Pla per a l'execució de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2023, i altres mesures per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública de l'IMAS.
Per una banda, per a la taxa de reposició d'efectius ordinària, l'article 20.Dos.1.a) preveu que en els sectors prioritaris la taxa serà d'un 120 per cent i en els altres sectors del 110 por cent. L'article 20.Dos.3. considera sectors prioritaris a l'efecte de la taxa de reposició, entre d'altres, l'apartat Ñ) Places de personal que presta assistència directa a la ciutadania en els serveis socials i serveis de transport públic, així com les places de seguretat i emergències, les relacionades amb l'atenció als ciutadans en els serveis públics i la gestió de prestacions polítiques actives en matèria d'ocupació.
Així mateix, l'article 20.Dos.1.b) estableix que les entitats locals que tinguessin amortitzat el seu deute financer a 31 de desembre de l'exercici anterior tindran un 120 per cent de taxa a tots els sectors.
L'apartat Tres.1 de l'article esmentat estableix les regles per calcular la taxa de reposició d'efectius amb indicació que s'aplicarà sobre la diferència resultant entre el número de personal fix que, durant l'exercici pressupostari anterior, va deixar de prestar serveis i el número de personal fix que s'hagués incorporat en el referit exercici, pel qualsevol causa o reingressat des de situacions que no impliquin la reserva de llocs de treball. A aquests efectes, es computaran els cessaments en la prestació de serveis de jubilació, retir, defunció, renúncia, declaració en situació d'excedència sense reserva de lloc de treball, pèrdua de la condició de funcionari de carrera o l'extinció del contracte de treball o en qualsevol altra situació administrativa que no suposi la reserva de lloc de treball o la percepció de retribucions amb càrrec a l'Administració en la qual se cessa. Igualment es tindran en compte les altes i les baixes produïdes pels concursos de trasllats a altres Administracions Públiques.
També l'apartat Quatre.1.de l'article 20 preveu que la taxa de reposició d'un o diversos sectors o col·lectius prioritaris es podrà acumular a altres sectors o col·lectius prioritaris. Igualment, la taxa de reposició dels sectors no prioritaris es podrà acumular als sectors prioritaris. Les entitats locals que tingueren amortitzat el deute financer a 31 de desembre de l'exercici anterior podran acumular la seva taxa de reposició indistintament a qualsevol sector.
En aquest sentit, l'informe del tresorer del Consell de Mallorca de dia 10 de juliol de 2025 informa en relació amb l'amortització del deute financer a 31 de desembre de 2024 que el capital viu del deute bancari del Consell de Mallorca i de la seva administració institucional en data 31 de desembre de 2024 és de 0,00€. L'IMAS pot calcular una taxa del 120% sobre qualsevol sector.
Una vegada calculada la taxa de reposició d'efectius de l'IMAS, el resultat és de 63 places, que s'han determinat aplicant la diferència de 53 baixes i 0 altes corresponent a l'any 2024 i afegint 10 places per arribar al 120%.
D'acord amb les previsions de l'article 20.Dos.1 b) i 20.Quatre.1 de la Llei 31/2022, aquesta taxa de reposició d'efectius ordinària s'aplica a les places vacants de la Relació de Llocs de Feina de personal funcionari de l'IMAS, de determinades especialitats que presten assistència directa als usuaris de l'IMAS, classificades en els sectors prioritaris i i que són necessàries oferir.
També aquesta taxa de reposició d'efectius s'acumula a altres especialitats classificades en altres sectors no prioritaris que per necessitats del servei es procedent oferir. Així també, les places de les especialitats que conformen la taxa de reposició d'efectius d'aquesta Oferta d'Ocupació Pública de l'any 2025 se acumulen a les altres ofertes de l'IMAS pendents d'execució per tal de gestionar el recursos de l'Administració de l'IMAS amb eficàcia i economia.
Per altra banda, l'article 20.Dos.1.d) de la Llei 31/2022, preveu una taxa específica en els termes previstos en l'apartat Dos.4, que estableix que cada administració podrà autoritzar una taxa específica que sigui necessària per donar compliment amb l'objectiu previst en la Llei 20/2021, perquè la temporalitat en l'ocupació pública no superi el 8 per cent de les places de naturalesa estructural en cadascun dels seus àmbits, sempre que estigui justificat d'acord amb l'instrument de planificació plurianual amb què haurà de comptar.
En aquest sentit, l'IMAS va aprovar el Pla per a l'execució de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2023, i altres mesures per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, aprovat pel Consell Rector de l'IMAS en data 15 de desembre de 2023, entre d'altres, conté una previsió del nombre de places corresponents als nomenaments de personal interí en llocs vacants de la RLT de personal funcionari de l'IMAS afectats pel límit dels tres anys, d'acord amb l'article 10.1.a) del TREBEP i conforme a la Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, i també altres places no afectades pel límit temporal atès que els nomenaments són anteriors a l'entrada en vigor del Reial decret-llei 14/2021 de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, i no varen ser incloses en el procés d'estabilització derivat de la Llei 20/2021, de la oferta de l'IMAS de l'any 2022.
També aquest Pla conté la possibilitat d'aprovar altres taxes específiques de la mateixa naturalesa els anys 2024 i 2025.
Per al càlcul de la taxa específica de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2025, l'IMAS ha tingut en compte el nombre de places que corresponen als nomenaments de personal funcionari interí en llocs vacants nomenats per raons justificades de necessitats i urgència de l'IMAS fins a 31 de maig de 2025, llevat que a partir de l'adjudicació d'aquestes places, les places reservades al Pla d'Estabilitat Laboral de l'OPO 2022 hagin quedat de nou vacants, o que les convocatòries d'aquest Pla d'Estabilitat Laboral hagin quedat desertes, en aquests casos, computarien de nou dins la taxa específica els nomenaments de personal funcionari interí en lloc vacant.
Aquesta taxa específica complementa les taxes específiques de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2023 i 2024, prevista en el Pla per a l'execució de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2023, i altres mesures per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
El total de les places de la taxa específica de l'oferta d'ocupació pública de l'IMAS de l'any 2025 és de 213 places.
Respecte de les dues taxes l'apartat Tres.3. de l'article 20 de la Llei 31/2022 disposa que la validesa de la taxa autoritzada estarà condicionada, d'acord amb l'article 70 del TREBEP, a que les places s'incloguin a una Oferta Pública, aprovada per l'òrgan competent i publicada al diari oficial, abans de la finalització de cada any, i que la convocatòria de les places es publiqui en el diari oficial corresponent, havent d'assegurar la seva execució en el termini màxim de 3 anys.
Finalment l'apartat Nou, estableix que les previsions, entre d'altres, dels apartats un a quatre tenen caràcter bàsic.
3. Al marge de la llei de pressuposts, s'ha d'atendre a les previsions de l'article 10.4 del TREBEP, el qual estableix, entre d'altres, que transcorreguts tres anys des del nomenament del personal funcionari interí es produirà la fi de la relació d'interinitat, i la vacant només podrà ser ocupada per personal funcionari de carrera, llevat que el corresponent procés selectiu quedi desert, cas en què es podrà efectuar un altre nomenament de personal funcionari interí. Excepcionalment, el personal funcionari interí podrà romandre a la plaça que ocupi temporalment, sempre que s'hagi publicat la corresponent convocatòria dins del termini dels tres anys, comptadors des de la data del nomenament del funcionari interí i sigui resolta conforme als terminis establerts a l'article 70 del TREBEP. En aquest supòsit podrà romandre fins a la resolució de la convocatòria, sense que el seu cessament doni lloc a compensació econòmica.
També l'article 70.1 del TREBEP disposa que les necessitats de recursos humans, amb assignació pressupostària, que s'hagin de proveir mitjançant la incorporació de personal de nou ingrés seran objecte de l'oferta d'ocupació pública, o a través d'un altre instrument similar de gestió de la provisió de les necessitats de personal, cosa que comportarà l'obligació de convocar els processos selectius corresponents per a les places compromeses i fins a un deu per cent addicional, fixant el termini màxim per a la convocatòria dels mateixos. En tot cas, l'execució de l'oferta d'ocupació pública o instrument similar s'ha de desenvolupar dins del termini improrrogable de tres anys.
4. Pel que fa a la negociació, l'art. 37.1.l) del TREBEP preveu que siguin objecte de negociació els criteris generals sobre les ofertes d'ocupació pública.
Així, a la Mesa Sectorial de Negociació de l'IMAS, en la sessió de dia 15 de juliol de 2025 es varen negociar i aprovar els criteris generals sobre l'Oferta d'Ocupació Pública per personal funcionari de l'IMAS per a l'any 2025 derivada de la taxa de reposició d'efectius ordinària i de la taxa específica previstes a la Llei 31/2022, prorrogats per a l'any 2025, incloses les places per a la promoció interna i les places de reserva de discapacitat.
5. De conformitat amb l'article 59.1 del TREBEP, en relació amb la reserva de places de persones amb discapacitat, en les ofertes d'ocupació pública es reservarà una quota no inferior al set per cent (7%) de les vacants per a ser cobertes entre persones amb discapacitat, considerant com a tals les definides en l'apartat 2 de l'article 4 del text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, sempre que superin els processos selectius i acreditin la discapacitat i la compatibilitat amb l'exercici de les tasques, de manera que progressivament s'assoleixi el dos per cent (2%) dels efectius totals a cada administració pública.
La reserva del mínim del set per cent (7%) es realitzarà de manera que, almenys, el dos per cent (2%) de les places ofertes ho sigui per ser cobertes per persones que acreditin discapacitat intel·lectual i la resta de les places ofertes ho sigui per a persones que acreditin qualsevol altre tipus de discapacitat.
Dins de la previsió de l'article 59.1 del TREBEP, l'IMAS reserva en aquesta oferta 19 places per a discapacitat que correspon al 7% de l'oferta de l'IMAS de l'any 2025.
6. L'article 68.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, disposa que l'oferta d'ocupació pública corresponent al torn de promoció interna inclourà les places vacants corresponents als llocs genèrics i als llocs singularitzats que es determinin reglamentàriament.
L'article 69.2 de la Llei 3/2007 de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que cada convocatòria especificarà, si escau, la modalitat de promoció interna. L'IMAS inclou 36 places per a la promoció interna de l'oferta d'ocupació pública de l'any 2025.
7. D'acord amb l'establert en l'article 43.3 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, a les ofertes de ocupació pública de les administracions públiques de les Illes Balears s'adjuntarà una avaluació d'impacte de gènere. L'IMAS sol·licita a partir de la signatura d'aquesta proposta l'informe corresponent.
8. L'article 7.2.11 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67 de 18 de maig de 2019) determina la competència per a aprovar l'Oferta d'Ocupació Pública a la Presidència de l'IMAS.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Aprovar l'Oferta d'Ocupació Pública del personal funcionari de l'IMAS de l'any 2025, derivada de la taxa de reposició d'efectius ordinària i de la taxa específica de l'article 20 de la Llei 31/2022, prorrogats per a l'any 2025, en els termes que s'estableixen en els Annexos I i II respectivament d'aquesta Resolució, incloses dins d'aquestes taxes, les places per al torn lliure, promoció interna i reserva de persones amb discapacitat.
2. D'acord amb la previsió de l'article 69.2 de la Llei 3/2007 de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en cada convocatòria s'especificarà la modalitat de promoció interna.
3. Reservar una quota del set per cent (7%) de les vacants objecte d'aquesta oferta 2025 perquè participin persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %, d'acord amb el que preveu l'article 59.1 del TREBEP.
4. Trametre aquesta Resolució a l'Administració General de l'Estat, en compliment del que disposa l'article 56.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.
Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir de l'endemà de la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, en la data de la signatura electrònica (15 de setembre de 2025
El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sánchez Cifre
La secretària delegada de l'IMAS Maria Elena Tur Figueruelo)
ANNEX I PLACES OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA DE PERSONAL FUNCIONARI DE L'IMAS DE L'ANY 2025, DERIVADA DE LA TAXA DE REPOSICIÓ D'EFECTIUS ORDINÀRIA
ESCALA ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL
|
Denominació plaça |
Grup/ Subgrup |
Places torn lliure |
Places promoció interna |
Places reserva discapacitat |
Total places |
|---|---|---|---|---|---|
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior (TAG) |
A1 |
6 |
|
|
6 |
|
Subescala gestió, classe tècnic-tècnica grau mitjà |
A2 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala administrativa, classe administrativa |
C1 |
|
|
2 |
2 |
ESCALA ADMINISTRACIÓ ESPECIAL DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL
|
Denominació plaça |
Grup/ Subgrup |
Places torn lliure |
Places promoció interna |
Places reserva discapacitat |
Total places |
|---|---|---|---|---|---|
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Metge-metgessa |
A1 |
4 |
|
|
4 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Metge-metgessa geriatra |
A1 |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Metge-metgessa del treball |
A1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Enginyeria superior informàtica |
A1 |
1 |
1 |
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Dret |
A1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Infermeria |
A2 |
17 |
|
|
17 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Educació social |
A2 |
1 |
|
2 |
3 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Enginyeria tècnica industrial |
A2 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Teràpia ocupacional |
A2 |
3 |
|
|
3 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Graduat-graduada social |
A2 |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà (B) , especialitat Desenvolupament informàtic |
B |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica auxiliar, especialitat gestió econòmica |
C1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-ajudant, especialitat Auxiliars educatius |
C2 |
1 |
2 |
|
3 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-oficial, especialitat Cuiner-a primera |
C2 |
9 |
|
|
9 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-operari, especialitat Personal de manteniment |
AP |
2 |
|
1 |
3 |
ANNEX II PLACES OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA DE PERSONAL FUNCIONARI DE L'IMAS DE L'ANY 2025, DERIVADA DE LA TAXA ESPECÍFICA
ESCALA ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL
|
Denominació plaça |
Grup/subgrup |
Places torn lliure |
Places promoció interna |
Places reserva discapacitat |
Total places |
|---|---|---|---|---|---|
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior (TAG) |
A1 |
1 |
2 |
|
3 |
|
Subescala gestió, classe tècnic-tècnica grau mitjà |
A2 |
|
1 |
|
1 |
|
Subescala administrativa, classe administrativa |
C1 |
5 |
6 |
1 |
12 |
|
Subescala auxiliar, classe auxiliar |
C2 |
11 |
1 |
2 |
14 |
|
Subescala subalterna, classe subaltern-subalterna |
AP |
3 |
|
1 |
4 |
ESCALA ADMINISTRACIÓ ESPECIAL DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL
|
Denominació plaça |
Grup/subgrup |
Places torn lliure |
Places promoció interna |
Places reserva discapacitat |
Total places |
|---|---|---|---|---|---|
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Psicologia |
A1 |
10 |
2 |
2 |
14 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Pedagogia |
A1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Metge-metgessa geriatra |
A1 |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Geografia |
A1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica superior, especialitat Qualitat |
A1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Fisioteràpia |
A2 |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Infermeria |
A2 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Educació social |
A2 |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà , especialitat Treball social |
A2 |
13 |
|
|
13 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà, especialitat Teràpia ocupacional |
A2 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà, especialitat Graduat-graduada social |
A2 |
2 |
1 |
|
3 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica mitjà |
A2 |
|
1 |
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica auxiliar, especialitat Tècnic-tècnica auxiliar d'arxiu |
C1 |
2 |
|
|
2 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica auxiliar, especialitat gestió econòmica |
C1 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala tècnica, classe tècnic-tècnica auxiliar, especialitat Cures auxiliars d'infermeria |
C2 |
97 |
15 |
3 |
115 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis, ajudant-a, especialitat Auxiliars educatius |
C2 |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-oficial, especialitat Cuiner-a primera |
C2 |
1 |
1 |
|
2 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-operari, especialitat Personal de serveis |
AP |
6 |
3 |
3 |
12 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-operari, especialitat Marmitó-marmitona |
AP |
|
|
2 |
2 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-operari, especialitat Personal de manteniment |
AP |
1 |
|
|
1 |
|
Subescala serveis especials, classe personal d'oficis-operari, especialitat Ajudant-ajudanta de cuina |
AP |
1 |
|
|
1 |