Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ESTELLENCS
Núm. 401181
Bases que han de regir la constitució, mitjançant concurs, d’una borsa extraordinària de treballadors/es familiars, per cobrir les necessitats o substitucions de la plantilla de personal
PRIMERA.- Objecte de la convocatòria.
Es convoquen les bases per constituir una borsa de treballadors/es familiars, mitjançant concurs, a l'efecte de substituir les possibles baixes, permisos, llicències, programes de duració temporal, acumulacions de tasques, per als supòsits que preveu l'apartat 3 de l'article 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears, d'ara endavant LFPIB, així com qualsevol altra modalitat de contractació de duració determinada prevista en la legislació laboral.
La convocatòria i les bases es publicaran en el BOIB, en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i en la seva pàgina web. Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i en la seva pàgina web.
SEGONA. - Funcions.
Les pròpies del lloc de feina objecte de provisió, en les condicions que figurin en la plantilla, relació de llocs de treball i el contracte.
TERCERA. -Requisits de les persones aspirants.
Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següents:
1. Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació dels treballadors.
També podran ésser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret.
L'aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d'acreditar la seva nacionalitat amb un document vigent i el ser permís de residència i de treball, si és el cas.
2. Tenir 16 complits i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
3. Estar en possessió de la titulació de Graduat escolar o equivalent, o estar en condicions d´obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds juntament amb la formació exigida per poder desenvolupar les tasques tant a centres com a domicilis:
- Títol FP Grau Mitjà de Tècnic/a en atenció sociosanitària (formació professional de grau mitjà).
- Títol FP de Grau Mitjà de Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria.
- Certificat de professionalitat “Atenció Sociosanitària a persones al domicili” (RD 295/2004) i “Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials”.
- Títol acreditat pel Govern de les Illes Balears de 445 hores, com a mínim, de formació en ajuda a domicili i/o en atenció a persones dependents en institucions socials.
En el supòsit d'haver presentat un títol equivalent a l'exigit haurà d'al·legar la norma que estableixi l'equivalència, o si no, l'haurà d'acompanyar amb un certificat expedit per l'òrgan competent que acrediti l'esmentada equivalència.
En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, les persones aspirants hauran d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l' homologació o de la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.
4. No patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions.
5. Acreditar el requisit de coneixements de la llengua catalana corresponents al Nivell A o en condicions d'obtenir-los en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s'han d'acreditar mitjançant l'aportació d'un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria de política lingüística.
6. Permís de conduir classe B i compromís d'aportar vehicle propi segons les disponibilitats del servei.
7. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a cap sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds i s'haurà de gaudir-ne durant el període selectiu.
Amb anterioritat a la contractació, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o s' haurà de comprometre, si s'escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
QUARTA. -Sol·licituds.
4.1. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de presentar segons el model que figura en l'annex I d'aquestes bases i han d'anar dirigides al Sr. Batle de l'Ajuntament d'Estellencs. S'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, d'ara endavant LPACAP.
El termini per presentar les sol·licituds és de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la corresponent convocatòria en el BOIB.
Per ser admeses i, si escau, prendre part en el procés selectiu corresponent, s'haurà d'aportar, la següent documentació:
a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Els aspirants estrangers hauran de presentar un document que acrediti que és nacional de la Unió Europea o d'algun Estat, al qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors. Tots els documents hauran d'estar traduïts al castellà o al català.
a) Fotocòpia carnet de conduir B1.
b) Fotocòpia coneixement de la llengua catalana de nivell A
c) Fotocòpia de la titulació requerida a la base tercera.
d) Fotocòpia dels mèrits al·legats. Els mèrits que vindran referits a la data de termini de presentació d'instàncies, s'hauran d'acreditar mitjançant la presentació d'originals o fotocòpies en el model normalitzat establert a l'efecte per l' Ajuntament d'Estellencs i en el mateix ordre que figura en el barem.
e) Sol·licitud d'admissió al procediment selectiu (Annex I). En el cas de la no presentació d'aquest document no es considerarà presentada la sol·licitud correctament.
4.2. Les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè l'Administració tracti les seves dades personals a l'efecte derivat d'aquesta convocatòria.
CINQUENA.- Admissió de persones aspirants.
Exhaurit el termini de presentació d'instàncies, l'òrgan competent dictarà una resolució en el termini màxim de 10 dies per aprovar la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i en la seva pàgina web, amb indicació de les causes d'exclusió, així com el termini d'esmena de defectes i presentació de reclamacions que es concedeix a les persones aspirants excloses, que serà de 5 dies hàbils.
Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
Transcorregut aquest termini s'aprovarà la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la web municipal. S'hi farà constar les resolucions de les reclamacions presentades i la composició de l'òrgan de selecció. Si no es presenta cap reclamació es considerarà definitiva la relació inicialment publicada. En qualsevol altre cas, resoltes les reclamacions i esmenes, s'hi donarà publicitat a través de la pàgina web de la Corporació.
Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tingués coneixement que alguna de les persones aspirants no compleix un o més dels requisits exigits o que de la certificació acreditativa resultés que la seva sol·licitud pateix errors o falsedat que impossibilitessin el seu accés a la plaça convocada en els termes establerts en la convocatòria, haurà de proposar a l'autoritat convocant, amb audiència prèvia de la persona interessada, la seva exclusió del procés selectiu, i comunicar als efectes procedents les inexactituds o les falsedats formulades per la persona aspirant en la sol·licitud d'admissió a l'oposició.
SISENA. -Tribunal qualificador.
En la mateixa resolució que declari aprovada la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses s'efectuarà el nomenament dels membres del tribunal qualificador.
El tribunal estarà compost per la Presidència, la Secretaria i tres vocals, actuant totes elles amb veu i vot.
La designació del tribunal inclourà la dels corresponents suplents.
El tribunal qualificador que actuï en aquestes proves selectives tindrà la categoria de tercera, de les previstes en el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó del servei.
La designació nominativa dels membres del tribunal es farà pública en la pàgina web de la corporació.
El tribunal estarà facultat per adoptar els acords i dictar les instruccions que siguin necessàries per al correcte desenvolupament del procés selectiu.
EI tribunal no podrà constituir-se ni actuar vàlidament sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents, indistintament. En tot cas s'haurà de comptar amb l'assistència del president i el secretari i les decisions s'adoptaran per majoria dels presents. En cas d'empat serà diriment el vot del president. Quan, en absència del president titular del tribunal, tampoc sigui possible la presència del designat com a suplent, n'assumirà la presidència el vocal que resulti en atenció als criteris de major jerarquia, antiguitat o edat, aplicats per aquest ordre.
El Tribunal podrà designar personal col·laborador per al desenvolupament de la baremació, que actuarà sota la seva adreça, quan la complexitat del procés selectiu ho aconselli.
Els membres del tribunal estaran exposats a les causes d'abstenció i recusació previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Es disposarà d'un termini de tres dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació de la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses amb el nomenament dels membres del tribunal qualificador, per abstenir-se o recusar els membres del tribunal qualificador.
Tots els membres del tribunal tindran veu i vot, inclòs el secretari.
SETENA. -Inici i desenvolupament del procés selectiu.
El procés selectiu de les persones aspirants serà mitjançant concurs. La puntuació màxima és de 40 punts.
Els mèrits, que aniran referits a la data de termini de presentació d'instàncies, s'hauran d'acreditar mitjançant la presentació fotocòpies en el model normalitzat establert a l'efecte per l'Ajuntament d'Estellencs i en el mateix ordre que figura en el barem.
Únicament es valoraran aquells que estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors.
Els mèrits a valorar seran els que s'indiquen a continuació:
FASE PRIMERA.- CONCURS (FINS A 35 PUNTS)
La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 35 punts.
Els mèrits de les persones aspirants seran valorats conforme al següent barem:
1.- Mèrits professionals (màxim de 20 punts):
a) Per serveis prestats, ja sigui en propietat, interinament o en règim de contracte temporal/ duració determinada en una administració pública, en treballs relacionats amb la plaça que es convoca, la puntuació serà la següent: per mes complert treballat 0.20 punts, fins a un màxim de 10 punts.
b) Per l'exercici professional de tasques relacionades amb la plaça que es convoca en una empresa privada o similar o com autònom, la puntuació serà la següent: per mes complert 0.10 punts fins a un màxim de 10 punts.
Les fraccions inferiors a un mes no es valoraran.
Per acreditar l'experiència professional s'haurà d'adjuntar la vida laboral i els contractes de feina, o certificat d'empresa, on hi figuri la categoria professional. En cas de no comptar amb els contractes, s'aportaran els documents acreditatius que es considerin adients on hi figuri la categoria professional i la tipologia de contracte expressada en anys, mesos i dies.
2.- Formació (màxim de 15 punts).
a) Formació no reglada: (màxim 11 punts)
- Coneixements acreditats, mèrits acadèmics o cursos de formació que tinguin relació directa amb les funcions assignades al lloc de feina objecte de la convocatòria i sempre que se presenti el corresponent diploma o certificat d'aprofitament o assistència. Els cursos, seminaris o jornades es valoraran conforme a la seva duració fins a un màxim de 13 punts i segons l'escala següent:
L'hora es valora amb: 0,05 punts
La puntuació màxima per aquest apartat serà de 13 punts. No podran ser valorats en aquest apartat cursos, jornades o seminaris que ja hagin estat valorats com a requisits de titulació dels aspirants o en altres apartats.
La formació s'acreditarà mitjançant aportació de certificació expedida pel centre impartidor, en la qual consti la durada en hores i les matèries objecte del curs.
En cas de cursos en la mateixa matèria, el tribunal n'avaluarà la identitat i podrà valorar-ne únicament del de major durada.
En cas que no es puguin acreditar les matèries objecte del curs o la seva durada, no es valoraran.
b) Accions formatives (màxim 2 punts)
a) Cursos d'informàtica vinculats a les funcions de l'administració general: processador de textos, full de càlcul, correu electrònic, navegació per Internet.
b) Cursos de formació en prevenció en matèria de riscos laborals.
c) Cursos de protecció de dades de caràcter personal.
d) Cursos en matèria d'igualtat de gènere.
L'hora es valora amb: 0,005 punts
3- Altres mèrits: coneixement orals i escrits de la llengua catalana (màxim 2 punts).
En aquest apartat es valoraran els certificats expedits per l' EBAP i els expedients homologats per la Direcció General de Política Lingüística o equivalents, fins a una puntuació màxim de 2 punts:
- Nivell B: 1 punt .
- Nivell C: 1,5 punts.
- LA: 0,5 punts.
Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, a més del certificat de coneixements de llengua catalana administratiu, la puntuació del qual s'acumulara a la de l'altre certificat que s'acrediti.
FASE SEGONA.- ENTREVISTA PERSONAL (FINS A 5 PUNTS)
Es puntuarà fins a un màxim de 5 punts i consistirà en una entrevista personal de la persona aspirant amb els membres del Tribunal en la que es valorarà la seva capacitat pel desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de feina.
La qualificació final s'obtindrà mitjançant la suma de les puntuacions obtingudes a la fases primera i segona.
La puntuació total de la fase de concurs és de 40 punts.
En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:
a) Major puntuació mèrits professionals.
b) Cursos i accions formatives.
c) Coneixement orals i escrit de la llengua catalana
d) Entrevista personal.
Si persisteix finalment l'empat, es farà un sorteig.
La Junta de Personal pot designar una persona per exercir les funcions de vigilància per al bon funcionament del procediment selectiu.
VUITENA.- Relació d'aspirants i presentació de documents.
Acabada la qualificació de les persones aspirants, el tribunal farà pública la relació final dels aspirants per ordre de puntuació en la pàgina web de la corporació, i concedirà un termini de tres dies hàbils per a la formulació de les reclamacions i les esmenes que estimi pertinents.
El tribunal qualificador tindrà un termini de 10 dies per resoldre les reclamacions i esmenes, comptadors des de la finalització del període de reclamacions
Una vegada resoltes les reclamacions i corregits els errors detectats, el tribunal farà pública la relació d'aspirants per tal de constituir la borsa de treball. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de contractació de duració determinada de personal laboral.
La resolució de constitució de la borsa es publicarà en la pàgina web de l'Ajuntament i indicarà les persones que la integren, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.
NOVENA. -Funcionament de la borsa.
9.1- Les persones que formen part d'una borsa estan en situació de disponibles o no disponibles.
9.1.1 Estan en situació de no disponibles aquelles persones que no han acceptat un lloc ofert perquè hi concorren alguna de les causes que preveu l'apartat 9.4.
9.1.2. Estan en situació de disponibles la resta de persones aspirants de la borsa i, per tant, se'ls ha de comunicar l'oferta d'un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.
9.2- En cas d'haver-hi una necessitat de contractació, s'ha d'oferir el lloc a la primera persona de la borsa corresponent que estigui en situació de disponible, d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixi els requisits del lloc per ocupar-ho. Si no compleix els requisits es cridarà la següent persona disponible. Si hi ha més d'un lloc per cobrir, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com sigui necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
9.3- S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. S'intentarà un màxim de tres vegades el mateix dia, deixant constància de les cridades fetes o correus electrònics. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb la contractació o nomenament en el termini d'un dia hàbil, o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres, i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel Departament de Recursos Humans, s'entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l' article 49.1 de l'Estatut dels treballadors.
9.4- A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita -d'acord amb el punt anterior d'aquest article- se les ha de passar al darrer lloc de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins el termini establert en l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins els tres dies hàbils següents:
a) Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Patir malaltia o incapacitat temporal.
c) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.
d) Estar treballant en l'administració pública.
En aquest cas conservaran el seu ordre de la borsa i passaran a la situació de no disponibles.
9.5- Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l'Ajuntament l'acabament de les situacions previstes en el punt 9.4 anterior en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert suposa passar al darrer lloc de la borsa de treball per a la qual va ser cridada.
9.6- La posterior renúncia d'una persona contractada laboral al lloc de treball que ocupa suposa passar al darrer lloc de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball a una altra administració pública o en els casos de força major.
9.7- El personal laboral contractat procedent de borses creades mitjançant els procediments ordinari o extraordinari, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s'ha d'incorporar automàticament a les borses de les quals formi part en el lloc que li correspongui d'acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es varen formar
DESENA. -Vigència de la borsa.
La borsa tindrà una vigència fins que se'n convoqui una de nova i com a màxim de tres anys, comptadors a partir del dia de la seva publicació. Sempre serà preferent la darrera borsa activa sobre l'anterior. Una vegada exhaurida la borsa activa perquè totes les persones que en formen part estan en situació de no disponible o perquè n'han estat excloses, s'ha de reactivar la borsa anterior fins al límit de la seva vigència.
ONZENA. -Presentació de documents.
Els aspirants cridats que donin la seva conformitat a la seva contractació o nomenament hauran de presentar en el termini establert a partir de la crida, si encara no els han presentat, els documents següents:
a) DNI, NIE o document acreditatiu de la nacionalitat certificat per l'autoritat competent del país d'origen, si s'escau.
b) Titulació o certificació acadèmica original que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, o el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.
c) Permís de conduir classe B i compromís d'aportar vehicle propi segons les disponibilitats del servei.
d) Original títol exigit del niell de català.
e) Declaració jurada (Annex II)
f) Presentació de tots els originals de les titulacions i mèrits aportats a aquesta convocatòria.
Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola, d'acord amb el que s'estableix en la lletra a) de la base 2a, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.
Si la persona interessada manifesta que no pot subscriure la referida declaració perquè desenvolupa alguna activitat pública o percep alguna de les pensions indicades anteriorment, se li assenyalarà que, d'acord amb la normativa sobre incompatibilitats, ha d'exercir l'opció que desitgi o, si les activitats públiques són susceptibles de compatibilitat, ha de sol·licitar la corresponent autorització.
Si l'aspirant proposat du a terme alguna activitat privada per a l'exercici de la qual es requereixi el reconeixement de la compatibilitat, l'haurà d'obtenir o cessar en la realització de l'activitat privada abans de començar l'exercici de les seves funcions públiques.
En els supòsits en què se sol·liciti la compatibilitat per a l'exercici d'una activitat pública o privada, el termini per a la presa de possessió es prorrogarà fins que es dicti la resolució corresponent.
2. Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, els aspirants proposats no presenten la documentació o no acompleixen els requisits exigits, no podran ser nomenats o contractats i restaran anul·lades totes les seves actuacions sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud en què demanaven prendre part en el procés selectiu
3. Les persones que ja tinguin la condició de personal al servei de l'administració pública estaran exemptes de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per obtenir l'anterior nomenament o contractació. En aquest cas hauran de presentar certificat del ministeri, la corporació local o l'organisme públic del qual depenguin, acreditatiu de la seva condició i de la resta de circumstàncies que constin en el seu expedient personal.
Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.
DOTZENA. -Recursos i impugnació.
La convocatòria, les seves bases i tots els actes administratius que es derivin d'aquesta i de les actuacions del tribunal podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerts en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Estellencs, firmat electrònicament: (16 de juny de 2023
El batle Bartomeu Jover Sánchez)
ANNEX I SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ ALS PROCEDIMENTS SELECTIUS DE L'AJUNTAMENT D'ESTELLENCS
_______________________________________________ (nom i llinatges), amb DNI núm. domicili a , (carrer, avinguda, plaça, etc., num.), situat a _________________(localitat) codi postal______________, telèfon_________________________i adreça electrònica______________________________________________________________
EXPÒS:
1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria i les bases del procediment selectiu, mitjançant concurs, de la creació d'una borsa extraordinària de Treballadora/a Familiar de l'Ajuntament d'Estellencs, per cobrir les necessitats que produeixin a la corporació mitjançant contractacions laborals, la qual han estat publicades al BOIB núm _____________ de data __________________
2.- Que declaro estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s'exigeixen en la base segona de la present convocatòria.
3.- Que, de conformitat amb la base tercera del procediment selectiu, adjunto la següent documentació:
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT:
Ser admès/a i poder prendre part al procediment selectiu per a la constitució d'una borsa de feina de la categoria de treballador/ora familiar per cobrir les necessitats que es produeixin a la corporació mitjançant contractacions laborals temporals de l'Ajuntament d' Estellencs
A ......................., a de de 2023
SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT D'ESTELLENCS
ANNEX II DECLRACIÓ JURADA
_______________________________________________ (nom i llinatges), amb DNI núm. domicili a (carrer, avinguda, plaça, etc., num.), situat a _________________(localitat), codi postal______________, telèfon_________________________i adreça electrònica______________________________________________________________
DECLARO:
- Estar en possessió de la capacitat funcional que no impedeixi el normal exercici de les funcions atribuïdes al lloc de feina objecte de provisió.
- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
- No ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic, delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
- No realitzar cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat
- No percebre cap pensió de jubilació o retir, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.
- Declaro estar en possessió dels títols i mèrits aportats a la present convocatòria.
I, per a que així consti als efectes oportuns, signo la present declaració a a de de 2023.
Nom i llinatges:
Signatura: