Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 536866
Departament de Gestió de RH. Secció de Gestió. Reglament d’Organització i Funcionament de la Mesa General de Negociació Conjunta de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de Palma en sessió de dia 13 d'octubre de 2016 va aprovar el Reglament d'organització i funcionament de la Mesa General de Negociació Conjunta del Personal Funcionari i del Personal Laboral de l'Ajuntament de Palma, que es va modificar pels Acords de la Junta de dia 26 de juliol de 2017 i dia 21 de maig de 2025, queda redactat de la manera següent:

“REGLAMENT D'ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE LA MESA GENERAL DE NEGOCIACIÓ CONJUNTA DE L'AJUNTAMENT DE PALMA

PREÀMBUL

CAPÍTOL I. OBJECTE I ÀMBIT

Article 1. Objecte

Article 2. Definició i àmbit

Article 3. Matèries objecte de negociació

CAPÍTOL II. COMPOSICIÓ I CONSTITUCIÓ

Article 4. Composició

Article 5. Constitució

Article 6. Òrgans

CAPÍTOL III. DE LES REUNIONS I LES CONVOCATÒRIES

Article 7. Tipus de reunions

Article 8. Reunions ordinàries

Article 9. Reunions extraordinàries

Article 10. Convocatòries

Article 11. Documentació

Article 12. Ordre del dia

CAPÍTOL IV. FUNCIONAMENT DE LES REUNIONS

Article 13. Principis inspiradors

Article 14. Intervencions

Article 15. Votacions

CAPÍTOL V. DE LES ACTES I LA PUBLICITAT DE PACTES I ACORDS

Article 16. Confecció i contingut de les actes

Article 17. Aprovació

Article 18. Publicació de pactes i acords

CAPÍTOL VI. MODIFICACIÓ DEL PRESENT REGLAMENT

Article 19. Modificació del Reglament

Article 20. Justificació de la modificació

Disposició final

 

PREÀMBUL

Es constitueix una Mesa General de Negociació Conjunta de l'Ajuntament de Palma, que serà competent per a la determinar les condicions de treball comunes dels funcionaris i funcionàries, i del personal laboral a través de la negociació col·lectiva amb les organitzacions sindicals designades segons l'article 36.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), i l'article 83.1 de l'Estatut dels treballadors, mitjançant els procediments establerts a l'efecte. El Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, al capítol IV, del títol III, regula la negociació col·lectiva dels empleats públics i hi recalca els principis de legalitat, cobertura pressupostària, obligatorietat de la negociació, bona fe, publicitat i transparència que han de presidir la negociació.

CAPÍTOL I OBJECTE I ÀMBIT

Article 1. Objecte

1. El present Reglament estableix les normes d'organització i funcionament de la Mesa General de Negociació Conjunta (MGNC) dels funcionaris i funcionàries, i del personal laboral de l'Ajuntament de Palma, constituïda conformement als articles 35 i 36 de l'RDL 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP).

2. Per al que no quedi definit en aquest Reglament, hom s'ha d'ajustar al que disposa el títol III, capítol IV, de l'EBEP (dret a la negociació col·lectiva), i a la regulació de règim local, supletòria en aquesta matèria, com també a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, que entrarà en vigor el 3 d'octubre de 2016, o la normativa que la substitueixi.

Article 2. Definició i àmbit

La Mesa General de Negociació Conjunta és l'òrgan constituït a l'Ajuntament de Palma per a exercir la competència de negociació de les matèries comunes en les condicions de treball dels funcionaris i funcionàries, i del personal laboral.

L'àmbit d'actuació de la Mesa General de Negociació Conjunta de l'Ajuntament de Palma s'estén a:

a. Funcionaris i funcionàries

b. Personal laboral

Article 3. Matèries objecte de negociació

Correspon a l'MGNC de l'Ajuntament de Palma la negociació de les matèries previstes a l'article 37 de l'RDL 5/2015, de 30 d'octubre, i que s'indiquen a continuació:

a. L'aplicació de l'increment de les retribucions del personal al servei de les administracions públiques que estableixi la Llei de pressuposts generals de l'Estat i de les comunitats autònomes.

b. Les normes que fixin els criteris generals en matèria d'accés, carrera, provisió, sistemes de classificació de llocs de feina, i plans i instruments de planificació de recursos humans.

c. Les normes que fixin els criteris i els mecanismes generals en matèria d'avaluació de l'acompliment.

d. Els plans de previsió social complementària.

e. Els criteris generals dels plans i els fons per a la formació i la promoció interna.

f. Els criteris generals per a determinar les prestacions socials i les pensions de classes passives.

g. Les propostes sobre drets sindicals i de participació.

h. Els criteris generals d'acció social.

i. Les que estableixi la normativa de prevenció de riscs laborals.

j. Les referides a calendari laboral, horaris, jornades, vacances, permisos, mobilitat funcional i geogràfica, com també els criteris generals sobre la planificació estratègica dels recursos humans, en els aspectes que afectin condicions de treball dels empleats públics.

k. Els criteris generals sobre ofertes d'ocupació pública.

 

CAPÍTOL II COMPOSICIÓ I CONSTITUCIÓ

Article 4. Composició

1. D'acord amb el que preveuen els articles 6 de la Llei orgànica 11/1985, de 2 d'agost, de llibertat sindical, i els 33.1, 35 i 36.3 de l'EBEP, estan legitimats per a formar part de l'MGNC, d'una banda, els representants de l'Ajuntament de Palma i, de l'altra, les organitzacions sindicals més representatives a nivell estatal i de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, com també les que hagin obtingut com a mínim el 10% de representació a les eleccions a la Junta de Personal i al Comitè d'Empresa de l'Ajuntament de Palma, i les que formin part de la Mesa General de Negociació de les Administracions Públiques sempre que hagin obtingut el 10% dels representants de funcionaris i funcionàries o personal laboral en l'àmbit corresponent a la mesa de què es tracti.

2. La representativitat de cadascuna de les organitzacions sindicals legitimades per a ser presents a l'MGNC es determinarà, d'acord amb l'article 36 de l'EBEP, sumant en conjunt els representants obtinguts, per a cadascuna, als òrgans de representació (Junta de Personal i comitès d'empresa). Aquesta representativitat, expressada en percentatge, ha de determinar el pes del vot ponderat de cada organització sindical a l'MGNC.

3. Per part de l'Administració, formarà part de l'MGNC el regidor o la regidora responsable en matèria de funció pública, o la persona que delegui, que en detindrà la presidència, i els tècnics i els assessors que aquest o aquesta consideri convenient fins a igualar el nombre de representants i assessors de les organitzacions sindicals, en el seu conjunt, amb un màxim de quinze membres per ambdues parts.

4. Les variacions en la representativitat sindical, a l'efecte de modificació en la composició de les meses de negociació, han de ser acreditades per part de les organitzacions sindicals que hi estiguin interessades, mitjançant el corresponent certificat de l'oficina pública de registre competent, cada dos anys a partir de la data inicial de constitució de la mesa, llevat que com a conseqüència d'eleccions o altres circumstàncies, se'n revisi la composició.

Article 5. Constitució

L'MGNC de l'Ajuntament de Palma es constituirà vàlidament quan hi siguin presents el president o la presidenta, o la persona que aquest delegui; la representació de l'Administració municipal, amb un mínim de dues persones, i les organitzacions sindicals que representin, com a mínim, la majoria absoluta dels òrgans de representació amb la ponderació determinada.

Article 6. Òrgans de la Mesa General de Negociació Conjunta

1. La Presidència, que detindrà el regidor o la regidora responsable en matèria de funció pública, o la persona que delegui. Tindrà les següents funcions:

a. Convocar l'MGNC a iniciativa pròpia o a proposta de la majoria absoluta de les organitzacions sindicals presents en aquesta, tenint en compte la representativitat ponderada.

b. Fixar l'ordre del dia. Amb aquesta finalitat les organitzacions sindicals podran proposar la inclusió de punts a l'ordre del dia, sempre que siguin competència de l'MGNC.

c. Moderar i dirigir els debats i atorgar l'ús de la paraula a qui ho sol·liciti.

d. Donar per conclòs el punt de l'ordre del dia quan la qüestió estigui prou debatuda.

e. Elevar els acords assolits a l'òrgan municipal competent perquè els aprovi.

f. Vetlar pel compliment de la legalitat vigent i, molt especialment, pels pactes i els acords.

g. Qualsevol altra que la Mesa li atribueixi.

2. L'MGNC ha de comptar amb un secretari o secretària, designat o designada entre el funcionariat adscrit a Funció Pública, que té com a funcions:

a. Redactar les actes de les sessions.

b. Efectuar la convocatòria de les sessions, per ordre de la Presidència, com també les citacions als membres de la Mesa.

c. Custodiar i arxivar la documentació que els integrants de la Mesa li facin arribar.

d. Expedir certificats dels acords adoptats.

e. Facilitar la informació i, si s'escau, còpia de la documentació a qualsevol de les parts negociadores, amb tres dies hàbils d'antelació.

f. Rebre les comunicacions dels membres de l'MGNC i les notificacions, les peticions de dades, les rectificacions o qualsevol altra classe d'escrits que hagi de conèixer.

g. Calcular el resultat de les negociacions i els acords.

CAPÍTOL III DE LES REUNIONS I LES CONVOCATÒRIES

Article 7. Tipus de reunions

Un cop constituïda l'MGNC, les seves reunions poden ser:

a. ordinàries

b. extraordinàries

Article 8. Reunions ordinàries

Són reunions ordinàries les que compten amb una periodicitat preestablerta.

Aquesta periodicitat és d'una reunió al mes, preferentment el segon dimarts de cada mes, durant els períodes compresos entre el 7 de gener i el 31 juliol, i entre l'1 de setembre i el 20 de desembre. Si el dia previst coincideix en festiu, la reunió ha de tenir lloc preferentment el primer dia hàbil següent.

Això no obstant, de forma extraordinària i amb motiu de la negociació d'assumptes d'especial rellevància per a l'Administració o per al personal que facin aconsellable concloure la negociació en un termini breu, es pot determinar un ritme més intensiu de la periodicitat. Aquesta s'ha de determinar a la primera reunió en què es tractin els assumptes indicats.

Les organitzacions sindicals interessades a incloure assumptes en una reunió ordinària els han de presentar davant el Departament De Recursos Humans dins el termini màxim de les 14 h del dimarts anterior a la reunió. Ho poden fer en paper o en mitjà electrònic a la seu electrònica que es determini.

Article 9. Reunions extraordinàries

Són reunions extraordinàries les que convocades amb aquest caràcter pel president o la presidenta.

Les organitzacions sindicals poden proposar la convocatòria d'aquestes reunions extraordinàries, mitjançant sol·licitud per escrit presentada al Registre General de l'Ajuntament de Palma.

Les peticions han d'estar avalades per, almenys, dues organitzacions sindicals. Han d'incloure la relació dels assumptes per a tractar, els quals han d'estar inserits entre les matèries objecte de negociació que són pròpies d'aquesta Mesa (article 3 d'aquest Reglament).

En qualsevol cas s'ha de justificar la impossibilitat d'ajornar els assumptes a la pròxima reunió ordinària.

Article 10. Convocatòries

1. Correspon a la Presidència convocar totes les reunions de l'MGNC.

2. Les convocatòries ordinàries, llevat de les que es fixin en acabar cada sessió, s'han de realitzar amb un antelació mínima de tres dies hàbils, i han de ser formulades per escrit, fent-hi constar l'ordre del dia i la data i l'hora de la convocatòria. La documentació íntegra dels assumptes inclosos a l'ordre del dia que hagin de servir de base al debat i, si s'escau, a la votació, han de figurar a disposició dels membres integrants de la Mesa, des del mateix dia de la convocatòria. En els casos de notòria urgència es poden reduir els terminis a dos dies hàbils i, en aquest cas, tenen caràcter extraordinari, per la qual cosa s'han de motivar els fets que en fonamenten la urgència.

3. Les reunions extraordinàries a petició de la part social s'han de convocar dins els cinc dies hàbils següents al de l'entrada, al Registre General de l'Ajuntament, de la petició corresponent, que ha de contenir la proposta de punts que s'han d'incloure a l'ordre del dia. A més, han de comptar amb el suport de dues organitzacions sindicals quant a la part sindical; els punts de l'ordre del dia que se sol·licitin s'han d'incloure a la sessió ordinària de l'MGNC següent.

Article 11. Documentació de les convocatòries

Des del moment de la convocatòria, el secretari o secretària ha de disposar de la documentació que doni suport als assumptes que s'hagin de tractar, la qual ha d'estar a disposició dels membres de l'MGNC. A la convocatòria, s'han d'indicar expressament els assumptes de què es tramet, adjunta, la documentació, i els que corresponen a la documentació ja lliurada. De la resta dels assumptes, es pot lliurar la documentació a l'inici de la reunió.

Article 12. Ordre del dia

1. La Presidència fixa l'ordre del dia de les reunions ordinàries, el qual s'ha de configurar amb la prelació següent:

a. Aprovació, si s'escau, de l'acta de la reunió anterior.

b. Assumptes objecte de negociació a proposta de l'Administració.

c. Assumptes objecte de negociació a proposta d'alguna organització sindical.

d. Assumptes no objecte de negociació però que són d'interès per als membres de la Mesa: informacions, peticions, queixes... proposats tant per l'Administració com per les organitzacions sindicals.

e. Torn obert de paraules.

La Presidència ha de discriminar si un assumpte és objecte de negociació o d'informació, petició o queixes.

2. A les reunions extraordinàries només es poden tractar els assumptes que n'hagin motivat la convocatòria. No s'hi inclou el torn obert de paraules.

3. Per a la inclusió de punts no inclosos a l'ordre del dia, es necessita l'acord de l'Administració i el vot de la majoria absoluta de les organitzacions sindicals presents a l'MGNC, segons el sistema de vot ponderat determinat.

4. Qualsevol assumpte pot ser retirat de l'ordre del dia a petició de qui el presenti.

5. Els assumptes que no es puguin tractar a una reunió es poden incloure a una posterior reunió ordinària o extraordinària, per acord de les parts.

6. Les reunions s'han de dur a terme, preferentment, entre les 9 i les 14 h.

 

CAPÍTOL IV FUNCIONAMENT DE LES REUNIONS

Article 13. Principis inspiradors

Tots els membres de l'MGNC s'obliguen a participar a les reunions de negociació sota els principis de legalitat, cobertura pressupostària, obligatorietat, bona fe, publicitat i transparència.

Tots les parts han de procurar proporcionar la informació i la documentació tècnica que siguin adients per al bon desenvolupament de les negociacions.

Article 14. Intervencions

Correspon a la Presidència moderar la reunió o designar una persona que la moderi, la qual ha d'exercir la tasca de concedir la paraula a qui hi vulgui intervenir, i la de marcar el temps d'intervenció.

Pel que fa als assumptes inclosos a l'ordre del dia que siguin objecte de negociació, s'han d'iniciar mitjançant l'exposició per part de l'organització sindical o de l'administració que els hagi proposat.

A continuació, s'ha d'iniciar un torn de paraula d'igual durada en el temps per a cadascuna de les altres organitzacions sindicals. L'Administració intervé en darrer lloc i, a més, pot fer-ho després de cadascuna de les altres intervencions. Aquest temps pot ser distribuït entre els representants i l'assessor o assessora de cada organització. La persona que modera la reunió ha de vetlar per adequar la durada d'aquests torns de paraula a la complexitat o la importància de l'assumpte tractat.

Un cop finalitzat aquest torn de paraula, el/la proponent disposarà d'un nou torn de tres minuts en què valorarà les aportacions efectuades respecte de la seva proposta. Finalment, i si algun altre membre ho sol·licita, es pot atorgar un darrer torn de paraula per a rèplica d'una durada, igualment de dos minuts, a la resta d'organitzacions i a l'Administració, si s'escau.

A continuació, i atenent el debat, el/la proponent considerarà proposar la votació de l'assumpte, deixar-lo damunt la taula per a continuar-ne la negociació en una altra reunió o retirar-lo definitivament.

Quant als altres assumptes de l'ordre del dia o del torn obert de paraules, la Presidència ha de vetlar perquè la seva exposició sigui àgil i ràpida.

Quan un sindicat presenti una proposta i no hi hagi resposta o quedi pendent, l'Administració ha de respondre al més aviat possible.

Article 15. Votacions

En cas que s'arribi a votació, abans de fer-la, el moderador o moderadora n'ha d'exposar els termes de forma clara. El/la proponent ha de manifestar la seva conformitat amb aquests termes plantejats. La dita exposició i la conformitat del/de la proponent s'han de recollir literalment a l'acta.

 

Un cop proposat un assumpte per a la seva votació, cada part assistent ha de manifestar el sentit del seu vot, que pot ser afirmatiu, negatiu o d'abstenció.

Sense perjudici del caràcter paritari de l'MGNC l'aprovació dels acords sotmesos a votació requereix el vot favorable dels sindicats que representin, com a mínim, la majoria del total de membres integrants de la part sindical.

En cas d'arribar a un acord, el moderador o moderadora n'ha d'exposar els termes de forma clara. Els discrepants o els que s'hi abstinguin poden exigir que consti en acta la seva posició respecte de l'assumpte tractat i/o el sentit del seu vot.

Quan el moderador o moderadora consideri que un tema s'ha debatut a bastament donarà per finalitzada la discussió, i, si no es vota o no hi ha acord, l'assumpte es donarà per tancat, sense perjudici que aquest tingui un nou tractament en una altra reunió.

 

CAPÍTOL VI DE LES ACTES I LA PUBLICITAT DELS PACTES I ELS ACORDS

Article 16. Confecció i contingut de les actes

De cada reunió de l'MGNC, s'ha d'estendre una acta que ha de contenir, com a mínim:

a. Lloc i data en què s'ha duit a terme.

b. Hora d'inici i finalització.

c. Nom i llinatges dels assistents per cadascuna de les parts, amb indicació de l'organització que representen i, en cas de l'Administració, de la condició que detinguin.

d. Assumptes compresos a l'ordre del dia, exposició del moderador o moderadora dels temes sotmesos a votació, conformitat del/de la proponent, resultat de la votació i part dispositiva dels acords o els pactes que s'adoptin; si s'escau, indicació que s'han deixat damunt la taula o que s'han retirat definitivament.

e. A petició expressa de qualsevol dels membres es pot fer constar en acta el posicionament i les opinions literals respecte de les qüestions objecte de debat.

El secretari o secretària ha de confeccionar les actes i ha de tenir cura de la seva custòdia. Per a poder realitzar millor aquesta tasca, l'Administració ha de disposar els mitjans d'enregistrament que consideri necessaris. Així mateix el secretari o secretària pot facilitar còpia de les actes als membres de l'MGNC que ho sol·licitin.

Article 17. Aprovació de les actes

1. L'esborrany de l'acta s'ha de trametre a tots els membres, juntament amb la citació, perquè s'aprovi a la següent sessió que tingui lloc. A l'acta, cada representant hi pot introduir esmenes o aclariments relatius als errors i les imprecisions en la transcripció de les seves intervencions.

2. Les actes, un cop aprovades, han de ser signades pel president o presidenta, el secretari o secretària i un/una representant de cada organització sindical assistent, i s'han de trametre a tots els membres.

3. Un cop aprovades i signades, s'han de difondre a través del web, els taulers d'anuncis i el Portal de Transparència de l'Ajuntament un extracte de dites actes amb els acords adoptats.

Article 18. Pactes i acords

1. Al si de l'MGNC, els representants de l'Ajuntament poden concertar pactes i acords amb la representació de les organitzacions sindicals legitimades a aquest efecte, per a determinar les condicions de treball comunes dels empleats públics municipals.

2. Els pactes s'han de subscriure sobre matèries que es corresponguin estrictament amb l'àmbit competencial de l'òrgan administratiu que els subscrigui i s'han d'aplicar directament als empleats públics de l'Ajuntament de Palma.

3. Per a la validesa i l'eficàcia dels pactes i els acords que se subscriguin és necessari que s'aprovin expressament i formal per part dels òrgans de govern competents en cada matèria, de conformitat amb el que estableix l'article 38.3 de l'EBEP. Un cop aprovats, el seu contingut és directament aplicable al personal inclòs en el seu àmbit d'aplicació, sense perjudici de la seva publicació o notificació formal segons les normes del procediment de què es tracti. La manca de ratificació d'un acord per part de l'òrgan competent municipal dóna lloc a l'inici de la renegociació de les matèries tractades, en el termini d'un mes, si així ho sol·licita la majoria d'almenys una de les parts, atès el vot ponderat de representativitat, si és la part sindical.

4. L'adopció d'acords o pactes requereix la posició favorable dels representants de l'Administració i de la majoria absoluta de les organitzacions sindicals que hi són presents, segons el vot ponderat determinat en la constitució de l'MGNC.

5. Els pactes i els acords han de determinar, si s'escau, les parts que els concerten, l'àmbit personal, funcional, territorial i temporal, com també la forma, el termini de preavís i les seves condicions de denúncia.

6. Quan l'acord es produeix amb organitzacions sindicals presents a l'MGNC, però aquestes no arriben a la majoria que es requereix, és equiparable al cas en què no es produeix acord en la negociació i, en conseqüència, correspon a l'Ajuntament de Palma, a través de seus òrgans de govern, establir les condicions de treball dels empleats públics, amb l'excepció del que disposa l'art. 38.7 de l'EBEP. A aquest efecte, en el si de l'MGNC, es poden acordar procediments de solució extrajudicial de conflictes.

7. Els pactes i els acords que, de conformitat amb el que estableix l'article 37 de l'EBEP, continguin matèries i condicions generals de treball comunes al funcionariat i al personal laboral tindran la consideració i els efectes que preveu aquest article per als funcionaris i funcionàries i, l'article 83 de l'Estatut dels treballadors, per al personal laboral.

8. Es garanteix el compliment dels pactes i els acords, llevat que excepcionalment i per causa greu d'interès públic derivada d'una alteració substancial de les circumstàncies econòmiques, els òrgans de govern de l'Ajuntament en suspenguin o modifiquin el compliment dels ja signats, en la mesura estrictament necessària per a salvaguardar l'interès públic. En aquest supòsit, l'Ajuntament ha d'informar les organitzacions sindicals de les causes de la suspensió o la modificació.

9. La vigència del contingut dels pactes i els acords, una vegada conclosa la seva durada, es produeix en els termes que aquests hagin establert.

Els pactes i els acords que en succeeixin d'altres d'anteriors, deroguen aquests íntegrament, llevat dels aspectes que expressament s'acordin mantenir.

CAPÍTOL V MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT DE LA MESA GENERAL DE NEGOCIACIÓ

Article 19. Modificació del Reglament

La modificació del present Reglament ha de ser aprovada per l'MGNC amb el vot favorable dels representants de l'Ajuntament de Palma i de la majoria absoluta de la part sindical d'acord amb la seva representativitat. No es pot modificar si prèviament no ha estat inclosa aquesta qüestió a l'ordre del dia, i no s'hi pot incloure per via d'urgència.

Article 20. Justificació de la modificació

La proposta de modificació del Reglament ha d'anar acompanyada dels motius que la justifiquin, com també de la redacció alternativa que es proposa.

Disposició final

El present Reglament s'ha d'elevar a la Junta de Govern perquè l'aprovi, i s'ha de publicar al BOIB.

La redacció de la disposició final, ja està inclosa en l'Acord de Junta de Govern de dia 13 d'octubre de 2016, i publicat al BOIB núm. 146 de data 19 de novembre de 2016.

Contra l'aprovació d'aquest Reglament, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.”

 

Palma, a la data de la signatura electrónica (4 de juliol de 2025)

La cap de departament de Gestió de RRHH Esperanza Vega Terrón