Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

Núm. 761970
Convocatòria i Bases selecció plaça arquitecte

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovació de la convocatòria i les bases per a la selecció, per torn lliure, per a la provisió com a personal funcionari de carrera d'una plaça d'arquitecte/a, mitjançant el sistema de concurs-oposició, inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l'any 2022.

Per Acord de la Junta de Govern del dia 15 de Novembre de 2024, s'han aprovat la convocatòria i les bases que han de regir les proves selectives per cobrir, mitjançant concurs-oposició, amb caràcter de personal funcionari de carrera, una (1) plaça corresponent a l'escala d'Administració Especial, subescala Tècnica, classe Tècnic Superior, especialitat Arquitectura, del grup A i subgrup A1 inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l'any 2022 de l'Ajuntament de Santa Maria del Camí, la part dispositiva de la qual és la següent:

PRIMER.-

Aprovar la convocatòria del procés selectiu, mitjançant concurs-oposició, amb caràcter de personal funcionari de carrera, una (1) plaça corresponent a l'escala d'Administració Especial, subescala Tècnica, classe Superior, especialitat Arquitectura, del grup A i subgrup A1 inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l'any 2022 de l'Ajuntament de Santa Maria del Camí.

SEGON.-

Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que es donen com a reproduïdes tal com figuren al respectiu expedient.

“BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ, PER TORN LLIURE, PER A LA PROVISIÓ D'UNA PLAÇA D'ARQUITECTE/A, PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ”

PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és regular el procediment selectiu per a cobrir en propietat, com funcionari/a de carrera, una plaça d'Arquitecte/a, adscrit a l'àrea d'Urbanisme, vacant en la plantilla municipal d'aquest Ajuntament, inclosa en l'oferta pública d'ocupació de l'exercici 2022 per torn lliure i mitjançant el sistema de Concurs-Oposició.

Característiques de la plaça:

Denominació:                         Arquitecte

Naturalesa:                              Funcionari/a de Carrera

Escala:                                    Administració Especial

Subescala:                               Tècnica

Classe:                                    Tècnic Superior

Grup:                                      A

Subgrup:                                 A1

Nivell de Destí:                       27

Jornada:                                  Completa

En el present cas es fa necessària la seva cobertura per al desenvolupament de les tasques urgents d'emissió d'informes de llicències d'obres, la revisió del planejament municipal (que data de 1988 i de 1996 el seu text refós), així com del desenvolupament d'obres i projectes municipals del departament d'urbanisme d'aquest Ajuntament, davant, entre d'altres, les creixents demandes degudes a l'increment poblacional   esdevingut en els darrers anys (en els quals s'ha passat dels 4.000 habitants de l'any 1988 i 4.400 habitants de l'any 1996 a més de 7.500 a l'any 2023).

Aquesta plaça es troba dins els sectors prioritaris o que afecten el funcionament dels serveis públics essencials per a la gestió eficaç de les competències fonamentals assignades a aquesta Entitat Local.

SEGONA.- PROCEDIMENT SELECTIU

El sistema de selecció serà el de concurs-oposició, garantint el compliment dels principis d'igualtat, mèrit i capacitat, així com la normativa d'aplicació pertinent.

TERCERA.- REQUISITS I CONDICIONS DELS/LES ASPIRANTS

Per prendre part en la present convocatòria i ser admesos/es els/les aspirants hauran de reunir els requisits següents en la data d'expiració del termini d'admissió de sol.licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu:

a) Nacionalitat: Posseir nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea o la de qualsevol d'aquells Estats que en virtut de tractats internacionals celebrats per aquells i ratificats per Espanya s'apliqui la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea i en els termes que preveuen els articles 56 i 57 del TRLEBEP. Els aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d'acreditar mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, tenir un coneixement adequat de l'idioma espanyol, podent exigir-los, si escau, la superació de proves amb aquesta finalitat.

b) Edat: Tenir complerts setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) Titulació: Estar en possessió o en condicions d'obtenir-ho dins el termini de presentació d'instàncies, del títol d'Arquitecte/a Superior o títol de Grau en Arquitectura més el màster universitari que habiliti per exercir la professió d'Arquitecte/a Superior, d'acord amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol, pel qual s'estableix l'ordenació de l'ensenyament universitari oficial o titulació anàloga equivalent.

En el supòsit en què s'hagués presentat un títol equivalent a l'exigit, s'haurà d'acreditar mitjançant certificat expedit per l'òrgan competent.

En el casos de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació.

d) Compatibilitat Funcional: No patir malaltia o defecte físic que impedeixi l'exercici de les corresponents funcions pròpies de la seva Escala i Categoria.

e) Habilitació: No haver estat separat o sancionat amb acomiadament procedent mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques per sentència ferma. S'adjuntarà declaració responsable.

Els aspirants la nacionalitat dels quals no sigui l'espanyola hauran d'estar, igualment, no sotmesos a sanció disciplinària a condemna penal que impedeixi, en el seu Estat, l'accés a la Funció Pública. S'adjuntarà declaració responsable.

f) No trobar-se incurs en algunes de les causes d'incompatibilitat previstes en la Llei 531/1984, de 26 de setembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques (s'haurà de presentar declaració responsable).

g) Acreditar el coneixement avançat de la llengua catalana de nivell C1 (abans C) mitjançant certificat homologat de la Junta Avaluadora de Català, de l'Escola Balear d'Administració Pública o un altre organisme reconegut a aquests efectes en la legislació vigent.

h) Abonar la taxa de 10€ pels drets d'examen dins del termini per presentar les sol.licituds, sense que pugui ser abonada en un altre moment.

i) Signar la declaració responsable relativa al compliment dels requisits de participació. S'entendrà signada aquesta declaració responsable quan es presenti i finalitzi el procés d'inscripció.

j) Prèviament a l'acte de la presa de possessió, la persona interessada haurà de fer constar la manifestació de complir els requisits assenyalats en els apartats d), e) i f).

L'acreditació del nivell C1 de català guarda relació objectiva i proporcionada amb les funcions assumides i les tasques a exercir i la seva valoració en funció del lloc que ve condicionat a l'atenció al públic que ha de prestar en part de la jornada de treball i en la necessitat de comprendre la documentació remesa per diversos organismes autònoms oficials, així com en l'emissió cap a ells des de la corporació municipal.

Per a les persones que tinguin la condició legal de discapacitades que ho sol·licitin, el tribunal qualificador ha d'establir les adaptacions possibles de temps i de mitjans que consideri pertinents per dur a terme les proves selectives. Els aspirants han d'efectuar la petició de les adaptacions en la sol·licitud de participació, i hauran d'adjuntar a la instància el certificat de l'equip multiprofessional corresponent de la Direcció General d'Atenció a la Dependència o de l'organisme equivalent que acrediti l'esmentada condició, la compatibilitat amb l'exercici de les tasques i funcions corresponents al lloc de feina.

Tots els requisits a què es refereix aquesta Base hauran d'estar complerts el darrer dia de presentació d'instàncies, no admetent-se cap excepció respecte d'això, ni fins i tot en els supòsits de força major, i gaudir-ne durant tot el procés selectiu.

El fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria.

QUARTA.- FUNCIONS

a) Informar i dictaminar verbalment o per escrit d'aquells assumptes relacionats amb les funcions tècniques que li són pròpies, especialment pel que fa a llicències, planejament i obres públiques, així com d'altres tipus d'expedients d'acord amb la normativa aplicable en vigor.

b) Redactar la documentació tècnica necessària per a projectes i/o feines de la seva competència tècnica.

c) Supervisar els projectes públics que hagin de ser objecte de tramitació per part de l'Ajuntament, així com fer-ne el seguiment, control i coordinació de les obres dels mateixos quan es determini, incloses les obres d'altres Administracions en el Terme Municipal.

d) Assumir les funcions de direcció i/o coordinació tècnica municipal que li siguin encomanades.

e) Informar les llicències d'obres de tercers i la supervisió municipal final de les mateixes.

f) Dur a terme valoracions urbanístiques i immobiliàries que li siguin encomanades per part de la corporació municipal.

g) Redactar i revisar el planejament municipal, qualsevol que en sigui el seu àmbit i/o fase.

h) Acompanyar a les visites que siguin necessàries realitzar als diversos organismes públics i actuar en representació de l'Ajuntament quan així es determini.

i) Facilitar l'atenció al públic necessària per a consultes tècniques relacionades amb les tasques assignades en el departament.

j) Qualsevol tasca encomanada per la Corporació Municipal en l'àmbit de les seves competències.

S'estableix la incompatibilitat entre el servei d'Arquitecte Municipal i realitzar les funcions professionals d'arquitecte amb tercers en el municipi de Santa Maria del Camí.

CINQUENA.- PUBLICACIÓ DE LES BASES I PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

PUBLICACIÓ.

Les Bases es publicaran en el BOIB, de conformitat al que estableix l'article 55 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per el qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

La resta de publicacions es faran a la plana web de la Corporació Municipal (www.ajsantamariadelcami.org).

PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES.

Les persones aspirants a prendre part en aquesta convocatòria hauran de declarar, a les seves sol.licituds i sota la seva responsabilitat, que reuneixen tots i cada una dels requisits exigits a la Base Tercera segons model Annex I a la present convocatòria. Les sol.licituds s'adreçaran al Sr. Batle i es presentaran en el Registre General d'aquest Ajuntament en hores d'oficina o a través de la seu electrònica d'aquest Ajuntament (ajsantamariadelcami.sedeelectronica.es).

Les sol·licituds, també es podran presentar en les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si es presenten a les oficines de Correus o al registre d'una altra administració, s'hauran de cumplir els següents requisits:

1.-La instància haurà de dur el segell que indiqui la data d'entrada a Correus o bé al registre d'una altra administració.

2.-S'haurà d'enviar per correu electrònic al mail ajuntament@ajsantamariadelcami.net còpia de la instància amb el segell que acrediti la data d'entrega dins el termini de presentación de sol·licituds.

3.-La documentació s'haurà d'entregar dins el termini de presentació d'instàncies.

4.-Sense la concurrència d'aquests requisits, no serà admesa cap instància.

5.-Transcorregut no obstant, el termini de set dies naturals des de la finalització del termini de presentació d'instàncies, sense que hagi arribat al registre d'aquest Ajuntament la pertinent documentació, no serà admesa en cap cas.

La no presentació de les sol·licituds en temps i forma determinarà la inadmissió del/de la aspirant al procès selectiu.

A l'esmentada instància (veure Annex I) s'haurà d'acompanyar la documentació següent:

a) Fotocòpia acarada o compulsada del document nacional d'identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b) Fotocòpia acarada o compulsada de la titulació o titulacions exigides en aquesta convocatòria.

c) Còpia autèntica del títol exigit del nivell de català.

d) Comprovant del pagament de la taxa dels drets d'examen. 

En el justificant de pagament hi ha de constar el nom de la persona aspirant i el concepte ha de ser "Drets d'examen plaça arquitecte/a".

El pagament s'haurà d'efectuar al compte bancari següent:

  • ES59 2100 0108 6302 0015 9452.

e) Declaració responsable del compliment del requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions i de no haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques per sentència ferma.

f) La documentació acreditativa dels mèrits que s'al.leguen, en la forma que estableix la base vuitena d'aquesta convocatòria (originals o còpies acarades o compulsades). No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol.licituds.

g) Full d'auto-puntuació (d'acord amb el model que consta a l'Annex II).

La falsedat en les dades que es facin constar a la sol·licitud o a la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

TERMINI DE PRESENTACIÓ.

El termini per presentar sol.licituds és de vint (20) dies naturals, comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el BOE. Si el darrer dia fos inhàbil, es prorrogarà el termini fins al primer dia hàbil posterior.

Tots els altres anuncis relatius a aquesta convocatòria es publicaran en el tauler d'anuncis de la pàgina web d'aquesta Corporació Municipal, sens perjudici que es publiquin en el BOIB els actes que les bases d'aquesta convocatòria determinin expressament que s'hi hagin de publicar.

SISENA.- ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Pel fet de presentar les instàncies sol·licitant prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants se sotmeten i accepten expressament les seves Bases reguladores, sense perjudici de les responsabilitats en què podessin incórrer si s'apreciàs inexactitud fraudulenta en la declaració que formulin.

Expirat el termini de presentació d'instàncies i comprovada la documentació relativa als requisits per participar en el procediment que han de presentar les persones interessades, l'autoritat convocant dictarà una resolució, declarant aprovada la Llista d'Admesos i Exclosos provisional amb indicació de les causes d'exclusió i concedint un termini d'esmena als exclosos de cinc (5) dies naturals.

La lista d'admesos i exclosos contendrà també la determinació del lloc i de la data de valoració dels mèrits.

Els errors, de fet, podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat, de conformitat amb el que disposa l'article 109 de la Llei 39/2015.

Si no es produís cap reclamació, suggeriment o petició d'esmena, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament. En qualsevol altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, es donarà publicitat d'això mitjançant la plana web de l'Ajuntament.

SETENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

a) El Tribunal Qualificador serà designat pel Batle i els seus membres hauran de tenir titulació acadèmica igual o superior a l'exigida a la convocatòria.

b) Juntament amb la llista provisional d'admesos i exclosos es farà públic el nom de les persones que composaran el Tribunal.

c) Tots els membres del tribunal ténen veu i vot i les seves decisions s'adoptaran per majoria simple. En cas d'empat, decidirà el president o presidenta, que tendrà vot de qualitat.

d) El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals hi figuraran el/la president/a i el/la secretari o secretària.

e) Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, comunicant-ho, en el seu cas, a l'autoritat convocant, quan concorrin circumstàncies previstes a l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic o si haguessin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. A la vegada i atenent a l'anterior, els aspirants podran recusar-los. L'actuació del Tribunal s'ajustarà a l'establert en aquestes bases i en la legislació que li sigui d'aplicació.

f) Si escau, el Tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a totes o per a algunes proves.

g) El Tribunal queda autoritzat per resoldre dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst en aquestes bases.

VUITENA.- INICI I DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció serà el de concurs oposició. Per raons d'eficiència, practicitat i celeritat, les proves de selecció s'iniciaran amb la fase de concurs i continuaran amb la d'oposició. La puntuació obtinguda en la fase de concurs s'aplicarà únicament a aquells candidats que superin la fase d'oposició.

Els aspirants seran convocats per a cada exercici en crida única. Els aspirants perdran el seu dret quan no es presentin als llocs decelebració quan ja s'hagin iniciat les proves o per la inassistència a aquestes, encara que siga per causes justificades. Els aspirants hauran d'observar les instruccions dels membres de tribunal en relació a l'adequat desenvolupament de les mateixes.

Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'un o una aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent, podent continuar l'aspirant el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins tant resolgui el Tribunal sobre l'incident.

El tribunal ha de prendre les mesures oportunes per garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguin corregits sense que es conegui la identitat de les persones aspirants.

La qualificació definitiva dels aspirants estarà determinada per la suma de punts obtinguda en la fase de concurs, oposició i valoració del català, amb una puntuació màxima de 100 punts.

Fase de Concurs

La puntuació obtinguda en aquesta fase únicament serà aplicable als/les aspirants que superin la fase d'oposició i no té caràcter eliminatori. La puntuació màxima d'aquesta fase serà de quaranta (40) punts. La valoració global d'aquesta prova serà de 0 a 40 punts.

Tots els mèrits al·legats per a aquesta fase hauran de posseir-se en el moment de presentar la instància d'admissió en les proves selectives.

La valoració dels mèrits en aquesta fase de concurs es realitzarà de la forma següent:

1.EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL: Màxim 35 punts.

  1. En llocs que comportin l'exercici de funcions similars a la de la plaça objecte de la convocatòria, ja sigui com a funcionari interí o de carrera, o com a personal laboral al servei de l'Administració Local. Es valorarà per cada mes de serveis prestats amb una puntuació de 0'13 punts, fins a un màxim de 20 punts.
  2. En llocs que comportin l'exercici de funcions similars a la de la plaça objecte de la convocatòria amb contracte administratiu de serveis en l'Administració Pública. Es valorarà per cada mes de serveis prestats amb una puntuació de 0'10 punts, fins a un màxim de 10 punts.
  3. En llocs que comportin l'exercici de les funcions similars a la de la plaça objecte de la convocatòria, així com d'altres en el sentit més ampli del desenvolupament de les tasques i atribucions legals de la professió d'arquitecte, en l'àmbit privat, fora de l'àmbit de l'Administració Pública, tant per compte aliè com autònom. Es valorarà per cada mes de serveis prestats amb una puntuació de 0'06 punts, fins a un màxim de 5 punts.
  4. En cap cas es tendran en compte les fraccions ni tampoc el temps treballat amb caràcter de personal eventual.

Per acreditar l'experiència professional en l'Administració Pública s'haurà d'aportar original o còpia acarada o compulsada de certificació acreditativa dels serveis prestats.

Per acreditar l'experiència professional en l'àmbit privat, fora de l'àmbit de l'Administració Pública, s'haurà d'aportar el certificat d'empresa o entitat corresponent o bé informe de vida laboral juntament amb el corresponent contracte.

2. FORMACIÓ ESPECÍFICA: Màxim 4,50 punts.

Cursos:

Els cursos de formació, jornades i altres accions formatives o trobades professionals realitzats en Organismes, Administracions o Institucions públiques o privades que tenguin relació amb les funcions pròpies de la plaça de la convocatòria i/o del desenvolupament de la professió d'arquitecte en el sentit ampli de les seves tasques i atribucions professionals.

Es valoraran 0,20 punts per cada 10 hores lectives de cursos complets amb certificat d'aprofitament i 0,10 punts per cada 10 hores lectives de cursos complets amb certificat d'assitència. Si només figura la seva durada en dies, l'equivalència serà de 4 hores per dia. Si figura en crèdits universitaris, l'equivalència serà de 10 hores per crèdit.

La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 4,50 punts

3.CONEIXEMENTS DE LA LLENGUA CATALANA: Màxim 0'50 punts.

Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem:

Certificat nivell C2 ............................................................  0,25 punts.

Certificat de coneixements................................................. 0,25 punts.

de llenguatge administratiu

En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només és objecte de valoració el certificat que acredita un nivell de coneixement més alt, excepte quan es posseeixi certificat de coneixements de llenguatge administratiu, que serà acumulatiu a l'altre.

Es reconeixeran els certificats que es presentin inclosos a l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, i segons el règim temporal i d'equivalències que s'hi estableix. Els certificats s'hauran de presentar mitjançant document original o còpia adverada.

4.ACREDITACIÓ DE MÈRITS.

El sistema d'acreditació dels mèrits al.legats serà el següent:

  • Acreditació dels serveis prestats a l'Administració: Es realitzarà mitjançant certificat dels serveis prestats emès per l'òrgan competent en matèria de personal de l'Administració on s'hagués prestat, indicant-ne la naturalesa jurídica de la relació, el temps exacte de la durada i el tipus de funcions exercides.
  • Acreditació dels serveis prestats en el sector privat: Es realitzarà mitjançant certificat dels serveis prestats emès per l'entitat on s'hagués prestat, indicant-ne la naturalesa jurídica de la relació, el temps exacte de la durada i el tipus de funcions exercides o bé mijançant informe de vida laboral juntament amb el corresponent contracte.
  • Acreditació de la formació específica: Es presentarà fotocòpia acarada o compulsada (o acompanyada de l'original per a l'acarament o compulsa) del diploma o document acreditatiu de la realització del curs específic.

El Tribunal podrà demanar als interessats els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veritat dels mèrits aportats amb la sol.licitud per participar en el procés de selecció.

Fase d'Oposició

En qualsevol moment el Tribunal podrà requerir als opositors perquè acreditin la seva personalitat. Els candidats hauran d'acudir proveïts del DNI-NIF o Passaport.

La fase d'oposició tendrà una puntuació màxima de seixanta (60) punts.

La prova en la fase d'oposició serà teòrica i pràctica, del tipus test. Serà de caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà a respondre per escrit un qüestionari de 60 preguntes amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta, proposat pel tribunal qualificador entre el temari que figura a l'Annex III de les presents bases. El valor de cada resposta correcta serà d'1 punt. La valoració global d'aquesta prova serà de 0 a 60 punts i cal obtenir un mínim de trenta-cinc (35) punts per superar-la. La durada màxima de la prova serà d'una hora i mitja (1h30min).

Les preguntes no resoltes i les preguntes on hi figuri més d'una resposta no es valoraran. Les preguntes amb resposta errònia es penalitzaran amb el valor del 50% de la resposta correcta, això és, -0'50 punts. Per efectuar la qualificació de l'exercici s'aplicarà el sumatori de les preguntes correctes, no resoltes i errònies.

NOVENA.- ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA.

La qualificació final del procés selectiu vendrà determinada per la resultant de la suma de les puntuacions obtingudes per cada aspirant en les tres fases.

Per als aspirants que no aconsegueixin sumar la puntuació mínima exigida es considerarà que no han superat els requeriments mínims de puntuació tal i com es recull a la Base vuitena i, aleshores, seran automàticament descartats per a l'elaboració de l'ordre de la llista de classificació definitiva.

El Tribunal farà pública la relació final d'aprovats per ordre de puntuació al Tauler d'Anuncis i a la plana web de la Corporació i elevarà proposta de nomenament com a Funcionari en pràctiques del candidat que hagi obtengut la màxima puntuació.

En cas de què es produeixin empats, es resoldran atenent, successivament, als criteris següents:

1) Major puntuació en la fase d'oposició.

2) Major puntuació en l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs.

3) Ser major de quaranta-cinc (45) anys.

Si així i tot persistís l'empat, el Tribunal podrà decidir dur a terme una entrevista personal als aspirants empatats per tal de determinar quin serà l'ordre definitiu en l'obtenció de la puntuació per a la llista definitiva.

Els criteris per valorar l'entrevista personal seran els següents:

  • Capacitat d'organització i d'orientació per aconseguir i seguir les tasques del lloc de feina.
  • Capacitat d'integració en equips de treball i per a treball en equip.
  • Coneixement de les tasques, programes i funcions de l'Ajuntament.
  • Capacitat proactiva i flexibilitat de l'aspirant.

DESENA.- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA, PUBLICACIÓ I PROPOSTA DE NOMENAMENT.

L'òrgan de selecció elaborarà una llista definitiva general de totes les persones aspirants aprovades per ordre de puntuació obtenguda i elevarà al Batle una proposta de nomenament a favor de la persona que hagi obtingut major puntuació.

La resolució s'ha de fer pública en el tauler d'anuncis de la página web de l'Ajuntament de Santa Maria del Camí.

La persona aspirant que hagi quedat en primer lloc haurà de presentar, en el termini dels deu (10) dies hàbils següents a l'exposició en el tauler d'anuncis de la pàgina web, els documents acreditatius de què reuneix els requisits establerts a la Base tercera.

Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, la persona aspirant proposada no presentàs la documentació o no tengués els requisits exigits, no podrà ser nomenada i l'òrgan de selecció proposarà el nomenament a favor de l'aspirant següent segons l'ordre de puntuació obtengut en la llista definitiva aprovada.

ONZENA.- BORSA DE SUBSTITUCIONS.

Amb la resta d'aspirants que hagin superat la qualificació final de la convocatòria en compliment del contingut de les Bases, es constituirà una llista de reserva a càrrec de la qual es podran efectuar nomenaments d'acord amb el que preveu el TRLEBEP.

La llista tendrà una durada màxima de tres (3) anys, podent extingir-se la seva eficàcia en el cas de convocar-se un nou procès selectiu per a l'actualització de l'esmentada llista en relació al mateix lloc de treball.

DOTZENA.- PERÍODE DE PROVA

Abans del nomenament definitiu, l'aspirant que hagi tret major puntuació, haurà de superar un període de prova que tendrà una durada d'un (1) mes amb caràcter obligatori.

A la finalització de l'esmentat període, l'aspirant haurà d'obtenir una valoració d'apte o no apte, per a la qual s'agafarà com a referència l'informe que hagi emès la Comissió de Valoració designada a tal efecte i composada pels membres del servei que correspongui a la plaça. La declaració d'aptitud correspondrà a l'autoritat competent de la Corporació Municipal.

L'aspirant que no superi el període de prova perdrà tots els drets al seu nomenament com a Funcionari de carrera.

Així mateix, en qualsevol moment del període de prova podrà ser determinada l'eliminació d'un aspirant per motius disciplinaris.

Conforme al que disposa el Reial Decret 456/1986, de 10 de febrer, els funcionaris en pràctiques precebran una retribució equivalent al sou i pagues extres de la plaça corresponent.

TRETZENA.- NOMENAMENT COM A FUNCIONARI DE CARRERA I PRESA DE POSSESSIÓ.

1.Conclòs i superat el període de prova, l'interessat haurà de presentar una declaració en la que manifesti que no realitza activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat. L'esmentada manifestació farà referència també a les circumstàncies de si es troba o no percebent pensió de jubilació, retir o orfenesa, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social, públic i obligatori, als efectes del previst a l'article 3.2 i disposició transitòria de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques; essent anomenat funcionari de carrera d'aquest Ajuntament, havent de prendre possessió del càrrec en el termini màxim de cinc (05) dies hàbils a partir de la data de notificació del nomenament.

2.El que, sense causa suficientment justificada, no prengués possessió en el termini esmentat serà declarat cessant, amb pèrdua de tots els drets derivats del procés selectiu i del nomenament conferit.

3.L'esmentat funcionari quedarà sotmès des del moment de la seva presa de possessió al règim establert a la seva categoria professional.

CATORZENA.- INCIDÈNCIES.

En tot el no previst en les presents Bases, s'estarà al que disposa el R.D.L. 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el R.D.L. 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de Disposicions Legals vigents en matèria de Règim Local, la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, el R.D. 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims a què ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local, el R.D. 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrès del Personal al Servei de l'Administració de l'Estat i Provisió de Llocs de Treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat, d'aplicació supletòria en l'esfera local, i la resta de disposicions concordants en la matèria, en tot el que no s'oposi al R.D.L. 5/2015 esmentat.

El que es fa públic per al general coneixement i en compliment de l'acordat.

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Santa Maria del Camí 18 de novembre de 2024

El batle-president Nicolau Canyelles

 

ANNEX I.- MODEL D'INSTÀNCIA

D./Dª …………………………………………………………………., amb DNI nº………………….. i adreça postal a ……………………………………..………………………………… de la localitat de …………………………..…, C.P. ……………, Comunitat Autònoma de …….…………….., telèfon de contacte ……………………… i adreça electrònica ……………………………………………, mitjançant la present compareix i, com millor procedeixi,

EXPOSA

Que ha tengut coneixement de la convocatòria efectuada per aquest Ajuntament per a la provisió d'una plaça d'Arquitecte.

Que desitja ser admès/a al procés selectiu de l'esmentada convocatòria.

Que reunesc i estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides a les bases de selecció (i, en particular, a la base tercera), que declar responsablement conèixer i acceptar, a més de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions i de no haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-me inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques per sentència ferma.

Que aporta els següents documents dels mèrits exigits a les bases:

- …

- …

- …

- …

I, per tot l'exposat,

SOL.LICITA

Ser admès/a en el corresponent procés selectiu per a la provisió de la plaça en qüestió d'aquesta Corporació Municipal.

…………………………………………….., …….. de ……………………… de ………..

Sgt. (L'interessat)

 

 

Sr. BATLE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

 

ANNEX II.- MODEL D'AUTO-PUNTUACIÓ

QUADRE D'AUTO-VALORACIÓ (Base Vuitena)

LLINATGES I NOM DE L'ASPIRANT

 

Nº D.N.I. DE L'ASPIRANT

 

 

APARTATS

AUTO VALORACIÓ

VALIDACIÓ DEL TRIBUNAL

 

 

8.1

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (35 punts)

Total Punts Ap.8.1

 

 

 

a)

Funcionari de carrera o interí o personal laboral al servei de l'administració local

Punts Ap. 8.1.a

 

 

(0'13 punts/mes, amb un màxim de 20 punts)

b)

Contracte administratiu de serveis al servei de l'administració pública

Punts Ap. 8.1.b

 

 

(0'10 punts/mes, amb un màxim de 10 punts)

c)

Treball en l'àmbit privat, fora de de l'administració pública

Punts Ap. 8.1.c

 

 

(0'06 punts/mes, amb un màxim de 5 punts)

 

8.2

FORMACIÓ ESPECÍFICA (4,50 punts)

Total Punts Ap.8.2

 

 

 

a)

Cursos de formació

amb aprofitament

Punts Ap. 8.2.a

 

 

(0'20 punts/10 hores)

b)

Cursos de formació

amb assistència

(0'10 punts/10 hores)

Punts Ap. 8.2.b

 

8.3

CONOCIMIENTO DE LA LENGUA CATALANA (0,50 puntos)

Total Puntos

Ap.8.3

 

 

St

TOTAL (Suma de puntuaciones de cada uno de los apartados, 8.1, 8.2 i 8.3)

Ap.8.1+Ap.8.2+

Ap.8.3

 

 

 

 

 

ANNEX III.- TEMARI

Es consideren les matèries del temari en les seves versions consolidades.

MATÈRIES COMUNES

Tema 1. 

La Constitució Espanyola de 1978. Estructura i contingut essencial.  Els principis constitucionals i els valors superiors. Els drets i els deures fonamentals: garantia i suspensió. La reforma de la Constitució. El Tribunal Constitucional.

Tema 2. 

La Corona. Funcions constitucionals del Rei. Successió i regència. Les Corts Generals: composició, atribucions i funcionament. El Poder Judicial. L'organització judicial espanyola. Altres òrgans constitucionals: el Defensor del Poble i el Tribunal de Comptes.

Tema 3.

El Govern de l'Estat i l'Administració. Relacions del Govern amb les Corts Generals. L'Administració General de l'Estat: regulació i composició.

Tema 4.

L'Estat de les autonomies: les Comunitats Autònomes. Funcions i competències de l'Estat i de les Comunitats Autònomes. Distribució de competències entre l'Estat i les Comunitats Autònomes.

Tema 5.

La Unió Europea: els Tractats. Les institucions: el Consell, el Parlament, la Comissió i el Tribunal de Justícia. Les fonts del dret comunitari. Els fons estructurals i els seus objectius prioritaris.

Tema 6.

Les llibertats comunitàries. Les polítiques comunes de la Unió Europea: especial referencia a la política regional comunitària. El Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER). El Fons Social Europeu (FSE). El Fons de Cohesió (FC). El Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER) i el Fons Europeu Marítim i de Pesca (FEMP).

Tema 7.

La Comunitat Autònoma de les Illes Balears: antecedents històrics i culturals. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears: estructura, contingut bàsic i principis fonamentals. Comptències de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. La reforma de l'Estatut d'Autonomia.

Tema 8.

Institucions básiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. El Parlament de les Illes Balears: composició, atribucions i funcionament. El Síndic de Greuges. La Sindicatura de Comptes. El Consell Consultiu.

Tema 9.

L'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. El Govern de les Illes Balears. Els Consells Insulars. Els Municipis i les Entitats Locals.

Tema 10.

L'Administració institucional i corporativa. El sector públic instrumental. L'organització municipal: Òrgans necessaris i complementaris. Les competències municipals: sistema de determinació, pròpies, delegades i diferents.

Tema 11.

Les fons del Dret Administratiu (I). Concepte de Dret Administratiu. Jerarquia de les fonts. La Constitució. La llei. Disposicions normatives amb força de llei. Els Estatus d'Autonomia i les lleis de les Comunitats Autònomes.

Tema 12.

Les fons del Dret Administratiu (II). El Reglament: concepte i classes. La potestat reglamentària: fonament, titulars i límits. Procediment d'elaboració de Reglaments.

Tema 13.

Règim jurídic del sector públic: concepte, principis d'actuació i funcionament. Els òrgans de les Administracions Públiques: especial referència als òrgans col.legiats. L'atribució de competències en els òrgans administratius: delegació, avocació, encàrrec de gestió, delegació de signatura i suplència. Les relacions interadministratives. Els convenis.

Tema 14.

L'acte administratiu: característiques generals. Requisits, validesa i eficàcia, inderogabilitat singular, classes. Nul.litat i anul.labilitat. La revisió dels actes administratius: recursos.

Tema 15.

El procediment administratiu: concepte, naturalesa i principis generals. Fases del procediment: iniciació, ordenació, instrucció i finalització. Execució.

Tema 16.

La potestat sancionadora de les Administración Públiques: principis i procediment. La responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques: principis i procediment. Responsabilita de les autoritats i del personal al servei de les Administracions Públiques.

Tema 17.

Els contractes del sector públic. Concepte, classes i elements. Capacitat per contractar i procediment. El compliment dels contractes. Revisió de preus. Resolució, rescissió i denúncia dels contractes. Especialitats dels diversos tipus de contractes. L'encàrrec de gestió sotmesa a la legislació de contractació.

Tema 18.

Les subvencions públiques: concepte i naturalesa. Legislació bàsica estatal i autonòmica aplicable.

Tema 19.

L'activitat administrativa de servei públic. Formes de gestió dels serveis públics. La gestió directa. Modalitats de gestió indirecta. La concessió.

Tema 20.

Règim jurídic del personal al serveis de les Administracions Públiques: règim estatutari i laboral. L'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Competències de les Comunitats Autònomes. La Llei de Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: estructura i contingut.

Tema 21.

El règim jurídic del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Classes de personal. Accés. Procediments per a la provisió de llocs de feina. Carrera i promoció professionals. Drets i deures. Situacions administratives.

Tema 22.

Ètica pública. Règim d'incompatibilitats. El Codi Ètic dels empleats públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Règim disciplinari.

Tema 23.

El pressupost de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: contingut i estructura. Criteris de classificació dels crèdits pressupostaris. El cicle pressupostari. Les modificacions pressupostàries. El procediment general d'execució de la despesa pública: fases, òrgans competents i documents comptables. El control intern i extern de la gestió econòmica de l'Adminitració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tema 24.

El pressupost general de les Entitats Locals: concepte i contingut. Especial referència a les bases d'execució del pressupost. L'elaboració i aprovació del pressupost. La pròrroga del pressupost. La sostenibilitat financera de la hisenda local com a pressupost de l'exercici de les competències. Els convenis sobre exercidi de competències i serveis municipals. Els serveis mínims.

Tema 25.

La direcció pública. El personal directiu professional. Tipus de direcció. Direcció d'equips. La motivació. La gestió de conflictes. La planificació de la gestió pública.

Tema 26.

La transparència administrativa: legislació bàsica i autonòmica.

Tema 27.

L'administració electrònica: principis. Els serveis públics electrònics i el dret d'accés de la ciutadania. Els serveis de col.laboració interadministrativa. La interoperabilitat.

Tema 28.

Normativa europea, estatal i autonòmica en matèria d'igualtat, no discriminació i violència de gènere. El Pla d'Igualtat del Personal de Serveis Generals de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes: el principi de igualtat i la tutela contra la discriminació.

Tema 29.

La Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Riscos i mesures preventives associades al lloc de treball.

Tema 30.

La protecció de dades de caràcter personal. El règim jurídic de la protecció de dades de caràcter personal. Drets de la ciutadania en matèria de protecció de dades. Tipologia de fitxers. Creació i inscripcions de fitxers públics. Infraccions i sancions. Els plans d'auditoria i control.

MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Tema 1.

Evolució històrica de l'urbanisme. La Llei sobre règim del sòl i ordenació urbana de 1956. La reforma de 1975 i el Text refós de 1976. Els reglaments de planejament, gestió i disciplina de 1978. La reforma de 1990 i el Text refós de 1992. La Sentència 61/1997 del Tribunal Constitucional.

Tema 2.

L'ordenació urbanística en la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tema 3.

El Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 de octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Sòl i la Rehabilitació Urbana.

Tema 4.

La Llei 6/1999, de 3 d'abril, de les directrius d'ordenació territorial de les Illes Balears.

Tema 5.

La Llei 14/2000, de 21 de desembre, d'ordenació territorial de les Illes Balears.

Tema 6.

La Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.

Tema 7.

La Llei 1/1991, de 30 de gener, d'espais naturals i de règim urbanístic de les àrees d'especial protecció de les Illes Balears.

Tema 8.

La Llei 6/1997, de 8 de juliol, del sòl rústic de les Illes Balears.

Tema 9.

La Llei 3/2019, de 31 de gener, agrària de les Illes Balears.

Tema 10.

La Llei 5/2018, de 19 de juny, d'habitatge de les Illes Balears. Llei 3/2024, de 3 de maig, de mesures urgents en matèria d'habitatge. Polítiques públiques en relació amb l'habitatge.

Tema 11.

Llei 12/1998, de 21 de desembre, del patrimoni històric de les Illes Balears.

Tema 12.

La Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears. El Decret 20/2015, de 17 d'abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística.

Tema 13.

La Llei 5/1990, de 24 de maig, de carreteres de les Illes Balears.

Tema 14.

La Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears.

Tema 15.

La Llei 9/2014, de 9 de maig, general de telecomunicacions.

Tema 16.

El Pla Hidrològic de les Illes Balears vigent.

Tema 17.

La Llei 10/2019, de 22 de febrer, de canvi climàtic i transició energètica de les Illes Balears. Llei 7/2021, de 20 de maig, de canvi climàtic i transició energètica estatal.

Tema 18.

La Llei 8/2019, de 19 de febrer, de residus i sòls contaminants de les Illes Balears.

Tema 19.

La Decret Legislatiu 1/2020, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears.

Tema 20.

La Llei 8/2017, 3 d'agost, d'accessibilitat universal de les Illes Balears. Codi tècnic de l'edificació: DB-SUA-9. Reial Decret 193/2023, de 21 de març, pel qual es regulen les condicions bàsiques d'accessibilitat i no discriminació de les persones amb discapacitat per a l'accés i la utilització dels béns i serveis a disposició del públic.

 

Tema 21.

La Llei 14/2019, de 29 de març, de projectes industrials estratègics de les Illes Balears.

Tema 22.

El Decret Llei 1/2018, de 19 de gener, de mesures urgents per a la millora i/o l'ampliació de la xarxa d'equipaments públics d'usos educatius, sanitaris o socials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tema 23.

El Decret 17/2017, de 21 d'abril, pel qual es fixen els principis generals d'exoneració de les condicions urbanístiques de les edificacions i les instal·lacions agràries i complementàries en explotacions agràries a l'àmbit de les Illes Balears.

Tema 24.

La Llei 1/2007, de 16 de març, contral la contaminació acústica de les Illes Balears.

Tema 25.

La Llei 2/2009, de 19 de març, de rehabilitació i millora de barris dels municipis de les Illes Balears.

Tema 26.

El Decret 145/1997, de 21 de novembre, pel qual es regulen les condicions d'amidament, d'higiene i d'instal.lacions per al disseny i l'habitabilitat d'habitatges així com l'expedició de cèdules d'habitabilitat. El Decret 20/2007, de 23 de març, pel qual es modifica el Decret 145/1997.

Tema 27.

La Llei 5/2018, de 19 de juny, de l'habitatge de les Illes Balears.

Tema 28.

El Decret Llei 3/2020, de 28 de febrer, de mesures urgents en matèria d'habitatge a les Illes Balears. La Llei 12/2023, de 24 de maig, pel dret a l'habitatge.

Tema 29.

El Decret Llei 6/2023, de 2 d'octubre, de mesures urgents en matèria d'habitatge a les Illes Balears. La Llei 3/2024, de 3 de maig, de mesures urgents en matèria d'habitatge a les Illes Balears.

Tema 30.

La Llei 38/1999, de 5 de novembre, d'ordenació de l'edificació (LOE).

Tema 31.

La Llei 9/2022, de 14 de juny, de Qualitat de l'Arquitectura.

Tema 32.

El Reial Decret 1000/2010, de 5 d'agost, sobre visat col·legial obligatori.

Tema 33.

La Directiva 2012/27/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 25 d'octubre de 2012, relativa a l'eficiència energètica.

Tema 34.

El Decret Llei 9/2020, de 25 de maig, de mesures urgents de protecció del territori de les Illes Balears.

Tema 35.

El Decret Llei 3/2024, de 24 de maig, de mesures urgents de simplificació i racionalització administratives de les administracions públiques de les Illes Balears.

Tema 36.

El Reglament General de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca. L'antic Reglament General de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl per a l'illa de Mallorca.

Tema 37.

El Pla Director Sectorial de mobilitat de les Illes Balears.

Tema 38.

El Pla Director Sectorial energètic de les Illes Balears.

Tema 39.

El Pla Director Sectorial de telecomunicacions de les Illes Balears.

Tema 40.

El Pla Director Sectorial d'equipaments comercials de Mallorca.

Tema 41.

El Pla Director Sectorial de pedreres de Mallorca.

Tema 42.

El Pla Director Sectorial de carreteres de Mallorca.

Tema 43.

El Pla Director Sectorial de residus no perillosos de Mallorca.

Tema 44.

El Pla Director Sectorial d'intervenció d'àmbits turístics de Mallorca.

Tema 45.

El Pla Director Sectorial de delimitació provisional de les zones aptes per a la comercialització d'ETH de Mallorca.

Tema 46.

El Pla Especial d'ordenació i de protecció de la ruta de pedra en sec de Mallorca.

Tema 47.

El Pla Especial de vies ciclistes de Mallorca.

Tema 48.

El Pla Especial de millora de la mobilitat viària i foment del transport públic mitjançant estacionaments d'intercanvi modal.

Tema 49.

El Pla Territorial Insular de Mallorca.

 

​​​​​​​Tema 50.

Les servituds aeronàutiques de protecció de la navegació aèria. L'Agència Estatal de Seguretat Aèria i els acords previs favorables d'autorització.

Tema 51.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Exigències básiques.

Tema 52.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Document Bàsic de seguretat estructural.

Tema 53.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Document Bàsic de seguretat en cas d'incendi.

Tema 54.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Document Bàsic de seguretat d'utilització i accessibilitat.

Tema 55.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Document Bàsic d'estalvi d'energia.

Tema 56.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Document Bàsic de protecció enfront del renou.

Tema 57.

El Codi Tècnic de l'Edificació. Document Bàsic de salubritat.

Tema 58.

El Reial Decret 470/2021, de 29 de juny, pel qual s'aprova el Codi Estructural.

Tema 59.

El Reial Decret 1027/2007, de 20 de juliol i el Reial Decret 178/2021, de 23 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'Instal.lacions Tèrmiques en els Edificis.

Tema 60.

El Reial Decret 842/2002, de 2 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament Electrotècnic de Baixa Tensió i les seves instruccions tècniques complementàries (ITC) del Reial Decret 1053/2014, de 12 de desembre.

Tema 61. 

El control de qualitat de l'edificació, del seu ús i del maneniment.

Tema 62.

Reial Decret 1627/1997, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

Tema 63.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. Memòria.

Tema 64.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. Normes urbanístiques.

Tema 65.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. Normes d'edificació.

Tema 66.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. Les unitats d'actuació.

Tema 67.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. Les modificacions puntuals.

Tema 68.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. L'inventari de camins públics.

Tema 69.

Les Normes Subsidiàries de Planejament Municipal de Santa Maria del Camí. El catàleg de béns patrimonials.

Tema 70.

La metodologia B.I.M. i l'Administració Pública.