Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

GESTIÓ D'EMERGÈNCIES DE LES ILLES BALEARS,SAU (GEIBSAU)

Núm. 97061
Correcció d’errors observats en la Resolució de la directora gerent de Gestió d’Emergències de les Illes Balears, SAU, per la qual es publica l’Acord del Consell d’Administració pel qual s’aprova la convocatòria del procés d’estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de Gestió d’Emergències de les Illes Balears, SAU

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 169, de 29 de desembre de 2022, es va publicar la Resolució de la directora gerent de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, per la qual es publica l'Acord del Consell d'Administració pel qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU.

2. En aquesta Resolució s'han detectat els errors següents:

— En l'annex 4, relatiu al barem de mèrits, en el punt 1.2, que recull la valoració de l'experiència prèvia, s'ha advertit que en el tercer punt s'indica erròniament la denominació del sector públic instrumental autonòmic.

— En l'annex 4, relatiu al barem de mèrits, en el punt 2.2, que recull la valoració dels coneixements de llengua catalana, es valoren dos certificats que no es corresponen amb els certificats de nivell superior que es puntuen com a mèrit.

3. La directora gerent de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, té conferides, mitjançant un acord del Consell d'Administració de l'ens en sessió ordinària de 16 de desembre de 2022, les facultats per aprovar tots els tràmits necessaris fins a l'adjudicació dels llocs de treball.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Rectificar els errors observats en la Resolució de la directora gerent de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, per la qual es publica l'Acord del Consell d'Administració pel qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal laboral de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, en el sentit següent:

a) En l'annex 4

En la versió catalana (pàgina 60235) i en la versió castellana (pàgina 61231):

On hi diu:

«Per cada mes treballat a un altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalents/amb anàlogues funcions a la qual s'opta: 0,07111 punts per mes de serveis prestats.»

«Por cada mes trabajado en otro ente del sector público autonómico en una categoría profesional equivalentes/con análogas funciones a la cual se opta: 0,07111 puntos por mes de servicios prestados.»

Hi ha de dir:

«Per cada mes treballat a un altre ens del sector públic instrumental autonòmic en una categoria professional equivalents amb anàlogues funcions i requisits a la qual s'opta: 0,07111 punts per mes de serveis prestats.»

«Por cada mes trabajado en otro ente del sector público instrumental autonómico en una categoría profesional equivalentes con análogas funciones y requisitos a la cual se opta: 0,07111 puntos por mes de servicios prestados.»

 

b) En l'annex 4

En la versió catalana (pàgina 60236) i en la versió castellana (pàgina 61232):

On hi diu:

«2.2. Coneixements de llengua catalana (màxim 3 punts)

(…)

— Nivell B1.

— Nivell B2.

— Nivell C1.

— Nivell C2.

— Llenguatge administratiu.»

«2.2. Conocimientos de lengua catalana (máximo 3 puntos)

(…)

— Nivel B1. 

— Nivel B2.

— Nivel C1.

— Nivel C2.

— Lenguaje administrativo.»

Hi ha de dir:

«2.2. Coneixements de llengua catalana (màxim 3 punts)

(…)

— Nivell C1.

— Nivell C2.

— Llenguatge administratiu.»

«2.2. Conocimientos de lengua catalana (máximo 3 puntos)

(…)

— Nivel C1

— Nivel C2.

— Lenguaje administrativo.»

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Marratxí, 6 de febrer de 2023

La directora gerent Ana M. de Lluch Sureda Amorós