Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 799635
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret de creació del Consell Balear de l’Arquitectura Tècnica

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 21 d'agost de 2023 la directora general de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament va signar la memòria justificativa sobre la necessitat d'elaborar un decret de creació del Consell Balear de l'Arquitectura Tècnica.

2. El 9 de novembre de 2023, la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques, ordenà l'inici del procediment del Projecte de decret de creació del Consell Balear de l'Arquitectura Tècnica, i va designar com a òrgan responsable del procediment la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament.

3. Atesa la naturalesa de la matèria regulada, la Direcció General de Relacions

Institucionals i de Relacions amb el Parlament ha proposat sotmetre a informació pública el Projecte de decret, publicar-ne l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i facilitar la participació ciutadana.

Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Sotmetre el Projecte de decret creació del Consell Balear de l'Arquitectura Tècnica a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, perquè el puguin consultar, a les oficines de la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques (Carrer Sant Pere, 3, Palma), al web del Portal de Transparència i també a la pàgina web de la mateixa Conselleria (http://cpresidencia.caib.es/) i al web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.​​

2. Fixar el termini d'informació pública fins al dia 18 de gener de 2024 (inclòs), per tal que els ciutadans puguin presentar, fins a aquesta data, les al·legacions, les aportacions o els suggeriments que estimin pertinents pels mitjans següents:

a) Per via telemàtica simplificada utilitzant el formulari web del Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears, que permet presentar aportacions sense la necessitat de disposar de certificat electrònic o DNI electrònic, però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les aportacions presentades mitjançant aquest formulari web contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

b) Per via telemàtica ordinària, si es disposa de certificat digital o DNI electrònic, mitjançant el tràmit del procediment de consulta prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret de la Seu Electrònica, adreçades a la Direcció General Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament (DIR3 A04044054).

c) Presencialment, si es tracta d'una persona física no obligada a relacionar-se electrònicament amb l'Administració (d'acord amb l'article 14.2.c) de la Llei 39/2015), també es poden presentar les aportacions per escrit adreçat a la Direcció General Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament (DIR3 A04044054), en el Registre del passeig de Sagrera, 2, de Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, en data de signatura electrònica (15 de desembre de 2023)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens