Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 433753
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s’aprova una nova llista dels aspirants que han superat el procés excepcional d’estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat formació per a l'illa de Mallorca, de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i s’ofereixen els llocs de feina
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022, es varen aprovar les bases generals que han de regir el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).
2. En data 11 de març de 2024 es va publicar en el Portal de l'Opositor les llistes definitives de valoració de mèrits dels diferents cossos facultatius del subgrup A2 del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració especial CAIB.
3. En data 16 d'abril de 2024 es va publicar en el BOIB núm. 50 la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions públiques per la qual s'aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, del cos d'ajudant facultatiu i del cos facultatiu subaltern i s'ofereixen els llocs de feina.
4. En data 17 de maig de 2024, el Tribunal del procés d'estabilització per concurs de mèrits, del cos facultatiu tècnic, especialitat formació, va acordar ampliar a un nombre de persones addicionals de la llista informativa publicada mitjançant la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 20 de febrer de 2023 i requerir a les persones aspirants que perquè acreditin els mèrits al·legats.
5. Conclòs el tràmit de revisió i baremació pel tribunal, en data 7 de juny es va publicar la llista provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants de l'ampliació de la llista informativa del cos facultatiu tècnic, especialitat formació, del procés excepcional d'estabilització per concurs per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va atorgar un termini de set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents.
6. Una vegada conclòs el termini atorgat i resoltes les al·legacions, en data 1 de juliol es publica la llista definitiva amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants de l'ampliació de la llista informativa.
7. Atès l'anterior el tribunal ha acordat elevar a la consellera de Presidència i Administracions Públiques la proposta d'aspirants que han superat el procés selectiu del concurs de mèrits del cos facultatiu tècnic, especialitat formació, per tal que en dicti la resolució d'aprovació.
8. En la mateixa Resolució s'ha d'oferir a totes les persones seleccionades en la llista de llocs de treball corresponent a les places convocades perquè sol·licitin destinació i se'ls ha requerit perquè en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.
Fonaments de dret
1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
4. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.
5. La Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).
6. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (modificat pel Decret 16/2023, de 20 de juliol, pel Decret 17/2023, de 23 d'agost, pel Decret 1/2024, de 4 de gener i pel Decret 4/2024, de 17 de maig).
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la nova llista de persones que han superat el procés selectiu del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat formació per a l'illa de Mallorca.
COS FACULTATIU TÈCNIC, ESCALA HUMANÍSTICA I DE CIÈNCIES SOCIALS, ESPECIALITAT FORMACIÓ |
|
DNI |
LLINATGES, NOM |
***7450* |
SANS CRISOL, AINA |
2. Publicar els llocs de treball que s'ofereixen del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat formació per a l'illa de Mallorca de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balear a l'efecte que la persona que han superat procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits sol·licitin la destinació, que figura en l'annex d'aquesta Resolució.
3. Requerir a les persones aspirants que figuren en el punt primer i que han superat aquest procés per tal que en el termini de set dies hàbils presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits.
L'acreditació dels requisits s'ha de realitzar d'acord amb el que s'estableix en la base 12 de l'annex 2 de la convocatòria esmentada.
Si no es presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per l'Administració mitjançant una resolució motivada o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser nomenada personal funcionari de carrera i les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.
4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (oposicions.caib.es) i en la Seu electrònica de la CAIB.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques en el termini d'un mes, comptador a partir del següent a la seva publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptador a partir del següent a la publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
(Signat electrònicament: 8 de juliol de 2024)
La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens