Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE FELANITX

Núm. 299183
Convocatòria del procés excepcional d’estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir la plaça de professorat de flauta travessera per al Conservatori Municipal de Felanitx i Escola de Música i Dansa Pare Aulí de Felanitx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient 677/2024

El Patronat de la Fundació Felanitx per a la Música i les Arts Escèniques en data 25 d'abril de 2024, va aprovar les bases de la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir la plaça de professorat de flauta travessera per al Conservatori Municipal de Felanitx i Escola de Música i Dansa Pare Aulí de Felanitx.

El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació de l'anunci de la convocatòria, en extracte, en el Butlletí Oficial de l'Estat, després de la prèvia publicació íntegra d'aquestes bases en el BOIB.

Convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir la plaça de professorat de flauta travessera per al Conservatori Municipal de Felanitx i Escola de Música i Dansa Pare Aulí de Felanitx

1. Objecte i marc normatiu aplicable

És objecte de la present convocatòria la selecció, mitjançant procés d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits, de personal laboral per cobrir la plaça de professorat de flauta travessera.

La Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, regula en l'article 2 l'ampliació dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal autoritzats en les lleis de pressuposts generals de l'Estat per als anys 2017 i 2018.

Aquesta Llei autoritza, com una mesura complementària immediata per pal·liar la situació de temporalitat existent, un nou procés d'estabilització d'ocupació pública, que ha d'afectar les places de naturalesa estructural que, estiguin o no dins les relacions de llocs de treball, plantilles o una altra forma d'organització de recursos humans que estiguin previstes en les diferents administracions públiques, i estant dotades pressupostàriament, hagin estat ocupades de manera temporal i ininterrompudament almenys en els tres anys anteriors al 31 de desembre de 2020.

L'article 4 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears regula el procés excepcional d'estabilització de places ocupades de manera temporal de llarga durada de conformitat amb la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre. Aquestes disposicions preveuen que les administracions públiques i els ens del Sector Públic Instrumental (SPI) convoquin, amb caràcter excepcional i per una sola vegada pel sistema de concurs, les places que, complint els requisits establerts a l'article 2.1 de la Llei 20/2021, hagin estat ocupades amb caràcter temporal de manera ininterrompuda amb anterioritat a l'1 de gener de 2016. Aquesta disposició es complementa amb la disposició addicional vuitena, la qual estableix que, addicionalment, els processos d'estabilització prevists en la disposició addicional sisena han d'incloure en les convocatòries les places vacants de naturalesa estructural ocupades de manera temporal per personal amb una relació, d'aquesta naturalesa, anterior al dia 1 de gener de 2016.

L'articulació d'aquests processos selectius ha de garantir el compliment dels principis de lliure concurrència, igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

El marc normatiu aplicable a la present convocatòria està constituït per:

a) Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporabilitat (BOE núm. 312, de 29 de desembre).

b) Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears, modificat pel Decret llei 7/2022 (BOIB núm. 67, de 24 de maig), d'11 de juliol, de prestacions socials de caràcter econòmic de les Illes Balears (BOIB núm. 90, de 12 de juliol).

c) La Llei 50/2002, de 26 de desembre, de fundacions.

d) Els Estatuts de la Fundació Felanitx per a la Música i les Arts Escèniques.

2. Funcions del lloc de treball

Impartir l'assignatura de flauta travessera amb una dedicació setmanal de 10 hores lectives.

El nombre d'hores setmanals és només orientatiu i pot variar, en més o en menys, en començar i durant el curs acadèmic. Una vegada realitzada la matriculació d'alumnes, s'adequarà l'horari lectiu del professorat a les necessitats docents, la qual cosa definirà la retribució total a percebre durant el curs i la jornada laboral del professorat en funció de la disponibilitat docent.

El professorat contractat podrà impartir, per assignació de la direcció acadèmica del centre, a més de la seva especialitat instrumental, aquelles assignatures complementàries que conformen el currículums dels ensenyaments musicals i que no comptin amb professors específics, sempre que comptin amb la titulació necessària per impartir-les.

L'adjudicació de la plaça implicarà l'acceptació de les hores que es designin, una vegada formalitzades les matrícules, a cada professor. En cas de no acceptar el mínim d'hores establert a la convocatòria, la plaça s'adjudicarà al següent aspirant de la llista de concursants, i així successivament.

3. Requisits de les persones aspirants i acreditació

Per prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió de sol·licituds:

a) Ser espanyol o nacional d'un dels restants estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als que sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, en els termes prevists en la llei estatal que regula aquesta matèria. S'acreditarà mitjançant el Document Nacional d'Identitat o document oficial escaient.

b) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional. S'acreditarà mitjançant certificat mèdic, en model oficial.

c) Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa. S'acreditarà mitjançant el Document Nacional d'Identitat o document oficial escaient.

d) No haver estat separat del servei de qualsevol de les administracions públiques de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin per cap expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

No estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que en el seu estat impedeixi l'accés a l'ocupació pública, si es tracta d'aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola d'acord amb el que s'estableix a la lletra a) d'aquesta base.

No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent. S'acreditarà mitjançant declaració responsable (Annex V)

e)  Estar en possessió del títol superior de flauta travessera. S'acreditarà mitjançant la presentació de fotocòpia compulsada o, en tot cas de la certificació acadèmica i la d'abonament dels drets d'expedició. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, les persones aspirants hauran d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l'homologació o de la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.

f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana en el nivell B2. Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.

g) Abonar una taxa de 15 euros pels drets d'examen dins el termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment. L'abonament dels drets d'examen haurà de ser satisfet al següent compte bancari: ES06 2100 1990 6902 0004 8455. Indicant el DNI i el nom de la plaça a la que s'opta («Flauta Travessera»).

h) Signar la declaració responsable relativa al compliment dels requisits de participació i als mèrits al·legats (full d'autobaremació), que figura en el tràmit telemàtic d'inscripció en aquest procés selectiu. S'entén que la declaració responsable està signada quan es presenti i finalitzi el procés d'inscripció.

i) Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se l'últim dia de presentació de sol·licituds.

j) El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria.

4. Característiques del contracte

Les dates d'inici i fi del contracte laboral es determinaran d'acord amb el calendari escolar del centre per cada curs escolar. Retribució: Serà la fixada anualment per acord del patronat de la Fundació. La retribució d'aquestes places a temps parcial es distribuirà en nou mensualitats o en les mensualitats que restin a partir de la signatura del contracte i fins a la data de finalització del mateix.

Si per raons del calendari escolar del centre o altres causes de naturalesa semblant, és necessari allargar la durada del contracte, s'haurà de prorrogar per al termini que resulti indispensable.

 

5. L'òrgan de selecció

D'acord amb l'article 27 e) dels Estatuts de la Fundació, el gestor de la Fundació ha de proposar al Patronat el nomenament dels membres del tribunal de selecció del personal docent. Dit tribunal tindrà capacitat per interpretar les bases de la convocatòria i per resoldre qualsevol incidència que es produeixi durant el concurs públic. El tribunal de selecció estarà vàlidament constituït sempre i que hi siguin presents, com a mínim, tres membres.

Les funcions bàsiques dels tribunals d'aquest procés selectiu són les següents:

1. Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants i acreditats en la forma que estableixen les bases de la convocatòria.

2. Revisar la valoració dels mèrits d'acord amb les al·legacions que presentin les persones interessades. El Tribunal ha de fer constar en acta els fets i els resultats dels actes de revisió que hagi duit a terme.

3. Requerir les persones aspirants perquè aclaresquin o esmenin els defectes de forma en l'acreditació dels mèrits, sempre que s'hagin acreditat dins el termini (defectes de compulsa, d'indicació d'hores o de contingut d'una acció formativa, o altres defectes similars).

4. Elaborar i aprovar les llistes provisionals i definitives de mèrits comprovats dels aspirants ordenats d'acord amb la puntuació que hagin obtingut.

5. Elevar la llista definitiva de persones que han superat el procés selectiu d'acord amb la puntuació que han obtingut al president del Patronat, perquè adopti un l'acord d'aprovació de la llista de les persones que han superat el procediment de concurs de mèrits.

6. La resta de funcions determinades en aquestes bases i en la normativa d'aplicació.

7. En el desenvolupament del procés selectiu, aplicar, interpretar aquestes bases, resoldre dubtes i apreciar les qüestions d'ordre, incidències, horaris, calendari, procediment de crida o desenvolupament dels exercicis.

6. Sol·licituds

6.1 Procediment

6.1.1 Les sol·licituds per participar en aquest procés selectiu s'han de presentar obligatòriament per via telemàtica, a l'empara del que estableix la Disposició addicional sisena de la Llei 4/2021, de 17 de desembre, de mesures extraordinàries i urgents per executar les actuacions i els projectes que s'han de finançar amb fons europeus en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, i l'article 12 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.

Per presentar la sol·licitud de participació, la persona interessada ha d'accedir a l'enllaç:

https://www.musicafelanitx.com/convocatòries-professorat i emplenar les dades. L'enllaç estarà disponible al lloc web del Conservatori Municipal de Felanitx, a partir de la data d'apertura del termini d'inscripció.

6.1.2 El procés consta de cinc passes:

1. S'ha d'emplenar el formulari amb les dades personals.

2. S'han d'adjuntar emplenats correctament els següents documents:

  • Sol·licitud de participació (Annex I)
  • Full d'autobaremació (Annex III)
  • Declaració responsable de les dades consignades (Annex IV)
  • Declaració responsable de no estar inhabilitat (Annex V)
  • DNI, passaport o document que acrediti la nacionalitat i l'edat
  • Justificant de l'ingrés de la taxa de dels drets d'exàmen

3. Una vegada emplenat el formulari i adjuntats els documents, enviar-ho.

4 . En un breu termini rebrà de forma automàtica un primer correu electrònic de confirmació de la recepció.

5. Posteriorment rebrà un segon correu electrònic amb la confirmació del registre i l'assignació d'un numero de registre de la seva sol·licitud.

Només es considerarà finalitzat el tràmit i presentada correctament la sol·licitud quan s'hagi rebut el segon correu electrònic de confirmació.

En cas de no rebre els correus anteriorment indicats la persona interessada pot contactar a musica@felanitx.org per consultar l'estat del tràmit.

Si no reb el segon correu amb l'assignació del número de registre, la sol·licitud es considerarà com a no presentada en termini, sense possibilitat d'esmena posterior.

Les sol·licituds també es podran presentar mitjançant qualsevol dels sistemes prevists a l'article 16.4.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.1.3 La Fundació, d'ofici o a proposta del/ de la president/a del Tribunal, pot requerir en qualsevol moment que les persones aspirants aportin la documentació que acrediti el compliment dels requisits declarats, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagin d'aportar en aquest procés selectiu, i la persona interessada ha d'aportar-los. La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori en la declaració responsable o la no presentació davant la Fundació de la documentació que, si escau, hagi estat requerida per acreditar el compliment d'allò que declara, determina l'exclusió del procediment selectiu, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.

7. Admissió d'aspirants

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, i una vegada comprovada la documentació, es publicarà la llista d'admesos i exclosos i es podrà concedir un termini de 3 dies per esmenar aquelles mancances que s'hagin pogut detectar. En cas que no s'esmenin les deficiències detectades, es declararà l'aspirant no apte.

8. Procés selectiu: concurs de mèrits

S'estableix com a procediment selectiu el de concurs extraordinari de mèrits. La fase de concurs consisteix en la valoració dels mèrits que al·leguin els/les aspirants, d'acord amb l'annex II.

El procés selectiu objecte d'aquesta convocatòria ha de finalitzar abans del 31 de desembre de 2024.

8.1 Autobaremació de mèrits i llista provisional de mèrits al·legats

8.1.1 Tal com estableix la base 6, les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació i d'acord amb el tràmit telemàtic, el full d'autobaremació de mèrits, que té la consideració de declaració responsable en els termes que preveu l'article 69 de la Llei 39/2015.

En aquest full d'autobaremació, les persones aspirants han d'al·legar, sota la seva responsabilitat, quins són els mèrits dels quals disposa d'entre els prevists a l'annex II. Els mèrits s'han d'al·legar i, quan escaigui, acreditar, en referència a la data que finalitzi el termini de presentació d'instàncies. La falsedat en les dades consignades en l'al·legació de mèrits determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals que es derivin per la falsedat en les dades.

8.1.2 Les persones aspirants queden vinculades pels mèrits que al·leguen dins el tràmit telemàtic, per tant, la puntuació resultant dels mèrits declarats determina la puntuació màxima que poden obtenir al concurs de mèrits. D'acord amb aquestes puntuacions, els tribunals conformaran una llista provisional de mèrits al·legats, que es publicarà en el tauler d'anuncis i a la pàgina web del Conservatori de Felanitx.

Si el tribunal encara no s'hagués constituït, la publicació la realitzarà el gestor de la Fundació.

Les persones aspirants disposen d'un termini de 2 dies hàbils des de la publicació de la llista provisional de mèrits al·legats per esmenar els errors de fet, materials o aritmètics que hagin pogut cometre en les al·legacions dels mèrits (full autobaremació), com a conseqüència d'haver situat de manera incorrecta un mèrit en l'apartat d'un altre mèrit, o d'haver calculat erròniament les unitats dels mèrits al·legats. Durant aquest tràmit no s'admet l'al·legació de nous mèrits no especificats a la declaració inicial.

8.2 Llista informativa d'ordre d'aspirants i requeriments

8.2.1 Un cop esmenats els errors manifestats pels aspirants a la llista provisional de mèrits, el Tribunal elevarà aquesta llista al president de la Fundació perquè aprovi la llista informativa de l'ordre dels aspirants d'acord amb la puntuació al·legada en la declaració responsable d'autobaremació, que s'ha de publicar, en el tauler d'anuncis i a la pàgina web del Conservatori de Felanitx.

8.2.2 En la mateixa llista informativa es requerirà les persones aspirants (fins a un màxim de 4) perquè en el termini de 3 dies hàbils acreditin els requisits indicats al punt 3 d'aquesta convocatòria i els mèrits al·legats al document d'autobaremació adjuntat a la seva sol·licitud, d'acord amb la forma d'acreditació indicada a l'Annex II d'aquesta convocatòria.

Si no es presenta la documentació en el termini indicat al paràgraf anterior, llevat de casos de força major, que han de ser degudament acreditats i, si escau, apreciats per la Fundació mitjançant un informe motivat o, si en el moment d'examinar la documentació es dedueix que hi ha manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no podrà ser contractada com a personal laboral i les seves actuacions quedaran anul·lades, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicials.

8.2.3 Els tribunals han de revisar la documentació acreditativa dels mèrits requerits seguint el barem que figura a l'annex II. El president del Patronat pot dictar les instruccions que consideri oportunes per homogeneïtzar els criteris d'aplicació de les bases i del barem de mèrits per part dels tribunals.

8.2.4 En el supòsit que el tribunal observés alguna deficiència, discrepància o qualsevol dubte en la documentació acreditativa dels requisits o dels mèrits al·legats podrà requerir a les persones aspirants perquè realitzin dins el termini de 2 dies hàbils els aclariments necessaris, que seran resolts pel Tribunal, notificant de forma motivada les al·legacions efectuades pels aspirants.

Les persones aspirants que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit han de presentar la documentació original o la còpia corresponent en el registre de la Fundació mitjançant un escrit adreçat al Tribunal.

8.2.5 Un cop resoltes les al·legacions el Tribunal ha de publicar als llocs indicats a la base 8.2.1 la llista definitiva de valoració de mèrits. El Tribunal sols pot modificar la llista provisional de puntuacions arran de l'estimació d'al·legacions o per rectificar errades materials, de fet o aritmètiques.

9. Resultat del concurs oposició i desempats

9.1 L'aspirant que hagi superat el concurs de mèrits, quedarà determinat per la puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits corresponents.

9.2 En cas que es produesquin empats, s'han de resoldre atenent successivament els criteris següents:

1r. La major antiguitat a la mateixa categoria professional o especialitat acreditada a la Fundació.

2n. La major puntuació obtinguda en l'exercici de la fase d'oposició.

3r. La major antiguitat acreditada a la Fundació.

4t. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.

5è. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'entitats del sector públic.

6è. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en la categoria de què es tracti.

7è. No tenir la consideració de personal fix a la Fundació.

8è. Les persones víctimes de violència de gènere.

9è. La persona de més edat.

10è. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

En relació amb el reconeixement de les situacions de violència de gènere, s'acreditaran tal com s'estableix a l'article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre.

9.3 Un cop comprovat el compliment dels requisits per ser contractats com a personal laboral fix discontinu, i seguint l'ordre de prelació calculat segons la base 9.1, i aplicats els desempats quan escaigui, el Tribunal elevarà al Patronat de la Fundació la proposta de la persona aspirant que han superat el procés selectiu del concurs oposició, per al seu nomenament.

Això no obstant, amb la finalitat d'assegurar que es cobresquin les places convocades, quan hi hagi renúncia de La persona aspirant seleccionada abans de la formalització del contracte, el Tribunal ha d'elevar a l'òrgan convocant una relació complementària dels aspirants que estiguin situats a continuació de la persona proposada, per ordre de puntuació, per a la seva possible contractació com a personal laboral fix discontinu en substitució de la que hi renunciï.

10. Publicació de la llista d'aspirants seleccionats, contractació i incorporació als llocs de treball

10.1 Llista d'aspirants seleccionats

D'acord amb la proposta del Tribunal, el president publicarà el nom de l'aspirant que hagi superat el procés selectiu pel sistema de concurs extraordinari de mèrits que s'ha de publicar al tauler d'anuncis de la Fundació i al lloc web www.musicafelanitx.org.

10.2 Contractació

La persona que hagi superat el procés selectiu formalitzarà el contracte com a personal fix discontinu en el lloc corresponent de la Fundació.

La signatura del contracte i la incorporació al lloc de feina s'efectuarà a l'inici del proper curs escolar. (setembre 2024).

11. Efectes de la no superació o no participació en els processos selectius d'estabilització

11.1 Al personal laboral temporal que estigui en actiu com a tal i que vegi finalitzada la seva relació amb la Fundació en el moment de resoldre aquest procés d'estabilització perquè no l'hagi superat, li correspon una compensació econòmica, que consistirà en la diferència entre el màxim de vint dies del seu salari fix per any de servei, amb un màxim de dotze mensualitats, i la indemnització que li correspongui percebre per l'extinció del seu contracte, i s'han de prorratejar per mesos els períodes de temps inferiors a un any. En cas que la resolució esmentada sigui reconeguda en via judicial, es procedirà a la compensació de quantitats.

11.2 La no participació en el procés selectiu d'estabilització no dona dret a compensació econòmica en cap cas. A aquest efecte, s'entén que no han participat en aquesta convocatòria les persones que no han presentat la sol·licitud per participar en el procés selectiu, les que no han presentat la declaració responsable, i les persones que no han realitzat la fase d'oposició. Es considera que no han realitzat l'exercici de la fase d'oposició, les persones no presentades i les persones que lliuren el full de respostes de l'exercici en blanc.

12. Publicació de la composició de les borses preferents de personal laboral temporal

12.1 Les tres persones requerides d'acord amb el punt 8.2.2 que no han obtingut la plaça s'han d'incloure en una borsa de personal laboral temporal de la categoria i especialitat corresponent en què hagin participat. Aquesta borsa ha de tenir caràcter preferent a qualsevol altra borsa ordinària i/o extraordinària que estigui vigent a la Fundació.

12.2 Es publicarà la constitució de les borses de personal laboral temporal, derivades d'aquesta convocatòria i que quedaran formades segons el major nombre de puntuació obtinguda.

13. Contractació directa

En cas que, una vegada feta la convocatòria i el concurs públic, i exhaurit el sistema del borsí previst a la base 12, la manca d'aspirants suficients no hagi fet possible cobrir les places que resultin necessàries per atendre la demanda de l'alumnat matriculat, es podrà contractar de manera excepcional directament els professors que resultin necessaris, mentre estigui en tramitació el procés selectiu per constituir una nova borsa, sempre i que acreditin reunir els requisits exigits a la present convocatòria.

14. Obligacions del professorat

El professorat contractat es compromet a complir les següents obligacions:

  • Impartir de forma adequada i puntual les classes assignades, i també preparar, administrar i corregir els exercicis i treballs per avaluar els alumnes de la seva assignatura. Establir els reforços educatius i les adaptacions curriculars per als alumnes que les necessitin i vetlar per la seva posada en pràctica.
  • Formar part dels tribunals avaluadors de qualsevol assignatura que els encarregui la direcció. Aquests tribunals es podran constituir dins el propi centre o en altres centres externs en virtut dels convenis o acords que el Conservatori tengui establers en cada moment.
  • Exercir les corresponents tutories, assistir a les reunions del claustre de professors, les juntes d'avaluació i altres òrgans d'organització del centre.
  • Preparar i assistir a les audicions dels seus alumnes organitzades per la pròpia Escola i/o Conservatori, col·laborant amb la direcció en la preparació dels concerts i activitats que s'organitzin.
  • Informar periòdica i suficientment als pares, mares o representants legals dels alumnes sobre el seu procés d'aprenentatge i de la seva assistència a les activitats escolars.
  • Orientar els propis alumnes sobre el seu rendiment i les seves possibilitats acadèmiques i professionals.
  • Comprovar l'assistència dels alumnes a les classes i a les altres activitats organitzades pel centre, i informar de qualsevol tipus d'absència a la direcció, així com la intenció o voluntat dels alumnes de causar baixa o modificar qualsevol aspecte de la matrícula.
  • Elaborar i desenvolupar la programació didàctica i curricular, així com l'elaboració dels documents per a la realització de les proves d'accés d'acord amb les normatives establertes per l'administració educativa i amb els criteris fixats per la pròpia Escola i/o Conservatori.
  • Realitzar una avaluació continuada de cada alumne, complimentar les actes, butlletins de notes o inserir a les aplicacions informàtiques pertinents notes, faltes i d'altres informacions que es requereixi.
  • Elaborar, al final de cada curs, una memòria de l'activitat acadèmica realitzada, d'acord amb la normativa fixada per l'Administració educativa i el propi centre.
  • Elaborar qualsevol informe que li sigui requerit per la direcció del centre i/o els òrgans de la Fundació.
  • Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes i complir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral amb la Fundació.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals i en coordinació amb el servei de recursos humans (prevenció de riscos laborals).
  • Assistir als cursos de perfeccionament per a professorat que pugui organitzar el centre.
  • Observar totes aquelles disposicions reguladores de l'ordenació acadèmica i del funcionament del centre.
 

​​​​​​​15. Impugnació i modificació de la convocatòria

La convocatòria, les seves bases i els actes administratius que se'n derivin i també els que es derivin de l'actuació del tribunal, podran ser impugnats per les persones interessades en el termini i en la forma establerta per la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Felanitx, document signat electrònicament (9 de maig de 2024)

La batlessa Catalina Soler Torres

Documents adjunts