Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 554899
Acord del Ple de l'Ajuntament de Capdepera relatiu a modificació de les fitxes de les places d'arquitecte i arquitecte en cap de la relació de llocs de treball
Aprovació de la modificació de la relació dels següent llocs de feina de l'Ajuntament de Capdepera:
Aprovada per acord del Ple de l'Ajuntament, en sessió de data 2 d'agost de 2024, l'acord de modificació de la fitxa de la plaça d'arquitecte de la relació de llocs de treball (Exp. 3952/2024).
DESCRIPCIO DEL LLOC DE TREBALL:
NOM DEL LLOC DE TREBALL: ARQUITECTE |
|
|
|
|
DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA: REGIDOR DELEGAT |
Unitat/Servei: |
Titulars |
Subordinats |
Horari |
Jornada |
Movilitat funcional habitual: |
Urbanisme |
1 |
0 |
Dilluns-Divendres |
Continua diurna |
Qualsevol altre lloc d'acord amb la titulació/capacitació acadèmica contractada, dins el seu grup/subgrup de clasificació professional. |
Dedicació ------------- Incompatibilitat |
Grup ---- Especialitat |
REquisits |
Mèrits |
Provisió ---- Tipus |
|
Normal
-------
Legal Ordinaria |
A1
-------
Arquitectura Superior o asimilat |
Expert en Urbanisme (Màster o equivalent) Ofimàtica bàsica
AutoCad Nivel B2 Catalá |
Estudis d' especialització adiccionals en materia de gestió urbanística o asimilat |
O o C.O --------------
Singularitzazt: No |
CENTRE: Urbanisme |
Responsabilitats generals:
Realitzar treballs tècnics propis de la seva capacitació.
Tasques més significatives:
1.Informar diferents tipus d'expedients urbanistics, llicències urbanístiques i comunicacions prèvies.
2. Informar i assessorar a membres de la Corporació Municipal sobre temes urbanístics, planejament, obres, contractacions, normatives d'aplicació, etc.
3. Dirigir obres municipals.
4. Emietre altres informes tècnics propis dell seu àmbit d'actuació.
5. Assistir en representació municipal a reunions diverses d' administracions supra-municipals.
6. Realitzar valoracions a efectes expropiatoris del jurat provincial d' expropiació.
7. Preparar o informar, correccions puntuals i/o modificacions de normes subsidiàries del planejament urbanístic.
8. Estudiar instruments urbanístics supra-municipals i altres normatives d'aplicació proposant en el seu cas presentació d'al.legacions que procedeixin.
9. Col.laborar en la preparació de plegs tècnics per a concursos i posterior valoració d'ofertes.
10. Coordinar i col.laborar en actuacions diverses entre la Téc. Jurídico-Admva, i l' Asesor Jurídic i Enginier industrial contractat, en relació a diferents expedients administratius en curs.
11. Atendre i informar al públic en general sobre consultes de caràcter urbanístic, edificatori i altres aspectes legals incidents en l' activitat municipal.
12. Atendre i informar al reste de departaments i àrees municipals sobre consultes de caràcter urbanístic, edificatori i d'altres aspectes legals concurrents en l'activitat municipal.
13. Revisar edificis afectata per diversis situacions accidentals, deficiències constructives i altres supòsits de risc a efectes d'adopció de mesures de prevenció i posterior desenvolupament d'ordres d'execució.
14. Formular estudis preliminats, avantprojectes i valoracions inicials de possibles propostes d'intervencions edificatòries i urbanístiques municipals..
15. Realitzar inspeccions edificatòries, de dotació de serveis i altres elements urbans diversos a efectes de planificació municipal.
16. Preparar treballs d'investigació i control d'aspectes diversos relacionats amb l'activitat urbanística municipal.
17. Efectuar qualsevol altre feina pròpia de la seva categoria que li sigui encomenada i per la qual hagi estat prèviament instruit.
Retribucions:
Complement de destí: Nivell 27 – 13.330,38 €/anuals
Complement específic: 29.115,82 €/anuals
Aprovada per acord del Ple de l'Ajuntament, en sessió de data 2 d'agost de 2024, l'acord de la creació de una plaça d'arquitecte/a Cap de la relació de llocs de treball (Exp. 3951/2024).
DESCRIPCIO DEL LLOC DE TREBALL:
NOM DEL LLOC DE TREBALL: ARQUITECTE RESPONSABLE DEL DEPARTAMENT |
|
|
|
|
DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA: REGIDOR DELEGAT |
Unitat/Servei: |
Titulars |
Subordinats |
Horari |
Jornada |
Movilitat funcional habitual: |
Urbanisme |
1 |
9 |
Dilluns-Divendres |
Continua diurna |
Qualsevol altre lloc d'acord amb la titulació/capacitació acadèmica contractada, dins el seu grup/subgrup de clasificació professional. |
Dedicació ------------- Incompatibilitat |
Grup ---- Especialitat |
REquisits |
Mèrits |
Provisió ---- Tipus |
|
Normal ------- Legal Ordinaria |
A1 ------- Arquitectura Superior o asimilat |
Expert en Urbanisme (Màster o equivalent) Ofimàtica bàsica AutoCad Nivel B2 Catalá |
Estudis d' especialització adiccionals en materia de gestió urbanística o asimilat |
O o C.O -------------- Singularitzazt: No |
CENTRE: Urbanisme |
Responsabilitats generals:
Dirigir la unidad d' Urbanisme i realiltzar els treballs tècnics propis de la seva capacitació.
Tasques més significatives:
1. Coordinar i supervisar tasques del personal tècnic d'Unitat d'urbanisme, atenent consultes i resolent dubtes d'interpretació.
2. Informar diferents tipus d'expedients urbanístics, llicències urbanístiques i comunicacions prèvies.
3. Informar i assessorar a membres de la Corporació Municipal sobre temes urbanístics, planejament, obres, contractacions, normatives d'aplicació, etc.
4. Dirigir obres municipals.
5. Emetre altres informes tècnics propis del seu àmbit d'actuació.
6. Assistir en representació municipal a reunions diverses d'administracions supra-municipals.
7. Realitzar valoracions a efectes expropiatoris del jurat provincial d'expropiació.
8. Preparar o informar, correccions puntuals i/o modificacions de normes subsidiàries del planejament urbanístic.
9. Estudiar instruments urbanístics supra-municipals i altres normatives d'aplicació proposant en el seu cas presentació d'al.legacions que procedeixin.
10. Col.laborar en la preparació de plegs tècnics per a concursos i posterior valoració d'ofertes.
11. Coordinar i col.laborar en actuacions diverses entre la Téc. Jurídico-Admva, i l'Assessor Jurídic i Enginyer industrial contractats, en relació a diferents expedients administratius en curs.
12. Atender informar al públic en general sobre consultes de caraàcter urbanístic, edificatori i d'altres aspectes legals incidents en la activitat municipal.
13. Atendre i informar a la resta de departamens i àrees municipals sobre consultes de caràcter urbanístic, edificatori i d'altres aspectes legals concurrents en l'activitat municipal.
14. Revisar edificis afectats per diverses situacions accidentals, deficiències contstructives i altres supòsits de risc a efectes d'adopció de mesures preventives i posterior desenvolupament d'ordres d'execució.
15. Formular estudis preliminars avanprojectes i valoracions inicials de possibles propostes d'intervencions edificatòries i urbanístiques municipal.s.
16. Realitzar inspeccions edificatòries, de dotació de serveis i altres elements urbans diversos a efectes de planificació municipal.
17. Preparar treballs d'investigació i control d'aspectes diversos relacionats amb l'activitat urbanísticas municipal.
18. Efectuar qualsevol altre tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomenada i per la qual hagi estat prèviament instruit/da.
Retribucions:
Complement de destí Nivell 30– 16.226,84 € /anuals
Complement específic: CE: 42.300,00 €/anuals
Contra l'Acord plenari, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu davant el Ple de l'Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la recepció de la notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.
L'article 123.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, adverteix que, si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci.
Tot això sense perjudici de què pugui interposar la persona interessada qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.
Capdepera, 30 d'agost de 2024
La batlessa Mireia Francesca Ferrer Jaume