Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 437015
Fixació del número, característiques i retribucions del personal eventual
Mitjançant el present anunci es fa públic que en data 27 de juny de 2023 l'Ajuntament en Ple ha adoptat el següent acord:
“Atès l´article 104.1 de la Llei 7/1985, de 21 d´abril, reguladora de les bases del règim local, el qual disposa que “El número, característiques i retribucions del personal eventual serà determinat pel Ple de cada Corporació, a l´inici del seu mandat. Aquestes determinacions només podran modificar-se amb motiu de l´aprovació dels pressuposts anuals”.
Vista, per una banda, la conveniència d'encomanar a personal de confiança les tasques de coordinador d'urbanisme, coordinació dels serveis municipals i control de qualitat dels serveis municipals.
I vista, per altra banda, la conveniència de encomanar a personal de confiança les tasques de coordinador de sanitat, amb especial incidència en la supervisió del bon funcionament de la Unitat Bàsica de Salut de Son Carrió, en que, a diferencia de les unitats bàsiques de Salut de Sant Llorenç i Sa Coma, la Conselleria de Salut de la Comunitat Autònoma no assumeix aquestes funcions.
Per tot això, el Ple adopta el següent acord:
Primer. Fixar el següent número, característiques i retribucions del personal eventual:
Un lloc de treball de personal eventual distribuït entre dos càrrecs:
1. Personal eventual per ocupar el lloc de treball de confiança i assessorament especial de coordinador/a d'urbanisme, coordinació dels serveis municipals i control de qualitat dels serveis municipals, amb una jornada del 50% i retribució bruta anual de 26.000,00 euros.
2. Personal eventual per ocupar el lloc de treball de confiança i assessorament especial de coordinadora en matèria sanitària, amb una jornada del 50% i retribució bruta anual de 13.158,74 euros.
Segon. Indicar expressament que les persones nomenades podran ser cessades o separades lliurement per a Batlia en qualsevol moment del mandat de l'actual corporació. En qualsevol cas, aquest personal eventual cessarà automàticament en tot cas quan es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la qual prestin la seva funció de confiança o assessorament.
Tercer. Publicar el present acord al tauler d'edictes de la corporació i al BOIB.”
Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar alternativament els recursos següents:
a) El recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació.
b) Directament, el recurs contenciós administratiu davant els jutjats de lo contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació. Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podeu interposar recurs contenciós administratiu fins que es resolgui aquell expressament o se n'hagi produït la desestimació per silenci, que es produirà pel transcurs d'un mes des de l'endemà de la data de presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat.
Tot això, sense perjudici de la interposició d'altres recursos o accions que considereu procedents.
Sant Llorenç des Cardassar, en la data de la signatura electrònica (4 de juliol de 2023)
El batle Jaume Soler Pont