Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 52116
Bases i convocatòria procès selectiu per promoció interna per formar borsa de treball interna de la categoria d'oficial de Policia Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Expedient núm.: 17007/2023

Feim públic que per Resolució de la regidora delegada número 2024-0053 de data 19.01.2024, s'ha resolt en la part suficient el que segueix:

"[...] Segon. Publicar la convocatòria i les bases reguladores d'aquesta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alaior, a la seu electrònica i al portal de transparència, que literalment diuen:

CONVOCATORIA I BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS PEL SISTEMA DE PROMOCIÓ INTERNA DE SELECCIÓ DE PERSONES ASPIRANTS A FORMAR PART D'UNA BORSA PER A PODER SER NOMENADES, SI ESCAU MITJANÇANT EL SISTEMA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER VOLUNTARI, EL LLOC DE TREBALL D'OFICIAL DE POLICIA LOCAL PERTANYENT A L'AJUNTAMENT D'ALAIOR

1. Objecte de la convocatòria

L'objecte de la convocatòria és la selecció de persones per confeccionar una borsa de treball interna de la categoria d'oficial de Policia Local per cobrir necessitats de provisió de llocs de treballs perquè aquestes puguin ser nomenades, si escau, mitjançant comissió de serveis , segons les necessitats dels serveis municipals i sempre i quan es compleixin els requisits prevists a la legislació d'acord amb l'article 192 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

2. Característiques de lloc de treball

Escala d'administració especial, serveis especials

Subgrup: C-1

Nivell: 16,

Classe: Policia Local,

Denominació: Oficial de Policia Local

Funcions a desenvolupar: les pròpies de la categoria professional dins la unitat que li assigni la prefectura del cos .

3. Publicitat

Aquesta convocatòria es publicara en el BOIB, en el tauler d'anuncis i en el portal de transparència de l'ajuntament.

4. Requisits dels aspirants

Els aspirants per constituir la borsa per poder ser nomenats, si escau, oficials de Policia , hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds:

a) Tenir la condició de funcionari de carrera del mateix grup i escala del cos de la policia local de l'Ajuntament d'Alaior i està en situació administrativa de servei actiu i tenir una antiguitat mínima de dos anys com a funcionari de carrera en la categoria de Policia Local.

b) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

c) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions., en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen en l'annex 5 del Decret 40/2019, de 30 d'abril.

d) No haver estat separades del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitades per a l'exercici de la funció pública.

e) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

f) Tenir els permisos de conduir de les classes A2 i B en vigor.

g) Comprometre's a dur armes i, si s'escau, a utilitzar-les mitjançant una declaració jurada.

h) Estar en possessió del nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana.

i) Haver satisfet la taxa corresponent als drets d'examen.

5. Sol·licituds i termini de presentació

5.1. Les sol·licituds per participar en aquest procés de selecció s'han de presentar únicament de manera telemàtica fent servir el tràmit habilitat a l'efecte a la seu electrònica municipal (alaior.sedelectronica.es), matèria Recursos Humans.

Els mitjans d'identificació electrònica requerits per a la tramitació electrònica són:

  • Cl@ve Permanent
  • Cl@ve PIN
  • Certificat digital de persona física (també conegut com firma electrònica)
  • DNI electrònic (amb el certificat en vigor i la contrasenya)

Les persones que no disposin de mitjans per presentar la sol·licitud de manera telemàtica podran ser ateses amb cita prèvia a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR) de l'Ajuntament (carrer Major, 11). La cita es pot sol·licitar a la mateixa seu electrònica, a l'apartat habilitat a l'efecte. En aquesta cita s'habilitarà la Cl@ve Permanent, per a la qual cosa s'ha de portar el telèfon mòbil i el DNI. Seguidament, el personal funcionari habilitat assistirà les persones interessades en el procés de registre electrònic de la seva sol·licitud.

Les persones que sí disposin d'algun dels mitjans d'identificació electrònica descrits més amunt però requereixin assistència també podran demanar cita per ser ateses telefònicament.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 07 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. La no presentació de sol·licituds dins del termini i en la forma escaient determina la no admissió de la persona aspirant en el procés selectiu.

Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, s'hi haurà d'adjuntar la documentació següent:

a) Una declaració responsable que la persona aspirant compleix totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases, amb referència sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per presentar les sol·licituds.

b) Acreditació d'haver abonat la taxa per drets d'examen. La manca de justificació del pagament de la taxa indicada determina l'exclusió de l'aspirant. Aquest pagament no substitueix, en cap cas, el tràmit de presentar la sol·licitud dins el termini i en la forma prevista.

c) Una còpia del certificat oficial de llengua catalana del nivell B2 o superior.

d) Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin. S'adverteix que els mèrits no al·legats i justificats documentalment o bé els presentats fora de termini no seran valorats.

e) Còpia del resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició del títol acadèmic exigit per prendre part en la convocatòria (en cas que no se li hagi emès el títol en la data de finalització de presentació de sol·licituds).

Les persones aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin, significant que en cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades aquest Ajuntament podrà sol·licitar a l'aspirant que presenti el document original a l'efecte d'acarar-lo.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, l'aspirant dona el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal.

Els aspirants quedaran vinculats a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i el telèfon que figurin en la sol·licitud es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i seran responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

5.2. Drets d'examen Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança fiscal 2/4 reguladora de la taxa per expedició de documents administratius (BOIB 63 de 19/05/2016) estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant autoliquidació en línia a través de la carpeta ciutadana apartat Concepte a pagar, tribut Taxa expedició de documents administratius, en el desplegable del qual, Tarifa, trobareu Dret d'examen en proves selectives de l'Ajuntament.

6. Barem de mèrits

La proposta de nomenament es farà a favor de la persona aspirant que tengui més puntuació, segons el barem de mèrits següent. La puntuació total serà de 39,4 punts.

S'han de valorar els següents mèrits:

6.1 Antiguitat: ( La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts)

S'ha de valorar l'antiguitat que es tingui reconeguda com a personal funcionari, en qualsevol categoria d'un cos de policia local, com a policia en un ajuntament que no hagi constituït cos de policia local o com a policia auxiliar.

a) Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,2 punts per any.

b) Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal de l'Administració pública en qualsevol altra categoria, lloc o destí, d'acord amb el que es preveu en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública: 0,1 punts per any.

La data de referència per a fer la valoració és la de la finalització del termini per a presentar la sol·licitud de participació i ha d'acreditar-se mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

6.2 Cursos i accions formatives (La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4,5 punts.)

S'han de valorar els següents cursos i accions formatives:

— Els diplomes o els certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tinguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua, amb un certificat que acrediti que s'han superat amb aprofitament o, en el seu cas, amb certificat d'assistència, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de treball que s'hagi de cobrir. A aquest efecte, es consideren directament relacionats amb les funcions de qualsevol lloc de treball els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local.

— Els cursos o les accions formatives de contingut idèntic solament es poden valorar una vegada. En aquest cas, s'ha de valorar l'acció formativa amb més hores de durada.

No han de ser objecte de valoració els cursos que s'exigeixin com a requisit específic del lloc de treball convocat.

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeixi: 0,0075 punts per hora.

Respecte als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No es valora la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació corresponents al període de pràctiques ni tampoc la dels cursos de capacitació per a accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat. Tampoc es valora la formació repetida, tret que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut

6.2.1. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts.

a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.

b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim de 1,5 punts.

c) Màster, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

 

6.3 Estudis acadèmics oficials: ( La puntuació màxima d'aquest apartat és de 21 punts)

S'han de valorar els estudis o les titulacions oficials amb validesa en tot el territori nacional que siguin de nivell superior a la titulació exigida per ingressar en la categoria del lloc de treball. En cas de presentació de títols d'estudis realitzats a l'estranger, s'haurà d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació.

La valoració d'una titulació implica que no es valori la de nivell inferior o de primer o segon cicle que sigui necessària per obtenir-la.

a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 1 punt, fins a un màxim de 2 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l'ensenyament artístic superior: 2 punts, fins a un màxim de 4 punts.

d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 3 punts, fins a un màxim de 6 punts.

e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, obtindran 0,5 punts, d'acord en l'article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

f) Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 3 punts.

Només han de valorar-se la possessió dels títols de nivell superior a l'exigit per a l'ingrés en la categoria a la qual s'accedeix o la possessió d'una segona titulació acadèmica oficial igual a l'exigida per a la categoria a la qual s'accedeix.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, o el primer cicle que sigui imprescindible per a la seva obtenció, excepte els títols de postgrau (màster i doctor), que se sumen a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques diferents.

6.4 Coneixements de català ( puntuació màxima 2,5 )

Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

d) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1,75 punts

e) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts

f) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,50 punts

Ha de valorar-se solament el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada (excepte en cas que sigui un requisit per a participar en el concurs l'estar en possessió d'un determinat nivell de català, cas en què el nivell de català aportat com a mèrit ha de ser superior a l'exigit com a requisit). En el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.

6.5 Coneixements d'altres llengües (Puntuació màxima de 5,40 punts)

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, segons els criteris que s'indiquen en la següent taula:

Nivells del Marc comú europeu

EOI

Universitats, escoles d'administració pública i organitzacions sindicalsen el marcdels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu

Altres nivells EBAP

Puntuació

 

 

 

1r curs del nivell inicial

0,10

 

 

 

2º curs del nivell inicial

0,20

A1

0,40

0,30

1r curso de nivell elemental

0,30

A2

0,60

0,40

2º curs de nivell elemental

0,40

B1

0,80

0,60

1r curso de nivell mitjà

0,60

B1+

1

0,80

2º curso de nivell mitjà

0,80

B2

1,20

1

1r curso de nivell superior

1

B2+

1,40

1,20

2º curso de nivell superior

1,20

C1

1,60

1,40

 

 

C2

1,80

1,60

 

 

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

D'una mateixa llengua, solament es valoren les titulacions de nivell superior.

6.6 Altres mèrits que es considerin adequats per al lloc de treball que s'ha de cobrir. (La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts

Pel temps dedicat a exercir funcions de responsable de grup, es valorarà a raó de 0,0013 punts per dia acreditat.

7.- Procediment

L'acreditació del compliment dels requisits, així com la valoració dels mèrits la durà a terme una comissió de valoració, que estarà formada per personal de la pròpia administració local designat per la regidora delegada:

a) President o presidenta: serà designat/ada per l'Ajuntament d'Alaior d'entre personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.

b) Vocals:

  • Dos vocals designats per l'Ajuntament d'Alaior un dels quals farà funcions de secretari amb veu i vot.

Després d'haver finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Ajuntament d'Alaior publicarà una llista d'admesos i exclosos i donarà un termini de deu dies hàbils per presentar reclamacions.

La comissió disposarà de 10 dies hàbils per emetre una proposta per constituir una borsa de treball. Aquesta proposta només ha d'indicar la puntuació final obtinguda per les persones aspirants i el seu DNI i s'ha de fer pública al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ajuntament amb la indicació de que les persones interessades disposen de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació, per sol·licitar el tràmit d'audiència i/o formular les al·legacions que creguin oportunes.

Després d'haver resolt les al·legacions presentades de forma motivada i, si s'escau, d'haver modificat les puntuacions atorgades a les persones aspirants, la comissió ha de formular la proposta de la relació definitiva i la relació de totes les persones que han participat, ordenades per ordre de puntuació, que se publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament i serà elevada a la regidora delegada per a la seva aprovació definitiva.

Contra la proposta de resolució definitiva no es poden formular al·legacions ni interposar-hi cap recurs administratiu, sense perjudici de que les persones interessades puguin interposar els recursos que estimin convenients contra la resolució d'adjudicació que dicti la regidora delegada.

8. Puntuació final

La puntuació final, en ordre a fixar els aspirants que superen el procés selectiu, vindrà determinada per la suma de tots els mèrits (experiència professional i formació).

En cas d'empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional.

9. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d'aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i demés normes d'aplicació.

10. Constitució de la borsa de treball.

Els aspirants que hagin estat proposats per formar part de la borsa i acceptin l'oferiment de treball, hauran de presentar en el registre general de la Corporació, dintre del termini de CINC DIES HÀBILS des d'aquell en que sigui definitiva la relació d'aprovats publicada, la documentació acreditativa de complir la resta de condicions específiques establertes a les base 5 de la convocatòria, excepte el certificat mèdic oficial acreditatiu de comptar amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a realitzar les funcions corresponents, etc, el qual serà entregat en el moment de la crida corresponent.

Les persones que en aquest termini no presentin aquesta documentació o no acreditin el compliment dels requisits de la base cinquena de la convocatòria, llevat de casos de força major, perdran el seu dret de formar part de la borsa de treball, i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.

Els qui tinguin la condició de funcionaris estaran exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per al seu nomenament anterior i únicament hauran de presentar certificació de l'organisme en què prestin serveis.

11. Borsa de treball i vigència de la borsa

Les persones aspirants que hagin superat el procès selectiu, constituiran una borsa de treball d'oficial de policia local (subgrup de titulació C1) i podran ser cridats per ser nomenats, d'acord amb l'ordre de prelació de la borsa, mitjançant comissió de serveis , segons les necessitats dels serveis municipals i sempre i quan es compleixin els requisits prevists a la legislació d'acord amb l'article 192 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

A falta d'un reglament municipal que ho reguli, l'esmentada borsa es regirà pel que disposa el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'administració de la Caib.

La borsa de feina tindrà una vigència màxima de 3 anys, si bé es podrà prorrogar fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu. La nova borsa que es convoqui anul·larà a l'anterior.

 

Alaior, en la data de la signatura electrònica (25 de gener de 2024)

El batle José Luis Benejam Saura

 

ANNEX I SOL·LICITUD

1. SOL·LICITANT                                                                                                                                     Núm Expedient : 17007/2023

Nom i llinatges:                                                                                                                       D.N.I / NIE:

Adreça:                                                                                                                                    Codi postal:

Municipi:                                                                                    Provincia:

Telefòn:                                                             @ de contacte:                 

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ                                                         Mitjà preferent de notificació:

Notificació Paper: □                           Notificació telemàtica a l'@:

3. EXPÒS:

Que, vistes les bases de la convocatòria per la constitució d'una borsa per la categoria d'oficial de policia de la plantilla de l'Ajuntament d'Alaior per ser nomenats, si escau, mitjançant comissió de serveis;

4. DECLAR:

□ Que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la base segona de la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.

□ Que no patesc cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre de les exclusions que es determinen en l'annex 5 del Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació des les policies locals de les Illes Balears.

□ Que no he estat separat/ada del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni he estat inhabilitat/ada per a l'exercici de la funció pública.

□ Que no estic sotmès/esa a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

□ Que em compromet a dur armes i, si s'escau, a utilitzar-les, mitjançant una declaració jurada.

5. SOL·LICIT:                 □ Ser admès/sa a la convocatòria

6. DOCUMENTACIÓ        Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:

□ Quadre resum dels mèrits a valorar

□ Còpia dels permisos de conduir classes A 2 i B.

□ Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament de la mateixa (targeta atur)

□ Còpia del resguard d'haver abonat els drets per l'expedició del títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria (en cas que el títol acadèmic no li hagi estat emès).

□ Còpia del certificat oficial llengua catalana nivell B2 o equivalent. 

* En cas d'existir dubtes derivats de la qualitat de les copies presentades dels documents relacionats, es sol·licitarà a l'aspirant el document original a efectes del seu acarament. 

7. AUTORITZACIÓ DE CONSULTA EN LA PLATAFORMA D'INTERMEDIACIÓ DE DADES.

SI autoritzo a l'Ajuntament d'Alaior □ *NO autoritzo a l'Ajuntament d'Alaior

A consultar en la plataforma d'intermediació de dades de la que disposa la següent documentació de la qual soc titular: document nacional d'identitat, títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria, inscripció de la persona a l'atur (per exempció de pagament taxa), permís de conduir, en format document electrònic.

* En cas de no voler que l'administració comprovi d'ofici la documentació relacionada haureu de presentar obligatòriament dita documentació en paper a l'Ajuntament.

8. AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei Orgànica 3/2018, de 13 de març, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i Garantia dels Drets Digitals, se us informa del següent:

  • Les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.
  • Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.
  • Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició, o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

 

ALAIOR, ....... DE ......................................... DE 20…..

 

SR. BATLE PRESIDENT