Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 755369
Modificació de la resolució d'Alcaldia sobre creació de regidories delegades, nomenament de regidors delegats, i delegació de competències en els regidors delegats per al mandat 2019-2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment del que es disposa a l'article 44.2 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, es fa públic el Decret núm. 4013 de data 12 de desembre de 2022, sobre creació de regidories delegades, nomenament de regidors delegats, i delegació de competències en els regidors delegats per al mandat 2019-2023.

Havent donat compte del Decret núm. 2037 de data 12 de juliol de 2019, sobre creació de regidories delegades, nomenament de regidors delegats, i delegació de competències en els regidors delegats per al mandat 2019-2023, així com dels Decrets núm. 2116 de data 29 de juliol de 2019; núm. 152 de data 30 de gener de 2020, núm. 1270 d'1 de maig de 2021, núm. 3923 de 30 de novembre de 2022 i núm. 3950 de 2 de desembre de 2022, en els que es modifica aquell decret.

Atesa la necessitat de millorar l'eficiència de l'organització de l'Ajuntament després de la destitució de Don Joan Torres Costa i de la renúncia de Don José Ramón Martín Marí.

Fent ús de les facultats que em confereixen els articles 21.3 i 23.4 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, i de conformitat amb els articles 43, 44, 45 i 51 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre.

Vista la proposta de resolució PR/2022/1585 de 9 de desembre de 2022.

RESOLUCIÓ

PRIMER. Modificar l'apartat primer de la part dispositiva del Decret núm. 2037 de data 12 de juliol de 2019, quedant com segueix:

“Estructurar l'organització dels serveis administratius de l'ajuntament en les següents regidories delegades, en virtut del que estableix la disposició addicional quarta del Reial decret 2568/1986.

1. Regidoria delegada de Governació, Medi Ambient i Pla Estratègic, sent la titular de la mateixa la Sra. Neus Mateu Roselló.

2. Regidoria delegada d'Interior, Foment d'Ocupació, Sanitat, Benestar animal i Esports, sent la titular de la mateixa la Sra. María Ribas Boned.

3. Regidoria delegada d'Economia, Hisenda i Transparència, sent la titular de la mateixa la Sra. Eva María Prats Costa.

4. Regidoria delegada de Noves Tecnologies, Participació Ciutadana, Oficina d'Atenció al Ciutadà, Agricultura i Pesca, sent el titular de la mateixa el Sr. Miguel Ángel Costa Marín.

5. Regidoria delegada de Serveis Socials, Igualtat, Educació, Cultura i Patrimoni, sent la titular de la mateixa la Sra. María Ramón Boned.

6. Regidoria delegada de Turisme, Festes, Joventut i Comerç, sent el titular de la mateixa el Sr. Miguel Tur Contreras.

7. Regidoria delegada de Via pública, Manteniment i Neteja d'edificis públics, Mobilitat i Transport, sent el titular de la mateixa el Sr. David Márquez Boza.

8. Regidoria delegada de Serveis Generals, Contractació, i Relacions Institucionals, sent la titular de la mateixa la Sra. María García Riera.”

SEGON. Modificar el punt segon de la part dispositiva del Decret núm. 2037 de data 12 de juliol de 2019, quedant amb la següent redacció:

“Considerar que a cadascuna de les regidories indicades, li correspon la gestió de les competències relacionades amb les següents matèries.

A. Regidoria delegada de Governació, Medi Ambient i Pla Estratègic.

Engloba les àrees següents:

1. Policia local, trànsit, seguretat ciutadana.

2. Protecció civil i bombers.

3. Protecció del Medi Ambient.

4. Residus urbans i neteja de la via pública.

5. Control i prevenció de la contaminació atmosfèrica, contaminació d'aigües i contaminació edàfica.

6. Entorn natural i riscos ambientals. Prevenció d'incendis.

7. Platges.

8. Sanitat vegetal i control de plagues.

9. Jardineria i arbratge urbà.

10. Relació amb les empreses concessionàries de neteja del municipi.

11. Seguiment del contracte de gestió de servei públic de proveïment d'aigua potable i sanejament en el municipi de Sant Antoni de Portmany.

12. Fiscalitat ambiental.

13. Implantació de Sistemes de Gestió Ambiental (ISO, EMAS…).

14. Gestió ZPAE.

15. Impuls i avaluació del compliment de les directrius i objectius establerts al Pla Estratègic de Sant Antoni de Portmany 2016-2030.

B. Regidoria delegada d'Interior, Foment d'Ocupació, Sanitat, Benestar animal i Esports.

Engloba les àrees següents:

1. Recursos humans: personal funcionari, personal laboral, personal eventual, bosses de contractacions temporals.

2. Padró i Estadística.

3. Organització interna de l'ajuntament.

4. Foment d'Ocupació, formació i desenvolupament local.

5. Sanitat.

6. Censos i llicències de tinença d'animals.

7. Sanitat animal.

8. Esports.

9. Instal·lacions esportives.

10. Clubs i associacions esportives.

C. Regidoria delegada d'Economia, Hisenda i Transparència.

Engloba les àrees següents:

1. Economia i Hisenda.

2. Transparència.

D. Regidoria delegada de Noves Tecnologies, Participació Ciutadana, Oficina d'Atenció al Ciutadà, Agricultura i Pesca.

Engloba les àrees següents:

1. Sistemes d'informació i comunicacions.

2. Seguretat de la informació i protecció de dades.

3. Participació ciutadana. Relació amb associacions de veïns, agrupacions o associacions municipals, a excepció de les relacionades amb la cultura popular eivissenca.

4. Relacions amb la cooperativa d'agricultors i altres associacions relacionades amb l'agricultura.

5. Relacions amb confraria de pescadors i associacions relacionades amb la pesca.

6. Camins rurals.

7. Atenció ciutadana i servei d'Atenció al Ciutadà (OAC).

E. Regidoria de Serveis Socials, Igualtat, Educació, Cultura i Patrimoni.

1. Serveis socials i benestar social (atenció a les persones, serveis socials públics d'assistència primària: majors, immigrants, reinserció social, menors, treball social, etc.).

2. Polítiques d'igualtat.

3. Educació: relació amb el món educatiu en el municipi, inclòs el Consell Escolar Municipal.

4. Cultura.

5. Biblioteques.

6. Espais culturals i educatius

7. Patrimoni històric i etnològic.

8. Associacions relacionades amb la cultura popular eivissenca, collas de ball payés i altres entitats dedicades a la tradició de l'illa.

9. Arxiu municipal.

10. Normalització lingüística del català

F. Regidoria delegada de Turisme, Festes, Joventut i Comerç.

Engloba les àrees següents:

1. Turisme, en tota la seva amplitud, incloent-hi la promoció turística del municipi.

2. Festes patronals.

3. Esdeveniments.

4. Joventut, activitats de temps lliure per a joves i gestió del Espai Jove.

5. Centre d'informació juvenil.

6. Escoles d'estiu.

7. Promoció i foment del comerç local, mercats i fires.

G. Regidoria delegada de Via Pública, Manteniment i Neteja d'edificis públics, Mobilitat i Transport.

Engloba les àrees següents:

1. Conservació, manteniment i reparació de la via pública.

2. Manteniment d'edificis i instal·lacions municipals.

3. Gestió de personal de neteja i bidells.

4. Manteniment de centres cívics del municipi.

5. Brigada d'obres, juntament amb la Regidoria delegada d'Obres Públiques, Mobilitat, Transports, Comerç, Pla Estratègic.

6. Cementiris i serveis funeraris.

7. Regulació de l'aparcament.

8. Mobilitat.

9. Transport públic, inclòs tot allò relacionat amb els taxis.

H. Regidoria delegada de Serveis Generals, Contractació, i Relacions Institucionals.

Engloba les àrees següents:

1. Gestió de la contractació municipal.

2. Secretaria i Serveis Jurídics.

3. Protocol, honors, distincions i cerimònies municipals.

4. Expedient sancionadors, menys les derivades de la legalitat urbanística i d'activitats.

5. Expedients de responsabilitat patrimonial, excepte la resolució definitiva que té l'atribució correspondent la Junta de Govern Local.

6. Empresa pública municipal OBRES I SERVEIS SANT ANTONI 2005, S.A. (OSSAN).”

TERCER. Publicar la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, sense perjudici de la seva efectivitat des de l'endemà de la data del Decret.

QUART. Publicar el text consolidat de la resolució d'Alcaldia sobre creació de regidories delegades, nomenament de regidors delegats, i delegació de competències en els regidors delegats per al mandat 2019-2023.

 

Sant Antoni de Portmany, ( Signat electrònicament, 14 de desembre de 2022 )

El alcalde

Marcos Serra Colomar