Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 485459
Bases reguladores per a la creació d'una borsa de treball temporal -convocatòria de procés selectiu per a l'ingrés d’operador/a d’explotació a l'àrea de Cicle de l'Aigua i TD a EMAYA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

La constitució de la present convocatòria de treball té com a única finalitat la d'establir un procediment àgil per a la immediata posada a disposició en l'àrea del Cicle de l'Aigua d'Emaya de personal temporal capacitat i necessari per a la correcta prestació del servei, respectant els principis rectors de l'accés a l'ocupació pública, en benefici de la ciutadania de Palma i del propi personal.

Per tot això, davant la necessitat de poder dotar de persones suficients per donar cobertura a les necessitats de contractació de caràcter temporal de personal amb categoria d'operador/a d'explotació del cicle de l'aigua, es crea la present borsa de treball temporal.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

Característiques del lloc de treball:

· Categoria professional: Operador/a d'explotació.

· Grup professional: G.P. 2 – XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA

· Nivell Retributiu: 15.

· Codi de la Descripció del Lloc de Treball (DPT): AG-INS-11

· Àrea de la qual depèn: Àrea de Cicle de l'Aigua i Transformació Digital.

· Tipus de contracte: Laboral TEMPORAL.

· Jornada i horari laboral: segons Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

 2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Realitzar i controlar els processos de l'explotació i manteniment de les diferents instal·lacions industrials de l'empresa (ETAPs, EDARs, Xarxes, EBARs, EBAPs i instal·lacions d'energia, seguint els procediments de treball establerts i les instruccions dels/les responsables immediats, amb la finalitat de garantir l'operativitat de les mateixes i assegurar la producció i qualitat del diferents processos de potabilització, subministrament, depuració i energia.

Funcions

· Recollir mostres de la planta, per a complir amb els protocols de funcionament adequat de les instal·lacions (EDAR, ETAP, EBAR, EBAP).

· Presa de dades de comptadors, comprovació d'equips i dosatge de reactius, anàlisis bàsiques de procés per a confirmar que es compleixen els criteris de qualitat establerts.

· Controlar el Densadeg (lectures, dosatge de reactius, comprovació d'equips) per a confirmar que es compleixen els criteris de qualitat establerts en la producció d'aigua potable.

· Revisar el correcte funcionament de tota la instal·lació, per a evitar possibles avaries i donar avís a l'operador de control o superior immediat.

· Executar les maniobres en les instal·lacions (arrencada i control, funcionament, buidatge, neteja, grups electrògens), per a complir amb els ajustos propis d'una estació o equip.

· Comprovar els nivells dels dipòsits de reactius necessaris per a garantir el correcte funcionament dels processos de les plantes.

· Realitzar la llista de control i els comunicats de treball corresponent, per a verificar el treball realitzat en la planta.

· Emplenar parts de treball (a través de PDA), per a portar el control de tot el que succeeix en el procés de captació, tractament, distribució i depuració per a disposar de la informació més actualitzada i completa.

· Recepcionar les mercaderies (clor, etc.), per a disposar del material necessari per al funcionament de la planta.

· Realitzar la neteja d'instal·lacions i equips de les plantes i instal·lacions, per a assegurar el correcte funcionament dels equips que intervenen en els processos propis de l'estació i assegurar els indicadors de qualitat establerts.

· Especialitats:

  • Explotació ETAPs.
  • Explotació EDARs.
  • Manteniment: M-58

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

1) Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les Administracions Públiques.

2) Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació ordinària.

3) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a discapacitats hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies, també hauran de demanar en la mateixa instància les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

4) No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadada disciplinàriament (llevat que sigui declarada improcedent) de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).

5) Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'Art.1 de la llei 53/1984, i que no percep pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, l'haurà de declarar en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

6) Superar les proves mèdiques que determini el Metge de Vigilància de la Salut, i que certifiquin que s'és apte i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

7) Estar en possessió de la titulació de Cicle formatiu Grau Mitjà o Batxillerat o certificat de professionalitat equivalent o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

8) Carnet de conduir B.

9) Estar disponible per a qualsevol torn i/o servei de l'àrea del Cicle de l'Aigua (servei 24 hores), segons les necessitats de l'empresa en el moment de l'oferiment.

10) No haver estat exclòs, en una altra borsa de treball del cicle de l'Aigua a EMAYA.

11) Per als qui hagin tingut una relació laboral-contractual amb EMAYA-Aigües, haver superat el període de prova, amb categoria indicada en les presents bases.

12) Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits, d'acord amb el model que s'incorpora en aquesta convocatòria.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/) un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustarà a l'establert en el Conveni Transversal. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst en aquestes bases. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. INSCRIPCIONS 

La inscripció es farà a través de l'enllaç disponible al Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/), i es precisarà estar en disposició d'un dels següents mètodes d'identificació: del DNI electrònic, Certificat electrònic, Cl@ve Pin o Cl@ve permanent. 

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places s'hauran d'inscriure en els 10 dies hàbils següents a la publicació de la present convocatòria, a través del Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública d'Emaya accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació demanada, que inclourà la presentació d'un currículum vitae actualitzat, amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares, llevat que a l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin durant el procés d'inscripció s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut. 

La inscripció inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal. 

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases. 

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim, amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En completar la inscripció, la persona aspirant dóna el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Finalitzat el termini d'inscripció i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d 'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran al·legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu. 

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

 

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU 

El procés selectiu consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs, la puntuació màxima del procés serà de 100 punts: 

· 60 punts correspondran a la fase d'oposició (proves)

· 40 punts correspondran a la fase de concurs de mèrits 

6.1. FASE D'OPOSICIÓ - 60 punts 

Aquesta fase consistirà en la realització de les proves que s'indicaran en el present apartat i la puntuació màxima serà de 60 punts. Es publicarà la concreció de les dates a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. La valoració de les proves i/o exercicis i la durada de les proves, no indicades en les presents bases, les determinarà el Tribunal amb caràcter previ a la seva realització. 

Les persones aspirants seran convocades per a cada prova, i els qui no assisteixin a l'esmentada convocatòria quedaran exclosos de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per la persona aspirant. 

Durant el desenvolupament del procés selectiu, es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius, cas en el qual, el termini per reclamar o demanar la revisió de cada exercici s'atorgarà de forma conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap tipus a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un de suspès. 

6.1.1. Temari: 

· Conveni col·lectiu Transversal d'Emaya (a excepció de les Disposicions Addicionals i Transitòries i els documents annexos).

· Codi ètic i de conducta d'Emaya.

· Llei 31/1995, de 8 de novembre, de PRL. Capítol III, articles 14, 15, 16, 17, 18 i 19.

· Manual d'operador/a de planta.

· ITSSST-036 canvi de bombona de clor gas potabilitzadora

· PO-029 determinació de la terbolesa

· PO-117 determinació de l'índex de fouling. 

6.1.2. Proves

La prova versarà de dues parts:

1. Examen tipus test amb 40 preguntes sobre el temari anteriorment indicat. Cada pregunta tindrà 4 alternatives de resposta de les quals només una és correcta o una d'elles és la més correcta. La puntuació màxima de l'examen serà de 40 punts.

A part de les preguntes de l'examen, s'inclouran 5 preguntes de reserva que es tindran en compte únicament en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta i que hauran de ser contestades per les persones concursants. 

Les persones que obtinguin les 30 millors puntuacions, passaran a la següent prova.

2. Test de competències d'ajust al lloc de treball, que avaluarà les competències adequades al lloc de treball objecte de la present convocatòria, el seu encaix i adaptació al lloc de treball (màxim 20 punts).

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6.2. FASE DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts, els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini d'inscripció. Les persones aspirants han d'emplenar l'autobaremació dels mèrits en el procés d'inscripció. Únicament es meritaran les persones candidates que hagin participat en les dues proves.

 

No es valorarà cap mèrit:

· Amb data posterior a la data de finalització del termini d'inscripció.

· Que no hagi estat acreditat en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.

· Que no estigui adequadament i clarament acreditat d'acord amb els barems de la fase de concurs.

· Els adduïts i no justificats en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir en la fase d'al·legacions, si queden acreditats. 

Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata demana l'esmentada comprovació, el tribunal, després de la revisió, podrà atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada en el full d'autobaremació. Si la persona candidata no demana la comprovació d'ofici, després de la revisió, el tribunal podrà atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada en el full d'autobaremació, però mai superior. 

El tribunal no prendrà en consideració els mèrits adduïts en apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit a aportar en un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat en un altre apartat/epígraf, el tribunal podrà, si escau, assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat. 

Es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats en la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.  

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem: 

6.2.1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL: Fins a un màxim de 23 punts.

Es valorarà l'experiència professional prestant serveis en empreses o entitats relacionades amb el sector del cicle de l'aigua i realitzant funcions com a operador/a d'explotació, operador/a de control, prefectura de planta d'explotació o depuració d'aigües, capatàs/a d'explotació, depuració o manteniment d'aigües, o de categories similars les funcions de les quals siguin les de realitzar i controlar els processos de l'explotació, depuració o manteniment de les diferents instal·lacions industrials com són les ETAPs, EDARs, EBARs, EBAPs.

L'experiència anterior es meritarà el barem indicat a continuació:

a. Serveis prestats en el sector privat a raó de 0,020 per dia treballat.

b. Serveis prestats en EMAYA i en empreses del sector públic, a raó de 0,025 per dia treballat.

Forma d'acreditació: en tots els casos, mitjançant informe de vida laboral actualitzat i contracte de treball.

Si en el contracte de treball no queden prou acreditades les funcions desenvolupades, haurà d'aportar-se un certificat d'empresa degudament segellat i signat on constin les funcions realitzades, en cas contrari no es meritarà l'experiència. L'experiència d'haver prestat serveis en Emaya, no necessitarà presentar els contractes de treball, únicament marcar l'opció de revisió d'ofici en l'autobaremació.

L'experiència professional es computarà per dia real treballat (dia cotitzat en vida laboral, exceptuant les vacances retribuïdes i no gaudides) i haurà de justificar la realització de manera prevalent de les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria.

No es computaran serveis que hagin estat prestats simultàniament amb uns altres igualment al·legats, en tal cas, només seran tinguts en compte els de major durada.

Per a puntuar l'experiència professional aquesta haurà de quedar prou ben acreditada amb tota la documentació anteriorment requerida, si no és així, el tribunal podrà sol·licitar als aspirants documentació addicional.

6.2.2. FORMACIÓ REGLADA: Fins a un màxim de 10 punts.

1. Títol de formació professional grau mitjà dins de les àrees d'electricitat i electrònica, instal·lació i manteniment, electromecànic i Química. 7 punts

2. Títol de formació professional grau superior dins de les àrees d'electricitat i electrònica, instal·lació i manteniment, electromecànic i Química. 10 punts.

3. Títol de Tècnic en Xarxes i Estacions de Tractament d'Aigües. 7 punts.

4. Títol de Tècnic Superior en Gestió de l'Aigua. 10 punts.

5. Certificat de professionalitat Nivell 2 de tractament d'aigües: 7 punts.

Els nivells de formació professional no són acumulables, valorant-se únicament el major nivell aconseguit.

Forma d'acreditació es farà mitjançant còpia per totes dues cares dels diplomes (signats i segellaments o amb codi segur de verificació), certificacions o documents oficials.

Únicament es puntuaran els títols obtinguts a efectes acadèmics anteriorment indicats. No es comptabilitzaran com a mèrit en l'est apartat ni equivalències de títols a efectes laborals o professionals, ni certificats de professionalitat. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació.

6.2.3. FORMACIÓ NO REGLADA i cursos relacionats amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc 7 punts.

A raó de 0,03 punts per hora per a formacions:

a. Directament relacionades amb el lloc de treball. Fins a un màxim de 7 punts:

1. Formació uso del clor i emergència per clor

2. Puente grua + PEMP

3. Coneixements en pocería

4. Coneixements neteja alta pressió

5. Coneixements manteniment bàsic grups electrògens

6. Coneixements aigües residuals urbanes

b. Formacions específiques en prevenció de riscos laborals. Fins a un màxim de 5 punts:

1. Formació ADR Mercaderies Perilloses

2. Formació treballo en espais confinats i ATEX

3. Recurs Preventiu

4. Formació en treballs en altura

c. Certificat de Prevenció de Riscos Laborals:

a. Nivell bàsic de Prevenció de riscos laborals genèric: 3 punts.

b. Nivell bàsic de Prevenció de riscos laborals en la construcció: 5 punts

d. Formacions transversals: igualtat, ciberseguretat i protecció de dades: fins a un màxim de 2 punts.

e. Formació en ofimàtica: fins a un màxim de 3 punts.

f. Nivell acreditat oficialment d'idioma català. Fins a un màxim 1 punt. Les puntuacions no seran acumulables, sinó que es valorarà el nivell amb major puntuació presentat:

a. Per un certificat de nivell A2: 0.25 punts.

b. Per un certificat de nivell B1: 0.5 punts.

c. Per un certificat de nivell B2: 0.75 punts.

d. Per un certificat superior als anteriors: 1 punts.

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU.

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase de proves i concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els següents criteris, de manera prevalent:

· 1r Formar part del col·lectiu subrepresentat per gènere en la categoria professional objecte de la convocatòria.

· 2n La major puntuació obtinguda en l'experiència professional.

· 3r Sorteig.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions a aquest.

7. FINALITZACIÓ DEL PROCÉS SELECTIU

Publicat el llistat definitiu de valoració de mèrits, per ordre de major a menor puntuació amb indicació del núm. de registre i 4 dígits del DNI, finalitza tot el procés de selecció.

El fet de figurar en el llistat definitiu de la bossa únicament genera dret a ser integrant de la borsa i en conseqüència, a l'oferiment d'incorporació a l'Empresa d'acord amb el procés establert en les presents Bases, respectant en tot moment els límits a la contractació legalment establerts. Les persones integrants de la Borsa, en cap cas, generaran cap dret a ser contractades.

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral temporal, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu, seran requerides per a aportar la documentació original o còpia compulsada. La no presentació suposarà l'exclusió del procediment i per tant de la borsa de treball.

Les persones candidates que poguessin aspirar a ocupar una plaça temporal, seran citades al servei mèdic i hauran de superar les proves mèdiques que aquest determini, i que certifiquin que s'és apta i sense cap mena de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

Una vegada incorporada la persona, haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu.

8. REGLAMENT DE FUNCIONAMENT DE LES BORSES DE TREBALL

La regulació bàsica de la borsa de treball temporal fruit de la present convocatòria, serà mitjançant d'aplicació l'Annex IV del Conveni Col·lectiu de EMAYA “Reglament de les Borses de Treball”,

9. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS

La present convocatòria serà publicada en el Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública de Emaya a la qual es pot accedir des de la pàgina web de Emaya https://emaya.convoca.online/, a més de la seva publicació en periòdics de màxima difusió a nivell local.

Les persones aspirants que participin en la present convocatòria queden obligades a relacionar-se amb EMAYA, telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu seran publicades en la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web de Emaya https://emaya.convoca.online/

Per al còmput dels terminis reflectits com a dies hàbils en la present convocatòria, s'entendran els compresos entre el dilluns i el divendres, per la qual cosa el dissabte es considera dia no hàbil. Els dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

10. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Queda establert un termini d'impugnació de present convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació en el Portal d'Ofertes d'Ocupació Pública de Emaya.

11. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats dels llocs vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés implica l'acceptació plena per les persones sol·licitants de les presents bases, amb autorització expressa per al tractament de les dades i la publicació de resultats als mitjans que l'empresa consideri.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el consentiment que se us demana.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals al c/Joan Maragall 3, 07006 Palma.

12. APROVACIÓ I VIGÈNCIA DE LA BORSA DE TREBALL TEMPORAL

La vigència de la borsa de treball temporal regulada per les presents bases s'iniciarà el dia de la data de publicació del llistat definitiu de la borsa de treball i el seu període de vigència no podrà excedir els 3 anys des de la publicació de l'avantdit llistat definitiu.

La present Borsa sempre serà subsidiària de les borses de treball que derivin d'un procés selectiu per a la cobertura de plaça fixa per concurs oposició, sent que, únicament es podrà oferir la incorporació a l'Empresa a les persones integrants de la present borsa una vegada no existeixin persones integrants disponibles en la borsa de treball en vigor com a resultat d'un procés selectiu per a la cobertura de plaça fixa.

La present Borsa procurarà proveir les necessitats de personal amb categoria peó especialista, per la qual cosa, si no és així, es podrà dur a terme l'ampliació de la present Borsa mitjançant nova convocatòria, sent que, únicament es podrà oferir la incorporació a l'Empresa a les persones integrants d'aquesta ampliació de borsa una vegada no existeixin persones integrants disponibles en la present Borsa.

Les presents bases i tot el seu contingut, ha estat acordat en el si de la Comissió negociadora de processos selectius el 18 d'abril de 2024.

 

Palma, (signat electrònicament: 2 d' agost de 2024)

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas