Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 191098
Registre de Personal. Aprovació de la proposta MF-876-MFU-63, relativa a la modificació del lloc de feina F22150012 cap de secció de Comptabilitat l

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de 28/02/2024, es va aprovar el següent:

“PRIMER.- Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament de Palma que figura a la proposta adjunta MF-876 relativa a la modificació del lloc de feina F22150012 Cap de Secció de Comptabilitat l, d'acord amb la petició de l'Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior.

SEGON.- Aprovar la proposta MFU-63, que s'adjunta, relativa a la modificació de funcions del lloc de feina F22150012 Cap de Secció de Comptabilitat l.

TERCER.- Establir com a data d'efectes la de dia 1 d'abril de 2024.

QUART.- Publicar el contingut de l'Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma,  7 de març de 2024

La cap de secció del Registre de Personal Francisca M. Matas Escobar p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

 

 

 

PROPOSTA 876 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

HFG

ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

HFG012

COORDINACIÓ GENERAL D'HISENDA / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCIERA

UNITAT:

HFG0121100

DEPARTAMENT FINANCER / SERVEI DE COMPTABILITAT

                                                                                                              LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F22150012

CAP DE SECCIÓ DE COMPTABILITAT

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA

 

C1

 

HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F22150012

CAP DE SECCIÓ DE COMPTABILITAT

1

S

25

51

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA

 

B2

 

 

LLEGENDA

 

 

NL

NÚMERO DE LLOCS

 

 

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

 

 

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

 

 

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

 

 

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

 

 

GR

GRUP

 

 

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

 

 

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

 

 

OBS

OBSERVACIONS

 

 

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

51

  25.608,10 €

120

  19.291,72 €

 

 

 MODIFICACIÓ 63 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES

ÀREA:

HFG

ÀREA D'HISENDA, FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

HFG012

COORDINACIÓ GENERAL D'HISENDA / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCIERA

UNITAT:

HFG0121100

DEPARTAMENT FINANCER / SERVEI DE COMPTABILITAT

 

CODI

LLOC DE TREBALL

F22150012

CAP DE SECCIÓ DE COMPTABILITAT

 

A més a més de les funcions genèriques de Cap de Secció:

 

- Tramitar i fer propostes de resolucions d'expedients i gestió econòmica.

- Supervisar la comptabilització de les operacions d'execució del pressupost d'ingressos, de despeses i no pressupostàries.

- Comptabilitzar les operacions d'execució del pressupost d'ingressos, de despeses i no pressupostàries especialment complexes.

- Col·laborar amb el cap de servei de Comptabilitat en les tasques de tancament comptable anual, i en la formació del compte general i dels comptes anuals consolidats.

- Realitzar els processos d'obertura dels nous exercicis comptables, així com tots els traspassos d'operacions.

- Supervisar i gestionar el bon funcionament de l'aplicació informàtica de comptabilitat i tramitar les possibles incidències amb el proveïdor de la mateixa.

- Gestionar el manteniment de la base de dades de tercers.

- Controlar la gestió del registre comptable de factures i el seu seguiment, per complir els objectius de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'estableixen mesures de lluita

contra la morositat en les operacions comercials i de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector

Públic.

- Confeccionar les liquidacions tributàries que correspongui i preparar els resums anuals que s'hagin de presentar a l'administració tributària.

- Preparar i retre la informació econòmica i comptable als òrgans externs que ho requereixin.

- Confeccionar la documentació necessària per complir les obligacions en matèria de transparència i publicitat activa respecte de la informació comptable.

- Col·laborar en l'organització d'un adequat sistema d'arxiu i conservació de tota la documentació i informació comptable.

- Promoure millores en els procediments de comptabilitat, especialment l'automatització de processos per assolir un millor funcionament augmentant la qualitat i l'eficiència.

- Tractar i resoldre incidències amb proveïdors.

- Assessorar les àrees gestores en matèria comptable, i coordinar el bon funcionament de la descentralització comptable.

- Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes i procediments en matèria protecció de dades de caràcter personal.