Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 481617
Acord de la carrera professional horitzontal dels empleats públics de l'ajuntament de Sant Antoni de Portmany

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Amb aquest anunci es fa públic, d'acord amb el que disposa l'article 127 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, que el Ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, a la sessió plenària celebrada el dia 25 de juliol de 2024, va adoptar, entre d'altres, el següent acord següent:

PRIMER. Aprovar el text consensuat per la Mesa general de negociació comuna de data 15 de juliol de 2024, que recull l'acord sobre la implantació de la carrera professional horitzontal d'aquest Ajuntament, el contingut literal del qual consta com a annex en aquesta resolució.

SEGON. Comunicar l'acord del Ple a la presidència de la Mesa de Negociació i notificar-lo als representants del personal amb indicació dels recursos que s'estimin pertinents. Així mateix, citar les parts per a la signatura de l'acord.

TERCER. Signat l'acord, que se'n publiqui el text íntegre al Butlletí Oficial de les Illes Balears, el tauler d'anuncis i Portal de Transparència de l'Ajuntament.

 

ACORD DE LA CARRERA PROFESSIONAL HORITZONTAL DELS EMPLEATS PÚBLICS DE L'AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

1. OBJECTE

1.1. L'objecte d'aquest acord és establir les bases per implantar la carrera professional horitzontal per a tot el personal al servei de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany inclòs en l'àmbit d'aplicació de l'article 3 del present acord.

1.2. La carrera professional horitzontal ve regulada com un dret dels empleats públics als articles 16, 17, 19 i 20 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP) i els articles 62 i 62.bis de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

1.3. De conformitat amb allò establert a l'article 62.bis de la Llei 3/2007, la carrera professional horitzontal consisteix en la progressió de nivell o esglaó, sense necessitat de canviar de lloc de treball com a conseqüència de la valoració de l'exercici i l'actuació professional, de la qualitat dels treballs realitzats i els coneixements adquirits i transferits. L'efectivitat definitiva del sistema de carrera horitzontal requereix, en tot cas, la implantació prèvia de sistemes d'avaluació de l'exercici.

La carrera horitzontal ha de contribuir, així mateix, a l'actualització i el perfeccionament de la qualificació d'aquest personal i a la millora de la prestació del servei al ciutadà a l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.

2. CARACTERÍSTIQUES

  • És voluntària: correspon al personal inclòs en l'àmbit d'aplicació decidir si s'incorpora i el ritme de progressió als diferents nivells que la configuren, complint els requisits establerts.
  • És personalitzada: el reconeixement del nivell té caràcter personal i individual i s'efectua considerant els mèrits presentats per la persona interessada de conformitat amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
  • És progressiva: com a regla general, l'accés als diferents nivells reconeguts a la carrera professional s'efectuarà successivament i de nivell en nivell, de manera que l'accés al nivell superior només s'assolirà si s'ha acreditat el reconeixement del nivell immediatament inferior, llevat fase extraordinària d'implantació.
  • És irreversible: el nivell reconegut té caràcter irrevocable i consolidat amb caràcter general, llevat de l'aplicació de la sanció de demèrit prevista a l'article 96.1.e) del TREBEP.
  • És incentivada: el reconeixement de cada nivell està retribuït econòmicament mitjançant el complement de caràcter fix i mensual corresponent.
  • És transparent: les eines del mesurament dels paràmetres i dels criteris que s'hagin d'avaluar es basen en criteris objectius.
  • És oberta: no té limitacions d'accés sempre que es compleixin els requisits bàsics establerts i els criteris definits per obtenir cada nivell.
  • És homologable: s'han de dur a terme les actuacions que permetin l'accés al sistema de carrera professional al personal que prové d'altres administracions, d'acord amb els principis i els criteris d'homologació que es determinin.
  • És independent del lloc o plaça que s'ocupi: obtenir un nivell de carrera professional determinat o accedir a un altre no implica canviar el lloc de treball ni l'activitat que el professional desenvolupa.
  • És actualitzable: Està subjecta a actualitzacions, mitjançant la revisió periòdica dels elements que es considerin a l'avaluació, per donar resposta a les necessitats canviants de l'administració i ajustar-les a la realitat dels seus professionals.

3. ÀMBIT D'APLICACIÓ

3.1. Personal que ha de percebre la carrera professional.

Els empleats públics de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany que tenen dret a percebre la carrera professional horitzontal són:

a) Funcionaris de carrera i personal laboral fix i indefinit no fix.

b) Funcionaris interins i personal laboral temporal que ocupin places vacants de caràcter estructural existents a la plantilla de personal.

c) Funcionaris de la Policia Local en situació de segona activitat amb destinació.

3.2. Personal que no ha de percebre la carrera professional.

a) Personal eventual.

b) Personal d'alta direcció.

c) Funcionaris interins i personal laboral temporal que no ocupin places vacants de caràcter estructural.

d) Funcionaris en situació de segona activitat sense destinació.

4. REQUISITS PER A L'ADQUISICIÓ DEL NIVELL INICIAL

4.1. La primera adquisició de nivell, en el moment inicial d'aplicació de la carrera professional, serà d'una sola vegada, tenint en compte els anys de servei prestats i les hores de formació determinades per assolir el nivell. En aquesta primera instància es tendran en compte totes les hores realitzades durant la vida laboral a l'administració pública. S'entendrà en aquesta primera instància, i als únics efectes d'assolir el nivell inicial, que tots els mesos treballats a l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany es computen aplicant l'article 10 d'aquest Acord.

4.2. Per acreditar la formació i així poder adquirir el nivell corresponent d'acord amb el temps treballat, tota la documentació que acrediti la formació realitzada haurà de presentar-se mitjançant el tràmit electrònic establert per a això i dins del primer mes posterior a l'aprovació de la carrera professional pel ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany i la seua publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Es valorarà la formació realitzada i certificada fins al 30 de setembre del 2023.

La formació presentada fora de termini no es valorarà per adquirir el nivell corresponent.

Tota la formació presentada haurà d'estar directament relacionada amb el lloc que ocupa del grup de classificació en vigor a cada moment.

4.3. L'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany crearà una Comissió d'Avaluació i disposarà d'un termini màxim de tres mesos per valorar la documentació i definir el nivell assolit per cada treballador.

Aquesta comissió d'avaluació establirà prèviament els cursos que es considerin relacionats amb el lloc de la relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.

4.4 TAULA DE LES HORES DE FORMACIÓ PER ASSOLIR NIVELLS INICIALS

Funcionaris

Subgrup A1

Subgrup A2

Grup B

Subgrup C1

Subgrup C2

Altres grups AP

Laborals

Grup 0

Grup I

Grup II

Grup III

Grup IV

Grups V i VI

Nivell I

35

30

25

20

15

10

Nivell II

70

60

50

40

30

20

Nivell III

105

90

75

60

45

30

Nivell IV

140

120

100

80

60

40

 

5. ESTRUCTURA

5.1. La carrera horitzontal s'estructura en quatre nivells, en cadascun dels quals han de romandre els empleats públics un període mínim de temps per adquirir les competències necessàries per accedir al nivell superior.

5.2 .El període mínim de serveis prestats per accedir a cada nivell és el següent:

- Nivell I: a partir de 5 anys de servei complert fins a 10 anys.

- Nivell II: 5 anys des de l'accés al nivell I (a partir de 10 anys de servei complert).

- Nivell III: 5 anys des de l'accés al nivell II (a partir de 15 anys de servei complert).

- Nivell IV: 5 anys des de l'accés al nivell III (+20 anys de servei complert).

5.3. Es consideren serveis prestats a l'efecte de requisits d'experiència prèvia d'accés a la carrera professional horitzontal els períodes de temps en situació de servei actiu o en situació amb reserva de lloc de treball exercits en un lloc del mateix cos o escala - i especialitats, si és el cas- o en una categoria professional equivalent en qualsevol administració pública.

5.4. També es computaran els serveis prestats en altres categories, cossos o escales i especialitats, si escau, o categoria professional.

5.5. L'obtenció del nivell dóna dret a reconèixer aquest nivell. Per accedir a un nivell de carrera professional superior cal romandre – de manera contínua o discontínua – en situació de servei actiu en un determinat cos, escala, especialitat o categoria professional.

A petició de l'interessat, es pujarà de nivell una vegada complerts els anys de servei establerts, els quals seran revisats anualment sense efectes retroactius. S'haurà de presentar la sol·licitud de la manera establerta a l'apartat 6.2.

5.6 S'entendrà com temps de treball efectiu mínim de permanència el temps transcorregut en alguna de les situacions administratives següents:

- Servei actiu.

- Serveis especials.

- Serveis a altres administracions públiques.

- Excedència voluntària per raó de violència de gènere, en els termes establerts a l'art. 89.5 del TREBEP.

- Excedència per cura de familiars.

- Excedència forçosa.

- Excedència especial regulada en el Decret llei 5/2012, d'1 de juny.

El personal que, provinent d'una altra administració pública amb la carrera professional ja reconeguda, sol·liciti incorporar-se al sistema de carrera professional d'aquest Ajuntament, haurà de ser enquadrat per la Comissió d'avaluació, seguiment i control segons els criteris d'aquest Acord; l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany no està vinculat al manteniment del nivell assolit a l'administració de procedència. Tendrà efectes econòmics des del moment en què es produeixi aquesta incorporació, amb caràcter retroactiu abonable a la primera nòmina posterior a l'aprovació per la Comissió d'avaluació, seguiment i control.

6. CALENDARI D'IMPLANTACIÓ

6.1. La carrera professional s'implantarà, i es percerbrà la quantia corresponent al nivell de carrera que es reconegui inicialment, amb efectes econòmics del dia 1 de gener de 2024 amb el calendari següent:

  • 40 % amb efectes econòmics des del dia 1 de gener de 2024
  • 65% amb efectes econòmics des del dia 1 de gener de 2025
  • 100% amb efectes econòmics des del dia 1 de gener de 2026

Amb efectes econòmics de l'1 de gener del 2024 s'abonarà el 40 % de la carrera professional.

6.2. Per poder continuar cobrant la carrera professional a partir de l'1 de gener de l'any següent, caldrà fer la formació aprovada al Pla de Formació fins al dia 30 de setembre de l'any anterior. Aquesta haurà d'acreditar-se entre l'1 i el 31 d'octubre, perquè dins de la primera quinzena de novembre es pugui avaluar i validar la formació presentada durant l'any per mantenir o assolir el nivell de carrera, i el criteri d'antiguitat ha de ser computat fins al 31 de desembre.

Durant la segona quinzena de novembre, la Comissió d'avaluació, seguiment i control publicarà els nivells assignats per complement de carrera professional als empleats sol·licitants. Aquells empleats que ho considerin oportú, disposaran d'un termini de 5 dies hàbils, des del sendemà de publicar-se, per presentar-hi al· legacions. Posteriorment s'elevarà la proposta definitiva a l'òrgan competent perquè l'aprovi.

L'empleat públic amb jubilació parcial ha de presentar la mateixa formació.

Les persones que s'incorporin o cessin durant el període d'implantació percebran, si escau, la quantia corresponent proporcional al període en què s'incorporin o cessin.

7. COMPLEMENT RETRIBUTIU DE CARRERA PROFESSIONAL HORITZONTAL

7.1. Les retribucions derivades d'aplicar el model de carrera professional horitzontal queden integrades al complement de carrera professional de l'article 24.a del Reial Decret Legislatiu 5/2015, text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEB).

7.2. Les retribucions, en còmput anual, dels complements de carrera corresponents a cada nivell són les següents:

* Quanties de l'any 2024 calculades amb el 2 % d'increment anual, article 6 del Decret llei 4/2024 de 26 de juny de 2024 (BOE Núm. 155 de 27 de juny)

FUNCIONARIS

Subgrup A1

Subgrup A2

Grup B

Subgrup C1

Subgrup C2

Grup AP

LABORALS

Grup 0

Grup I

Grup II

Grup III

Grup IV

Grup V i VI

Nivell I

3.167,10 €

2.850,39 €

2.533,68 €

2.216,97 €

1.900,26 €

1.583,55 €

Nivell II

6.334,20 €

5.700,78 €

5.067,36 €

4.433,94 €

3.800,52 €

3.167,10 €

Nivell III

9.501,30 €

8.551,17 €

7.601,04 €

6.650,91 €

5.700,78 €

4.750,65 €

Nivell IV

12.668,40 €

11.401,56 €

10.134,72 €

8.867,88 €

7.601,04 €

6.334,20 €

7.3. El personal que estigui inclòs en l'àmbit d'aplicació d'aquest acord, percebrà amb efecte de l'1 de gener de 2024, la quantia corresponent al nivell de carrera professional que tingui reconegut.

La retribució té caràcter complementari i està associada a obtenir un determinat nivell de carrera. Només es pot rebre el complement de l'últim nivell que es tingui reconegut, corresponent al subgrup o grup professional en què es trobi en situació de servei actiu.

Els imports indicats són els corresponents a la prestació del servei a jornada completa. Al personal amb jornada a temps parcial o reduïda, i la resta de casos, se'ls aplicarà la reducció proporcional de la quantia corresponent per carrera professional.

7.4. Les quanties establertes variaran en la mateixa proporció que les variacions retributives anuals que estableixin les lleis de pressupostos generals de l'Estat.

Cal adaptar la despesa generada a les regles d'equilibri pressupostari.

7.5. S'abonarà l'import anual del complement de carrera professional de forma fraccionada en 12 mensualitats amb la seua inclusió a cada nòmina mentre l'empleat es trobi en situació d'alta a la Seguretat Social a l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.

8. MANTENIMENT DEL NIVELL.

8.1. El període durant el qual s'haurà de fer la formació serà entre l'1 d'octubre de cada any i fins al 30 de setembre de l'any vinent, de manera que durant aquest període el personal haurà d'haver completat la formació necessària per mantenir el nivell i així poder cobrar el complement de carrera professional durant l'any següent.

8.2. L'Ajuntament dissenyarà un pla de formació extret de l'anàlisi de necessitats formatives o bé de les accions formatives que l'Ajuntament programarà cada any, i que serà negociat amb la representació sindical de la Mesa General d'Empleats Públics de l'Ajuntament, fixant un mínim de temps de formació específica que no podrà ser inferior a les hores de la taula següent:

TAULA DE LES HORES ANUALS NECESSÀRIES PER NIVELLS

Funcionaris

Subgrup A1

Subgrup A2

Grup B

Subgrup C1

Subgrup C2

Altres grups

Laborals

Grup 0

Grup I

Grup II

Grup III

Grup IV

Grups V i VI

Tots els nivells

35

30

25

20

15

10

8.3. Per poder continuar cobrant la carrera professional a partir del dia 1 de gener de l'any següent, caldrà acreditar les hores de formació establertes en aquest article. En cas contrari, es perdrà el dret al cobrament d'aquest complement fins que es torni a acreditar la formació anual requerida en les següents convocatòries ordinàries de la Comissió d'avaluació, seguiment i control de la carrera professional.

A l'efecte de la carrera professional, la formació s'ha de fer fora de la jornada laboral, i s'ha de presentar un certificat de la formació realitzada.

8.4. En cas que el certificat sigui d'aprofitament, es computarà hora per hora en relació amb la durada de la formació, i en cas que sigui d'assistència es multiplicaran les hores de formació per 0,50.

8.5. En cas que el personal de l'administració hagi de fer la formació dins de la jornada laboral, el responsable de l'àrea o departament haurà de preveure cobrir el servei sempre que sigui necessari.

El personal que realitzi la seua formació dins l'horari laboral, haurà de tornar aquestes hores d'una de les maneres següents:

  • Sol·licitant permís entre el que tengui disponible per: hores lliures segons calendari anual, hores lliures compensades, assumptes propis….
  • Adaptació de la jornada laboral per acord entre empleat i responsable d'àrea o departament sempre que l'organització del treball i les necessitats del servei ho permetin.
  • Treballant la mateixa quantitat d'hores no realitzades durant els 3 mesos següents comptadors des de la data de la formació en qüestió. Les hores es tornaran dins del mateix horari (matí, tarda o nit) que realitzava el personal en el moment de realitzar la formació, tret que a conveniència del personal i del responsable de l'àrea o departament es decideixi una forma diferent de tornar el temps empleat en la formació.
  • En cas que no es faci la devolució de les hores utilitzades en el període atorgat, la formació realitzada no serà computada per a la carrera professional.

8.6. L'empleat públic que percebi la carrera professional no se li aplicarà els articles del pacte de funcionaris i del conveni col·lectiu del personal laboral relatius a la possibilitat de compensació del límit de 20 hores màxim per la realització de cursos no obligatoris fora de la jornada laboral.

Únicament seran compensats hora per hora els cursos obligatoris realitzats fora de la jornada laboral que no siguin computats per a la carrera professional en el cas que se sol·liciti aquesta compensació.

No computaran a la carrera professional els cursos relacionats amb el lloc de treball per als quals s'hagi sol·licitat ‘Ajuda per estudis' establerta a l'article corresponent del pacte de funcionaris o del conveni col·lectiu del personal laboral.

8.7. L'incompliment dels mínims de formació estipulats per al manteniment anual del nivell obtingut comportarà la suspensió del complement de carrera professional per al personal afectat segons la normativa aplicable.

8.8. En cas que hi hagi suspensió del complement de carrera professional, la persona treballadora deixarà de percebre'l durant l'any següent. Si durant l'any següent acredita la formació que correspongui, podrà tornar a percebre l'import al nivell corresponent sense que en cap cas tengui dret a percebre el complement deixat de percebre durant l'any en què no va acreditar les hores necessàries per al manteniment del nivell.

9. REQUISITS PER A LA PROGRESSIÓ DE NIVELL O CANVI DE CATEGORIA

9.1. Perquè els treballadors acollits al sistema de carrera professional horitzontal puguin progressar al nivell superior, han de complir els requisits següents:

  • Acreditar el temps de serveis prestats requerit per a cada nivell d'acord amb els apartats 5.2 i 5.5.
  • Complir els requisits enumerats en aquest Acord.
  • Quan l'empleat públic compleixi el nombre d'anys necessaris per accedir a un nivell superior, haurà de sol·licitar l'accés al nivell següent quedant pendent la presentació per part de l'empleat interessat dels certificats de formació corresponents i la validació d'aquests per part de la Comissió de Avaluació, Seguiment i Control .

10. CRITERIS DE PONDERACIÓ DELS SERVICIS PRESTATS

10.1. Per al personal que compti amb serveis prestats en diferents grups de classificació o professional s'aplicarà una regla de ponderació d'aquests serveis per tal de determinar-ne la inclusió en un o altre nivell dins del grup de classificació o professional en què presti servei a la actualitat.

10.2. Dies prestats per personal de cossos i escales del grup A1 o el seu equivalent del personal laboral.

Com a A1

Com a A2

Com a B

Com a C1

Com a C2

Com a E/AP

1

0,9

0,8

0,7

0,6

0,5

Dies prestats per personal de cossos i escales del grup A2 o el seu equivalent del personal laboral.

Com a A1

Com a A2

Com a B

Com a C1

Com a C2

Com E/AP

1

1

0,9

0,8

0,7

0,6

Dies prestats per personal de cossos i escales del grup B o el seu equivalent del personal laboral.

Com a A1

Com a A2

Com a B

Com a C1

Com a C2

Com E/AP

1

1

1

0,9

0,8

0,7

Dies prestats per personal de cossos i escales del grup C1 o el seu equivalent del personal laboral.

Com a A1

Com A2

Com a B

Com a C1

Com a C2

Com E/AP

1

1

1

1

0,9

0,8

Dies prestats per personal de cossos i escales del grup C2 o el seu equivalent del personal laboral.

Com a A1

Com a A2

Com a B

Com a C1

Com a C2

Com E/AP

1

1

1

1

1

0,9

11. PROCEDIMENT PER OBTENIR ELS NIVELLS DE CARRERA PROFESSIONAL HORITZONTAL.

11.1. El procediment d'accés als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal l'iniciarà d'ofici l'òrgan competent.

11.2. Les sol·licituds s'han de presentar pel procediment telemàtic que es prevegi, d'acord amb la forma i el termini establert en aquest acord. S'han d'adjuntar els documents que justifiquin que es compleixen els requisits per participar a l'accés al nivell. El compliment dels requisits estarà referit al 30 de setembre de cada exercici.

11.3. Els mèrits aportats per l'interessat, la data d'expedició dels quals haurà d'estar compresa entre l'1 d'octubre de l'any anterior i el 30 de setembre de l'exercici de la convocatòria, seran avaluats per la Comissió d'avaluació, seguiment i control, per comprovar que es compleixen els mínims exigits per accedir al nivell.

El Departament de Recursos Humans remetrà un informe amb la relació dels empleats públics que sol·liciten la carrera professional, en que consti la formació aportada. S'han d'acreditar els serveis a l'administració pública amb indicació del grup/nivell a què pertany per cadascun dels dies pels quals ha prestat servei i indicar-se si es tracta de funcionari de carrera o interí, personal laboral fix o temporal i que no està inclòs a l'article 3.2.

11.4. El procediment ha de tenir una durada màxima de tres mesos (un mes per acreditar la formació realitzada i dos mesos per valorar la documentació i definir el nivell assolit per cada treballador) i finalitza amb la resolució motivada de l'òrgan competent, segons la proposta definitiva que elevi la Comissió d'avaluació, seguiment i control. Contra aquesta resolució es pot interposar el recurs corresponent d'acord amb la normativa aplicable.

12. ÒRGANS DE VALORACIÓ DE LA CARRERA PROFESSIONAL

12.1. L'òrgan competent per obtenir una valoració adequada dels requisits necessaris per accedir als diferents nivells de carrera professional serà l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, que crearà una Comissió d'avaluació, seguiment i control per a la supervisió.

12.2. La Comissió d'avaluació, seguiment i control es reunirà cada any dins de la primera quinzena de novembre per validar la formació presentada durant el període establert per mantenir o assolir els nivells. Es pot reunir per una sola vegada de manera extraordinària durant el primer semestre de l'any en cas que sigui necessari.

12.3 La Comissió d'avaluació, seguiment i control estarà formada pels integrants de la Comissió tècnica de la carrera professional.

13. PLA DE FORMACIÓ ANUAL

13.1 Els responsables de cada àrea o departament proposaran de forma genèrica o específica la formació a realitzar al Pla de Formació Anual, mentre que la Comissió d'avaluació, seguiment i control supervisarà i validarà la proposta que es farà pública el primer semestre de l'any en curs. Aquesta formació s'haurà de fer a partir de l'1 d'octubre i fins al 30 de setembre de l'any següent.

13.2 Es consideraran vàlids els cursos de formació i perfeccionament, que formin part del Pla de Formació anual de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, els promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació continuada entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per l'EBAP i els cursos impartits per centres docents homologats, col·legis oficials i universitats públiques i/o privades.

Els cursos es valoraran sempre que estiguin relacionats directament amb les tasques pròpies del lloc que s'exerceix. Es valoraran en tot cas els següents cursos transversals:

  • Cursos de tecnologies de la informació i de la comunicació; comunicació i habilitats personals.
  • Cursos de l'àrea de prevenció de riscos laborals, seguretat i salut laboral.
  • Cursos en matèria d'igualtat.
  • Cursos en matèria de protecció de dades de caràcter personal.
  • Cursos en matèria de qualitat.
  • Curs de l'àrea d'informàtica vinculats a les funcions del lloc.

S'han d'acreditar mitjançant la presentació de la titulació o certificació acreditativa expedida per la institució pública, oficial o homologada, en original o còpia.

13.3 En concret es tendran en consideració:

- Els cursos realitzats al mateix Pla de Formació de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.

- Els cursos realitzats i certificats per l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.

- Els cursos de reciclatge per actualització de normativa o aquells que es tornin a fer transcorreguts tres anys des de la seua realització.

- Els cursos homologats de primers auxilis, RCP, DESA.

- Els cursos de formació obligatòria exigits pel Departament.

Els cursos aportats que no formin part del Pla de Formació anual de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, seran admesos amb un informe previ previ del responsable d'àrea o Departament, que haurà d'adjuntar l'empleat a la sol·licitud que presenti.

14. PAU SOCIAL

Les organitzacions signants d'aquest acord es comprometen a garantir la pau social durant un termini de tres anys en tots els aspectes referits a la carrera professional sempre que es compleixin els termes pactats al present acord.

15. VIGÈNCIA

Aquest acord s'elevarà al Ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany per a la seua aprovació i posterior ordre de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i entrarà en vigor amb efecte retroactiu de l'1 de gener de 2024.

Aquest acord deixa sense efecte qualsevol disposició de rang igual o inferior que s'oposi al que aquí s'acorda, ho contradigui o sigui incompatible amb el que disposa.

 

Sant Antoni de Portmany (signat electrònicament: 31 de juliol de 2024)

L'alcalde Marcos Serra Colomar