Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
Núm. 493337
Convocatòria i bases per a la selecció i provisió d'una plaça de dinamitzador juvenil
Es fa públic que mitjançant un Decret d'Alcaldia núm. 313, de data 06.08.2024, s'ha adoptat la següent resolució:
PRIMER: - Aprovar la convocatòria i les bases que han de regir la creació d'una borsa de treball mitjançant el sistema de concurs de mèrits per a la cobertura temporal d'una plaça de dinamitzador/a juvenil amb caràcter laboral temporal.
SEGON.- Donar publicitat a la convocatòria mitjançant anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'edictes de l'Ajuntament ia la pàgina web municipal.
Es Migjorn Gran, a la data de la signatura electrònica (6 d'agost de 2024)
L'alcaldessa Antonia Camps Florit
“BASES PER A LA SELECCIÓ I PROVISIÓ, AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL, D'UNA PLAÇA DE DINAMITZADOR/A JUVENIL
1.- Objecte de la convocatòria
És objecte d'aquesta convocatòria la creació d'una borsa de treball mitjançant el sistema de concurs de mèrits per a la cobertura temporal d'una plaça de dinamitzador/a juvenil. La contractació que s'escaigui es realitzarà en règim de dret laboral.
2.- Naturalesa i característiques de la plaça
a) Tipus de personal: Personal laboral amb caràcter temporal.
b) Denominació: Dinamitzador/a juvenil
c) Funcions: Les pròpies d'un dinamitzador juvenil; atès que aquelles es duran a terme al Punt d'informació i al Casal de Joves.
3.- Requisits dels aspirants
Per ser admesos al concurs els/les aspirants han de complir els requisits següents:
4.- Sol·licituds
Les sol·licituds per optar al concurs, dirigides al Batlessa, es presentaran en les oficines municipals, acabant el termini de presentació 10 dies hàbils desprès a comptar des del dia següent de la publicació en el BOIB d'acord amb el següent model:
-----------------------------------------------, nascut/da a -----------------, província d -----------, dia ----- d -------------- de --, domiciliat/a en --------------, província d ------------, carrer ---------------------, núm.-----, telèfon --------, correu electrònic-------------- i titular del DNI núm --------------, havent-se assabentat de la convocatòria del concurs de mèritsper la provisió amb caràcter laboral temporal d'una plaça de dinamitzador/a juvenil a l'Ajuntament des Migjorn Gran
SOL·LICIT ser admès/admesa al concurs per a la plaça de dinamitzador/a juvenil i DECLAR que són certes les dades consignades i que reuneix les condicions exigides per ingressar, adjuntant la següent documentació justificativa dels requisits exigits a la base tercera:
Adjunt també a la present sol·licitut currículum detallat de la meva trajectòria professional i els justificatns dels mèrits al·legats, i que a continuació es relacionen:
Es Migjorn Gran, d de 2024
(firma)
5. Tribunal qualificador
El Tribunal estarà compost per:
1. Treballador/-a de Joventut del CIM i/o Injove
2. Dinamitzador/a juvenil d'un altre ajuntament
3. Funcionària de l'Ajuntament des Migjorn Gran
El Tribunal serà competent per a resoldre qualsevol incident que es produeixi en el transcurs del concurs.
El Tribunal s'abstindrà, notificant-ho a l'autoritat convocant, quan es produeixi alguna de les circumstàncies previstes a la Llei de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.
6. Concurs
El procés de selecció serà el concurs de mèrits i entrevista.
Elsmèrits al·legats i acreditats documentalment pels candidats/es, es valoraran fins a un màxim de 12 punts i de conformitatamb les escalessegüents:
1.- Experiència professional
1.1. Serveis efectius en llocs de dinamitzador/a juvenil prestats a l'administració pública, mitjançant contracte o nomenament de funcionari interí, durant els darrers 24 mesos: 0.125 punts per mes fins a un màxim de 3 punts.
1.2. Serveis efectius com a monitor de temps lliure prestats a l'administració pública mitjançant contracte o nomenament de funcionari interí, durant els darrers 24 mesos: 0.063 punts per mes fins a un màxim d'1,5 punts.
1.3. Serveis efectius com a dinamitzador sociocultural prestats a l'administració pública, mitjançant contracte o nomenament de funcionari interí, durant els darrers 24 mesos: 0.063 punts per mes fins a un màxim d'1.5 punts.
1.4. Serveis efectius en llocs de dinamitzador/a juvenil, monitor de temps lliure o dinamitzador sociocultural prestats a l'empresa privada durant els darrers 24 mesos: 0.042 punts per mes fins a un màxim d'1 punt.
La forma d'acreditar els serveis s'efectuarà mitjançant certificació emesa per l'entitat corresponent o fotocòpia dels nomenaments o contractes de treball i la presentació de la vida laboral.
2. Formació complementària
2.1.Es valorarà l'assistència a cursos o cursets de formació, jornades i congressos que tinguin relació amb les feines i funcions de la plaça convocada, organitzats o promoguts per organismes oficials, públics o privats homologats, que puntuaran fins un màxim d'1'5 punt, d'acord amb el següent barem de puntuació:
S'acreditarà mitjançant títol, diploma o certificació emès per la Institució corresponent.
2.2. Per titulació superior a l'exigida en aquesta convocatòria: fins a un màxim d'un punt segons la següent relació:
La forma d'acreditar-se s'efectuarà mitjançant fotocòpia del títol o certificació corresponent.
2.3 Coneixements de llengua catalana.
Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la comunitat autònoma de les Illes Balears (puntuació màxima 1 punt):
Només es valorarà el nivell superior excepte en el cas del nivell E, que es podrà sumar al nivell C1 o C2. Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant el certificat corresponent (amb original o còpia autenticada).
En cap cas es valoraran ni puntuaran els mèrits al·legats i no justificats documentalment.
Finalitzada la valoració de mèrits, s'efectuarà una entrevista personal i individualitzada amb cada aspirant. La puntuació que se li atorgarà serà de fins a un màxim de 5 punts.
7. Funcionament de la borsa de treball
Un cop finalitzat la valoració dels mèrits i la entrevista, l'òrgan de selecció elevarà a l'Alcalde la proposta amb la llista de persones que han aprovat el procediment selectiu, en una relació ordenada segons la puntuació obtinguda, per tal que mitjançant resolució, aprovi la llista de persones que en estricte ordre de puntuació, podran cobrir la plaça vacant i les substitucions del lloc de dinamitzador/a juvenil.
Aquesta resolució es publicarà al taulell d'edictes de l'Ajuntament des Migjorn Gran.
La borsa de treball tindrà una vigència indefinida, a comptar des de la data d'aprovació mitjançant resolució d'Alcaldia, sense perjudici que puguin quedar sense efecte en el cas que es resolguin nous processos selectius.
En el moment en què s'ofereix un contracte a la persona que ocupa el primer lloc de la borsa, si aquesta hi renuncia, se li mantindrà per una vegada el primer lloc de la borsa.
Seguidament es farà l'oferiment a la següent persona de la borsa, i així successivament.
En els anteriors casos de renúncies, la persona destinatària de l'oferta es mantindrà la primera vegada en el lloc que tenia a la borsa. En els successius oferiments i renúncies, cada vegada passarà directament al final de la borsa.
En cas d'impossibilitat de comunicació amb la persona interessada, s'ha de fer l'oferiment a la següent de la llista, i aquella es mantindrà per una vegada al lloc que li corresponia. En cas d'una segona oferta amb impossibilitat de comunicació, passarà a la darrera posició de la llista.
Per contactar amb cadascun dels possibles interessats, es realitzaran un màxim de 3 telefonades amb un interval d'almenys d'una hora, i amb presència cada vegada d'un/a fedatari/a públic/a.
El temps per a manifestar la renúncia dels aspirants a les borses de treball és d'1 dia hàbil des de s'haurà fet la comunicació.”