Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

GESTIÓ D'EMERGÈNCIES DE LES ILLES BALEARS,SAU (GEIBSAU)

Núm. 96785
Correcció d’errors observats en la Resolució de la directora gerent de Gestió d’Emergències de les Illes Balears, SAU, per la qual es publica l’Acord del Consell d’Administració pel qual s’aprova la convocatòria del procés excepcional d’estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal laboral de Gestió d’Emergències de les Illes Balears, SAU

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 169, de 29 de desembre de 2022, es va publicar la Resolució de la directora gerent de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, per la qual es publica l'Acord del Consell d'Administració pel qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal laboral de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU.

2. En aquesta Resolució s'han detectat els errors següents:

— En l'annex 2, relatiu a les bases específiques de la convocatòria, s'ha detectat que en la base 20 falta indicar que les borses preferents de personal laboral temporal són per lloc de treball.

— En l'annex 3, relatiu al barem de mèrits, en el punt 1.2, que recull la valoració de l'experiència prèvia, s'ha advertit que en el tercer punt s'indica erròniament la denominació del sector públic instrumental autonòmic.

— En l'annex 4, relatiu als requisits de titulació, s'ha advertit que s'indica un codi diferent per al lloc de treball d'agent d'emergències nivell IV.

3. La directora gerent de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, té conferides, mitjançant un acord del Consell d'Administració de l'ens en sessió ordinària de 16 de desembre de 2022, les facultats per aprovar tots els tràmits necessaris fins a l'adjudicació dels llocs de treball.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Rectificar els errors observats en la Resolució de la directora gerent de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, per la qual es publica l'Acord del Consell d'Administració pel qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal laboral de Gestió d'Emergències de les Illes Balears, SAU, en el sentit següent:

a) En l'annex 2

En la versió catalana (pàgina 60207) i en la versió castellana (pàgina 61200):

On hi diu:

«20.1. Les persones que hagin participat en aquest procediment i no hagin superat el procés selectiu i no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició, per no haver-hi places de la mateixa categoria, lloc de treball i/o especialitat convocades per aquest sistema, s'han d'incloure en una borsa de personal laboral temporal de la corresponent categoria i especialitat en el qual hagin participat.

(...)

Si el requeriment és parcial, es conformarà una llista parcial un cop comprovats els mèrits segons el paràgraf anterior, i aquesta llista es pot emprar per nomenar personal laboral temporal. Amb caràcter previ a l'exhauriment de la llista parcial, i sempre que no s'hagi creat una nova borsa com a resultat d'un nou procés selectiu de la mateixa categoria i especialitat, es realitzarà un nou requeriment segons l'establert en el paràgraf anterior.

20.3. Un cop comprovats els mèrits del tots els aspirants que hagin declarat un mínim de 10 punts, s'ha de publicar la constitució de les borses de personal laboral temporal de cada categoria i especialitat corresponent, derivades d'aquesta convocatòria i que quedaran formades per illes, segons el major nombre de puntuació obtinguda un cop revisats els mèrits, i sempre que s'hagi obtingut un mínim de 10 punts.»

«20.1. Les persones que hayan participado en este procedimiento y no hayan superado el proceso selectivo y no tengan la posibilidad de participar en el proceso de estabilización por el sistema de concurso oposición, por no haber plazas de la misma categoría, puesto de trabajo y/o especialidad convocadas por este sistema, se han de incluir en una bolsa de personal laboral temporal de la correspondiente categoría y especialidad en la cual hayan participado.

(...)

Si el requerimiento es parcial, se conformará una lista parcial una vez comprobados los méritos según el párrafo anterior y esta lista se podrá cumplimentar para nombrar personal laboral temporal. Con carácter previo al agotamiento de la lista parcial, y siempre que no se haya creado una nueva bolsa como resultado de un nuevo proceso selectivo de la misma categoría y especialidad, se realizará un nuevo requerimiento según lo establecido en el párrafo anterior.

20.3. Una vez comprobados los méritos del todos los aspirantes que hayan declarado un mínimo de 10 puntos, se publicará la constitución de las bolsas de personal laboral temporal de cada categoría y especialidad correspondiente, derivadas de esta convocatoria y que quedarán formadas por islas, según el mayor número de puntuación obtenida una vez revisados los méritos, y siempre que se hayan obtenido un mínimo de 10 puntos.»

Hi ha de dir:

«20.1. Les persones que hagin participat en aquest procediment i no hagin superat el procés selectiu i no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició, per no haver-hi places de la mateixa categoria, lloc de treball i/o especialitat convocades per aquest sistema, s'han d'incloure en una borsa de personal laboral temporal de la corresponent categoria, lloc de treball i/o especialitat en el qual hagin participat.

(...)

Si el requeriment és parcial, es conformarà una llista parcial un cop comprovats els mèrits segons el paràgraf anterior, i aquesta llista es pot emprar per nomenar personal laboral temporal. Amb caràcter previ a l'exhauriment de la llista parcial, i sempre que no s'hagi creat una nova borsa com a resultat d'un nou procés selectiu de la mateixa categoria, lloc de treball i/o especialitat, es realitzarà un nou requeriment segons l'establert en el paràgraf anterior.

20.3. Un cop comprovats els mèrits del tots els aspirants que hagin declarat un mínim de 10 punts, s'ha de publicar la constitució de les borses de personal laboral temporal de cada categoria, lloc de treball i/o especialitat corresponent, derivades d'aquesta convocatòria i que quedaran formades per illes, segons el major nombre de puntuació obtinguda un cop revisats els mèrits, i sempre que s'hagi obtingut un mínim de 10 punts.»

«20.1. Las persones que hayan participado en este procedimiento y no hayan superado el proceso selectivo y no tengan la posibilidad de participar en el proceso de estabilización por el sistema de concurso oposición, por no haber plazas de la misma categoría, puesto de trabajo y/o especialidad convocadas por este sistema, se han de incluir en una bolsa de personal laboral temporal de la correspondiente categoría, puesto de trabajo y/o especialidad en la cual hayan participado.

(…)

Si el requerimiento es parcial, se conformará una lista parcial una vez comprobados los méritos según el párrafo anterior y esta lista se podrá cumplimentar para nombrar personal laboral temporal. Con carácter previo al agotamiento de la lista parcial, y siempre que no se haya creado una nueva bolsa como resultado de un nuevo proceso selectivo de la misma categoría, puesto de trabajo y/o especialidad, se realizará un nuevo requerimiento según lo establecido en el párrafo anterior.

20.3. Una vez comprobados los méritos del todos los aspirantes que hayan declarado un mínimo de 10 puntos, se publicará la constitución de las bolsas de personal laboral temporal de cada categoría, puesto de trabajo y/o especialidad correspondiente, derivadas de esta convocatoria y que quedarán formadas por islas, según el mayor número de puntuación obtenida una vez revisados los méritos, y siempre que se hayan obtenido un mínimo de 10 puntos.»

 

b) En l'annex 3

En la versió catalana (pàgina 60208) i en la versió castellana (pàgina 61202):

On hi diu:

«Per cada mes treballat a un altre ens del sector públic autonòmic en una categoria professional equivalents/amb anàlogues funcions a la qual s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.»

«Por cada mes trabajado en otro ente del sector público autonómico en una categoría profesional equivalent/con análogas funciones a la cual se opta: 0,10 puntos por mes de servicios prestados.»

Hi ha de dir:

«Per cada mes treballat a un altre ens del sector públic instrumental autonòmic en una categoria professional equivalents/amb anàlogues funcions a la qual s'opta: 0,10 punts per mes de serveis prestats.»

«Por cada mes trabajado en otro ente del sector público instrumental autonómico en una categoría profesional equivalentes/con análogas funciones a la que se opta: 0,10 puntos por mes de servicios prestados.»

c) En l'annex 4

En la versió catalana (pàgina 60217) i en la versió castellana (pàgina 61211):

On hi diu:

L02690001. Agent d'emergències nivell IV (grup D)

L02690001. Agente de emergencias nivel IV (grupo D)

Hi ha de dir:

L02690007. Agent d'emergències nivell IV (grup D)

L02690007. Agente de emergencias nivel IV (grupo D)

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Marratxí, 6 de febrer de 2023

La directora gerent Ana M. de Lluch Sureda Amorós