Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 720200
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF-921 relativa a la modificació Cap de Secció de Població i Dades Corporatives F22150031 de l’Àrea d’Hisenda, Funció Pública i Govern Interior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de 16/10/2024, es va aprovar el següent:

PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-921 relativa a la modificació Cap de Secció de Població i Dades Corporatives F22150031 de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior, en el sentit que es concreta a la proposta.

SEGON.- Aprovar així mateix les funcions específiques modificades a la proposta MFU-73.

TERCER.- Establir com a data d'efectes la del dia següent a la seva aprovació.

QUART.-Publicar el contingut de l'Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma, a data de la signatura electrònica (21 d'octubre de 2024)

La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 921 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

HFG

ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

HFG003

DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA

UNITAT:

HFG0033510

DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES / SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F22150031

CAP DE SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES

1

S

25

51

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ESTADÍSTICA

 

B2

 

 

HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F22150031

TÈCNIC/A SUPERIOR ESTADÍSTICA

1

S

23

35

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ESTADÍSTICA

LLICENCIATURA EN ESTADÍSTICA O GRAU EN ESTADÍSTICA

B2

 

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

 

 

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

 

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

 

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

 

 

GR

GRUP

 

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

 

 

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

 

 

OBS

OBSERVACIONS

 

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

35

  25.184,60 €

51

  25.732,42 €

 

MODIFICACIÓ 73 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES

ÀREA:

HFG

ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

HFG003

DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA

UNITAT:

HFG0033510

DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA / SERVEI DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES / SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES

 

CODI

LLOC DE TREBALL

F22150031

CAP DE SECCIÓ DE POBLACIÓ I DADES CORPORATIVES

 - Estadística poblacional i explotació de dades de padró.

- Traçar el mapa d'interrelació de les diferents dades municipals poblacionals amb la finalitat d'integrar-les en una única font d'informació.

- Definir les eines d'administració i gestió de les bases de dades corporatives.

- Implementar els plans d'obtenció centralitzada d'informació municipal en l'àmbit estadístic i d'interoperabilitat amb altres administracions públiques (INE, ').

- Dissenyar registres i bases de dades de diferents formats (Oracle, Excel, ...) per a la recollida de dades, explotacions i elaboracions d'estadístiques.

- Recercar, proveir i tractar dades estadístiques.

- Elaboració d'informes i memòries de serveis i projectes, així com quadres de comandament.

- Col·laborar en la comunicació i difusió de la informació estadística de padró.

- Tasques estadístiques relacionades amb els processos electorals (sorteig membres meses, extracció de resultats per barris, etc.).

- Mantenir coordinacions i col·laboracions tècniques amb altres serveis i entitats (INE...)

- Donar suport en el disseny, seguiment i avaluació del programa de gestió padronal.

- Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria

d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.